Tweelingentopic
+20
Tania
MamaCa
Happydobby
Caroow
Darius
Parel
Sterrin_
Charles
Jade
Lavendel
Lejow
mickey
Coco
LMCurious
Filoria
studiebol
Ayla
Bolleke
Happinaz
_Lana_
24 plaatsers
Pagina 4 van 14
Pagina 4 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Re: Tweelingentopic
studiebol schreef:Nav het verjaardagstopic en het taarten topic van laatst, vroeg ik me af jullie met de verjaardagen een taart doen of krijgen beide kindjes hun eigen taart?
Wat ik op het taartenforum vaak zag, is dat het 1 taart was, maar verdeelt in twee kanten. Dus de ene kant in een thema voor het ene kindje, en de andere kant in een thema voor het andere kindje.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hadden gewoon 1 taart, fototaart vd hema met een foto van de meiden. De oudste 2 kregen destijds zelf ook een stukje om te eten, maar nu heb ik ze zelf wat gegeven. Ik was alleen met de visite dus wilde niet teveel gesmeer hebben.
Gast- Gast
Ik bak gewoon normale taarten met hun verjaardag. Vind die versierde taarten sowieso niet te eten en het vooral ook dikke onzin.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
haha, nou de verjaardag hier duurt nog heel lang, maar ik dacht er opeens aan.
Vriendin van mij had een hele leuke taart voor haar kindje, maar ja die was best prijzig en toen dacht ik, tja dat keer 2 is me gewoon te gek:D zeker voor een taart.. die dan vervolgens aangesneden word en er dan niet meer zo leuk uit ziet, haha
Vriendin van mij had een hele leuke taart voor haar kindje, maar ja die was best prijzig en toen dacht ik, tja dat keer 2 is me gewoon te gek:D zeker voor een taart.. die dan vervolgens aangesneden word en er dan niet meer zo leuk uit ziet, haha
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik heb er laatst idd naar gekeken op de braderie toen ze er toevallig mee stonden. Als ik er voor beide 1 wilde, een jongens en een meisjestaart, waar misschien 8 puntjes uit konden, ging mij dat 85 euro kosten om er vervolgens alsnog naast te moeten bakken. Vind dat echt zo zonde en aangezien wij al dat gekleurde al niet te eten vinden bak ik gewoon appeltaart, monchou taart, een vlaai, een chocoladetaart en een slagroomtaart, denk ik. Heb ik een stuk meer voor, ik denk, minder geld.
Coco- Ratel
Ik bak cupcakes (heb nog tijd om te oefenen, moet goedkomen) en daar komt dan een 1 op. Lekker makkelijk, geen geknoei met vorkjes etc. Gewoon servetje en eten zoveel je wil.
Gast- Gast
Cupcakes zijn ook leuk stofzuiger!
Ik zit nu op een site te kijken daar staat geen precieze prijs op maar wel dat het vanaf 1,90 per persoon is. Nou je haalt 10 stukken uit een taart(zo'n ronde) denk ik.. dat kost nog al wat.
Zo'n foto taart vind ik ook altijd leuk!
Ik zit nu op een site te kijken daar staat geen precieze prijs op maar wel dat het vanaf 1,90 per persoon is. Nou je haalt 10 stukken uit een taart(zo'n ronde) denk ik.. dat kost nog al wat.
Zo'n foto taart vind ik ook altijd leuk!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Nois schreef:Ik heb er laatst idd naar gekeken op de braderie toen ze er toevallig mee stonden. Als ik er voor beide 1 wilde, een jongens en een meisjestaart, waar misschien 8 puntjes uit konden, ging mij dat 85 euro kosten om er vervolgens alsnog naast te moeten bakken. Vind dat echt zo zonde en aangezien wij al dat gekleurde al niet te eten vinden bak ik gewoon appeltaart, monchou taart, een vlaai, een chocoladetaart en een slagroomtaart, denk ik. Heb ik een stuk meer voor, ik denk, minder geld.
Meen je dit serieus? Dat is echt schan-da-lig veel geld!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Nois schreef:Ik bak gewoon normale taarten met hun verjaardag. Vind die versierde taarten sowieso niet te eten en het vooral ook dikke onzin.
Ik vind die taarten echt heeeeerlijk .
Maar meestal ook belachelijk veel geld.
Hier is het nog lang niet aan de orde , maar ik denk dat ik zo'n fototaart doe.
Of cupcakes inderdaad, dat vind ik ook heel erg leuk.
Maar goed, ik ben niet zo'n bakker, dus dan moet ik even goed oefenen .
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Haha ja ik schrok er ook van. Zeker omdat ik weet voor welke bedragen ze bij mijn nicht kosten. Maar dit was wel bij een bakker. Dat zal vast ook wel verschillen dan iemand die het voor de hobby met wellicht een kleine verdienste doet.
Coco- Ratel
Ik heb altijd een enorme hemataart, gewoon de reguliere slagroom versie XL zeg maar. En voor mijn zoontjes koop ik allebei 1 los puntje om daar op los te gaan.
Dat is een hele goede, goedkope oplossing en net zo lekker
Ik moest trouwens op pagina 3 (!!!) zoeken naar dit topic.
Nois; wilde nog reageren op je post een paar dagen terug dat je zo'n heftige dag met ze had. Erg herkenbaar. Wat voel je, je dan machteloos he? Alles lijkt tegen te zitten. Ik merkte in die periode ook weinig 'steun' dan. IK kreeg reacties als: "alle kindjes huilen wel eens...."of "Je hebt niets te klagen, kijk eens wat een rijkdom...." aaarrggghhhh ZO frustrerend!
Gelukkig had je de volgende dag wel een fijne dag en daarmee vergeet je dan meestal, althans ik, de vorige vervelende dag ook wel weer.
Dat is een hele goede, goedkope oplossing en net zo lekker
Ik moest trouwens op pagina 3 (!!!) zoeken naar dit topic.
Nois; wilde nog reageren op je post een paar dagen terug dat je zo'n heftige dag met ze had. Erg herkenbaar. Wat voel je, je dan machteloos he? Alles lijkt tegen te zitten. Ik merkte in die periode ook weinig 'steun' dan. IK kreeg reacties als: "alle kindjes huilen wel eens...."of "Je hebt niets te klagen, kijk eens wat een rijkdom...." aaarrggghhhh ZO frustrerend!
Gelukkig had je de volgende dag wel een fijne dag en daarmee vergeet je dan meestal, althans ik, de vorige vervelende dag ook wel weer.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi tweelingmama's, ik ben benieuwd naar wat voor geboortekaartje jullie hadden!
Gast- Gast
@ Happinez, ik denk dat je een van de andere mama''s bedoeld! Ik heb gelukkig geen heftige dagen gehad de laatste tijd. Maar ik herken het wel hoor en dat is zeker geen pretje.
@ Charlie, wij hadden een vrij simpel kaartje. Buitenkant glans wit met antracietkleurige sierletters I & N (maar dan voluit ) en de binnenkant is links antracietkleur met in witte sierletters een persoonlijke tekst en de rechterkant gewoon wit met antraciete letters met persoonlijke tekst en de algemene info. Ik kon echt geen leuke vinden voor jongens en meisjes dus heb hem gewoon zelf neutraal gemaakt.
@ Charlie, wij hadden een vrij simpel kaartje. Buitenkant glans wit met antracietkleurige sierletters I & N (maar dan voluit ) en de binnenkant is links antracietkleur met in witte sierletters een persoonlijke tekst en de rechterkant gewoon wit met antraciete letters met persoonlijke tekst en de algemene info. Ik kon echt geen leuke vinden voor jongens en meisjes dus heb hem gewoon zelf neutraal gemaakt.
Coco- Ratel
Happinaz schreef:Ik moest trouwens op pagina 3 (!!!) zoeken naar dit topic.
Dit vind ik inderdaad zó'n dooddoener!! Tuurlijk hoort huilen bij baby's/kindjes, maar dat betekent niet dat je het nooit eens vervelend mag vinden.
In dit topic mag je ongegeneerd klagen hoor! We weten gerust wel dat je je kindjes evengoed hartstikke lief vindt!
Oja en ik heb het boek binnen!! Echt een heel leuk boek zeg!
@ Charlie: Ik zal even een foto voor je maken en in een PM sturen.
Hoe is het verder met je? Begrijp ik goed dat je veel last van harde buiken hebt?
_Lana_- Ratel
Leuk Lana! Ben benieuwd. We hebben zelf een heel leuk kaartje laten ontwerpen door een vriend, maar dat heeft niks specifiek met tweelingen te maken. Ik vind het aanbod kaartjes echt karig moet ik zeggen!
Klopt, ik heb veel harde buiken en de huid van mijn buik spant zo verschrikkelijk, vooral aan de linkerkant, weet even niet hoe ik moet gaan zitten of liggen. Verder ook veel last van mijn gewrichten, word er 's nachts wakker van. Maar de tweeling beweegt goed hoor dus ik probeer me geen zorgen te maken verder.
Klopt, ik heb veel harde buiken en de huid van mijn buik spant zo verschrikkelijk, vooral aan de linkerkant, weet even niet hoe ik moet gaan zitten of liggen. Verder ook veel last van mijn gewrichten, word er 's nachts wakker van. Maar de tweeling beweegt goed hoor dus ik probeer me geen zorgen te maken verder.
Gast- Gast
Oh jee heb je veel harde buiken Charlie? Heb je bedrust?
Coco- Ratel
Nois schreef:Oh jee heb je veel harde buiken Charlie? Heb je bedrust?
Ja, ik heb al maanden harde buiken op zich. Als ik nies, opsta of tv kijk. Maar de arts zegt, zolang de geen pijn doen of meer worden is er niks aan de hand.
Ik heb geen bedrust, dat hoefde niet. Ik werk wel al niet meer sinds 1,5 week en ik rust veel. Stomme is alleen dat ik aan de andere kant MOET bewegen vanwege trombosegevaar.
Gast- Gast
Ons geboortekaartje was vroeger getekend door onze zus. Ze had een wipwap getekend met twee van die harkpoppetjes erop. En dan vrolijk ingekleurd etc. Binnen in stonden gewoon onze namen, bezoektijdens etc. Geen cheesy gedichtjes.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:Ons geboortekaartje was vroeger getekend door onze zus. Ze had een wipwap getekend met twee van die harkpoppetjes erop. En dan vrolijk ingekleurd etc. Binnen in stonden gewoon onze namen, bezoektijdens etc. Geen cheesy gedichtjes.
Goedemorgen Charlie ! Heb jij ook een tweeling! Dat wist ik niet!
Gast- Gast
Charlie schreef:Lavendel schreef:Ons geboortekaartje was vroeger getekend door onze zus. Ze had een wipwap getekend met twee van die harkpoppetjes erop. En dan vrolijk ingekleurd etc. Binnen in stonden gewoon onze namen, bezoektijdens etc. Geen cheesy gedichtjes.
Charlie volgens mij heeft ze geen tweeling, maar IS ze van een tweeling.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Charlie schreef:Lavendel schreef:Ons geboortekaartje was vroeger getekend door onze zus. Ze had een wipwap getekend met twee van die harkpoppetjes erop. En dan vrolijk ingekleurd etc. Binnen in stonden gewoon onze namen, bezoektijdens etc. Geen cheesy gedichtjes.
Oh! Dat verklaar het 'vroeger' ....nogmaals goedemorgen Charlie.
Gast- Gast
Charlie schreef:Leuk Lana! Ben benieuwd. We hebben zelf een heel leuk kaartje laten ontwerpen door een vriend, maar dat heeft niks specifiek met tweelingen te maken. Ik vind het aanbod kaartjes echt karig moet ik zeggen!
Ik ben heel benieuwd naar jouw geboortekaartje en de namen natuurlijk!!
Maar dit hou je vast nog even voor jezelf.
Wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt van harde buiken! Gelukkig hoef je je geen zorgen te maken. Hou het wel goed in de gaten. Maar dat doe je natuurlijk wel.
Heerlijk dat je ze nog zoveel voelt bewegen.
Zijn de harde buiken de laatste tijd wel erger geworden?
Naarmate je langer zwanger bent, schijnen de harde buiken ook steeds meer te worden hè.
Ik heb in mijn hele zwangerschap maar 1x een harde buik gehad, verder helemaal niets.
Rustig aan!
_Lana_- Ratel
Charlie schreef:Nois schreef:Oh jee heb je veel harde buiken Charlie? Heb je bedrust?
Ja, ik heb al maanden harde buiken op zich. Als ik nies, opsta of tv kijk. Maar de arts zegt, zolang de geen pijn doen of meer worden is er niks aan de hand.
Ik heb geen bedrust, dat hoefde niet. Ik werk wel al niet meer sinds 1,5 week en ik rust veel. Stomme is alleen dat ik aan de andere kant MOET bewegen vanwege trombosegevaar.
Oh shit, dat is wel dubbel zeg! Maar wel goed dat je iig niet meer werkt als je veel harde buiken hebt. Ik moest al vroeg plat. Maar ging wel als het lukte dagelijks even een stukje fietsen, soms ook een uur. Gek genoeg was mijn buik dan als enige echt rustig en had ik daar achteraf ook niet meer last van dan wanneer ik niks deed. Zolang je goed rust en harde buiken hebt wil dat niet zeggen dat je je ongerust moet maken. Deed ik wel omdat ze echt op mij ingepraat hadden dat ik niet veel langer dan de 27 weken zou halen (maar mijn harde buiken kwamen ook wel echt wel om de haverklap zonder iets te doen). Maar uiteindelijk heb ik wel pas met 38+3 een geplande keizersnede gehad.
Maar als je het echt niet vertrouwd omdat het te vaak of anders als anders is moet je wel op je strepen gaan staan! Dan maar een keer te vaak naar de gyn.
Moet je nog aan bepaalde beweging doen of maakt het niet uit wat?
Coco- Ratel
Jullie gyneacologen gaven jullie allemaal zoveel tips, dat is bij mij helemaal niet. Ze is wel een hele fijne hoor, voel me echt gehoord maar ik krijg echt geen bewegings-tips of opmerkingen over hoelang het vermoedelijk nog gaat duren, etc. We hebben het zelfs nog niet eens over de bevalling gehad. Maar misschien komt dat nog wel als ik wat verder ben en willen ze me gewoon niet bezorgd maken omdat we laatst die toestand al hadden met dat vocht in de hersentjes van 1 van de baby's.
Maar laat ik dit topic niet vervuilen met mijn zwangerschapsverhalen, die praktische tips zijn veel leuker om te lezen!
Maar laat ik dit topic niet vervuilen met mijn zwangerschapsverhalen, die praktische tips zijn veel leuker om te lezen!
Gast- Gast
Charlie schreef:Lejow schreef:Charlie schreef:Lavendel schreef:Ons geboortekaartje was vroeger getekend door onze zus. Ze had een wipwap getekend met twee van die harkpoppetjes erop. En dan vrolijk ingekleurd etc. Binnen in stonden gewoon onze namen, bezoektijdens etc. Geen cheesy gedichtjes.
Oh! Dat verklaar het 'vroeger' ....nogmaals goedemorgen Charlie.
Haha juist.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Pagina 4 van 14 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 14
Pagina 4 van 14
Permissies van dit forum: