Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats?

+14
Arwyn
Jerry
Marin
Inge
Phileine
SparklingEyes
LDJ
Bolleke
Caramba
Lavendel
Gympie
Beachgirl
Pien
GeKKiE
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats? - Pagina 2 Empty Re: Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats?

Bericht  Arwyn di 22 mei 2012 - 7:01

Oh, zo'n kast wil ik ook wel!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats? - Pagina 2 Empty Re: Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats?

Bericht  rapa nui di 22 mei 2012 - 7:06

GeKKiE schreef:We hebben getekend voor een nieuwbouwhuis en daarin wil ik die andere kast.
In het echt zag die kast er mooier uit dan op het plaatje uit een boekje.

Ik vind je oude kast inderdaad ook mooi. Heb je in je nieuwbouwhuis geen zolder of logeerkamer waar je hem kunt neerzetten en er dan boeken in zetten en onderin bv kerstpullen oid dat je moet bewaren. Als je voor zo iets een nieuwe kast moet kopen ben je ook al zo weer een bedrag kwijt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats? - Pagina 2 Empty Re: Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats?

Bericht  GeKKiE di 22 mei 2012 - 8:06

De lol is juist dat ik die oude kast wil verkopen, zodat die nieuwe kast "goedkoper" wordt...
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats? - Pagina 2 Empty Re: Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats?

Bericht  Blue flower di 22 mei 2012 - 9:49

Deze kasten zijn op het moment erg gewild, dus geduld en dan wordt je geduld vast goed beloond Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats? - Pagina 2 561177
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats? - Pagina 2 Empty Re: Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats?

Bericht  Blond wo 23 mei 2012 - 0:46

Wat een prachtige kast! Als ik al een eigen huisje zou hebben zou ik hem zo van je overkopen (voor 200 euro).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats? - Pagina 2 Empty Re: Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats?

Bericht  Melis_je wo 23 mei 2012 - 1:21

Chance schreef:Wat een prachtige kast! Als ik al een eigen huisje zou hebben zou ik hem zo van je overkopen (voor 200 euro).

+1
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats? - Pagina 2 Empty Re: Wat kan ik voor deze kast vragen op Marktplaats?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum