Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
+83
Novalee
Wennes
peach
Susan
Sophiee
duckie
Dora
Roos
Parel
Laced
Pussycat
Nijntje
Jezzie
Floor
Jazzlyn
Smaragdje
Mamsie
Papillio
maiadebij
Happydobby
Didi
Tiara
MamaDaan
Jasmine
holaagirl
_Mashimaro_
Mida4you
RiLiJu
Theezakje13
moepie
meisjesmama
Aimee
Vancity_girl
TukTuk
Makamba
LindaK
Steep
chipa
Funk
Supertalentje
_Lana_
meisje
liesje
Schism
M@niek
-Ieniemienie-
studiebol
Printje
Fiwen
Darius
Sofie
Tania
red rose
yes1984
Mizzie
MissD
blondje1313
CCC
PiP
Coco
kwak
Rose
tulpje
LDJ
Lejow
SarahKey
Spring
koNijntje
Annie24
Clapperdie
Bruintje Beer
mauwmauw
Viva
Fiebje
Coccinelle
Mama_1987
Flower_L
schuddebuikje
Linda
Fearie
Liadan
PapillonRose
Parisienne
87 plaatsers
Pagina 14 van 32
Pagina 14 van 32 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 32
Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
Ja, het was een mail van Wij jonge ouders.
Wat baal ik dat ik de volgende dag pas las dat het op alles kon. Anders had ik nog iets leuks kunnen bestellen voor hun verjaardag.
Wat baal ik dat ik de volgende dag pas las dat het op alles kon. Anders had ik nog iets leuks kunnen bestellen voor hun verjaardag.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ja, het was een mail van Wij jonge ouders.
Ik heb die mail gemist, voortaan toch maar eens wat beter die mails lezen haha.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zelf maar weer teruggebeld maar diegene erover gaat is elke keer in gesprek. Ik wordt morgenvroeg teruggebeld. Die man zei dat het gekkenhuis was. ( zal wel komen door al die bestellingen ) Ik wacht maar weer af
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Lily schreef:Bij de kruidvat met de voordeelkaart:
Voor actieve en zelfstandige baby's: Pampers Active fit en Easy Up. Nu 25% korting op alle midpakken!
Ik had deze aanbieding ook dus mooi weer even 2 pakken ingeslagen. Heb nu wel genoeg, gok ik zo , met nu 7 pakken op voorraad
7 ben je niet bang dat ie eruit groeit en dat je dan tig pakken over hebt.
Gast- Gast
Lily schreef:7 ben je niet bang dat ie eruit groeit en dat je dan tig pakken over hebt.
Als de pakken nog dicht zijn breng je ze terug en ruil je ze om voor een grotere maat.
Maar in maat 3 kunnen ze bijvoorbeeld tot 9 kilo, nou die van mij zijn net 7... dus ik zou daar wel een voorraad van inslaan, geen probleem.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Lily schreef:7 ben je niet bang dat ie eruit groeit en dat je dan tig pakken over hebt.
Als de pakken nog dicht zijn breng je ze terug en ruil je ze om voor een grotere maat.
Maar in maat 3 kunnen ze bijvoorbeeld tot 9 kilo, nou die van mij zijn net 7... dus ik zou daar wel een voorraad van inslaan, geen probleem.
Inderdaad. Maat 3 is 6 tot 9 kilo ofzo?Dat duurt wel een paar maandjes voor ze die 4 kilo door zijn..
Gast- Gast
Je wil niet weten hoeveel pakken ik heb staan als je 7 al veel vind. Heb maat 4, 4+ en 5+
Maat 4 is 9 tot 18 kg, daar zitten ze echt heel lang in.
Maat 4 is 9 tot 18 kg, daar zitten ze echt heel lang in.
Gast- Gast
Haha ik heb ook altijd heel veel op vooraad. SLa veel in tijdens aanbiedingen.
Heb nu geloof k nog 11 pakken maat 4 staan. Onze zoon zit daar al 4 maanden in.
En onze dochter van 3 past die maat ook nog.
Dus hij zal er ook vast nog lang in passen.
Heb nu geloof k nog 11 pakken maat 4 staan. Onze zoon zit daar al 4 maanden in.
En onze dochter van 3 past die maat ook nog.
Dus hij zal er ook vast nog lang in passen.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik heb gisteren het kruidvat merk gekocht, ik vind het toch wel in prijs verschillen. Had eerst en kleine verpakking gekocht om nog maar is te testen, want in maatje 1 vond ik het niks, nu vind ik ze prima! Dus ik ga denk ik ook wat regelmatiger kruidvat merk gebruiken.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik haal ook altijd 3 a 4 pakken te gelijk. M zit in maat 4, deze gaan wel snel vol nu dus als de voorraad op is dan gaan we 4 + proberen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, vanaf maat 3 zijn ze veel fijner.studiebol schreef:Ik heb gisteren het kruidvat merk gekocht, ik vind het toch wel in prijs verschillen. Had eerst en kleine verpakking gekocht om nog maar is te testen, want in maatje 1 vond ik het niks, nu vind ik ze prima! Dus ik ga denk ik ook wat regelmatiger kruidvat merk gebruiken.
Gast- Gast
ik moet ook zeggen dat ik nog niet op de grote maten gelet heb met hoeveel kilo`s die werken Maar als ik dat hier zo lees dan gaan die stukken langer mee dan die kleintjes.
Gast- Gast
Wij werken op ons werk met kruidvat maar ik vind het echt niks! Blijf die van kruidvat stug vinden. Ik heb bij wehkamp dus 228 luiers besteld, had nog 80 pampers liggen... Kan wel even vooruit! Ook heb ik van Zwitsal de billendoekjes gehaald, 16 stuks voor 26 euro. Aardige voorraad dus!
Maar Stofzuiger, die heeft de grootste voorraad van allemaal dat weet ik zeker!
Maar Stofzuiger, die heeft de grootste voorraad van allemaal dat weet ik zeker!
Gast- Gast
H. heeft maat 5 van de Kruidvat en die vind ik wel fijn.
We hebben nu voor A maat 4 om te proberen. Ik ben benieuwd.
We hebben nu voor A maat 4 om te proberen. Ik ben benieuwd.
Gast- Gast
Wat kosten die luiers van het kruidvat gemiddeld per stuk? Weet iemand dat?
Goedkoper dan 23 cent?
Goedkoper dan 23 cent?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Helaas, ik krijg van sinqel alleen het duurste geleverd.. Nouja, toch 25 euro korting op het huis dus,! Wel raar dat ze de ene wel alles leveren en de ander niet.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Helaas, ik krijg van sinqel alleen het duurste geleverd.. Nouja, toch 25 euro korting op het huis dus,! Wel raar dat ze de ene wel alles leveren en de ander niet.
Heeft er iemand dan alles gekregen? Ik dacht zelf van niet.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
studiebol schreef:Lily schreef:7 ben je niet bang dat ie eruit groeit en dat je dan tig pakken over hebt.
Ik heb nog nooit teveel gehad. Maat 3 gaat idd tot 9 kilo en Siem is nu 6100 gram dus kan nog wel even.
En anders ruil ik ze idd, maar als er wat over blijven is dat geen ramp. Maak ik er wel een luiertaart van voor ons nichtje of neefje. Maar zit ook 1 pak maat 4 bij want vind het wel fijn om alvast een pak met grotere luiers in huis te hebben.
Kruidvat blijf ik ook stug vinden, ben echt fan van pampers en tot nu toe nog goedkoper kunnen kopen dan huismerk luiers. En zolang ik ze nog goedkoper kan vinden blijft het pampers.
Maat 1 heeft Siem trouwens ook langere tijd gehad, volgens mij wel 5-6 weken. Maat 2 tot twee weken terug. En nu dus maat 3.
, da's waar, had jou een foto gestuurd natuurlijkParel schreef:Maar Stofzuiger, die heeft de grootste voorraad van allemaal dat weet ik zeker!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:, da's waar, had jou een foto gestuurd natuurlijkParel schreef:Maar Stofzuiger, die heeft de grootste voorraad van allemaal dat weet ik zeker!
Ah laat die foto eens zien?
Laatst aangepast door Stofzuiger op wo 20 jun 2012 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wow stofzuiger.
Ik had in het begin ook wel veel liggen in diverse maten maar nu koop ik nieuwe als het oude bijna op is.
Ik had in het begin ook wel veel liggen in diverse maten maar nu koop ik nieuwe als het oude bijna op is.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik bedoelde meer dat sommigen meer dan 1 bestelling geleverd kregen. Maargoed, 1 bestelling is ook al mooi meegenomen vind ik toch.Linda schreef:PapillonRose schreef:Helaas, ik krijg van sinqel alleen het duurste geleverd.. Nouja, toch 25 euro korting op het huis dus,! Wel raar dat ze de ene wel alles leveren en de ander niet.
Heeft er iemand dan alles gekregen? Ik dacht zelf van niet.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ze hebben mij 2x gebeld vandaag en ik heb hun 2x teruggebeld. morgenvroeg wprdt ik weer door de goede desbetreffende persoon teruggebels. weer afwachten dus.... ( sorry voor mijn spelfouten, zit op me moviel )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 14 van 32 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 23 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
» Het topic vol kortingen
» Leuke filmpjes topic