Avondetenfototopic!!
+16
litllejoy
kajaka88
_Lana_
Caro
Sylvana
Zora
Eliesje
Jerry
Ella
Ibbeltje
CCC
Toet
Parisienne
Lejow
Marin
heartsdale
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Avondetenfototopic!!
Het was heerlijk!! Zeker voor herhaling vatbaar, en ook erg simpel
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Oh haha, ik begrijp je nu Yoyo . Grappig .
Leuk om te lezen Eliesje! Ik heb het recept niet zelf bedacht hoor maar sinds ik hier en op mijn FB een foto heb geplaatst zijn aardig wat mensen het gaan proberen. Leuk om te zien .
Leuk om te lezen Eliesje! Ik heb het recept niet zelf bedacht hoor maar sinds ik hier en op mijn FB een foto heb geplaatst zijn aardig wat mensen het gaan proberen. Leuk om te zien .
Gast- Gast
Vissies:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zo, dat is nog eens een flinke klodder puree op dat bord. Haha .
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
I aardappels.Sylvana schreef:Zo, dat is nog eens een flinke klodder puree op dat bord. Haha .
Gast- Gast
Lekker Megara!
Marin- Lady Post-a-lot
Wat voor soort aardappels gebruik jij Zusje? Vastkokend? Kruimel?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ben ik ook wel benieuwd naar, het ziet er superlekker uit en is vast makkelijk te maken!Caro schreef:Wat voor soort aardappels gebruik jij Zusje? Vastkokend? Kruimel?
Gast- Gast
Wij eten onder andere dit: (heb even 1 gemaakt om te kijken of het lukte aangezien ik mij niet aan het recept heb gehouden )
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar, het ziet er superlekker uit en is vast makkelijk te maken!Caro schreef:Wat voor soort aardappels gebruik jij Zusje? Vastkokend? Kruimel?
Vastkokend.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Zelda schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar, het ziet er superlekker uit en is vast makkelijk te maken!Caro schreef:Wat voor soort aardappels gebruik jij Zusje? Vastkokend? Kruimel?
Ik gebruik eigenlijk altijd kruimel, heb er verder niet eens over nagedacht eigenlijk haha . Het is inderdaad erg makkelijk te maken, het moet alleen een tijdje in de oven. En je kunt er van alles mee doen qua kruiden, maar net wat je zelf lekker vindt .
Gast- Gast
Zusje schreef:Zelda schreef:Ben ik ook wel benieuwd naar, het ziet er superlekker uit en is vast makkelijk te maken!Caro schreef:Wat voor soort aardappels gebruik jij Zusje? Vastkokend? Kruimel?
Ik gebruik eigenlijk altijd kruimel, heb er verder niet eens over nagedacht eigenlijk haha . Het is inderdaad erg makkelijk te maken, het moet alleen een tijdje in de oven. En je kunt er van alles mee doen qua kruiden, maar net wat je zelf lekker vindt .
Ik heb een zak uitgekozen waar op stond voor in de oven ook. Weet even niet welke het is.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mexican Pizza
Laatst aangepast door Maura op di 12 jun 2012 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
@ Megara: Mmm, wat eet jij lekker! En wat leuk zo je foto's.
@ Maura: Wat zit er allemaal op je 'pizza'?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:
Wrap ingesmeerd met tomatenpuree. Mengsel van Gehakt, Groene en Zwarte Olijven, Groene Jalepenos, Mais, Tomaat, ui en pittige salsasaus, Wrap erop ingesmeerd met tomatenpuree, wederom Mengsel van Gehakt, Groene en Zwarte Olijven, Groene Jalepenos, Mais, Tomaat, ui en pittige salsasaus en afgedekt met Cheddar/48+ kaas. Officeel hoort er nog verse Basilicum op. Maar dat had ik niet in huis.
Gast- Gast
Ooo ziet er allemaal erg lekker uit. Zal ook eens foto's maken van mijn avondeten.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Maar weer eens even wat creaties van mijn eten laten zien!
Met de Fourth of July (Amerikaanse onafhankelijkheidsdag) hadden we bagels met zalm gemaakt:
Cypriotische kip gevuld met zongedroogde tomaat, feta, bosui en kruiden, met groene asperges en cherry tomaatjes:
En gisteren had ik tonijn 'bonbonnetjes' gemaakt met zwart en groen (wasabi) sesamzaad, samen met gezonde tempura uit de oven (d.w.z. paprika en courgette in een paneermeelmengsel).
De tonijn zag er echt heel gaaf uit in de pan:
Maar omdat het geen super verse tonijn meer was, durfde ik het toch niet aan om het zo rauw te laten, dus toch maar gegrilled aan alle kanten:
Geserveerd met wasabi-creme fraiche. Dat laatste hadden we nog over van ons feestje, dus vandaar dat ik dit gerechtje er om heen had verzonnen.
Met de Fourth of July (Amerikaanse onafhankelijkheidsdag) hadden we bagels met zalm gemaakt:
Cypriotische kip gevuld met zongedroogde tomaat, feta, bosui en kruiden, met groene asperges en cherry tomaatjes:
En gisteren had ik tonijn 'bonbonnetjes' gemaakt met zwart en groen (wasabi) sesamzaad, samen met gezonde tempura uit de oven (d.w.z. paprika en courgette in een paneermeelmengsel).
De tonijn zag er echt heel gaaf uit in de pan:
Maar omdat het geen super verse tonijn meer was, durfde ik het toch niet aan om het zo rauw te laten, dus toch maar gegrilled aan alle kanten:
Geserveerd met wasabi-creme fraiche. Dat laatste hadden we nog over van ons feestje, dus vandaar dat ik dit gerechtje er om heen had verzonnen.
Marin- Lady Post-a-lot
jeetje marin wat ziet dat er lekker uit....
dit was mijn middag eten van gisteren...
dit was mijn middag eten van gisteren...
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Mmm, krijg gelijk honger!
Als ik er aan denk, zal ik ook eens foto's maken (heb dit al eerder gezegd ;-) haha)
Als ik er aan denk, zal ik ook eens foto's maken (heb dit al eerder gezegd ;-) haha)
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: