Show je zomerschoenen!
+29
Linnie1985
_Lacey_
TwistedAngel
Atelier Madame
Discordia
minoessepoes
Nathalie
Toet
Mint
Ibbeltje
bolus26
Flippin' Bitch
Poubelle
Bliss
Arwyn
VeryCherry
Rush
TukTuk
Marin
Puggle
Blond
Siem
Silver
Thunder
Beachgirl
Sarah1985
Monte
Pien
Ooh La La!
33 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Show je zomerschoenen!
ZARA.
Ze zijn alleen 50 euro .. Vind het nogal veel voor een simpel sandaaltje haha. Maar ik vind ze er zo leuk uitzien en volgens mij lopen ze ook wel lekker.
Wil leuke sandaaltjes hebben voor als ik door rome ga slenteren. Dus ze moeten wel echt lekker zitten. Dan heb ik er wel wat meer voor over. Maar goed.. hier geen ZARA in de buurt om even te passen.
Ze zijn alleen 50 euro .. Vind het nogal veel voor een simpel sandaaltje haha. Maar ik vind ze er zo leuk uitzien en volgens mij lopen ze ook wel lekker.
Wil leuke sandaaltjes hebben voor als ik door rome ga slenteren. Dus ze moeten wel echt lekker zitten. Dan heb ik er wel wat meer voor over. Maar goed.. hier geen ZARA in de buurt om even te passen.
Gast- Gast
[quote="Beachgirl_24"]
Die van mij lopen niet uit. Zool is idd keihard en ik krijg een blaar tussen mijn tenen van dat harde plastic stuk. Ik draag ze dus ook nauwelijks.
Mijn Teva's lopen daarentegen echt zaaaalig. De zool in nu bijna doorgesleten dus moet nodig nieuwe [/quo te. Dat plastic moet je er ook van af knippen lijkt me?
Monte schreef:Sarah: wat ik me afvraag, lopen birkenstocks nog uit? Als ik ze in de winkel pas dan doet dat stuk plastic tussen je tenen echt zeer en de zool is keihard. Daarom koop ik ze eigenlijk nooit. Maar omdat zoveel het wel lekker vinden, dacht ik dat het misschien niet aan mij ligt, maar dat je ze moet uitlopen?
Die van mij lopen niet uit. Zool is idd keihard en ik krijg een blaar tussen mijn tenen van dat harde plastic stuk. Ik draag ze dus ook nauwelijks.
Mijn Teva's lopen daarentegen echt zaaaalig. De zool in nu bijna doorgesleten dus moet nodig nieuwe [/quo te. Dat plastic moet je er ook van af knippen lijkt me?
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
PrinsesBo schreef:Ik vind moccasins wel leuk Oejee!
Ik vind ze ook leuk al ligt het wel aan het model
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Powerbabe schreef:Je kiest ook wel echt een stom paar uit hahaha!
Ik vind dat deze opzich nog wel leuk kunnen zijn onder een leuk katoenen broekje ofzo.
Ik heb zoiets in het turquoise, roze & geel.. en die zijn heel hip
Gast- Gast
Pff laat maar, plaatje doet het niet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pippa schreef:Powerbabe schreef:Je kiest ook wel echt een stom paar uit hahaha!
Ik vind dat deze opzich nog wel leuk kunnen zijn onder een leuk katoenen broekje ofzo.
Waar heb je die kleurtjes gekocht?
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Grr ik kan geen plaatjes plaatsen via deze computer, dus dan maar een link.
Maar ik heb deze en daar kan ik serieus een dag op gaan winkelen, een sprintje op trekken of weet ik veel wat, ze lopen echt heerlijk (de zwarte met de hoge hak): http://www.jonesshoes.nl/ruby-brown
En deze, gewoon lekker simpel maar ik vind ze toch wel leuk door de pailletten: http://www.goeiemode.nl/producten/veterschoentjes-ruby-brown-kleur-pailletten-zwart_2064.html
En verder nog witte havaianas, beige slee hakken van vorig jaar, sneakers en een paar Birckenstocks in zwart lak (model wat niet tussen de tenen zit) maar daar ben ik wel echt op uitgekeken en draag ik alleen nog maar even naar de supermarkt of zo. En dan nog van die hele goedkope witte gympen waarvan ik de veter vervangen heb door een grijs satijnen lint.
Maar ik heb deze en daar kan ik serieus een dag op gaan winkelen, een sprintje op trekken of weet ik veel wat, ze lopen echt heerlijk (de zwarte met de hoge hak): http://www.jonesshoes.nl/ruby-brown
En deze, gewoon lekker simpel maar ik vind ze toch wel leuk door de pailletten: http://www.goeiemode.nl/producten/veterschoentjes-ruby-brown-kleur-pailletten-zwart_2064.html
En verder nog witte havaianas, beige slee hakken van vorig jaar, sneakers en een paar Birckenstocks in zwart lak (model wat niet tussen de tenen zit) maar daar ben ik wel echt op uitgekeken en draag ik alleen nog maar even naar de supermarkt of zo. En dan nog van die hele goedkope witte gympen waarvan ik de veter vervangen heb door een grijs satijnen lint.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit nu te twijfelen of ik ook die sleehakken van Bristol zou kopen. Vind ze heel leuk! Net als de Tommy's, maar die zijn inderdaad zo duur.. Of de sleehakken van Ugg, in het turqoise
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Nathalie schreef:Pippa schreef:Powerbabe schreef:Je kiest ook wel echt een stom paar uit hahaha!
Waar heb je die kleurtjes gekocht?
Bij de Primark, 13 euro per paar
Gast- Gast
En nu wil ik dus helemaal naar de Primark!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoenen/schoenen/sacha-leren-sandalen/C21_1A2_1A2_770643/
Plaatje plakken wil niet...
Wat vinden jullie van deze? Vallen deze onder de categorie "seksloos" of "40+"? Of niet?
Vind die sandaaltjes allemaal erg leuk, alleen op zo'n hele dunne zool kan ik niet lang lopen..
Plaatje plakken wil niet...
Wat vinden jullie van deze? Vallen deze onder de categorie "seksloos" of "40+"? Of niet?
Vind die sandaaltjes allemaal erg leuk, alleen op zo'n hele dunne zool kan ik niet lang lopen..
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Nee hoor, leuke sandaaltjes!
Ik merk wel dat m`n 'dure' platte sandaaltjes qua zool veel steviger zijn dan de goedkope. Beide wel plat, maar de dure hebben een hardere zool ofzo. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Maarre 'ik vind ze heel leuk!
Ik merk wel dat m`n 'dure' platte sandaaltjes qua zool veel steviger zijn dan de goedkope. Beide wel plat, maar de dure hebben een hardere zool ofzo. Weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Maarre 'ik vind ze heel leuk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Vorig jaar had ik die hele platte, van de Van Haren geloof ik. Met elke stap die ik zette kreeg ik een klap in m'n rug. Alsof ik op blote voeten liep. Was geen succes. Daarom lijken deze (met iets meer zool) wat fijner lopen.
Denk dat ik ze maar bestel en het ga proberen
Denk dat ik ze maar bestel en het ga proberen
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Punk'd schreef:Ik wil graag deze nog:
Ik kon die vandaag niet vinden bij de Zara, had ze ook graag willen hebben.
Gast- Gast
Minneke schreef:
Deze heb ik vanmiddag gekocht. Ze zitten echt heerlijk! Mijn moeder heeft ze ook maar gekocht omdat ze ze zo leuk vind. (Ik heb een hippe moeder).
Blond- Lady Post-a-lot
Waar zijn ze van? Vind ze ook geweldig!Chance schreef:Minneke schreef:
Deze heb ik vanmiddag gekocht. Ze zitten echt heerlijk! Mijn moeder heeft ze ook maar gekocht omdat ze ze zo leuk vind. (Ik heb een hippe moeder).
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:Waar zijn ze van? Vind ze ook geweldig!Chance schreef:Minneke schreef:
Bristol, 10 euro!
Gast- Gast
Marin schreef:Haha wat geniaal.. Die middelste waren inderdaad een tientje en lijken echt heel erg op degene die ik op de pagina hiervoor plaatste. Moet je maar even terugkijken, zijn echt identiek. Gesprek ging er echt net over! Heb ze maar gekocht.. Mochten ze kapot gaan, dan kan ik in de uitverkoop van de herfst altijd alsnog die Tommy's kopen. Super thanks chick!
Weet je wat pas geweldig is? Sample sale van Tommy! Dit jaar voor het eerst geweest, voor rond de 300 euro heb ik 2 spijkerbroeken, 1 pantalon, 1 echt leren broek van kalfsleer, 1 paar ballerina's, 3 paar laarjes gekocht En van mijn moeder een leren tas van Tommy en een prachtig leren jasje gekregen. In november ga ik zeker weer!
Gast- Gast
Ja ik las het toen je geweest was. Geef in nov maar een gilletje! Waar is het? Ook voor mannen?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ja ik las het toen je geweest was. Geef in nov maar een gilletje! Waar is het? Ook voor mannen?
Ja voor mannen, voor kinderen, alles! Kan een gilletje geven, maar je moet die kaarten echt opgestuurd krijgen.
Gast- Gast
Carrie schreef:Marin schreef:Ja ik las het toen je geweest was. Geef in nov maar een gilletje! Waar is het? Ook voor mannen?
Ja voor mannen, voor kinderen, alles! Kan een gilletje geven, maar je moet die kaarten echt opgestuurd krijgen.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
En heb voor de rest nog oude allstars, wat sandaaltjes, goedkope ballerina's van de action, teenslippers, gympen etc.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Carrie schreef:Marin schreef:Ja ik las het toen je geweest was. Geef in nov maar een gilletje! Waar is het? Ook voor mannen?
Oh ik ben echt jaloers op jou Carrie! Ik wil ook naar een Tommy sample sale
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Show je zomerschoenen!
» wat voor zomerschoenen heb jij?
» Zomerschoenen! :-s
» Zomerschoenen
» Zomerschoenen in steden met veel wandelen?
» wat voor zomerschoenen heb jij?
» Zomerschoenen! :-s
» Zomerschoenen
» Zomerschoenen in steden met veel wandelen?
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: