Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
+83
Novalee
Wennes
peach
Susan
Sophiee
duckie
Dora
Roos
Parel
Laced
Pussycat
Nijntje
Jezzie
Floor
Jazzlyn
Smaragdje
Mamsie
Papillio
maiadebij
Happydobby
Didi
Tiara
MamaDaan
Jasmine
holaagirl
_Mashimaro_
Mida4you
RiLiJu
Theezakje13
moepie
meisjesmama
Aimee
Vancity_girl
TukTuk
Makamba
LindaK
Steep
chipa
Funk
Supertalentje
_Lana_
meisje
liesje
Schism
M@niek
-Ieniemienie-
studiebol
Printje
Fiwen
Darius
Sofie
Tania
red rose
yes1984
Mizzie
MissD
blondje1313
CCC
PiP
Coco
kwak
Rose
tulpje
LDJ
Lejow
SarahKey
Spring
koNijntje
Annie24
Clapperdie
Bruintje Beer
mauwmauw
Viva
Fiebje
Coccinelle
Mama_1987
Flower_L
schuddebuikje
Linda
Fearie
Liadan
PapillonRose
Parisienne
87 plaatsers
Pagina 26 van 32
Pagina 26 van 32 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32
Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
ah zijn de megadozen er weer, fijn zeg de vorige zijn bijna op
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Bij Ikea in de maanden juli en augustus op zaterdag, het keukentje voor 80 euro! (Was iig in Barendrecht zo, weet niet of dit bij elke Ikea is, kan er namelijk niks over op de site vinden)
Gast- Gast
Het complete keukentje? Dus met bovendeel?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb vandaag twee nieuwe kinderstoelen gekocht. De andere staan al even op zolder omdat ik die niet onder de tafel kan schuiven, ze niet wit waren en ze gewoon in de weg stonden. Eten gaat prima op de gewone eetstoelen, maar met verven etc vind ik het toch fijner als ze in zo'n stoel zitten en als er eters zijn past het zo ook beter aan tafel.
Voor beiden samen was ik € 40,- kwijt (50% korting bij kruidvat) En krijg nog 10% terug (personeelskorting via mijn zus).
Voor beiden samen was ik € 40,- kwijt (50% korting bij kruidvat) En krijg nog 10% terug (personeelskorting via mijn zus).
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik heb ze zien staan ja Nois! Koopje hoor! En zijn nog leuk ook!
Gast- Gast
Evy schreef:Bij Ikea in de maanden juli en augustus op zaterdag, het keukentje voor 80 euro! (Was iig in Barendrecht zo, weet niet of dit bij elke Ikea is, kan er namelijk niks over op de site vinden)
O, daar moet ik naartoe! Hij is inderdaad niet bij alle vestigingen in de aanbieding. Op de site van Ikea kun je per vestiging de aanbiedingen en family aanbiedingen zien. Zo zag ik dat hij bij de voor ons dichtsbijzijndste Ikea niet in de aanbieding is, maar Barendrecht is ook niet heel ver. In Delft is hij in ieder geval ook in de aanbieding, daar kwam ik op uit toen ik erop googlede.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
zag net in m'n mail de actie van hema: 1+1 gratis, op alles in de opruiming. Het goedkoopste artikel krijg je gratis. Weet alleen niet of dit alleen via internet is of dat de actie ook in de winkel is.
Gast- Gast
Hmmm straks eens kijken bij hema. Hangt al tijdje leuk vestje afgeprijst, maar nog te duur. Alleen dan moet er maar net iets anders leuks tussen zitten van zelfde prijs.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Nu bij Dirfrax.nl tweede speen halve prijs met code: FOPSPENENACTIE en boven de 35 euro geen verzendkosten. De site is wel een beetje traag, maargoed, ik gebruik alles van Difrax en hier is het niet zo vaak in de aanbieding, dus heb maar even ingeslagen
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Lily schreef:zag net in m'n mail de actie van hema: 1+1 gratis, op alles in de opruiming. Het goedkoopste artikel krijg je gratis. Weet alleen niet of dit alleen via internet is of dat de actie ook in de winkel is.
Volgens mij alleen online, hier in de winkel is het niet zo in elk geval.
Gast- Gast
Supertalentje schreef:Nu bij Dirfrax.nl tweede speen halve prijs met code: FOPSPENENACTIE en boven de 35 euro geen verzendkosten. De site is wel een beetje traag, maargoed, ik gebruik alles van Difrax en hier is het niet zo vaak in de aanbieding, dus heb maar even ingeslagen
Als je een Kruidvat Voordeelkaart aanschaft (gratis), dan heb je een keer in de zoveel tijd een actie van Difrax van 1+1 gratis, pasgeleden 2+2 gratis. Bij difrax.nl heb je toch ook weer je verzendkosten dat je vrij quitte draait?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Supertalentje schreef:Nu bij Dirfrax.nl tweede speen halve prijs met code: FOPSPENENACTIE en boven de 35 euro geen verzendkosten. De site is wel een beetje traag, maargoed, ik gebruik alles van Difrax en hier is het niet zo vaak in de aanbieding, dus heb maar even ingeslagen
Als je een Kruidvat Voordeelkaart aanschaft (gratis), dan heb je een keer in de zoveel tijd een actie van Difrax van 1+1 gratis, pasgeleden 2+2 gratis. Bij difrax.nl heb je toch ook weer je verzendkosten dat je vrij quitte draait?
Ja heel leuk maar als ik dan bij kruitvat kom zijn ze op.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Parel schreef:Supertalentje schreef:Nu bij Dirfrax.nl tweede speen halve prijs met code: FOPSPENENACTIE en boven de 35 euro geen verzendkosten. De site is wel een beetje traag, maargoed, ik gebruik alles van Difrax en hier is het niet zo vaak in de aanbieding, dus heb maar even ingeslagen
Heb ik al, maar ik krijg die dagaanbiedingen niet. Ik heb mijn profiel al 50 keer aangepast zodat ik ze wel krijg, maar krijg ze nog steeds niet. Iedere dag even kijken op de site vergeet ik Ik ga Kruidvat maar eens mailen, jammer dat ik dit soort aanbiedingen dus misloop.
En ik grijp ook steeds mis, hebben ze geen L-kers-spenen, geen 210ml flesjes, geen blauwe flesjes of alleen meisjes spenen 6-12mnd. Ik heb nu alles weer even binnen en boven de 35 euro besteld, dus geen verzendkosten!
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Parel schreef:Supertalentje schreef:Nu bij Dirfrax.nl tweede speen halve prijs met code: FOPSPENENACTIE en boven de 35 euro geen verzendkosten. De site is wel een beetje traag, maargoed, ik gebruik alles van Difrax en hier is het niet zo vaak in de aanbieding, dus heb maar even ingeslagen
Heb ik al, maar ik krijg die dagaanbiedingen niet. Ik heb mijn profiel al 50 keer aangepast zodat ik ze wel krijg, maar krijg ze nog steeds niet. Iedere dag even kijken op de site vergeet ik Ik ga Kruidvat maar eens mailen, jammer dat ik dit soort aanbiedingen dus misloop.
En ik grijp ook steeds mis, hebben ze geen L-kers-spenen, geen 210ml flesjes, geen blauwe flesjes of alleen meisjes spenen 6-12mnd. Ik heb nu alles weer even binnen en boven de 35 euro besteld, dus geen verzendkosten!
Haha, wat een bestelling. Beetje brutale vraag hoor, maar wat gebruik je allemaal van Difrax? Misschien zie ik iets over het hoofd .
Wij hebben alleen 2 flesjes en verwisselen af en toe de speen.
Ik heb ook nog nooit gehoord van meisjesspenen?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik gok een speen in een meidenkleur
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
PiP schreef:Ik gok een speen in een meidenkleur
Oh, haha wat stom helemaal niet aan gedacht . Hier hebben ze geen speen, dus ik dacht automatisch aan een flessenspeen.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:Supertalentje schreef:Parel schreef:Supertalentje schreef:Nu bij Dirfrax.nl tweede speen halve prijs met code: FOPSPENENACTIE en boven de 35 euro geen verzendkosten. De site is wel een beetje traag, maargoed, ik gebruik alles van Difrax en hier is het niet zo vaak in de aanbieding, dus heb maar even ingeslagen
Haha, wat een bestelling. Beetje brutale vraag hoor, maar wat gebruik je allemaal van Difrax? Misschien zie ik iets over het hoofd .
Wij hebben alleen 2 flesjes en verwisselen af en toe de speen.
Ik heb ook nog nooit gehoord van meisjesspenen?
Alleen de flessen en de spenen Maar ik heb 8 flessen en minstens zoveel spenen. Ik heb nu 6 spenen gekocht, 4 flesspenen en zo'n badspeeltje.
Supertalentje- Kletskop
bij truus.nl zijn nu goodies met 25% korting en met de code gratis-bezorgen bezorgen ze 't gratis
Gast- Gast
Supertalentje schreef:Parel schreef:Supertalentje schreef:Nu bij Dirfrax.nl tweede speen halve prijs met code: FOPSPENENACTIE en boven de 35 euro geen verzendkosten. De site is wel een beetje traag, maargoed, ik gebruik alles van Difrax en hier is het niet zo vaak in de aanbieding, dus heb maar even ingeslagen
Ik kreeg ze eerst ook niet, maar er is een kruidvat-app! Kan je heel makkelijk de dagaanbiedingen zien. Moet je alleen elke dag even aanklikken!
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Mizzie schreef:Supertalentje schreef:Parel schreef:Supertalentje schreef:Nu bij Dirfrax.nl tweede speen halve prijs met code: FOPSPENENACTIE en boven de 35 euro geen verzendkosten. De site is wel een beetje traag, maargoed, ik gebruik alles van Difrax en hier is het niet zo vaak in de aanbieding, dus heb maar even ingeslagen
Ik kreeg ze eerst ook niet, maar er is een kruidvat-app! Kan je heel makkelijk de dagaanbiedingen zien. Moet je alleen elke dag even aanklikken!
Thanx! Maar ik zat te lezen bij 'veelgestelde vragen' oid en daar stond ook tussen dat sommige providers de mails niet aannemen oid waardoor je ze dus niet ontvangt. Nu heb ik geen tijd voor een conflict met Ziggo dus ik heb mijn email adres verandert in een hotmail adres en dat werkt ook (gelukkig!).
Supertalentje- Kletskop
3 lp poppetjes bij kv 5euro
En goodies 1+1 op voordeelkaart kv
En goodies 1+1 op voordeelkaart kv
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
100 foto's voor €8,95.
http://www.wijfotoservice.nl/voordeel/100fotos895/?utm_medium=email&utm_campaign=20120809_332_wijfotoservice&utm_source=wijfotoservice_esp&utm_content=100fotos
http://www.wijfotoservice.nl/voordeel/100fotos895/?utm_medium=email&utm_campaign=20120809_332_wijfotoservice&utm_source=wijfotoservice_esp&utm_content=100fotos
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Linda schreef:100 foto's voor €8,95.
Bij webprint is deze actie ook, maar dan is het 100 foto's voor 7,95!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Bij de AH volegnde week de pampers in de aanbieding.
2+1 gratis. DUs €22.95 voor 3 pakken. En er kan dacht ik ook een LIHL bon, of een jokersticker erbij.
2+1 gratis. DUs €22.95 voor 3 pakken. En er kan dacht ik ook een LIHL bon, of een jokersticker erbij.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 26 van 32 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
» Het topic vol kortingen
» Leuke filmpjes topic