Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tweelingentopic

+20
Tania
MamaCa
Happydobby
Caroow
Darius
Parel
Sterrin_
Charles
Jade
Lavendel
Lejow
mickey
Coco
LMCurious
Filoria
studiebol
Ayla
Bolleke
Happinaz
_Lana_
24 plaatsers

Pagina 3 van 14 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

tweelingentopic - Tweelingentopic - Pagina 3 Empty Re: Tweelingentopic

Bericht  _Lana_ wo 23 mei 2012 - 8:06

Mamarosa: Wat een ontzettend leuke foto's van je meiden. Wat is het toch een geweldig koppeltje Very Happy .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  studiebol wo 23 mei 2012 - 8:06

Ik ben nu 29 was 28 toen ik zwanger was en beviel. En wij hebben een spontane tweeling Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happinaz wo 23 mei 2012 - 8:07

_MamaRosa_ schreef:Ik ben nu ook 29. Ik was 24 bij de oudste. En ze zijn allemaal spontaan ontstaan, ik ben volgens mij heel vruchtbaar, ik was alle keren meteen zwanger. En dat is meteen waar ik wel eens bang voor ben, dat ik perongeluk zwanger raak. Voor de tweeling had ik dat niet erg gevonden, maar nu zou dat wel even slikken zijn!Wink

Dan zijn we dus net zo oud Very Happy.
Dat vind ik wel erg leuk, ik voel me ook nog zo jong en ben er heel trots op dat ik nu al met 2 van die kanjers over straat mag en dat ze helemaal van mij zijn! En jij hebt er al 4....wauw!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happinaz wo 23 mei 2012 - 8:10

_Lana_ schreef:
Happinaz schreef:En wat een ontzettend leuke foto's!

Hoe oud zijn jullie? Zijn jullie ook relatief jonge tweeling mama's? En zijn jullie natuurlijk zwanger geraakt van de tweeling, of via een medisch traject?

Ik ben nu 29, was 24 toen ik zwanger raakte en 25 toen ik van mijn mannetjes beviel. Ik ben onverwachts, maar wel heel gewenst, zwanger geraakt.

Ik ben 31 nu. En mijn kindjes zijn er gekomen via een medisch traject. We hebben er bijna 4 jaar op moeten wachten.
Dus ik was dubbel zo blij dat het er 2 waren/zijn!
Als we een derde willen, moet die er ook nog maar komen natuurlijk, we zouden nooit meer de medische molen ingaan.
Dat was best een hectische tijd, achteraf gezien.

Wat heftig dat je er zo lang op hebt moeten wachten. Jouw kindjes zijn dan een extra groot kadootje! Wat een rijkdom he?
Ik hoop dat als jullie wens uitgaat naar een 3e, dit ook mag lukken!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 8:10

Happinaz schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik ben nu ook 29. Ik was 24 bij de oudste. En ze zijn allemaal spontaan ontstaan, ik ben volgens mij heel vruchtbaar, ik was alle keren meteen zwanger. En dat is meteen waar ik wel eens bang voor ben, dat ik perongeluk zwanger raak. Voor de tweeling had ik dat niet erg gevonden, maar nu zou dat wel even slikken zijn!Wink

Dan zijn we dus net zo oud Very Happy.
Dat vind ik wel erg leuk, ik voel me ook nog zo jong en ben er heel trots op dat ik nu al met 2 van die kanjers over straat mag en dat ze helemaal van mij zijn! En jij hebt er al 4....wauw!

Ja, aan de ene kant voel ik me jong, was net 28 toen ik er 4 had, mijn man zelfs 27. Maar aan de andere kant voel ik me nu ook een echte moeke, en dus wat ouder, haha!

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ wo 23 mei 2012 - 8:13

_MamaRosa_ schreef:

Happinaz schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik heb juist bewust gekozen voor een fietskar. We wilden eerst een bakfiets, maar dat moest dan sowieso een elektrische zijn, omdat het hier nogal klimmen is om thuis te komen, en als ze er alle 4 inzitten lukt dat echt niet.

Bovendien, als ik dan eens in het centrum ben, kan ik nog niks, een buggy past er niet bij in, een dubbele. En lopen kunnen ze nog niet, en als ze dat wel kunnen lijkt het me niet zo handig om ze meteen al los te laten lopen als ik ze allemaal mee heb....

Dus daarom een fietskar gekocht, die kan ik zo loskoppelen en verder winkelen met de jongste 2 er in. En dan is het nu nog wachten op mijn elektrische fiets, want die heb ik dan ook echt wel nodig. En als we de kar niet meer gebruiken hebben we nog wel wat aan de elektrische fiets.

Verder, je kleintjes mogen volgens mij ook wel achterop als ze zelf kunnen zitten hoor. Dan heb ik het dus over zelf gaan zitten. Ik ben dat ook wel van plan nu al, alleen kan dat dus niet omdat mijn zoontje ook nog mee moet....En de oudste fiets nu wel alleen, maar dat vind ik nog best eng als ik iedereen bij me zou hebben!

Tot zover mijn dillema om met 4 kinderen op pad te kunnen! tweelingentopic - Tweelingentopic - Pagina 3 394967

Ik heb de dubbele buggy ook erbij in gehad hoor! Zowel mijn urban jungle als de ' loopbuggy' , tis even passen en meten maar het gaat wel!
Maarja, jij hebt er ook 4 mee te nemen en dan nog alle spullen ppfff....dat is een onderneming! :O

Ja, dat is het nou net, dat past niet, haha! Ik ga vaak wel lopend het centrum in, is best een eindje, maar dan zit zoontje bovenop de voetenplank, en als dochter ook mee is, zij ook nog. Ik kom er wel, maar fietsen zou wel lekker zijn nu! Ik wil dat zo ontzettend graag! Dus hard hopen dat ie er snel is, die fiets!

Zelfde probleem hebben wij met de auto, we hebben nu een 7-persoons, waarbij we dus achterin 2 stoelen op kunnen klappen. Momenteel gebruiken we er maar 1. Daarnaast staat de buggy. De UBJ past dus niet, echt heel erg jammer, want dat loopt zoveel fijner!! Maar goed, we doen het er maar mee!

De meiden zitten ook nog in de 0+ autostoeltjes. Zodra ze in de volgende gaan, moeten ze naast elkaar, en daarnaast de oudste op een verhoger. Dit doen we ook bewust zo, omdat de stoel waar de oudste op zit, naar voren geklapt moet kunnen worden, omdat zoontje er dan ook nog achterin moet komen. Dus dat wordt lekker in de auto kruipen om de middelste vast te zetten, haha!

Hoe deed jij het trouwens in de supermarkt als je zonder wandelwagen was? Ik heb ze nu dus nog in de maxicosi's zitten, en die zet ik beide overdwars op de kar. Maar zodra ze dus in de volgende autostoel komen, kan dat niet meer. En 1 los in de wagen en 1 in het zitje zie ik nog niet zitten. Maar het zal wel moeten denk ik.

Ik ken ook iemand die zet beide kindjes (tweeling) gewoon samen in het zitje, de ene met de beentjes aan de ene kant, de andere met de beentjes aan de andere kant, maar dat vind ik zielig.

Eigenlijk zouden ze gewoon in de supermarkt tweelingkarren moeten aanschaffen, net als bij Intratuin!

Pff, wat een onderneming. Maar jij bent eraan gewend Wink .
Ik kan me wel voorstellen dat je veel bekijks hebt. Je hebt ook wel een heel mooi en bijzonder gezin.
Ik wilde opzich ook wel een bakfiets, maar wat Mamarosa al zegt, ik heb dan geen vervoersmiddel op de plek van bestemming. Er kan geen kinderwagen meer in ofzo. Ik heb trouwens alleen de tweelingwagen en geen buggy en die ga ik ook niet aanschaffen waarschijnlijk.
Die fietskar klinkt trouwens wel heel erg handig, ook omdat je die als wagen kan gebruiken en af kan koppelen.
Misschien heel gek hoor, maar ik vind het altijd een beetje eng dat er nog iets achter mijn fiest aankomt en dat auto's die op een rotonde over het hoofd zien.
Heb jij dat niet?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 8:16

Er zit een mooie vlag bij. Wink Maar ik snap wat je bedoelt, dat heb ik ook hoor! En ik heb er dus nog niet mee gefietst, dus nog geen ervaring, maar dat is dus ook wat ik wat spannend vind. Maar dat komt vast goed!

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ wo 23 mei 2012 - 8:27

studiebol schreef:Lana, ik vind het niet normaal als mensen zo in de bak/wandelwagen of wat dan ook duiken. Dat heeft niks te maken met dat je het leuk moet vinden dat mensen zo geinteresseerd zijn. Echt als wildvreemde dat hier zouden doen zou ik daar echt wat van zeggen hoor! Ik vind dat zo lomp... dan kan het wel een tweeling zijn je bent geen lopende attractie.

Hier sliepen ze altijd wel in de bak, dus ik kan je daar niet mee helpen. Over de speen, hier gebruiken we difrax en dokter brown flessen. Drinken ze allebei goed uit, misschien kan je is een andere fles bij je dochter proberen?

Heb jij trouwens ouderschapsverlof opgenomen lana? Want je verlof is denk ik wel voorbij toch?

Ik vind het eigenlijk ook niet normaal. Maar de mensen op straat schijnen het normaal te vinden?! Heb jij er geen 'last' van?
Ik vind de reacties van de meeste mensen trouwens wel heel erg leuk hoor. Ze zijn wel heel erg lief en vinden het gewoon heel bijzonder.
Ik had laatst een man die zei: Goh wat een rijkdom, je hebt ze echt heel erg mooi afgeleverd. Nou dat vond ik ( vooral voor een man Wink ) toch wel heel erg lief en leuk!
Mijn eerste werkdag is in augustus. Ik heb 3 maanden ouderschapsverlof opgenomen. Anders had ik deze week moeten beginnen met werken.

Wel pittig hoor voor je zovaak zonder man. Ja je verwacht natuurlijk ook niet dat het een tweeling wordt Very Happy .
Gelukkig gaat het je heel goed af en ben je er helemaal aan gewend.
Als je de meiden op de bank legt, leg je ze dan op een kussentje ofzo? Zodat het hoofdje omhoog is?
Ik heb ook wel eens samen gevoed, dan deed ik ze in de wipper. Het nadeel daarvan is, dat als je ze even wil pakken of tussendoor wil laten boeren, dat je ze dan helemaal los moet maken.
Maar goed, nu gaat dat dus even helemaal niet.
Ik heb al even gegoogled of ik misschien een andere speen moet proberen. Misschien een 3 standenspeen? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
We hebben nu die van Difrax.

Dat van het zwemmen herken ik wel. Nou ja niet met zwemmen, maar ik wil babymassage gaan doen, maarja dan heb ik ook extra handjes nodig.
Nu heeft mijn man gelukkig een paar keer vrij genomen en mijn moeder gaat anders mee.
Gelukkig heb je wel genoeg oppas enzo, het is wel heel belangrijk om je eigen ding ook nog te doen. Ik merk wel dat doordat ik niet werk, mijn wereldje gewoon wel kleiner is geworden. Ookal heb ik wel heel vaak visite en ga ik ook regelmatig de deur uit.
Ik maak gewoon niet zo heel veel mee, haha.
Ja dat mijn zoon zijn handjes heeft ontdekt en mijn dochter begint te brabbelen Laughing , maarja je wil ook wel eens iets anders te melden hebben hè, haha.
Alhoewel ik mezelf altijd wel kletsende houd, over van alles en nog wat Laughing , maar dat is weer wat anders.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ wo 23 mei 2012 - 8:29

_MamaRosa_ schreef:Er zit een mooie vlag bij. Wink Maar ik snap wat je bedoelt, dat heb ik ook hoor! En ik heb er dus nog niet mee gefietst, dus nog geen ervaring, maar dat is dus ook wat ik wat spannend vind. Maar dat komt vast goed!

Haha, ja dat weet ik Very Happy . Het is ook wel heel goed zichtbaar hoor, maar op een of andere manier houdt het me toch een beetje tegen.
Oja nog een vraagje, jij hebt die van de Hema toch?
Kunnen daar ook kleine kindjes in? Er past geen schaal in toch? Dus ze moeten echt al iets ouder zijn?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ wo 23 mei 2012 - 8:34

Happinaz schreef:
_Lana_ schreef:
Happinaz schreef:En wat een ontzettend leuke foto's!

Hoe oud zijn jullie? Zijn jullie ook relatief jonge tweeling mama's? En zijn jullie natuurlijk zwanger geraakt van de tweeling, of via een medisch traject?

Ik ben nu 29, was 24 toen ik zwanger raakte en 25 toen ik van mijn mannetjes beviel. Ik ben onverwachts, maar wel heel gewenst, zwanger geraakt.

Ik ben 31 nu. En mijn kindjes zijn er gekomen via een medisch traject. We hebben er bijna 4 jaar op moeten wachten.
Dus ik was dubbel zo blij dat het er 2 waren/zijn!
Als we een derde willen, moet die er ook nog maar komen natuurlijk, we zouden nooit meer de medische molen ingaan.
Dat was best een hectische tijd, achteraf gezien.

Wat heftig dat je er zo lang op hebt moeten wachten. Jouw kindjes zijn dan een extra groot kadootje! Wat een rijkdom he?
Ik hoop dat als jullie wens uitgaat naar een 3e, dit ook mag lukken!

Wat lief van je!!
Nou zeker weten, heel cliché maar dan ( en anders ook hoor ) besef je wel echt dat het een rijkdom is! Eerst hoop je dat je uberhaupt ooit moeder wordt en nu heb ik gewoon een heel gezin Very Happy . Daar ben ik wel ontzettend dankbaar voor. En ik vind het zo bijzonder.
Maar die ellende vooraf vergeet je wel weer snel hoor. Soms denk ik er nog wel eens aan en dan denk ik, pff, heb ik dat allemaal gedaan?! Dat kan ik me niet meer zo goed voorstellen.
Laatst heb ik de groentela vol met medicijnen weggegooid in de grijze bak. Dat had ik al die tijd bewaard, om nog eens terug te kijken.
Nu vond ik het wel tijd om die ook eens af te sluiten Wink .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 8:42

_Lana_ schreef:
_MamaRosa_ schreef:Er zit een mooie vlag bij. Wink Maar ik snap wat je bedoelt, dat heb ik ook hoor! En ik heb er dus nog niet mee gefietst, dus nog geen ervaring, maar dat is dus ook wat ik wat spannend vind. Maar dat komt vast goed!

Haha, ja dat weet ik Very Happy . Het is ook wel heel goed zichtbaar hoor, maar op een of andere manier houdt het me toch een beetje tegen.
Oja nog een vraagje, jij hebt die van de Hema toch?
Kunnen daar ook kleine kindjes in? Er past geen schaal in toch? Dus ze moeten echt al iets ouder zijn?

Ik heb idd die van de hema. En ik heb ze er dus zelf nog niet ingehad, ja, even proef zitten, maar nu kunnen ze ook zitten, dus kan het zonder schaal. Er kan volgens mij 1 schaal in, een 2e past niet dacht ik.

Of je zou er 1 in moeten zetten, en dan de ander in het fietstoeltje, maar dat is weer niet zo gezellig.

Gast
Gast

Bericht  Coco wo 23 mei 2012 - 9:08

Ik heb het tweelingenboek ook en ik vind eigenlijk dat iedere tweelingouder/oppas die wel hoort te hebben Very Happy het is net een bijbel.
Ik was 24 toen ik zwanger was, op de natuurlijke manier en 25 toen ik ben bevallen. Wij zouden nog wel meer kinderen willen. Gevoelsmatig nu al wel, maar verstandelijk gezien wachten we liever tot ze (bijna) naar school gaan. Stel je voor het zijn er weer twee, dat zie ik echt niet zitten met nog twee kleuters hele dagen in huis.

Boodschappen deed ik voornamelijk bij ah met de zelfscanner, dan kon ik alles ondertussen al mooi onder de wagen leggen! Tegenwoordig fiets ik gauw naar de supermarkt voor mijn man gaat werken of als hij net thuis is.

@ Charlie, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jouw zwangerschap nu verloopt? Ben je nog aan het werk? En is er al meer bekend over een eventueel waterhoofdje?

Laatst aangepast door Nois op wo 23 mei 2012 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Happinaz wo 23 mei 2012 - 9:13

Voor wat betreft het doen van een activiteit met een tweeling, daar heb ik nog wel een tip voor.
Ik heb baby massage gedaan en voor 1 kindje betaald en ik ging om de week met 1 van de 2. Niet stiekem hoor, dat had ik zo afgesproken. Ik moest dus wel de extra handen thuis hebben voor oppas, dit was vaak mijn vader, maar ik vond de quality time met 1 van hun voor 3 kwartier ook wel heel erg fijn!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lana_ wo 23 mei 2012 - 19:36

Happinaz schreef:Voor wat betreft het doen van een activiteit met een tweeling, daar heb ik nog wel een tip voor.
Ik heb baby massage gedaan en voor 1 kindje betaald en ik ging om de week met 1 van de 2. Niet stiekem hoor, dat had ik zo afgesproken. Ik moest dus wel de extra handen thuis hebben voor oppas, dit was vaak mijn vader, maar ik vond de quality time met 1 van hun voor 3 kwartier ook wel heel erg fijn!

Dank je voor de tip.

Ik ga ook babymassage doen en betaal ook maar voor 1 kind.
Maar ik neem ze wel alletwee mee, mijn man of mijn moeder gaat mee.
Dat lijkt me zo heerlijk voor ze!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 24 mei 2012 - 7:43

Ik heb zelf weinig met babymassage dus dat wordt hem hier niet. Merk wel dat er veel dingen plaats vinden op mijn werk dagen dus dan houd het sowieso al op dat vind ik soms wel jammer.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Happinaz do 24 mei 2012 - 20:55

Ik heb inderdaad ook gemerkt dat veel dingen s'ochtends om 10.00 uur zijn. Dat is voor werkende mensen echt geen tijd.
Ik heb wel eens gevraagd of ze het niet zouden kunnen verplaatsen naar bijvoorbeeld 16.00 uur, dan zou ik een uurtje eerder kunnen proberen te regelen te stoppen met werken.
Maar 10.00 uur sochtends is geen optie vanzelfsprekend. Mijn vaste vrije dag is maandag en op maandag is sowieso bijna alles gesloten. De bibliotheek, het zwembad, alle indoor speeltuinen bij ons in de buurt. Echt heel irritant!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol do 24 mei 2012 - 23:11

Ik werk niet op woensdag en vrijdag gelukkig zijn er dan wel veel dingen open. Ik wilde bij graag babyzwemmen maar dat is op donderdagochtend tja dat gaat dan niet. Ach nu ga ik gewoon zo is met ze naar het zwembad.

Zijn jullie kids ook te vroeg geboren? Hier 8 weken te vroeg. Ik hou gewoon aan dat ze 7 maand zijn maar het cb rekent altijd die 8 weken eraf. Doen jullie dat zelf ook?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ do 24 mei 2012 - 23:21

studiebol schreef:Ik werk niet op woensdag en vrijdag gelukkig zijn er dan wel veel dingen open. Ik wilde bij graag babyzwemmen maar dat is op donderdagochtend tja dat gaat dan niet. Ach nu ga ik gewoon zo is met ze naar het zwembad.

Zijn jullie kids ook te vroeg geboren? Hier 8 weken te vroeg. Ik hou gewoon aan dat ze 7 maand zijn maar het cb rekent altijd die 8 weken eraf. Doen jullie dat zelf ook?

Zoals je weet, zijn ze hier 7 weken te vroeg geboren.
Ik weet dat je mag corrigeren, maar dat gaat hier echt niet op hoor.
Ze lopen waarschijnlijk vast wel wat 'achter' op niet premature kindertjes, maar zeker geen 7 weken. Ik zag laatst een kindje van 8 weken ( gecorrigeerd dus dezelfde leeftijd ) en dat was echt nog een pasgeboren baby, terwijl onze kindjes nu echt de wereld wel beginnen te ontdekken.
En ik vind sowieso dat ieder kindje zijn/haar eigen ontwikkeling heeft.
De enige reden waarom ik zou corrigeren, is als ze bijv. na 8 weken nog niet lachen, dan maakte ik me geen zorgen, ik dacht dat komt vanzelf wel, ze zijn nog zo klein.

Ga je vaak zwemmen met je meiden? Vinden ze het leuk?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 24 mei 2012 - 23:27

Nee we gaan niet super vaak moet toch altijd iemand meekrijgen ben nu een keer met mijn moeder geweest en twee keer met mijn vriend. Maar die keren vonden ze wel heel leuk. Eer gisteren heb ikmzo in een badje hier in de achtertuin gehad dat vonden ze ook erg leuk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ do 24 mei 2012 - 23:32

Ja dat blijft gewoon lastig.
Ik heb hier wel veel aan mijn moeder en zus, dus die kunnen dan wel mee.
Maar goed, daar zijn ze hier nog even te klein voor.
Wanneer ging jij voor het eerst zwemmen met ze? Hoe oud waren ze toen?

Wat heerlijk zo'n badje in de tuin! Houden ze het dan lang uit?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Happinaz do 24 mei 2012 - 23:35

Mijn zoontjes heb ik met 38 weken laten halen. Ik ben klein van stuk en ik was zo ontzettend dik en ik had het zo zwaar. Het was bloody hot in de zomer en ik trok het echt niet meer. Ze zaten allang op een gezond geboorte gewicht en ik kon alleen nog maar verplaatst worden in een rolstoel omdat ik te dik was om mijn evenwicht goed te bewaren. Ik kon geen schoenen meer aan, mn hele lijf zwol op.

Op mijn controle met 37 weken en 5 dagen heb ik toen vanuit al mijn frustratie tegen de gynaecoloog gezegd (nadat hij al 4 weken lang riep, duurt écht niet lang meer, kan élk moment gebeuren.....) dat als hij mijn vliezen niet ging breken ik zelf met een breinaald aan de gang zou gaan......tweelingentopic - Tweelingentopic - Pagina 3 394967. Toen mocht ik die dinsdag erna komen en hebben ze mij ingeleid. Hahatweelingentopic - Tweelingentopic - Pagina 3 281626781
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol do 24 mei 2012 - 23:38

Wij zijn in februari een weekend weg geweest toen hebben we voor het eerst gezwommen.

Denk dat ze eergisteren wel een half uurtje in het badje hebben gelegen. Ze vonden het bere interessant allemaal :-) had wel gewoon lekker warm water er in gedaan hoor.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ ma 28 mei 2012 - 7:53

Zo even ons topic omhoog halen Wink .
Allemaal lekker genoten van het weekend en het mooie weer?

Wat ik me nog afvroeg, gingen jullie kindjes eigenlijk een beetje gelijk op met alles?
Ook qua fles laten vallen, hoeveelheid slaapjes op een dag enz?

Mijn zoontje is wel een heerlijke slaapkop, dus die slaapt over het algemeen wat meer.
Ze gaan na de voeding naar bed wanneer ze moe zijn. Hier volg ik dus hun eigen ritme. Verder qua voedingen, doe ik alles tegelijk, anders blijf je natuurlijk aan de gang.
Ik vind het wel heel erg grappig om te zien dat dat ze zo goed afgaat.
Als de een wakker wordt, is de ander ook vaak wakker en ze hebben over het algemeen wel tegelijkertijd honger.

Oja en ik heb het boek besteld!! Very Happy Ik ben heel erg benieuwd.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 28 mei 2012 - 8:05

Goedenavond!!

Hier was zaterdag geen leuke dag. Wow het was ff heftig hier, de dames hadden geen zin in wat dan ook, het was alleen maar huilen, jammeren zeuren. Wat had ik de balen van mijn vriend zijn baan, ik stond er zo alleen voor, mijn ouders waren ook weg, de buren waren weg, iedereen in de buurt was weg, ik kon dus ook niet ff een uurtje weg, of ergens heen om de dag te breken. Ik was zaterdagavond echt stiksjaggie, zat er toen ook ff door heen. Het is zulk mooi weer maar echt iets ondernemen in mijn eentje dat gaat niet.... en daar werd ik echt ff mee geconfronteerd zaterdag.

Zondag hadden de buren gevraagd of ik mee ging naar een meer met grasveld en strand hier in de buurt. Ik zag er tegen op door zaterdag maar ben wel gegaan. Want nu kon ik het huis uit, en had ik lieve mensen die hielpen. En het was een harstikke leuke dag. De meiden deden het super en waren erg goed gehumeurd, dus voor mij was het ook een leuke dag.

Lana, wat betreft het gelijk op gaan hier, ze hebben hier op dezelfde tijden honger.. en vaak slapen ze ook op dezelfde tijden. Meestal is L overdag wat eerder wakker dan haal ik haar gewoon naar beneden.

V kon hier het eerst op haar buik rollen en 2 dagen later deed V dat ook. Hier rolde L iets eerder terug maar V deed dat een dag later ook.

L is hier wel veel ondernemender, pakt alles wat ze pakken kan, schuift het hele speelkleed over. V doet dat ook wel maar minder snel en minder vaak.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 29 mei 2012 - 22:17

Nav het verjaardagstopic en het taarten topic van laatst, vroeg ik me af jullie met de verjaardagen een taart doen of krijgen beide kindjes hun eigen taart?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud