probleem met zomerschoenen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
probleem met zomerschoenen
Ik heb nu echt regelmatig dat ik geen rokje aantrek (naar werk bijv) omdat ik er geen geschikt schoenen bij heb. De enige schoenen waar ik geen problemen mee heb zijn laarzen, slippers en sneakers.
Maar bij een flatje gaat het al mis, heel veel schoentjes wijken aan de zijkant (of alle kanten) omdat ik smalle voeten heb. Neem ik een kleinere maat dan zit het bij mijn tenen te strak. Heb ik een leuk pumpje dat past, heb ik na een halfuurtje al een openliggende hiel of een andere blaar. Dan heb ik echt het gevoel dat mijn voeten erin geperst zitten na een tijdje.
Weet er iemand een oplossing? Kan toch moeilijk elke schoen inlopen met 20 pleisters of andere plakkers. Zeker een schoen zonder hak zou toch gewoon meteen lekker moeten kunnen zitten?
Maar bij een flatje gaat het al mis, heel veel schoentjes wijken aan de zijkant (of alle kanten) omdat ik smalle voeten heb. Neem ik een kleinere maat dan zit het bij mijn tenen te strak. Heb ik een leuk pumpje dat past, heb ik na een halfuurtje al een openliggende hiel of een andere blaar. Dan heb ik echt het gevoel dat mijn voeten erin geperst zitten na een tijdje.
Weet er iemand een oplossing? Kan toch moeilijk elke schoen inlopen met 20 pleisters of andere plakkers. Zeker een schoen zonder hak zou toch gewoon meteen lekker moeten kunnen zitten?
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Re: probleem met zomerschoenen
Heb je de Compeed stick al geprobeerd? Ik draag vrijwel nooit hakken, maar ook mijn ballerina's zorgden weer voor blaren en kapotte hielen. Die stick helpt echter wel heel goed, heb er nu helemaal geen last meer van! Zorgt voor minder wrijving. Dat wijken aan de zijkant heb ik trouwens ook, liever dat dan schoenen die te klein en dus te strak zitten hoor (vooral omdat je voeten vaak met warmte wat uitzetten).
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Re: probleem met zomerschoenen
Misschien zijn sleehakken of pumps met een bandje erachter een optie?
Dan zitten ze niet helemaal dicht en heb je minder last van wrijving.
Dan zitten ze niet helemaal dicht en heb je minder last van wrijving.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Show je zomerschoenen!
» Zomerschoenen! :-s
» Show je zomerschoenen!
» wat voor zomerschoenen heb jij?
» Zomerschoenen in steden met veel wandelen?
» Zomerschoenen! :-s
» Show je zomerschoenen!
» wat voor zomerschoenen heb jij?
» Zomerschoenen in steden met veel wandelen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: