Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
+83
Novalee
Wennes
peach
Susan
Sophiee
duckie
Dora
Roos
Parel
Laced
Pussycat
Nijntje
Jezzie
Floor
Jazzlyn
Smaragdje
Mamsie
Papillio
maiadebij
Happydobby
Didi
Tiara
MamaDaan
Jasmine
holaagirl
_Mashimaro_
Mida4you
RiLiJu
Theezakje13
moepie
meisjesmama
Aimee
Vancity_girl
TukTuk
Makamba
LindaK
Steep
chipa
Funk
Supertalentje
_Lana_
meisje
liesje
Schism
M@niek
-Ieniemienie-
studiebol
Printje
Fiwen
Darius
Sofie
Tania
red rose
yes1984
Mizzie
MissD
blondje1313
CCC
PiP
Coco
kwak
Rose
tulpje
LDJ
Lejow
SarahKey
Spring
koNijntje
Annie24
Clapperdie
Bruintje Beer
mauwmauw
Viva
Fiebje
Coccinelle
Mama_1987
Flower_L
schuddebuikje
Linda
Fearie
Liadan
PapillonRose
Parisienne
87 plaatsers
Pagina 27 van 32
Pagina 27 van 32 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32
Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
meisje schreef:Linda schreef:100 foto's voor €8,95.
http://www.wijfotoservice.nl/voordeel/100fotos895/?utm_medium=email&utm_campaign=20120809_332_wijfotoservice&utm_source=wijfotoservice_esp&utm_content=100fotos
Bij webprint is deze actie ook, maar dan is het 100 foto's voor 7,95!
Thanx!
Ik heb nog heel veel foto's die ik moet afdrukken. En ik wil ook wat op canvas laten drukken. Dat is daar ook in de aanbieding.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben net bij de AH geweest en bij de actie kun je de jokerstickers gebruiken, maar bij de AH hier ging het niet samen met de LIHL bon. Helaas, maar alsnog aardig wat korting-Ieniemienie- schreef:Bij de AH volegnde week de pampers in de aanbieding.
2+1 gratis. DUs €22.95 voor 3 pakken. En er kan dacht ik ook een LIHL bon, of een jokersticker erbij.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Ik ben net bij de AH geweest en bij de actie kun je de jokerstickers gebruiken, maar bij de AH hier ging het niet samen met de LIHL bon. Helaas, maar alsnog aardig wat korting-Ieniemienie- schreef:Bij de AH volegnde week de pampers in de aanbieding.
2+1 gratis. DUs €22.95 voor 3 pakken. En er kan dacht ik ook een LIHL bon, of een jokersticker erbij.
Mag je dan ook op elk pak pampers een joker plakken?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Wat raar zeg bij ah. Kan geen lihl bonnen inleveren. Terwijl dit laatst bij actie van ariel wel kon
Gast- Gast
Lotje schreef:Wat raar zeg bij ah. Kan geen lihl bonnen inleveren. Terwijl dit laatst bij actie van ariel wel kon
Ja inderdaad precies hier zo helaas. De vorige x heb ik ze wel met veel moeite mee gekregen, maar dat zal vast niet meer gaan.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Hier deed de lihl pamper bon het bij de Ah ook niet. Maar toen heb ik bij de servicebalie een tientje terug gehad.
Linda- Ratel
Ik heb extra zo'n miep bij de kasssa uitgekozen waarvan ik dacht dat ze ze zonder problemen aan zou nemen. Dat deed ze ook, maar toen kon ze hem niet scannen, ongeldig werd aangegeven. Dus komt er zo'n tang 1e klas aan, ja dat mag niet icm andere acties. Het hielp niet dat ik zei van de ariel actie. Ik wilde 6 pakken halen, heb 2 bonnen maar heb ze allemaal laten liggen. Misschien probeer ik het nog even bij de andere ah hier. En anders haal ik gewone luiers van de aldi. Die zijn dan. Nog goedkoper en net zo goed
Gast- Gast
Voor degenen met een makropas:
2 dozen pampers + 1 doos gratis en gratis thuisbezorgd.
http://www.makro.nl/public/home/actueel/acties/pampers
http://www.makro.nl/public/home/actueel/acties/pampers
Linda- Ratel
Hier hetzelfde.Linda schreef:Hier deed de lihl pamper bon het bij de Ah ook niet. Maar toen heb ik bij de servicebalie een tientje terug gehad.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb net bij de Zeeman rolschaatsen voor Ezra gekocht voor maar 1,50. Als we bevallen moet hij sowieso nog wel andere krijgen, want ze zijn voor maat 22-27 en hij heeft nu maat 27, maar om te proberen zijn ze wel erg leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik had een leuke houten loopwagen met houten blokken bij de Zeeman, voor 4,50!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Die rolschaatsen heeft Yara ook al een tijdje, zijn inderdaad leuk om uit te proberen (en zeker voor die prijs). Yara heeft er ook beschermers bij van de Zeeman, ze vindt het ook leuk om alleen daarmee rond te lopen:-).Susan schreef:Ik heb net bij de Zeeman rolschaatsen voor Ezra gekocht voor maar 1,50. Als we bevallen moet hij sowieso nog wel andere krijgen, want ze zijn voor maat 22-27 en hij heeft nu maat 27, maar om te proberen zijn ze wel erg leuk.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Susan schreef:Ik heb net bij de Zeeman rolschaatsen voor Ezra gekocht voor maar 1,50. Als we bevallen moet hij sowieso nog wel andere krijgen, want ze zijn voor maat 22-27 en hij heeft nu maat 27, maar om te proberen zijn ze wel erg leuk.
Is dat door die extra kassakorting? Ben er gisteren nog geweest maar is me niet opgevallen. Zag ze laatst wel staan maar niet meegenomen. Maar voor 1.50 rij ik er vanavond nog eens heen om te kijken!
Gast- Gast
PapillonRose schreef:Ik ben net bij de AH geweest en bij de actie kun je de jokerstickers gebruiken, maar bij de AH hier ging het niet samen met de LIHL bon. Helaas, maar alsnog aardig wat korting-Ieniemienie- schreef:Bij de AH volegnde week de pampers in de aanbieding.
Ik heb geen lihl bonnen, maar heb wel de pampers gehaald met de jokerstickers. Dan heb je 3 pakken pampers voor nog geen 20 euro. Vond het een leuke deal
SarahKey schreef:PapillonRose schreef:Ik ben net bij de AH geweest en bij de actie kun je de jokerstickers gebruiken, maar bij de AH hier ging het niet samen met de LIHL bon. Helaas, maar alsnog aardig wat korting-Ieniemienie- schreef:Bij de AH volegnde week de pampers in de aanbieding.
Ik heb geen lihl bonnen, maar heb wel de pampers gehaald met de jokerstickers. Dan heb je 3 pakken pampers voor nog geen 20 euro. Vond het een leuke deal
Kon je meerdere plakken? Op elk pak?
Gast- Gast
http://www.makro.nl/public/home/actueel/acties/pampers[/quote[/url]]Linda schreef:Voor degenen met een makropas:
[url=http://www.makro.nl/public/home/actueel/acties/pampers
Heb ik van iemand als kraamcadeau gekregen
Gast- Gast
10% korting bij H&M + gratis verzenden;
10% korting online + Gratis verzending! | ||
Je krijgt nu 10% korting* op je gehele bestelling en gratis verzending. Deze aanbieding is geldig op hm.com t/m 19 augustus wanneer je de kortingscode 0153 invoert. Mis het niet! |
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:SarahKey schreef:PapillonRose schreef:Ik ben net bij de AH geweest en bij de actie kun je de jokerstickers gebruiken, maar bij de AH hier ging het niet samen met de LIHL bon. Helaas, maar alsnog aardig wat korting-Ieniemienie- schreef:Bij de AH volegnde week de pampers in de aanbieding.
Kon je meerdere plakken? Op elk pak?
Ik had op twee pakken de 10% korting sticker geplakt want die andere kreeg je al gratis. Twijfelde over of je als je 1 sticker plakt of het dan voor alle pakken geld die korting. Dacht, ach heb er toch maar twee nodig dus allebei maar geplakt
Bebbel schreef:10% korting bij H&M + gratis verzenden;
10% korting online + Gratis verzending! Je krijgt nu 10% korting* op je gehele bestelling en gratis verzending. Deze aanbieding is geldig op hm.com t/m 19 augustus wanneer je de kortingscode 0153 invoert. Mis het niet!
Werkt ook met de code van 5,- korting! Leuke deal zo dus vast wat winterkleding besteld
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
chipa schreef:Bebbel schreef:10% korting bij H&M + gratis verzenden;
10% korting online + Gratis verzending! Je krijgt nu 10% korting* op je gehele bestelling en gratis verzending. Deze aanbieding is geldig op hm.com t/m 19 augustus wanneer je de kortingscode 0153 invoert. Mis het niet!
Werkt ook met de code van 5,- korting! Leuke deal zo dus vast wat winterkleding besteld
Ik vindt de Newborn kleding tegenvallen met wat ze hebben en daarna is het wel een groot maatje dus bestel nog maar niks.. Tegen die tijd zal er vast weer een leuke actie zijn
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Susan schreef:Ik heb net bij de Zeeman rolschaatsen voor Ezra gekocht voor maar 1,50. Als we bevallen moet hij sowieso nog wel andere krijgen, want ze zijn voor maat 22-27 en hij heeft nu maat 27, maar om te proberen zijn ze wel erg leuk.
Is dat door die extra kassakorting? Ben er gisteren nog geweest maar is me niet opgevallen. Zag ze laatst wel staan maar niet meegenomen. Maar voor 1.50 rij ik er vanavond nog eens heen om te kijken!
Sorry, beetje late reactie, maar het was volgens mij inderdaad door extra kassakorting, er zat een prijssticker op met 3 euro en aan de kassa werd het 1,50.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Deze week bij de Action: Huggies billendoekjes voor €0,79 per pakje.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Bij Etos ook het 3e pak pampers gratis. Ga ik vandaag maar even kijken of ik daar nog wel steeds mijn bonnen in kan leveren. Hoop niet dat het daar ineens ook niet meer kan.
Gast- Gast
Pampers in de aanbieding?
Check!
Check!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
hoop dat het hier ook lukt Pip!
CCC- Ratel