Avondetenfototopic!!
+16
litllejoy
kajaka88
_Lana_
Caro
Sylvana
Zora
Eliesje
Jerry
Ella
Ibbeltje
CCC
Toet
Parisienne
Lejow
Marin
heartsdale
20 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Avondetenfototopic!!
Ik ben totaal inspiratieloos qua avondeten....
Nu met dit warme weer helemaal, hebben jullie voor mij tips en foto's zodat ik wat inspiratie kan op doen?
Ik lust alles!!!
Nu met dit warme weer helemaal, hebben jullie voor mij tips en foto's zodat ik wat inspiratie kan op doen?
Ik lust alles!!!
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Re: Avondetenfototopic!!
Mijn meest recente creaties waar ik ook foto's van heb:
Quiche met zalm, surimi, ansjovis, prei, cherry tomaatjes en hele hete pepertjes. Was echt heel geslaagd zelf bedacht receptje!
Witlof uit de oven met citroen en balsamico
En vanavond: farfalle met kip en zilveruitjes gemarineerd in balsamico met pijnboompitten en gorgonzola. Was ook echt super lekker.
Quiche met zalm, surimi, ansjovis, prei, cherry tomaatjes en hele hete pepertjes. Was echt heel geslaagd zelf bedacht receptje!
En vanavond: farfalle met kip en zilveruitjes gemarineerd in balsamico met pijnboompitten en gorgonzola. Was ook echt super lekker.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Mijn meest recente creaties waar ik ook foto's van heb:
dat laatste ziet er heeerlijk uit..
Heb je misschien een receptje voor mij??
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Ik ga zaterdag voor het eerst pasta salade proberen te maken.. ben benieuwd of het me net zo lekker lukt als mijn nicht (waar ik het recept van heb)
Zondag eten we gevulde paprika's op een laagje van aardappelpuree, uit de oven.. Ben benieuwd!
Als ik er aan denk zal ik foto's maken!
Zondag eten we gevulde paprika's op een laagje van aardappelpuree, uit de oven.. Ben benieuwd!
Als ik er aan denk zal ik foto's maken!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn pastasalade van vanavond:
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Door dat andere topic had ik mega zin in Bulgursalade en hier lag gelukkig een zak Bulgur in de kast, dus die heb ik gemaakt.
Sausje van een blik tomatenblokjes even gekookt met wat suiker, citroensap, peper en balsamico en daarna af laten koelen. Bulgur en saus in een kom, gemalen komijn, kerriepoeder, sesampitjes, cherrietomaatjes, komkommer, augurk, ui en rozijntjes erbij. Jammmmmm (ben al aan mijn tweede bak bezig )
Sausje van een blik tomatenblokjes even gekookt met wat suiker, citroensap, peper en balsamico en daarna af laten koelen. Bulgur en saus in een kom, gemalen komijn, kerriepoeder, sesampitjes, cherrietomaatjes, komkommer, augurk, ui en rozijntjes erbij. Jammmmmm (ben al aan mijn tweede bak bezig )
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Heartsdale, receptje staat in het wat eten we vandaag topic.
Lekker Toet, ik weet nooit zo goed wat ik daar in moet doen.
Lekker Toet, ik weet nooit zo goed wat ik daar in moet doen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb maar wat in elkaar geflanst eigenlijk. Ik ben niet thuis dus heb hier op mijn werk wat uit de kast gepakt. Maar als je zoete tomatensaus als basis neemt, kun je er allerlei groente doorheen gooien. Paprika, lente-ui, verse basilicum, rode kool, verse peper als je van pittig houdt. Ehm, muntblaadjes, peterselie, walnoten, feta.. Vanalles smaakt eigenlijk, bulgur zelf is ook vrij neutraal natuurlijk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Marin: vind jou maaltijden er altijd zo lekker uitzien!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn avondeten
Vind het lekker om fajita's te maken maar vooral met een gietijzeren pan. Dan zijn ze gewoon lekkerder dan in een gewone pan:
Ik ben ook gek op aardappeltjes uit de oven. Maak ze op verschillende manieren, hier 1 van de...
Vind het lekker om fajita's te maken maar vooral met een gietijzeren pan. Dan zijn ze gewoon lekkerder dan in een gewone pan:
Ik ben ook gek op aardappeltjes uit de oven. Maak ze op verschillende manieren, hier 1 van de...
Gast- Gast
Mijn pastasalade
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zusje schreef:
Doe je hier nog iets speciaals mee of snij ze ze alleen?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
[quote="Yvette"]
http://www.seasaltwithfood.com/2009/05/hasselback-potatoes.html
Maar tis ook lekker om bv met rozemarijn, tijm en wat knoflookpoeder te doen nomnomnom
Zusje schreef:
Maar tis ook lekker om bv met rozemarijn, tijm en wat knoflookpoeder te doen nomnomnom
Gast- Gast
Die ga ik ook eens maken Zusje, ziet er heerlijk uit!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
[quote="Zusje"]
Die zijn hier thuis inmiddels ook favoriet! Ben ze hier op 't forum tegengekomen en heb ze toen een keer gemaakt
Yvette schreef:Zusje schreef:
Die zijn hier thuis inmiddels ook favoriet! Ben ze hier op 't forum tegengekomen en heb ze toen een keer gemaakt
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
@ Zusje:
Wat leuk zeg! Ik ga het ook eens proberen vanavond, wat voor vlees serveer je erbij, of maakt dat niet veel uit?
En je hoeft ze niet eerst te koken toch?
Wat leuk zeg! Ik ga het ook eens proberen vanavond, wat voor vlees serveer je erbij, of maakt dat niet veel uit?
En je hoeft ze niet eerst te koken toch?
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Neuh, wat jij lekker vindt. Ik ben echt geen uitgebreid kookmens hoor . Ik kan vlees echt niet goed bereiden helaas dus op dat gebied kan ik verder niet informeren .
De aardappels hoeven inderdaad niet eerst gekookt te worden. In het recept staat precies wat je moet doen (zie vorige pagina).
De aardappels hoeven inderdaad niet eerst gekookt te worden. In het recept staat precies wat je moet doen (zie vorige pagina).
Gast- Gast
Deze zijn trouwens ook erg lekker. Inmiddels favoriet bij mijn vriend: http://www.domestifluff.com/2009/07/rosemary-thyme-oven-fries/
Gast- Gast
Dankje! Ik heb de andere ook opgeslagen
Eliesje- Fluisteraar
Oh nog een vraagje, schil je de aardappels of hoeft dat niet
Eliesje- Fluisteraar
Volgens mij heb ik ze niet geschild maar weet het niet zeker meer. Wat je zelf lekker vindt natuurlijk .
Gast- Gast
Zusje schreef:Volgens mij heb ik ze niet geschild maar weet het niet zeker meer. Wat je zelf lekker vindt natuurlijk .
Met schil is veeeeel lekkerder!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zusje schreef:
Hahahahah ik zie jouw foto en op dat moment komt de reclame van Pedigree op met die hond die met veel lawaai zijn knabbelstick op eet. *Nomnomnomnomnom*
Ziet er goed uit Zusje!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: