Mijn appartementje :)
+27
Moonlight
Eris
Makamba
Shisha
SarahKey
Coccinelle
Leine
Takkie
Raindrop
Ella
-Belle-
Sweety
ekiaam87
Esperanza
Annemoontje
Oasis
slaatje
Snoes
CCC
Puggle
ixis
Ibbeltje
Tullow
VeryCherry
Marin
Lenthe
Lavendel
31 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mijn appartementje :)
Ik ben vorige week eindelijk gaan samenwonen in een schattig appartementje in Utrecht. We krijgen deze week een nieuwe bank en er moeten nog lampen komen, planten etc maar ik ben er al heel blij mee Op de andere foto's ontbreken nog gordijnen, die hangen er nu wel zoals op de eerste foto te zien.
En denk hier mijn vriend maar even weg, die staat er niet bijster charmant op Het gaat om het balkonnetje. Een foto van de slaapkamer heb ik nog niet gemaakt en die is ook niet boeiend.
En denk hier mijn vriend maar even weg, die staat er niet bijster charmant op Het gaat om het balkonnetje. Een foto van de slaapkamer heb ik nog niet gemaakt en die is ook niet boeiend.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Mijn appartementje :)
Ziet er mooi uit!
Veel plezier met het samenwonen
Veel plezier met het samenwonen
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ziet er echt super leuk uit. Lekker lichte woonkamer en vrij uitzicht. Geniet ervan!
Gast- Gast
Oh wow ik ben onder de indruk. Erg leuke buurt, lekker rustig en groen, leuke vriend en nog een hele leuke woning ook! Die keuken vind ik erg leuk en je inrichting sowieso. Ik vind dat zithoekje er echt heel erg gezellig uit zien.Leuke meubels heb je ook. En die badkamerkast is ook leuk, totaal niet wat je zou verwachten in een badkamer maar dat maakt het juist leuk. Haha ja, ik ben enthousiast.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ooooh ik ben verliefd op je eettafelstoelen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuuuk Lavendel! Echt super leuk huisje! En leuke vriend ook haha. Hoe ziet je slaapkamer er uit?
Gast- Gast
Thanks Ladies
Het is ook echt perfect, beetje een yuppenbuurtje, veel groen en kinderen en toch maar 10 minuutjes fietsen naar de stad.
En die kast dat was mijn oude schoenenkast op mijn studentenkamer maar daar hadden we geen plek meer voor nu, en omdat er nog geen kast in de badkamer stond werd het deze maar. Het douchegordijn (niet op de foto) is dezelfde kleur blauw, dus dat is wel erg leuk.
En de tafels en stoelen passen eigenlijk wel prima bij elkaar. Ik had er al 4 (2 soorten) en mijn vriend had op zijn kamer ook 2 witte houten stoelen en de witte houten tafel. Dus past perfect
De nieuwe bank is een canvas kleurige bank, en het roze kussentje is ingewisseld voor nog een blauw kussentje onder lichte dwang van mijn vriend..
Enige waar ik nog op wat moet bedenken is de ruimte rond de groene kast, hij valt een beetje weg zo tegen die witte muur. Hij leek altijd veel groter haha. Denk dat ik er een grote plant naastzet ofzo..
Het is ook echt perfect, beetje een yuppenbuurtje, veel groen en kinderen en toch maar 10 minuutjes fietsen naar de stad.
En die kast dat was mijn oude schoenenkast op mijn studentenkamer maar daar hadden we geen plek meer voor nu, en omdat er nog geen kast in de badkamer stond werd het deze maar. Het douchegordijn (niet op de foto) is dezelfde kleur blauw, dus dat is wel erg leuk.
En de tafels en stoelen passen eigenlijk wel prima bij elkaar. Ik had er al 4 (2 soorten) en mijn vriend had op zijn kamer ook 2 witte houten stoelen en de witte houten tafel. Dus past perfect
De nieuwe bank is een canvas kleurige bank, en het roze kussentje is ingewisseld voor nog een blauw kussentje onder lichte dwang van mijn vriend..
Enige waar ik nog op wat moet bedenken is de ruimte rond de groene kast, hij valt een beetje weg zo tegen die witte muur. Hij leek altijd veel groter haha. Denk dat ik er een grote plant naastzet ofzo..
Lavendel- Ratel
Mooi! En ook erg leuk ingericht. Ik ben ook enthousiast over de badkamerkast!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Oh super mooi!! Zou er ook zo in kunnen wonen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
De slaapkamer is behoorlijk klein, er staat nu een bed, 2 nachtkastjes, en een kledingkast en rekje en dan is hij ook wel goed vol.
Hij was eerst nog niet echt boeiend, vooral heel wit, omdat we een wit bed, witte spiegel, en 2 witte nachtkastjes hebben staan. Maar ik heb nu een hele leuke patchwork sprei gekregen van mijn moeder dus het is al een stuk beter.
Hij was eerst nog niet echt boeiend, vooral heel wit, omdat we een wit bed, witte spiegel, en 2 witte nachtkastjes hebben staan. Maar ik heb nu een hele leuke patchwork sprei gekregen van mijn moeder dus het is al een stuk beter.
Lavendel- Ratel
Mooi Lavendel! Erg sfeervol! Hoe bevalt het samenwonen?
ixis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10
Ja ik zou naast die kast inderdaad nog iets van een plant of een klein tafeltje met een vaas bloemen ofzo neer zetten. Iets kleins om die muur een beetje te breken iig.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Echt heel erg leuk Lavendel!
Heel sfeervol en een leuk uitzicht ook zo de straat op. Heel vrij op een of andere manier.
En ook al een leuke vriend
Helemaal leuk haha
Heel sfeervol en een leuk uitzicht ook zo de straat op. Heel vrij op een of andere manier.
En ook al een leuke vriend
Helemaal leuk haha
Gast- Gast
Leuk mooi uitzicht zeg! Lijkt me een prettige omgeving zo te zien. Veel woonplezier samen!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Misschien organiseer ik wel een keer een meeting, kunnen jullie het in het echt bewonderen
Het is wel duidelijk dat ik er blij mee ben, en samenwonen is zo leuk!
Het is wel duidelijk dat ik er blij mee ben, en samenwonen is zo leuk!
Lavendel- Ratel
Wat mooi! Vind het er supergezellig uitzien! Heeeel veel geluk samen in jullie huisje!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wat leuk Lavendel, ziet er goed uit hoor! Veel plezier met het samenwonen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat een snoezige woning. Erg leuk met die erker, erg leuk ingericht!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wat heb je dat leuk ingericht zeg! Veel plezier met samenwonen!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wat een mooie appartement zeg! Veel plezier in je nieuwe stekkie!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Wauw wat een leuk appartement zeg! En wat kijk je daar heerlijk naar buiten! Leuk ingericht ook!
Ben wel benieuwd welke wijk het is eigenlijk.
Ben wel benieuwd welke wijk het is eigenlijk.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Het is in Hoograven, Julianaweg.
Lavendel- Ratel
Dat is een leuke buurt! Een vriendin van mij woont daar ook in de buurt.
Hoe zijn jullie uiteindelijk aan het appartement gekomen? Ik kan me nog herinneren dat je er toen een topic over geopend had.
Hoe zijn jullie uiteindelijk aan het appartement gekomen? Ik kan me nog herinneren dat je er toen een topic over geopend had.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Marktplaats! Niet verwacht maar een vriendin van me heeft zo ook haar appartementje in Utrecht gevonden en mijn zus in Den Haag.
Lavendel- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Websites vakantiehuisje/appartementje
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Dit gaat mijn behang worden op mijn zolderkamer
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: