help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3
+15
Darius
Lonely Goatherd
Happydobby
Ella
Sneeuwwitje
Novalee
MamaCa
Parisienne
Fiwen
PapillonRose
Flemy
Teddyaapje
Susan
Monnie
Pien
19 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: help de baby uitzetlijst kloppend maken? op pag 3
Pien schreef:ok.... nooit geweten! ga eens zoeken naar katoenen dekens dan, aangezien ik zelf een wol allergie heb en ik niet denk dat we in de zomer een wolle deken nodig hebben!Susan schreef:Nee, dekens. Niet alle dekens zijn van echt wol, ze kunnen ook van katoen zijn. Dat voelt heel anders dan het katoen van een lakentje.
edit: en fleece dekens dan? mag dat eigenlijk en is dat eventueel een optie?
Volgens mij bestaan er wel fleece babydekentjes, maar ik weet het niet zeker. Ik zou wel echt babydekens kopen, niet een lap fleece en dan zelf gaan knutselen, want babydekentjes moeten volgens mij wel aan bepaalde eisen voldoen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan het fout hebben, maar voor in bedje zijn fleecedekens volgens mij niet zo goed. Ik heb ergens gelezen dat die al gauw te warm kunnen zijn (zelfs al zijn ze niet eens zo dik) en dat kindjes hun warmte ook niet goed kwijt kunnen onder fleece. Dan is katoen beter.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ben zelf met een utizetlijst bezig en heb nog wat vraagjes:
Ik heb al 2 fleece dekens gekocht bij de prenatal. Ze hadden daar echt alleen maar fleece liggen dus heb er niet over nagedacht. Verstandig om ze terug te brengen?
Ik ben in januari uitgerekend. Wat raden jullie aan? Alleen rompers met lange mouwen kopen of ook met korte?
Ik las van één iemand hier dat zij meer aankleedkussenhoezen adviseerde. Hoeveel hadden jullie er? En ook daadwerkelijk nodig gehad?
Ik heb al 2 fleece dekens gekocht bij de prenatal. Ze hadden daar echt alleen maar fleece liggen dus heb er niet over nagedacht. Verstandig om ze terug te brengen?
Ik ben in januari uitgerekend. Wat raden jullie aan? Alleen rompers met lange mouwen kopen of ook met korte?
Ik las van één iemand hier dat zij meer aankleedkussenhoezen adviseerde. Hoeveel hadden jullie er? En ook daadwerkelijk nodig gehad?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik ben zelf met een utizetlijst bezig en heb nog wat vraagjes:
Ik heb al 2 fleece dekens gekocht bij de prenatal. Ze hadden daar echt alleen maar fleece liggen dus heb er niet over nagedacht. Verstandig om ze terug te brengen? Dekens van prenatal lijken me wel goed
Ik ben in januari uitgerekend. Wat raden jullie aan? Alleen rompers met lange mouwen kopen of ook met korte? Wij hadden alleen korte mouw.
Ik had er eerst 2, dat was te weinig, dus nog twee bijgehaald, was ook net te weinig, toen nog 1 bijgekocht, ik heb er dus 5. In het begin plaste hij ze vaak nat, nu niet meer.
Ik heb al 2 fleece dekens gekocht bij de prenatal. Ze hadden daar echt alleen maar fleece liggen dus heb er niet over nagedacht. Verstandig om ze terug te brengen? Dekens van prenatal lijken me wel goed
Ik ben in januari uitgerekend. Wat raden jullie aan? Alleen rompers met lange mouwen kopen of ook met korte? Wij hadden alleen korte mouw.
Ik had er eerst 2, dat was te weinig, dus nog twee bijgehaald, was ook net te weinig, toen nog 1 bijgekocht, ik heb er dus 5. In het begin plaste hij ze vaak nat, nu niet meer.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Kijk even in het labeltje van je dekens of het van 100% katoen is. Zo ja, houden, zo niet, terugbrengen.
Rompers is ontzettend persoonlijk. Mijn zoontje is ook in de winter geboren, maar ik vond lange mouwen rompers echt vreselijk irritant en het was hier in huis toch niet koud. Dus ik zou lekker voor mouwloos of korte mouw gaan.
Waskussenhoezen had ik er vier van en dat was ook wel nodig met onze kleine wildplasser.
Rompers is ontzettend persoonlijk. Mijn zoontje is ook in de winter geboren, maar ik vond lange mouwen rompers echt vreselijk irritant en het was hier in huis toch niet koud. Dus ik zou lekker voor mouwloos of korte mouw gaan.
Waskussenhoezen had ik er vier van en dat was ook wel nodig met onze kleine wildplasser.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Lonely Goatherd schreef:Kijk even in het labeltje van je dekens of het van 100% katoen is. Zo ja, houden, zo niet, terugbrengen.
Ik heb gelijk even naar de dekens gekeken, 1 is 100 % katoen, de andere 100% polyester maar op deze zit een kaartje dat de veiligheid door de consumentenbond is nagekeken en deze is goedgekeurd. Dus zal wel goed zijn dan.
Bedankt voor de reactie op rompers en de hoezen ook jij, Happydobby
Ella- Ratel
Misschien totaal onbelangrijk maar hoeveel kledinghangertjes hebben jullie gekocht/ nodig gehad.
Die ik wil hebben zijn nu in de aanbieding en vind het leuk om allemaal dezelfde te hebben. Maar heb totaal geen idee hoeveel ik er moet kopen
Die ik wil hebben zijn nu in de aanbieding en vind het leuk om allemaal dezelfde te hebben. Maar heb totaal geen idee hoeveel ik er moet kopen
Ella- Ratel
Ella schreef:Misschien totaal onbelangrijk maar hoeveel kledinghangertjes hebben jullie gekocht/ nodig gehad.
Kan iemand mij hier nog mee helpen? Wil ze morgen gaan kopen namelijk
Ella- Ratel
Eigenlijk geen een. Misschien heel in het begin in de kraamtijd, als ik dan een setje kreeg, hing ik het op in de kast. Daarna heb ik gewoon alles gevouwen, dat is ook de moeite niet, met de kleine maatjes.
Aan de andere kant, die dingen kosten ook geen drol bij de Xenos, dus ik zou misschien een pakje van 5 of 2 pakjes gaan halen, zodat je er 10 hebt. Ze kunnen er wel drie jaar meedoen namelijk.
Aan de andere kant, die dingen kosten ook geen drol bij de Xenos, dus ik zou misschien een pakje van 5 of 2 pakjes gaan halen, zodat je er 10 hebt. Ze kunnen er wel drie jaar meedoen namelijk.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
ik heb alle bovenkleding hangen voor onze dochter en daarvoor hebben we wel echt meer dan 5 of 10 voor nodig hoor. Ik denk dat wij er een stuk of 30/40 hebben. Ik heb trouwens van die plastic zwarte, gekregen bij de hans textiel toen die dicht ging hier. Voor de jongste heb ik nu ook nog alles opgevouwen, maar als de kleertjes groter worden, hang ik ze ook op
Gast- Gast
Darius: je hebt wel gelijkk dat die kleine kleding geen moeite is op op te vouwen, maar ik heb sowieso een flink hang gedeelte in de babykast dus wil sowieso het één en ander op gaan hangen.
Ik denk alleen dat je bij meisje meer zal ophangen als bij jongen, denkend aan jurkjes, rokjes enz.
Tuurlijk heb je hele goedkope kledinghangers, maar laat ik nou net wat dure gezien hebben die ik erg mooi vind en hebben wil. Die zijn deze week nog in de aanbieding, en heb het liefste een beetje dezelfde vandaar mijn vraag.
Ik denk alleen dat je bij meisje meer zal ophangen als bij jongen, denkend aan jurkjes, rokjes enz.
Tuurlijk heb je hele goedkope kledinghangers, maar laat ik nou net wat dure gezien hebben die ik erg mooi vind en hebben wil. Die zijn deze week nog in de aanbieding, en heb het liefste een beetje dezelfde vandaar mijn vraag.
Ella- Ratel
Ik zag er pas ook in de aanbieding en heb er gelijk 25 gekocht. Was maar 3 euro in totaal, dus daar kon ik ze niet voor laten liggen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb er 15. Die zijn wel allemaal in gebruik. Dus ik zou er gewoon een hoop halen, ik vind het fijn kleding op te hangen
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Voor l hangt nu zomer herfst winter in de kast...25 hangers gok ik.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik denk dat ik minimaal wel 25 hangers heb,, misschien wel meer. Heb gisteren nog hele leuke gekocht bij de Xenos, allemaal vrolijke kleuren
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Bedankt voor de reacties meiden, hier kan ik wat mee
Ella- Ratel
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen