Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

GTST Live...wie is er al is geweest?

3 plaatsers

Ga naar beneden

GTST Live...wie is er al is geweest? Empty GTST Live...wie is er al is geweest?

Bericht  Kamperseboekenwurm do 24 mei 2012 - 7:43

De afgelopen dagen zie ik regelmatig de reclame voor GTST Live op zaterdag 27 augustus langs komen. Mijn vriend & ik kijken elke avond dat we thuis zijn samen GTST. Nu leek het ons wel leuk om daar heen te gaan.

Maar toen zag ik dat een kaartje 37,50 euro per persoon kost GTST Live...wie is er al is geweest? 1371890812.

Nu ben ik benieuwd wie er van jullie vorig jaar al is geweest en hoe jullie het vonden?
Oftewel...is de prijs het waard voor dit evenement?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GTST Live...wie is er al is geweest? Empty Re: GTST Live...wie is er al is geweest?

Bericht  Raindrop vr 25 mei 2012 - 7:26

Ik ben er vorig jaar geweest maar ik vond het de prijs niet waard.
Er waren die dag 3 shows (een ochtend-, middag- en avondshow) en tijdens elke show kwamen een aantal acteurs aan het woord maar niet allemaal tijdens dezelfde show. Verder werden er wat kinderfoto's getoond (op een scherm) van verschillende acteurs (ook niet van allemaal voor zover ik me het nog kan herinneren).
En natuurlijk bekijk je wel de eerstvolgende aflevering van het nieuwe seizoen.
Ferry, Robin, Raynor en Guido zongen het nummer 'Jij' en Guido en Ferry zongen hun uptempo versie aan het einde van de show en je kon toen ook nog wat foto's maken van de cast (zij stonden in een groep bij elkaar).

Dat was het zo ongeveer, ik vond het de prijs echt niet waard.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

GTST Live...wie is er al is geweest? Empty Re: GTST Live...wie is er al is geweest?

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 2:27

Wat een idiote prijs. Dat lijkt het me niet waard.

Gast
Gast

Bericht  FireButterfly za 26 mei 2012 - 4:22

Als de prijs lager was geweest, had ik er wellicht over nagedacht om er heen te gaan.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: