Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Probleempje proefkapsel + make-up

+19
Jolanda
sanne-84
Lenthe
Ella
SoGood
Inge
Lavendel
Melis_je
Paper Crown
Discordia
Raven
CCC
Toet
Siem
Zwerver
Tania
Dikkie Dik
Emma_
_Mashimaro_
23 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Probleempje proefkapsel + make-up - Pagina 3 Empty Re: Probleempje proefkapsel + make-up

Bericht  Ella vr 25 mei 2012 - 8:19

Birgit schreef:
Yvette schreef:Ik heb de foto niet gezien. Wel vind ik de reactie van je vriendinnen erg jammer. Ook snap ik die kapper niet. Zij moet als ze je haar gedaan heeft je toch alle kanten laten zien met een spiegel. Je hebt nu je goedkeuring gegeven op hetgene wat je wel gezien hebt.

Ze had geen spiegel bij en vroeg of ik er 1 had. Behalve aan de muur heb ik geen losse spiegels die ik even ergens vandaan tover. Ik kreeg ter compensatie een ienie minie make-up spiegeltje en daar kon ik de achterkant een beetje mee zien maar het geheel kon ik daarmee niet beoordelen.

Sorry maar ligt het aan mij of kan het niet dat een kapper geen spiegel van een goed formaat meeneemt??

Ik zou het gewoon daarop gooien, belachelijk als je nu weer 50 euro zou moeten betalen. maar goed mijn vertrouwen zou sowieso in haar weg zijn
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Probleempje proefkapsel + make-up - Pagina 3 Empty Re: Probleempje proefkapsel + make-up

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 8:31

Discordia schreef:
Birgit schreef:
Yvette schreef:Ik heb de foto niet gezien. Wel vind ik de reactie van je vriendinnen erg jammer. Ook snap ik die kapper niet. Zij moet als ze je haar gedaan heeft je toch alle kanten laten zien met een spiegel. Je hebt nu je goedkeuring gegeven op hetgene wat je wel gezien hebt.

Ze had geen spiegel bij en vroeg of ik er 1 had. Behalve aan de muur heb ik geen losse spiegels die ik even ergens vandaan tover. Ik kreeg ter compensatie een ienie minie make-up spiegeltje en daar kon ik de achterkant een beetje mee zien maar het geheel kon ik daarmee niet beoordelen.

Wat wil je nu precies van ons horen? Want je weet heus wel wat je zelf wilt.

Ik wil helemaal niks horen, ik reageer gewoon ergens op.
Verder is alles in werking gezet dus deze reactie vind ik werkelijk nergens op slaan.

Gast
Gast

Bericht  Lenthe vr 25 mei 2012 - 8:48

Dat je make up na 3 uur er al bijna helemaal af is vind ik heel slecht. Zelfs zonder spray's of speciale coatings blijft mijn make up gewoon zitten.
Jammer dat je je haar niet mooi vindt. Van achteren vond ik het wel heel mooi, van de zijkant vond ik het eigenlijk ook wel oke, maar ik heb eigenlijk weinig verstand van dat soort kapsels Wink Ik vond het wel heel erg duur, maar misschien zijn dat normale prijzen? Hopelijk kun je nog wel wat terugkrijgen van je geld als je toch niet voor haar kiest.

Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat je vriendinnen er niet heel veel over hebben gezegd. Als je vriendin er helemaal enthousiast over is en je denkt "zij vindt het helemaal te gek", zou je het dan verpesten? Mijn vriendin ging trouwen in een jurk die ik zelf nooit had uitgekozen. Ik vond het niet lelijk, maar ook niet heel mooi... Als zij zo trots voor me staat en me glimmend aankijkt, dan zeg ik in elk geval niet dat ik het niet zo mooi vind.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282

Bericht  Ella vr 25 mei 2012 - 9:38

Ik had trouwens mijn bruidkapsel en make up, incl proef voor nog geen 125 euro. dat was incl dat als er iets was die dag met haar of make up dat je maar hoefde te bellen en ze kwam gelijk. Nou waren wij s ochtends foto's gaan maken en heeft zij alle andere mensen het haar gedaan en toen wij terug kwamen heeft ze mijn haar nog helemaal na gekeken en her en der nog wat vastgezet. S avonds kwam ze na het diner nog omdat ik toen mijn sluier af wilde en heeft ze gezorgd dat het ook nog perfect zat. Ik kan haar alleen maar aanraden
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  sanne-84 vr 25 mei 2012 - 9:53

een vriendin van me heeft nu 2 proefkapsels gehad, maar vind het allebei niks. zij weet nu ook ff niet wat te doen.

knap van je dat je de stap hebt gezet om op zoek te gaan naar iemand anders.
hoewel, je foto's zagen er niet heel verkeerd uit. van achter vond ik het leuk, en denk dat als het wat hoger had gezeten het van de zijkant ook wel leuk was geweest. en van voren daar kan ik niet goed over oordelen. het misstond iig niet, het was wat gewoontjes (maar ik vind dat het ook niet een heel ander kapsel/aanblik moet worden wat niet bij je past)
en van je vriendinnen; well beetje begrijpelijk. ik vond het kapsel van een vriendin van mij ook niet echt leuk, maar zij wel (zij had het helemaal vast, en dat is iets wat ik bij mezelf nooit heb gewild) dan ga ik niet zeggen dat ik het niet mooi vind, want het is haar kapsel waar ze op dat moment wel tevreden over is
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 21:38

Als ik iets echt niet mooi zou vinden zeg ik het, ook als ik met vriendinnen ga shoppen bijvoorbeeld en kon het me eigenlijk niet voorstellen dat mensen op zo'n moment niet eerlijk zijn Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 5:09

Ergens kan ik me nog voorstellen dat die vriendinnen het niet zeggen waar de kapster bij is, maar dan had ik toch wel verwacht dat ze het meteen na haar vertrek aan je hadden laten weten ipv toen jij er mee kwam! Wat jammer..

Maar goed dat je nu alternatieven hebt, hoop dat je helemaal blij bent met de uitkomst uiteindelijk!

Gast
Gast

Bericht  Jolanda ma 28 mei 2012 - 5:43

Wat zit je in een lastig parket Birgit... Ik heb helaas de foto's gemist, maar ik vind het ten eerste vreemd dat je van tevoren hebt moeten betalen voor je visagie en kapsel. Ik heb zelf iemand uit Rotterdam gevonden en ga op 2 juli pas voor mijn proef dus ik kan je ook nog niet adviseren of zij goed werk levert. Is deze dame bij ons uit de buurt die bij jou je proef gedaan heeft? Het bedrag wat je hebt moeten betalen vind ik vrij pittig... Wat je zegt vaak waar trouw voor staat is een stuk duurder. Degene die ik gevonden heb rekent 50 euro per sessie (dus de proef is 50 euro en de dag zelf is ook 50 euro, en ik geloof dat ik haar reiskosten vergoed voor iets van 18 euro). Ik heb nog niets van tevoren afgerekend, ook niet over gehad zelfs!
Bij ons gaat heel veel geregel op het gevoel en als ik dit mee zou maken zou ik er niet mee verder gaan en op zoek gaan naar een ander (wat je al inmiddels aan het doen bent zag ik).

Sterkte meis, en als ik vanaf hier wat voor je kan doen laat het maar weten!!
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 9:50

@Jolanda, bedankt voor je aanbod maar ik heb inmiddels a.s. donderdag een afspraak voor een proefkapsel. Dit is een oud-collega van me (uit de kapsalon) en zij werkt nog niet zolang voor zichzelf maar heeft heel veel ervaring. Zij komt gewoon vrijblijvend om te laten zien wat zij kan maken maar ik heb zelf al besloten dat zij het op de dag zelf mag doen.
Iemand van de schoonheidssalon waar ik voor mijn nagels heen ga wil me voor werktijd wel op komen maken, zo lief!
Proefmake-up is daar €45, dag zelf €65 en dan krijg je er een lipstick bij.

Ik heb van de persoon die vorige week is geweest gisteren een bevestiging van de betaling gehad dus dat is een opluchting.
Zij komt uit Breda, geeft zelf les in kappen en visagie, doet theatershows en bekende nederlanders dus het vertrouwen was groot. Ik ga haar morgen bellen dat ik er graag vanaf wil zien. Ik hoop dat ik de helft van mijn geld terug kan krijgen en mijn vriendin moet gewoon alles terugkrijgen! Helaas staat er op de bevestiging dat mijn vriendin €5 minder betaald heeft dan ze gegeven heeft.

Bij mij gaat trouwens ook heel veel op gevoel en dat gevoel zegt nu duidelijk nee Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 10:16

Jemig wat ontzettend balen Birgit!!
Dit is wel het allerlaatste waar je op zo'n korte termijn op zit te wachten.
Hopelijk lost deze dame het allemaal netjes op, want de manier waarop ze nu te werk gaat vind ik niet bepaald proffesioneel.

ik was overigens bij de proef make up van een (oude) vriendin. Die druif had haar bruine oogschaduw op gedaan, echt héél donker.
Geen gezicht, dat had een kleuter nog wel gezien, ik heb dat ook meteen gezegd...
Ook dat een lichtere kleur haar beter zou staan, dat is het uiteindelijk ook geworden.
(overigens niet bij de eerste, maar bij LMC hier van het forum, zij heeft mijn haar en make up ook gedaan)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:52

Ik krijg €100 terug en mijn vriendin alles.
Ze had er zelf nog wel vertrouwen in, soms gaat het nou eenmaal niet in 1x goed ....

Gast
Gast

Bericht  Jolanda za 2 jun 2012 - 9:02

Hoe was deze proef verlopen Birgit?
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 9:19

*

Laatst aangepast door Birgit op za 2 jun 2012 - 11:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jolanda za 2 jun 2012 - 9:22

Stukken beter dan de 1e keer! Ik had de foto's eerder niet gezien, maar het ziet er de 1e keer ook heel rommelig uit. Bleef het nu ook goed zitten?

Make-up staat je goed, niet te donker en mooi naturel!
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 9:28

Het kapsel is erna meteen eruit gehaald. Ik heb na deze sessie nog een nieuwe krultang aangeschaft omdat ik qua formaat wat we nodig hebben nog een hele oude had die niet snel warm werd. De krullen worden waarschijnlijk dus alleen maar steviger.

De make-up zit nu nog steeds prima alleen ben ik qua foundation/poeder een stuk meer gewend. Ik heb het idee dat ik het zelf dikker aanbreng ofzo.

Als de sluier afgaat wil ik eigenlijk nog een bloem of iets dergelijks in mijn haar steken i.p.v de glimmertjes die je nu op de foto ziet. Dit was het alternatief als ik geen bloem kon vinden maar ik heb wel iets moois gevonden

Probleempje proefkapsel + make-up - Pagina 3 ImagemagicCAH2QWNQ

Gast
Gast

Bericht  Jolanda za 2 jun 2012 - 9:32

Het staat je wel erg mooi dat naturel, maar als je normaal zelf meer op hebt zou ik dat wel zeggen tegen degene die je make-up doet. Je moet je wel jezelf voelen!

Leuk trouwens die 'speld' voor in je haar! Dat is wel een goed idee. Erg mooi ook.
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 9:35

*

Laatst aangepast door Birgit op za 2 jun 2012 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jolanda za 2 jun 2012 - 9:48

Valt inderdaad wel mee hoor! Ook mooi naturel, niet heel dik. Misschien is het 1 tintje donkerder?
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow za 2 jun 2012 - 9:53

Erg mooi zo!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 9:54

Zo zit het nu trouwens, het is om 11.30 uur opgebracht.

*

Toch lijkt het nu (op foto) ook weer een stuk minder zichtbaar te zijn. Wat is dat toch met die make-up? Laughing

Laatst aangepast door Birgit op za 2 jun 2012 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Shisha za 2 jun 2012 - 10:12

Dat ziet er al een stuk beter uit vergeleken met het eerste kapsel! Leuk hoor. Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet met sluier!
En kun je niet zelf je make up doen als het gevoel hebt dat het nu te anders is? Ik heb het ook zelf gedaan (nieuwe make up voor gehaald) en ik vond het echt 10x beter vergeleken met toen ik mijn proef make up kreeg.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 10:18

Ik heb een paars paletje van Bourjois dus misschien kan ik het na verloop van tijd zelf wel even bijwerken smile

Gast
Gast

Bericht  Shisha za 2 jun 2012 - 10:24

Ik had alles van bourjois voor op de trouwdag. Fijn merk. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 2 jun 2012 - 10:30

*

Laatst aangepast door Birgit op za 29 sep 2012 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jolanda za 2 jun 2012 - 10:31

Je hebt zo'n spray die je erover kan spuiten dat het beter blijft zitten. Even een idee van toen ik voor de bruiloft van mijn schoonzusje was opgemaakt door haar visagiste, toen heb ik ook zo'n spray gebruikt:

's ochtends:

Probleempje proefkapsel + make-up - Pagina 3 Dko9768

's middags:

Probleempje proefkapsel + make-up - Pagina 3 Dko01112

's avonds:

Probleempje proefkapsel + make-up - Pagina 3 Img3266p

Ik vind trouwens dat het er na 12 uur nog erg mooi opzit hoor, je kunt sowieso een setje meenemen op de dag zelf en je tussen het diner en het feest nog een beetje opmaken (misschien dat iemand je daar even mee kan helpen?)
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: