Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jurkjes met een maatje meer.

+6
Highway
TukTuk
Ibbeltje
Schaapke
Marin
Phileine
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jurkjes met een maatje meer. - Pagina 2 Empty Re: Jurkjes met een maatje meer.

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 1:20

Pien schreef:Jurkjes met een maatje meer. - Pagina 2 11_0278503001229001_pro_mod_frt_01_1108_1528_222570

Ik heb veel zulk soort jurkjes. Verder ook met van die vlindermouwen en met een overslag met gerimpeld aan de voorkant....

Die is leuk!!!!!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 4:19

TBIB, jij die maat? Serieus?
Ik draag qua jurkjes meestal 44, want anders krijg ik ze niet dicht. Ik zweer bij Steps. Dan maar 10 in een duf dozijn en iedereen die er in rond loopt. I don't care. Het zijn de enige jurkjes die EN mooi staan EN die me een mooi figuur geven! Net na de zomer zullen ze weer mega uitverkoop hebben, hoop ik. Misschien is dat een optie?

Gast
Gast

Bericht  Gizmo ma 28 mei 2012 - 5:58

Ibbeltje schreef:
Liz schreef:
Ibbeltje schreef:PS strepen maken breder juist en zal ik met een maatje meer niet aantrekken Jurkjes met een maatje meer. - Pagina 2 253468018

Strepen in de breedte maakt niet per definitie breder. Ik heb ook een aantal shirts en een jurkje met strepen inde breedte en die kleden juist mooi af, en ik heb wel een maatje meer.

Dan heb ik altijd het verkeerde denk ik? Of mijn lichaam is niet voor strepen Wink

Ik dacht ook altijd dat horizontale strepen dikker maken, totdat ik dit tegenkwam (niet specifiek dit artikel, maar soortgelijke):
http://www.nu.nl/wetenschap/1741019/horizontaal-gestreepte-kleding-maakt-slanker.html
http://www.psy.ritsumei.ac.jp/~akitaoka/Helmholt.gif

(Sorry voor off-topic, TO)
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: