Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+83
Novalee
Wennes
peach
Susan
Sophiee
duckie
Dora
Roos
Parel
Laced
Pussycat
Nijntje
Jezzie
Floor
Jazzlyn
Smaragdje
Mamsie
Papillio
maiadebij
Happydobby
Didi
Tiara
MamaDaan
Jasmine
holaagirl
_Mashimaro_
Mida4you
RiLiJu
Theezakje13
moepie
meisjesmama
Aimee
Vancity_girl
TukTuk
Makamba
LindaK
Steep
chipa
Funk
Supertalentje
_Lana_
meisje
liesje
Schism
M@niek
-Ieniemienie-
studiebol
Printje
Fiwen
Darius
Sofie
Tania
red rose
yes1984
Mizzie
MissD
blondje1313
CCC
PiP
Coco
kwak
Rose
tulpje
LDJ
Lejow
SarahKey
Spring
koNijntje
Annie24
Clapperdie
Bruintje Beer
mauwmauw
Viva
Fiebje
Coccinelle
Mama_1987
Flower_L
schuddebuikje
Linda
Fearie
Liadan
PapillonRose
Parisienne
87 plaatsers

Pagina 20 van 32 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Mama_1987 di 3 jul 2012 - 9:47

Stofzuiger schreef:Ik heb ze nog niet gehad, hoop wel dat ik ze nog krijg :shock:

Ik ook nog niet! Zit er ook op te wachten!
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 19:44

Liadan schreef:Ik heb net bij truus.nl een aantal dingen heel goedkoop gekocht met de LIHL korting. Vooral wasmiddel kan je nu goedkoop inslaan met de code:-)

Alleen jammer dat je de code niet kunt gebruiken met de reguliere acties.
Dan past ie de prijs aan.

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn di 3 jul 2012 - 20:32

Ik krijg zeook niet pale

Hadden we nu wel even kunnen gebruiken nu ik mijn werk kwijt ben, maar helaas Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 1270000679
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 20:36

Ben ik nou zo makkelijk met geld of ben ik de enige die vind dat die bonnen overschat worden? Als je even op voordeelmuis.nl kijkt kom je vaak net zulke zo niet betere aanbiedingen tegen. Sowieso pampers zijn overal wel ergens in de aanbieding!

Gast
Gast

Bericht  MamaDaan di 3 jul 2012 - 20:46

Ik vind het ook weer niet zo voordelig hoor, maar 1+1 gratis op pampers vond ik wel een goede aanbieding, de rest is inderdaad in de winkel vaak ook al in de aanbieding.

Als je trouwens via truus.nl besteld krijg je ook de simply-dry 1+1 gratis, ook al heb je alleen de bon voor 10,- korting op baby-dry. (tenminste bij mij)
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Bericht  _Lana_ di 3 jul 2012 - 20:46

Parel schreef:Ben ik nou zo makkelijk met geld of ben ik de enige die vind dat die bonnen overschat worden? Als je even op voordeelmuis.nl kijkt kom je vaak net zulke zo niet betere aanbiedingen tegen. Sowieso pampers zijn overal wel ergens in de aanbieding!

Ik vind eigenlijk ook dat die bonnen overschat worden.
Er zijn echt wel betere aanbiedingen te vinden.
Bij die LIHL bonnen, moet je minimaal 3 pakken kopen en dan krijg je 10 euro korting? Of kijk ik verkeerd? Dan is het toch nog best wel duur?

Sowieso hebben wij altijd de bummblies luiers en daar kan geen aanbieding tegenop Wink .
We hebben trouwens wel die megapakken pampers bij de Wehkamp gekocht, die gebruiken we 's nachts.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  -Ieniemienie- di 3 jul 2012 - 20:48

Parel schreef:Ben ik nou zo makkelijk met geld of ben ik de enige die vind dat die bonnen overschat worden? Als je even op voordeelmuis.nl kijkt kom je vaak net zulke zo niet betere aanbiedingen tegen. Sowieso pampers zijn overal wel ergens in de aanbieding!

Nee dat klopt wel. Maar hier bv bij de Etos, hebben ze 3 pakken voor €27 euro. Dat is dan de aanbieding.
Maar in ons filliaal (niet bij elk personeel, maar weet wel bij welke wel) nemen ze daar boven op nog mijn LIHL bonnen.
Dus dan betaal ik geloof ik €17 voor 3 pakken. Wehkamp en Truus hebben ook soms aanbieidngen waar ze de bonnen dan nog bovenop doen. Dan kan het wel aardig schelen. Als dat niet kan, is een gewone aanbieidng van de etos bv net zo goedkoper of soms goedkoper nog dan de LIHL bonnen
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liadan di 3 jul 2012 - 21:25

-Ieniemienie- schreef:
Parel schreef:

Nee dat klopt wel. Maar hier bv bij de Etos, hebben ze 3 pakken voor €27 euro. Dat is dan de aanbieding.
Maar in ons filliaal (niet bij elk personeel, maar weet wel bij welke wel) nemen ze daar boven op nog mijn LIHL bonnen.
Dus dan betaal ik geloof ik €17 voor 3 pakken. Wehkamp en Truus hebben ook soms aanbieidngen waar ze de bonnen dan nog bovenop doen. Dan kan het wel aardig schelen. Als dat niet kan, is een gewone aanbieidng van de etos bv net zo goedkoper of soms goedkoper nog dan de LIHL bonnen
Inderdaad, ze nemen hier bij de Etos ook de bonnen aan als de pampers al in de aanbieding zijn en dan scheelt het wel aanzienlijk. Ik wacht dus ook altijd op zo'n aanbieding voordat ik de bonnen inlever. Bij de Wehkamp gebruik ik ook de bonnen als ze in de aanbieding zijn want daar kunnen de bonnen ook nog bovenop.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  studiebol di 3 jul 2012 - 21:32

Steep schreef:
Fearie schreef:Ik heb ze blijkbaar ook al, 2 bonnen weer. Iemand enig idee of ze ook op die Mega pakken van de wehkamp gelden? Dan ga ik mooi weer even inslaan :-)

Gewoon ff proberen of het lukt?

Bij mij lukt het niet, moet een 16 cijferige code invoeren en dat is die van LIHL niet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 6:56

Hier ook hoor. Ik zie pas door dit topic dat het dus geen oud papier is:lol: ? Het zijn toch die bonnen die bij dat tijdschriftje zaten? Ik vond het allemaal niet zo heel boeiende aanbiedingen. Maar gebruik dan ook geen pampers, misschien is dat het.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje wo 4 jul 2012 - 7:03

Ik gooi ze bovenop aanbiedingen en hier 'pikken' ze dat Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 281626781 Ik had alleen geen pampers en ik kreeg de laatste een half jaar geleden. Maar ben bijna door mijn voorraad wasmiddel heen Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  PiP wo 4 jul 2012 - 9:45

Hier bij de Etos ook, bij de Trekpleister niet.
Kruidvat heb ik nog niet geprobeerd, ga nu gewoon meteen naar de Etos als er een aanbieding is.
Meestal is het ook nog 3 voor 27 + een dvd ofzo.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 9:57

Ik heb nog geen bonnen gehad, misschien slaan ze mij deze keer over? confused

Enne... Met de code van Pien heb ik een bestelling gedaan twv normaal 115 euro en 45 euro betaald! 60 euro couponkorting door LIHL en 10 euro door gebruik van andere aanbiedingen.

Als ik nu inlog en weer de code invoer krijg ik weer dezelfde keuze, zou je dan met 1 code onbeperkt gebruik kunnen maken bij Truus.nl? :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 2:28

Nog geen bonnen, denk dat ik deze keer pech heb. Helaas.

Gast
Gast

Bericht  PiP do 5 jul 2012 - 3:04

Stofzuiger schreef:Nog geen bonnen, denk dat ik deze keer pech heb. Helaas.
Je maakt er teveel gebruik van :p

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 3:16

PiP schreef:
Stofzuiger schreef:Nog geen bonnen, denk dat ik deze keer pech heb. Helaas.
Je maakt er teveel gebruik van :p
Daar zijn ze toch voor Yes

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 3:21

bij de etos zijn de zwitsal luierdoekjes in de aanbieding. 8 pakken voor 13.99 (geld alleen deze week nog, tot 8 juli) Edit en bij de trekpleister is een 12pack in de aanbieding voor 19.49

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 992890

Gast
Gast

Bericht  Liadan do 5 jul 2012 - 6:42

Stofzuiger schreef:Ik heb nog geen bonnen gehad, misschien slaan ze mij deze keer over? confused

Enne... Met de code van Pien heb ik een bestelling gedaan twv normaal 115 euro en 45 euro betaald! 60 euro couponkorting door LIHL en 10 euro door gebruik van andere aanbiedingen.

Als ik nu inlog en weer de code invoer krijg ik weer dezelfde keuze, zou je dan met 1 code onbeperkt gebruik kunnen maken bij Truus.nl? :cheering:

Ik had ook een bestelling gedaan en had 50 euro korting door de bonnen. Ik heb nu in ieder geval weer een flinke voorraad wasmiddel staan.

Als ik nu inlog bij truus.nl dan staan alle dingen die ik al besteld heb met de kortingscode er niet meer tussen, wat ik nog niet besteld heb staat er nog wel.
Ik kan dus maar 1 keer de code gebruiken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  PapillonRose do 5 jul 2012 - 7:10

Ik heb net weer megapacks van de Wehkamp binnen gehad, en ga de bonkorting die ik van Steep gekregen heb ook nog gebruiken. Heb nu al voor zo'n 3 maanden luiers in huis Embarassed Scheelt dat ze voorlopig deze maat nog aan kan (we hebben net de 4+) en het een stuk kan schelen wanneer je pampers in de aanbieding koopt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Annie24 vr 6 jul 2012 - 9:36

Geld terug actie Pampers Simply Dry:

http://www.pampers.nl/nl_NL/pdfs/Actievoorwaarden_Pampers_Simply_Dry.pdf
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 9:39

PapillonRose schreef:Ik heb net weer megapacks van de Wehkamp binnen gehad, en ga de bonkorting die ik van Steep gekregen heb ook nog gebruiken. Heb nu al voor zo'n 3 maanden luiers in huis Embarassed Scheelt dat ze voorlopig deze maat nog aan kan (we hebben net de 4+) en het een stuk kan schelen wanneer je pampers in de aanbieding koopt.

en dan zul je altijd zien... Heb je voor 3 mnd luiers in huis, is je dochter volgende week zindelijk... lol!

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 6 jul 2012 - 10:12

Rejoy. schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb net weer megapacks van de Wehkamp binnen gehad, en ga de bonkorting die ik van Steep gekregen heb ook nog gebruiken. Heb nu al voor zo'n 3 maanden luiers in huis Embarassed Scheelt dat ze voorlopig deze maat nog aan kan (we hebben net de 4+) en het een stuk kan schelen wanneer je pampers in de aanbieding koopt.

en dan zul je altijd zien... Heb je voor 3 mnd luiers in huis, is je dochter volgende week zindelijk... lol!
Wie weet, zal je inderdaad net zien! Al zou ik daar heel blij mee zijn! Al zie ik het nog niet gebeuren binnen zeer korte tijd, het enige dat ze nog met het potje doet is het overal naartoe slepen en het uit elkaar halen. Maar mijn voorraad is nu ook wel meer dan genoeg inderdaad, als het bijna oo is dan zien we wel weer hoe het dan gaat voordat ik weer een voorraad aanleg.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Tiara zo 8 jul 2012 - 6:52

Bij Fisher Price 25% korting op alle speelgoed tm 22 juli. Weet dat het in ieder geval bij intertoys, bart smit en toysxl is.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Fearie zo 8 jul 2012 - 7:12

aanitaa schreef:Bij Fisher Price 25% korting op alle speelgoed tm 22 juli. Weet dat het in ieder geval bij intertoys, bart smit en toysxl is.

Op alle fisher price? Waar heb je dat gezien?

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Tiara zo 8 jul 2012 - 7:14

Nieuwsbrieven smile Dus ook de little people spullen. Geldt alleen denk ik niet op afgeprijsde dingen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 32 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: