Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
+83
Novalee
Wennes
peach
Susan
Sophiee
duckie
Dora
Roos
Parel
Laced
Pussycat
Nijntje
Jezzie
Floor
Jazzlyn
Smaragdje
Mamsie
Papillio
maiadebij
Happydobby
Didi
Tiara
MamaDaan
Jasmine
holaagirl
_Mashimaro_
Mida4you
RiLiJu
Theezakje13
moepie
meisjesmama
Aimee
Vancity_girl
TukTuk
Makamba
LindaK
Steep
chipa
Funk
Supertalentje
_Lana_
meisje
liesje
Schism
M@niek
-Ieniemienie-
studiebol
Printje
Fiwen
Darius
Sofie
Tania
red rose
yes1984
Mizzie
MissD
blondje1313
CCC
PiP
Coco
kwak
Rose
tulpje
LDJ
Lejow
SarahKey
Spring
koNijntje
Annie24
Clapperdie
Bruintje Beer
mauwmauw
Viva
Fiebje
Coccinelle
Mama_1987
Flower_L
schuddebuikje
Linda
Fearie
Liadan
PapillonRose
Parisienne
87 plaatsers
Pagina 15 van 32
Pagina 15 van 32 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 23 ... 32
Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
Linda schreef:PapillonRose schreef:Helaas, ik krijg van sinqel alleen het duurste geleverd.. Nouja, toch 25 euro korting op het huis dus,! Wel raar dat ze de ene wel alles leveren en de ander niet.
Heeft er iemand dan alles gekregen? Ik dacht zelf van niet.
Ik heb net een mailtje gehad dat alledrie de bestellingen verzonden zijn.
Zou gewoon bellen als ik jullie was.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Ik ben gebeld door Sinqel, en daar zei de man die ik aan de telefoon had dat ze uit schappelijkheid alleen het duurste gingen leveren. En hij had het over iets met algemene voorwaarden enzo, dat hij dat zelfs niet eens hoefde te doen dus dat ik blij mocht zijn dat ik iets geleverd kreeg. Best vreemd dat er toch verschillend wordt gehandeld daar, misschien zijn er wel meerdere medewerkers en heb ik net pech gehad met degene die mijn bestellingen behandelde.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Geen aanbieding, maar ik ben de winnaar, want ik heb vandaag via MP de grote LP boerderij én de grote LP dierentuin gekocht voor € 10 per stuk De dierentuin staat op de zolder, maar de boerderij is een groot succes hier.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
SarahKey schreef:Lily schreef:Bij de kruidvat met de voordeelkaart:
Voor actieve en zelfstandige baby's: Pampers Active fit en Easy Up. Nu 25% korting op alle midpakken!
Ik had deze aanbieding ook dus mooi weer even 2 pakken ingeslagen. Heb nu wel genoeg, gok ik zo , met nu 7 pakken op voorraad
Even een vraagje he, want ik ben niet zo bekend met die voordeelpas... Heb er uiteraard wel een, maar krijg nooit aanbiedingen. Kan ik dus gewoon die kaart geven bij de kassa en dan word de korting verrekend? Geloof dat ik deze pampers nog niet nodig heb, maar dan weet ik het even voor de volgende keer!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
PapillonRose schreef:Ik ben gebeld door Sinqel, en daar zei de man die ik aan de telefoon had dat ze uit schappelijkheid alleen het duurste gingen leveren. En hij had het over iets met algemene voorwaarden enzo, dat hij dat zelfs niet eens hoefde te doen dus dat ik blij mocht zijn dat ik iets geleverd kreeg. Best vreemd dat er toch verschillend wordt gehandeld daar, misschien zijn er wel meerdere medewerkers en heb ik net pech gehad met degene die mijn bestellingen behandelde.
Mmm dat is idd wel raar, misschien ligt het er ook aan wat je besteld. En ik was heeel lief aan de telefoon Ik bedankte de meneer voor het snel terugbellen en ik kreeg mijn beide bestellingen gewoon hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:PapillonRose schreef:Ik ben gebeld door Sinqel, en daar zei de man die ik aan de telefoon had dat ze uit schappelijkheid alleen het duurste gingen leveren. En hij had het over iets met algemene voorwaarden enzo, dat hij dat zelfs niet eens hoefde te doen dus dat ik blij mocht zijn dat ik iets geleverd kreeg. Best vreemd dat er toch verschillend wordt gehandeld daar, misschien zijn er wel meerdere medewerkers en heb ik net pech gehad met degene die mijn bestellingen behandelde.
Mmm dat is idd wel raar, misschien ligt het er ook aan wat je besteld. En ik was heeel lief aan de telefoon Ik bedankte de meneer voor het snel terugbellen en ik kreeg mijn beide bestellingen gewoon hahaha.
slijmbal
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
chococupcake schreef:SarahKey schreef:Lily schreef:Bij de kruidvat met de voordeelkaart:
Voor actieve en zelfstandige baby's: Pampers Active fit en Easy Up. Nu 25% korting op alle midpakken!
Ik had deze aanbieding ook dus mooi weer even 2 pakken ingeslagen. Heb nu wel genoeg, gok ik zo , met nu 7 pakken op voorraad
Even een vraagje he, want ik ben niet zo bekend met die voordeelpas... Heb er uiteraard wel een, maar krijg nooit aanbiedingen. Kan ik dus gewoon die kaart geven bij de kassa en dan word de korting verrekend? Geloof dat ik deze pampers nog niet nodig heb, maar dan weet ik het even voor de volgende keer!
Je ontvangt die aanbiedingen in je inbox van je mail, daarin moet je die aanbieding activeren op je pas en dan heb je een X aantal dagen om van die aanbieding gebruik te maken in de winkel. Maar via de website kan je je aanmelden voor die mailtjes.
Gast- Gast
Annie24 schreef:Printje schreef:PapillonRose schreef:Ik ben gebeld door Sinqel, en daar zei de man die ik aan de telefoon had dat ze uit schappelijkheid alleen het duurste gingen leveren. En hij had het over iets met algemene voorwaarden enzo, dat hij dat zelfs niet eens hoefde te doen dus dat ik blij mocht zijn dat ik iets geleverd kreeg. Best vreemd dat er toch verschillend wordt gehandeld daar, misschien zijn er wel meerdere medewerkers en heb ik net pech gehad met degene die mijn bestellingen behandelde.
slijmbal
Maar ik krijg wel al mijn spulletjes
Printje- Lady Post-a-lot
Linda schreef:Wat kosten die luiers van het kruidvat gemiddeld per stuk? Weet iemand dat?
Goedkoper dan 23 cent?
Ligt er aan welke maat je nodig hebt.
Maat 5 zitten 66 luiers in voor 12,99, maat 3 96 voor dezelfde prijs.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Linda schreef:Wat kosten die luiers van het kruidvat gemiddeld per stuk? Weet iemand dat?
Goedkoper dan 23 cent?
Ligt er aan welke maat je nodig hebt.
Maat 5 zitten 66 luiers in voor 12,99, maat 3 96 voor dezelfde prijs.
Dank je voor je antwoord. Mijn dochter zit in maat 5. Dat is dus toch best een stuk goedkoper dan pampers!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
En ik blijf bij Kruidvat luiers zweren, ik vind Pampers juist niet fijn en de Kruidvat wel. Hier nog nooit doorgelekt of wat dan ook. Ik gebruik ze al vanaf het begin.
Printje- Lady Post-a-lot
Dan ga ik die luiers toch maar eens proberen. Wij hebben tot nu toe altijd alleen maar pampers gebruikt.
Maar eerst even m'n voorraad op maken.
Maar eerst even m'n voorraad op maken.
Linda- Ratel
Printje schreef:En ik blijf bij Kruidvat luiers zweren, ik vind Pampers juist niet fijn en de Kruidvat wel. Hier nog nooit doorgelekt of wat dan ook. Ik gebruik ze al vanaf het begin.
Hier ook. Tot maatje 3 dan pas tot nu toe.. maar vooruit. Ik vind het goede luiers. Vind pampers ook stinken trouwens, maar dat zou wel aan mij liggen.
Gast- Gast
Nicci schreef:Printje schreef:En ik blijf bij Kruidvat luiers zweren, ik vind Pampers juist niet fijn en de Kruidvat wel. Hier nog nooit doorgelekt of wat dan ook. Ik gebruik ze al vanaf het begin.
Hier ook. Tot maatje 3 dan pas tot nu toe.. maar vooruit. Ik vind het goede luiers. Vind pampers ook stinken trouwens, maar dat zou wel aan mij liggen.
Ik vind Pampers ook stinken en erg vies voelen als ze vol zijn. Bovendien scheelt het een hoop en dat is me ook wel wat waard.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Nicci schreef:Printje schreef:En ik blijf bij Kruidvat luiers zweren, ik vind Pampers juist niet fijn en de Kruidvat wel. Hier nog nooit doorgelekt of wat dan ook. Ik gebruik ze al vanaf het begin.
Ik vind Pampers ook stinken en erg vies voelen als ze vol zijn. Bovendien scheelt het een hoop en dat is me ook wel wat waard.
Ja, inderdaad. Als ik soms de prijzen van pampers voorbij zie komen. Als ik twee megapakken aanschaf á 93 stuks dan merk je het amper. I like (en dat geld kan dan naar leuke kleertjes )
Gast- Gast
Daarom Nicci; of naar speelgoed
Printje- Lady Post-a-lot
Wij gebruiken trouw de Aldi luiers, heb zelf nog geen enkele aanbieding gezien die goedkoper is.
Bevallen zeer goed, en goedkoop dus!
Bevallen zeer goed, en goedkoop dus!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Printje schreef:Daarom Nicci; of naar speelgoed
En soms lukt het om daar ook flink op te bezuinigen.
Linda- Ratel
Linda schreef:Printje schreef:Daarom Nicci; of naar speelgoed
Jep met dank aan ons forum en de winkel Sinqel
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Linda schreef:Printje schreef:Daarom Nicci; of naar speelgoed
"Maar mag ik vragen hoe u er bij komt om die kortingscode ook op andere producten te gebruiken?"
"Oh, maar mocht dat dan niet? Dat wist ik niet."
Linda- Ratel
Linda schreef:Printje schreef:Linda schreef:Printje schreef:Daarom Nicci; of naar speelgoed
"Maar mag ik vragen hoe u er bij komt om die kortingscode ook op andere producten te gebruiken?"
"Oh, maar mocht dat dan niet? Dat wist ik niet."
whahahaha was jij erbij toen ik met die man sprak. Ik zei het wel heel lief en onschuldig
Printje- Lady Post-a-lot
Hahaha, nee, ik heb hem vanmiddag ook aan de lijn gehad.
Linda- Ratel
Hahaha volgens mij hebben we allemaal dezelfde aan de lijn gehad
"dus u dacht dan plaats ik gewoon 4 aparte bestellingen dan krijg ik 100 euro korting" eh ja was het proberen waard toch?
''Ik kan u nu verwijzen naar de algemene voorwaarden maar dat vind ik wel wat flauw"
tsja, niet mijn fout toch!?
"dus u dacht dan plaats ik gewoon 4 aparte bestellingen dan krijg ik 100 euro korting" eh ja was het proberen waard toch?
''Ik kan u nu verwijzen naar de algemene voorwaarden maar dat vind ik wel wat flauw"
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
MamaDaan schreef:Hahaha volgens mij hebben we allemaal dezelfde aan de lijn gehad
hahaha dat heeft ie bij mij allemaal niet gezegd hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Na lang praten en zeuren krijg ik 2 bestellingen ( de duurste ) the little people vliegtuig en een koekoeksklok
http://www.sinqel.com/Little-People-Vliegtuig/nl/product/9956/
http://www.sinqel.com/Fisher-Price-Kiekeboe-koekoeksklok/nl/product/2002/
http://www.sinqel.com/Little-People-Vliegtuig/nl/product/9956/
http://www.sinqel.com/Fisher-Price-Kiekeboe-koekoeksklok/nl/product/2002/
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 15 van 32 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 23 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2