Heb jij op dit moment een relatie?
+153
dolfijn1982
Carra
Sterrin_
Exogenesis
Poubelle
Zwerver
mo-lola
Knillis
Caramba
Janelie
Sam
Marin
Japie
Mida4you
Jerry
Shopaholic
Ibbeltje
Ilovethe90s
Rose
CCC
Parel
Bliss
Jade
myloon
Pien
Derpy
Caro
Snirp
piertje
Middleme
Highway
Reeza
Elliot
Mees
Fortissimo
Eris
SoGood
liesje
Rosa
PluDan
CrazyGrace
ButterflyEffect
Silva
_*Blondgirl*_
Blond
SleepingBeauty
Rev3rie
BJA
Dikkie Dik
Earane
SoezieQ
InweCulnamo
xDebbiex
Sjors
Bruintje Beer
lente
Lindsya
Moezie
poppetje
Winegum
M-G
Mint
love
_raven
moeke
Ella
bluppie
pinklady85
TricTrac
miss piggy
SnowWhite
Sweety
Starla
Zwoesj
Flip Fluitketel
Remco
Sneeuwvlok
Es
widko
Rouxxxe
Inge
Alias
Mari
Catootje
Roxi3
Pluk
Pearly_maar
bolus26
Flippin' Bitch
Lion87
Flinder
NerdChic
minoessepoes
JoyceVL
Jelin
Pussycat
SarahKey
Merai
Marcellah89
Kamperseboekenwurm
GeKKiE
Verona
Rumble
Cherique
Amali
Tania
Coccinelle
Sterre
RioolSpook
Hoochie
Oasis
Lotus_
Lady4
Caresses
_DoI
Shisha
Zonnetje
xxDila
Deserve
Dennenappel
Springflower
Beachgirl
Laced
_Lacey_
Pinkel
Fearie
Raindrop
Roze Roos
Tsjip
Makamba
Yzma
Phileine
Serena
SparklingEyes
Mermaid
Silver
Qiara
TNMN
Chocolate Cookie
Petteflet
Penny Blossom
Arwyn
Jude
Ugly Betty
Catwoman79
Lies
Snoes
smooch
Kabouter
Suus
VeryCherry
Lotus
Jeanette
157 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Heb jij op dit moment een relatie?
Haha, ja, maar dat duurt nog 7 jaar, wie weet ben je dan alweer gescheidenDromertje schreef:Lilith schreef:Whaha, nou ja, ruig is dat bepaald niet toch? Al ken ik eigenlijk niemand van mijn leeftijd die al zó lang bij elkaar is.Storm schreef:Doe maar ruig..Lilith schreef:Ja, 11 jaar samen waarvan 6 jaar getrouwd.
als ik 27 ben, ben ik als het goed is 12 jaar samen met mijn man, waarvan er dan 7 getrouwd
Nu ben ik 20, 5 jaar samen, 1/2 jaar getrouwd.
Ik was trouwens net 21 toen ik trouwde VA.
Gast- Gast
Ja, alweer ruim 5 jaar
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
TricTrac schreef:
@Darcy: Ik had verwacht dat er niks meer zou overblijven van de jurk, maar hij is gelijk daarna naar de stomerij gebracht en je ziet echt niet dat ik er 2 uur mee in het zwambad heb gelegen.
Goh had ik ook niet verwacht haha, maar gelukkig maar
Gast- Gast
5 jaar relatie. Waarvan 3 jaar getrouwd.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben alweer 9 jaar samen met mijn vriend, we wonen ruim 3 jaar samen en gaan 2012 trouwen!
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Ja 5,5 jaar en we wonen nu 5 jaar samen
xDebbiex- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
Jep. Ik ken hem al bijna 5 jaar waarvan we 2,5 jaar echt samen zijn
Gast- Gast
Ja ruim 5 en een half jaar . Enige minpunt is dat we 3 uur reizen van elkaar vandaan wonen.
InweCulnamo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10
InweCulnamo schreef:Ja ruim 5 en een half jaar . Enige minpunt is dat we 3 uur reizen van elkaar vandaan wonen.
Zien jullie elkaar dan ook heel weinig?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
CherrieLola schreef:InweCulnamo schreef:Ja ruim 5 en een half jaar . Enige minpunt is dat we 3 uur reizen van elkaar vandaan wonen.
Zien jullie elkaar dan ook heel weinig?
voorheen zagen we elkaar elk weekend, maar nu ik werk moet ik om de weekenden werken, en aangezien hij heel druk is met zijn studie komt het de laatste tijd helaas wel eens voor dat we elkaar 2 weken niet zien. Ik heb nu toevallig 2 dagen vrij, dus ben bij hem, terwijl hij aan het werk is .
InweCulnamo- Fluisteraar
Lijkt me zwaar zeg! Willen jullie ooit wel samenwonen?
Ja hoor. Willen wel samenwonen. Maar om echt DE stap te nemen is nog best lastig. En het wordt waarschijnlijk erg lastig waar we dan uiteindelijk gaan wonen, daar hebben we eigenlijk allebei andere wensen in. En hij is op dit moment ook nog bezig met zijn studie, en weet nog niet precies wat hij daarna wil gaan doen.
InweCulnamo- Fluisteraar
Is ook best lastig, hangt van veel factoren af natuurlijk. Wij hadden het een stuk makkelijker. Ik kon hier sowieso niet weg omdat ik mijn zoontje niet van school wilde halen, dus mijn vriend is bij ons komen wonen. En zijn appartement was veel te klein, want er zat maar 1 slaapkamer in.
CherrieLola schreef:Is ook best lastig, hangt van veel factoren af natuurlijk. Wij hadden het een stuk makkelijker. Ik kon hier sowieso niet weg omdat ik mijn zoontje niet van school wilde halen, dus mijn vriend is bij ons komen wonen. En zijn appartement was veel te klein, want er zat maar 1 slaapkamer in.
Denk dat het hier uiteindelijk ook wel allemaal goed komt hoor ..
Heeft alleen nog even zijn tijd nodig denk
InweCulnamo- Fluisteraar
Ja, vanaf begin augustus dit jaar ben ik samen met mijn vriend.
En vanaf vandaag wonen we officieel samen
En vanaf vandaag wonen we officieel samen
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Ik heb 5,5 jaar een relatie, waarvan we alweer 5 jaar samenwonen!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Yup ruim 3 jaar, we wonen samen en gaan volgend jaar zomer trouwen.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ik kan me echt niet voorstellen als je al 5,5 jaar een relatie hebt op 3 uur afstand dat je dan niet gewoon een beslissing neemt om ergens te gaan wonen. Je kan altijd weer terug als je het ergens niet naar je zin hebt, toch? Of zijn jullie nog niet toe aan de volgende stap in je relatie?InweCulnamo schreef:Ja hoor. Willen wel samenwonen. Maar om echt DE stap te nemen is nog best lastig. En het wordt waarschijnlijk erg lastig waar we dan uiteindelijk gaan wonen, daar hebben we eigenlijk allebei andere wensen in. En hij is op dit moment ook nog bezig met zijn studie, en weet nog niet precies wat hij daarna wil gaan doen.
Gast- Gast
Nope. Al ontzettend lang single.
Wordt nu weleens tijd....
Wordt nu weleens tijd....
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ja bijna 9 maanden maar het voelt alsof we al jaren bij elkaar zijn (op positieve manier ) Wij werken dan ook al een aantal jaar samen.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Tja, zo makkelijk is dat allemaal niet. Hij is gewoon nog bezig met zijn studie, ik had mijn studie nog. Mijn moeder is in de tijd dat we een relatie hebben overleden, en ik was op dat moment echt nog niet klaar om op mezelf te wonen, dus verhuisde naar me vader. Kreeg na mijn stage en studie gelijk een baan aangeboden, en aangezien hij nog bezig was met zijn studie, en ik het op dat moment niet zag zitten om gelijk naar zijn stad te verhuizen, zitten we nu op het punt dat we het allebei wel graag willen, maar het nu gewoon niet handig is. En tuurlijk kan je altijd terug als het je niet bevalt, maar ik heb hier wel al mijn familie en vrienden wonen, en daar helemaal niemand, dus dat maakt het ook gewoon lastig.Vera schreef:Ik kan me echt niet voorstellen als je al 5,5 jaar een relatie hebt op 3 uur afstand dat je dan niet gewoon een beslissing neemt om ergens te gaan wonen. Je kan altijd weer terug als je het ergens niet naar je zin hebt, toch? Of zijn jullie nog niet toe aan de volgende stap in je relatie?InweCulnamo schreef:Ja hoor. Willen wel samenwonen. Maar om echt DE stap te nemen is nog best lastig. En het wordt waarschijnlijk erg lastig waar we dan uiteindelijk gaan wonen, daar hebben we eigenlijk allebei andere wensen in. En hij is op dit moment ook nog bezig met zijn studie, en weet nog niet precies wat hij daarna wil gaan doen.
InweCulnamo- Fluisteraar
Ja we zijn binnenkort 4 jr samen en bijna 1,5 jr getrouwd
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
InweCulnamo schreef:Tja, zo makkelijk is dat allemaal niet. Hij is gewoon nog bezig met zijn studie, ik had mijn studie nog. Mijn moeder is in de tijd dat we een relatie hebben overleden, en ik was op dat moment echt nog niet klaar om op mezelf te wonen, dus verhuisde naar me vader. Kreeg na mijn stage en studie gelijk een baan aangeboden, en aangezien hij nog bezig was met zijn studie, en ik het op dat moment niet zag zitten om gelijk naar zijn stad te verhuizen, zitten we nu op het punt dat we het allebei wel graag willen, maar het nu gewoon niet handig is. En tuurlijk kan je altijd terug als het je niet bevalt, maar ik heb hier wel al mijn familie en vrienden wonen, en daar helemaal niemand, dus dat maakt het ook gewoon lastig.Vera schreef:Ik kan me echt niet voorstellen als je al 5,5 jaar een relatie hebt op 3 uur afstand dat je dan niet gewoon een beslissing neemt om ergens te gaan wonen. Je kan altijd weer terug als je het ergens niet naar je zin hebt, toch? Of zijn jullie nog niet toe aan de volgende stap in je relatie?InweCulnamo schreef:Ja hoor. Willen wel samenwonen. Maar om echt DE stap te nemen is nog best lastig. En het wordt waarschijnlijk erg lastig waar we dan uiteindelijk gaan wonen, daar hebben we eigenlijk allebei andere wensen in. En hij is op dit moment ook nog bezig met zijn studie, en weet nog niet precies wat hij daarna wil gaan doen.
Het kan wel zo makkelijk zijn, het is natuurlijk zo moeilijk als je t zelf maakt. Jij wilt waarschijnlijk graag bij je vader in de buurt blijven! Jammer dat jullie elkaar niet zo vaak zien.
Gast- Gast
Nee, geen relatie. En momenteel vind ik zoiets toch heerlijk. Heerlijk onafhankelijk, heerlijk niets.
Mijn collega raakte me vandeweek uit het niets aan, hij knuffelde, maar dat moet echt niemand bij mij doen. Dat vind ik verschrikkelijk. Dat zegt alleen maar dat ik een relatie niet waardig ben.
Mijn collega raakte me vandeweek uit het niets aan, hij knuffelde, maar dat moet echt niemand bij mij doen. Dat vind ik verschrikkelijk. Dat zegt alleen maar dat ik een relatie niet waardig ben.
Gast- Gast
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» hoe zeker ben jij van je relatie op dit moment?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Hoe zie jij er op dit moment uit?
» Zielig moment..
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Zielig moment..
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: