Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+83
Novalee
Wennes
peach
Susan
Sophiee
duckie
Dora
Roos
Parel
Laced
Pussycat
Nijntje
Jezzie
Floor
Jazzlyn
Smaragdje
Mamsie
Papillio
maiadebij
Happydobby
Didi
Tiara
MamaDaan
Jasmine
holaagirl
_Mashimaro_
Mida4you
RiLiJu
Theezakje13
moepie
meisjesmama
Aimee
Vancity_girl
TukTuk
Makamba
LindaK
Steep
chipa
Funk
Supertalentje
_Lana_
meisje
liesje
Schism
M@niek
-Ieniemienie-
studiebol
Printje
Fiwen
Darius
Sofie
Tania
red rose
yes1984
Mizzie
MissD
blondje1313
CCC
PiP
Coco
kwak
Rose
tulpje
LDJ
Lejow
SarahKey
Spring
koNijntje
Annie24
Clapperdie
Bruintje Beer
mauwmauw
Viva
Fiebje
Coccinelle
Mama_1987
Flower_L
schuddebuikje
Linda
Fearie
Liadan
PapillonRose
Parisienne
87 plaatsers

Pagina 19 van 32 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 19 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Lejow di 3 jul 2012 - 7:14

Ik heb LIHL gemaild, mijn gegevens staan correct in het systeem. Maar ze maken iedere keer een selectie van wie wel krijgt en wie niet. Toch raar dat ik dan steeds naast de pot pies en andere meerdere x achter elkaar krijgen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 19 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Jasmine di 3 jul 2012 - 7:17

Ik heb hem vandaag ook weer gehad. Weet eigenlijk niet eens hoe vaak de LIHL verschijnt. De laatste keer dat ik hem had waren de bonnen geldig tot 30 april.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 7:25

Ik heb ze nog niet gehad, hoop wel dat ik ze nog krijg :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 7:41

Stofzuiger schreef:Ik heb ze nog niet gehad, hoop wel dat ik ze nog krijg :shock:

Is je opslaghok leeg aan het raken? Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 19 1578173417

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 3 jul 2012 - 7:51

Parel schreef:
Stofzuiger schreef:Ik heb ze nog niet gehad, hoop wel dat ik ze nog krijg :shock:

Is je opslaghok leeg aan het raken? Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 19 1578173417

Wehkamp heeft nog steeds 2 megadozen Pampers voor 45 euro.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Printje di 3 jul 2012 - 7:52

Ik krijg de LIHL bonnen iedere keer maar hier zitten er nooit bonnen voor pampers bij...ik gebruik ze ook niet dus dat scheelt hahaha. Maar er zijn dus verschillende versies.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 7:55

Parel schreef:

Nou, met die diarree is een pak heel snel leeg, doe er nog geen 2 dagen mee :O

En je krijgt ook bonnen voor wasmiddel, maandverband etc, niet alleen pampers Laughing

Gast
Gast

Bericht  Printje di 3 jul 2012 - 7:57

Hier echt geen pampers erbij...

Mijn boekje begint met Ariel 3,25 kassakorting en de laatste op die blz is Optimel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  PapillonRose di 3 jul 2012 - 7:58

Hier ook al een hele tijd geen bonnen meer ontvangen Sad Helaas..
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 7:59

Heb met de code van een lieve forumster net al een online bestelling gedaan bij Truus.nl :cheering: . Hadden ook Zwitsal in aanbieding en scheelt weer heel veel sjouwen voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 3 jul 2012 - 8:00

Stofzuiger, wat betreft de bonnen voor wasmiddel kan ik hier wel even kijken of ik er wat over heb voor je. Mag toch maar Ă©Ă©n of twee soorten wasmiddel gebruiken i.v.m J. haar eczeem.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 8:01

Jasmine schreef:Stofzuiger, wat betreft de bonnen voor wasmiddel kan ik hier wel even kijken of ik er wat over heb voor je. Mag toch maar Ă©Ă©n of twee soorten wasmiddel gebruiken i.v.m J. haar eczeem.
Heb al ingeslagen met code van Pien, dus als je iemand anders er blij mee kan maken...

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 3 jul 2012 - 8:06

..

Laatst aangepast door Jasmine op di 3 jul 2012 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 8:12

Bij Truus.nl hoef je namelijk maar een deel van de code in te voeren en kan je gewoon kiezen uit alle aanbiedingen kwam ik achter, geen code per product nodig en dat deel van de code zal echt niet voor iedereen uniek zijn.
Dat werkt weer heel anders als het systeem van wehkamp, daar kan je de code echt alleen voor het product wat op de bon staat gebruiken en is de code uniek.

Gast
Gast

Bericht  Steep di 3 jul 2012 - 8:46

Wil iemand nog de code voor de pampers? Ik gebruik 'm toch niet namelijk..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  PapillonRose di 3 jul 2012 - 8:50

Steep schreef:Wil iemand nog de code voor de pampers? Ik gebruik 'm toch niet namelijk..
Ik zou 'm graag willen hebben, als je 'm nog niet aan iemand anders kwijt bent smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  PiP di 3 jul 2012 - 8:51

Ik heb de bonnen tot nu toe ook elke keer gekregen, in het begin met 2 bonnen pampers, de laatste tijd 1.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 8:52

Lejow schreef:Ik heb LIHL gemaild, mijn gegevens staan correct in het systeem. Maar ze maken iedere keer een selectie van wie wel krijgt en wie niet. Toch raar dat ik dan steeds naast de pot pies en andere meerdere x achter elkaar krijgen.

Dat is wel raar dan. Ik krijg al sinds H. haar geboorte (volgens mij kort daarvoor nog zelfs) elke 3 maanden de bonnen.

Gast
Gast

Bericht  Steep di 3 jul 2012 - 8:55

PapillonRose schreef:
Steep schreef:Wil iemand nog de code voor de pampers? Ik gebruik 'm toch niet namelijk..
Ik zou 'm graag willen hebben, als je 'm nog niet aan iemand anders kwijt bent Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 19 561177

Je hebt pm!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tiara di 3 jul 2012 - 9:06

Watermeloen schreef:
Lejow schreef:Ik heb LIHL gemaild, mijn gegevens staan correct in het systeem. Maar ze maken iedere keer een selectie van wie wel krijgt en wie niet. Toch raar dat ik dan steeds naast de pot pies en andere meerdere x achter elkaar krijgen.

Dat is wel raar dan. Ik krijg al sinds H. haar geboorte (volgens mij kort daarvoor nog zelfs) elke 3 maanden de bonnen.

Ik krijg ze idd ook elke keer.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Steep di 3 jul 2012 - 9:11

Die spanddoeken actie van vistaprint geldt trouwens nog steeds, alleen een andere code. www.vistaprint.nl/vp09. Die vp09, kun je ook vervangen door een ander getal en dan krijg je een andere aanbieding.. Al ben ik echt heel veel spandoeken tegen gekomen haha! Maar wel het proberen waard Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 19 561177

edit: www.vistaprint.nl/vp32 is een gratis fotomok, je betaald wel de verzendkosten.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie di 3 jul 2012 - 9:16

Ik heb ze blijkbaar ook al, 2 bonnen weer. Iemand enig idee of ze ook op die Mega pakken van de wehkamp gelden? Dan ga ik mooi weer even inslaan :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Lejow di 3 jul 2012 - 9:19

Heb dat ook terug gemaild, dat ik het raar vind dat ik iedere keer naast de pot pies en andere ze meerdere keren achter elkaar krijgen.
We zullen zien nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Steep di 3 jul 2012 - 9:20

Fearie schreef:Ik heb ze blijkbaar ook al, 2 bonnen weer. Iemand enig idee of ze ook op die Mega pakken van de wehkamp gelden? Dan ga ik mooi weer even inslaan :-)

Gewoon ff proberen of het lukt?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Liadan di 3 jul 2012 - 9:38

Ik heb net bij truus.nl een aantal dingen heel goedkoop gekocht met de LIHL korting. Vooral wasmiddel kan je nu goedkoop inslaan met de code:-)

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 32 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: