Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's en Kids Topic

+16
tess05
Petteflet
knets
VeryCherry
Sjonno
Lindsya
meisjesmama
Limburg85
Thunder
bella
sandra
mirrie
Bolleke
Leska
Happinaz
Mamsie
20 plaatsers

Pagina 14 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende

Ga naar beneden

Mama's en Kids Topic - Pagina 14 Empty Re: Mama's en Kids Topic

Bericht  sandra do 17 feb 2011 - 5:01

Ik vind dat eten tussen de middag wel een soort gezellig, maar het scheelt voor mij echt dat de school zo'n beetje in mijn achtertuin staat.. dus echt op en neer naar school hoef ik niet.. ik loop om mijn huis heen en dan ben ik er zo'n beetje smile ideaal!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bolleke do 17 feb 2011 - 20:49

Goedemorgen!

Sandra, oh dat is echt fijn dat de school in je tuin staat haha.. Hier is het ook maar 5 minuutjes lopen, maar toch ben je dan in totaal een kwartier onderweg en heb je een half uurtje om te eten, dus ik vind het wel fijn zo'n rooster.

Ik ben vandaag de hele dag op school en vanavond repetitie, dus C.hristian blijft lekker bij mijn ouders.

xx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sandra do 17 feb 2011 - 22:18

Morning!

Zo, weer een rustig ochtendje, C is naar school en ik moet vanmiddag en vanavond werken.. Net even de boodschappen gedaan en het eten vast klaargezet voor vanavond, is wel zo makkelijk voor m’n vriend..

Gister trouwens nog wel even een flink schrik moment.. Ik zat even op de wc, en in die 2 tellen is S de trap op gegaan... een klap en toen gelukkig gelijk flink huilen.... even aangekeken maar hij bleef gelukkig verder alert... paar flinke plekken op z’n hoofdje maar verder leek alles ok... ontdek ik een half uur later dat de sleutel van m’n auto ook onderaan de trap ligt... dat betekende dus dat S van ongeveer 10 ! treden naar beneden is gevallen............ want daar lag die sleutel...oops! Dus toen toch maar even de dokter gebeld.. maar zolang hij alert bleef en niet ging overgeven oid hoefde ik niet langs te komen..
Jeetje wat zijn die kleintjes dan opeens snel, ik zal echt 2 tellen... maar ik heb er wel van geleerd, hebt traphekje gaat hier gewoon gelijk dicht zodra we beneden zijn...

Kruimeltje, hier ben ik met 5 minuutjes heen en terug van school, ha ha! Echt makkelijk.. ik ben dus rond 5 over 12 thuis, en we moeten rond 10 over 1 weer weg, dus ruim een uur om te eten.. Veel succes op school, bevalt de opleiding nog goed?

Fijne dag allemaal!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 17 feb 2011 - 23:53

Goeiemorgen (nog net!)

@Sandra: oei, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Gelukkig zijn jullie met de schrik vrijgekomen en gaat alles goed met S. Het is wel een ondernemend ventje he? Is hij wat gezelliger nu?
Wennen he, die vrije tijd ineens? Had ik ook hoor! Maar nu vind ik het heerlijk! En ik geniet nu ook extra van de dagen dat R.ick wel vrij is.

@Kruimeltje: wat stoer dat C. op breakdancen zit! Wat voor outfit heb je voor hem gekocht?

@Woezel: lekker dat je aan het shoppen bent voor de kleine meid. Weten de jongens ook dat ze een zusje krijgen?

@Mv2: ik zal zo hard aan jullie denken volgende week!

@Mirrie: grrrr! Die rotziekenhuizen ook!
Heb je een leuke verjaardag gehad trouwens? Of ga je het nog vieren?

@Triesje (toch?): R.ick is eigenlijk nooit z'n bed uitgekomen, maar er zijn inderdaad wel kinderen die dat doen. Ik zou hem gewoon zonder iets te zeggen weer terug leggen. Dan gaat de lol er vanzelf wel af!!

R.ick is vandaag al lekker vrij. Vanmorgen even boodschappen gedaan en nu is hij bij de buurman om voetbalplaatjes te ruilen.
I.sabelle heeft vannacht goed geslapen. Van 23.00 tot 5.15, dat is echt een record! Very Happy
Vanmiddag komen m'n zusje en m'n vader langs. M'n zus heeft van haar vriend een gloednieuwe auto voor haar verjaardag gekregen (!!), dus die komt ze even laten zien. (Eric zei al: kom ik aan met m'n bosje bloemen... )

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  sandra za 19 feb 2011 - 10:03

Hallo allemaal!

Vandaag nog gewerkt en nu lekker weekend!
S. heeft de afgelopen 3 dagen s’morgens geslapen tot 8.30, echt heerlijk!!! Hopen dat het een beetje zo blijft!

Pritt, Ja S is een ondernemend mannetje, echt niet normaal.. je moet hem altijd in de gaten houden want hij is zo vlug, en doet van alles wat niet mag en gevaarlijk is.. Op het moment is hij wel wat gezelliger, maar dat gaat echt met periodes, sommige weken zit hij gewoon niet in z’n hum en dan valt er geen land mee te bezeilen... Ik hoop maar dat dat steeds wat minder gaat worden naarmate hij ouder word.. Wat heerlijk dat I.sabelle zo lang geslapen heeft vannacht!!!! Hopelijk is het haar ook goed bevallen en gaat ze dat vaker doen!

Fijn weekend nog!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Triesje1983 za 19 feb 2011 - 10:13

Hey meiden,

zo ben net weer thuis.
Afgelopen nacht gezellig bij mijn schoonouders geslapen met zijn 3-tjes.

Onderweg naar huis heb ik 1x moeten stoppen, omdat man echt uit de auto moest (hij heeft migraine-aanval), dus dan weten jullie al wel waarvoor hij de auto uit moest.
J.oshua ging nu gelukkig vrijwel meteen slapen. Al is hij volgens mij wel uit bed gegaan om de lamp weer aan te doen. Hij is volgens mij écht heel bang in het donker (ondanks dat er een lavalamp aanstaat in zijn kamer)...

Vanmiddag bekkenband opgehaald voor de carnaval. Nou ja, alleen voor de carnaval ook niet... Maar moest steeds bekkenband van mijn nicht vragen, nu heb ik een eigen die ik dan ook meteen bij een volgende zwangerschap weer kan gebruiken.

Hoe is het met jullie? Heb ff de puf niet (zeer vroeg wakker, door zoontje bij ons op de slaapkamer) om te reageren. Sorry.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Bolleke zo 20 feb 2011 - 7:45

Hoi allemaal,

Hier gaat het zwaar k*t, heb vandaag mijn lieve hond moeten laten inslapen, hij is gisteren 1 jaar geworden. Hij is bezweken aan een virus. Hij kon niets bonnen houden en de midicijnen die hij vrijdag gekregen heeft hielpen niet. Hij was zo zwak dat ik vandaag met spoed naar de dierenarts heb gebeld en daar was hij al stervende.
Ik besef het nog niet helemaa, leef helemaal in een roes, en het is verschrikkelijk stil nu in huis Sad
Verder heb ik niet echt de puf om te reageren,

Mv2 heel veel succes en sterkte morgen, en heel veel kracht wens ik jullie voor die laatste uren in spanning.

xx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 7:48

Dikke knuffel voor jou kruimel, wat vreselijk dat je jullie hond hebt moeten laten inslapen. Ik kan me voorstellen dat je daar kapot van bent zeg. Dit is echt jou tijd niet hé ?! Klote hoor. Bedankt voor je sterkte wensen, ik zit me hier op te vreten pff zou bijna naar de wijn pakken op de avond door te komen :face:

Mama's en Kids Topic - Pagina 14 Knuffel-krabbels153

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 zo 20 feb 2011 - 7:51

@ Kruimeltje: gecondoleerd met het verlies van jullie hondje. hug

Mama's en Kids Topic - Pagina 14 Knuffel2

Zit het vandaag in de lucht ofzo? Mijn zoontje was vandaag zo enorm vervelend... en dan ook echt de gehele dag door... Zwaar vermoeiend! Maarja hoort erbij he?
Hij wilde zelfs niet buiten in de speeltuin spelen...

Vandaag een dagje gewerkt thuis. Moet visitekaartjes invoeren in excel voor mijn werk, en daar ben ik nog wel eventjes zoet mee, zometeen dus maar weer even verder mee gaan.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Bolleke zo 20 feb 2011 - 7:53

Dankjewel, ik vind het zo erg omdat hij nog maar 1 jaar was, je zou denken dat een hond dan toch niet dood kan gaan.. Maar helaas was het een heel hardnekkig virus en hij heeft het ook al eens gehad toen hij een half jaar was alleen toen hielpen de medicijnen wel... Maar we denken dat zijn weerstand niet goed was.
Nou ik drink wel een biertje vanavond hoor, even afschakelen, maar ik kan begrijpen dat je morgen toch wel fit wilt zijn, met de informatie die je allemaal gaat krijgen. Ik hoop zoo erg dat het positief is wat je te horen krijgt.
Ik ga met mijn andere hondje op de bank liggen.

@Triesje, dankjewel!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  sandra zo 20 feb 2011 - 21:16

Morning!

Ooww ik ben zo blij! S. heeft vannacht voor het eerst geen late voeding gehad, en hij heeft heerlijk doorgeslapen tot 8 uur!!!!!!! Ik ben er ook wel aan toe om die late voeding eindelijk te laten vallen! Hopelijk was dit niet eenmalig..

C. heeft nu vakantie,en die ligt dus gewoon nog lekker te slapen, wat een luxe opeens zo hier zeg!

Kruimeltje, oh nee zeg wat erg van de hond... heel erg veel sterkte.. inderdaad nog zo jong zeg...

Mama v 2.. Heel veel sterkte en succes vandaag, ik denk aan jullie..

Triesje, vervelend dat je ventje vervelend was... tsja sommige dagen he! Ha ha, gelukkig hebben ze ook nog lieve dagen he!

Fijne dag allemaal!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bolleke ma 21 feb 2011 - 1:48

Goedemorgen allemaal!
Hier gaat het wel, ik mis mijn Levi toch wel erg. Ik ben met mijn vader wezen wandelen in het bos bij hem en daar kwamen we mensen tegen die zoeken met spoed een baasje voor hun Labrador van 9 maanden, wegens ziekte van de vrouw. Ik had het erover dat het zo kaal is, en mijn andere hondje vind het niks alleen, daarom heb ik in eerste instantie ook Levi erbij genomen dus morgen gaan we kijken naar de Labrador en dan komt er misschien weer een maatje bij.
Verder heb ik net een schilderij op mijn neus gekregen ide ik probeerde op te hangen, dus ik heb nu een dikke neus. Het gaat lekker hier..

xx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  sandra ma 21 feb 2011 - 8:28

Hallo Meiden,

Ik zit de hele middag hyves en het forum al te checken of er al nieuws is van Mama van 2... Ik hoop toch zo dat ze enigzins positief nieuws hebben gekregen.. al die maanden wachten op de uitslag vandaag.. pfff.. ik duim nog maar even door..

Kruimeltje, begrijpelijk dat je je hond mist! ik moet er ook niet aan denken.. thuis hebben we ook altijd honden gehad, en ik was er ook altijd kapot van als ze dood gingen.. brrr ik moet er ook nog niet aan denken dat Max ooit gaat, al weet je dat het ooit gebeurd helaas.. wel een mooi gebaar dat je die hond misschien op kunt vangen voor die mensen!!

Verder hier een saaie dag gehad, C was helaas helemaal niet fit.. hij klaagt al een paar dagen over buikpijn, maar vandaag wilde hij ook niet eten of drinken.. hij heeft de halve dag op de bank gelegen onder een kleedje en vanavond kreeg hij opeens erge diaree... bleghhh heb wel 3 broeken uit staan spoelen, z'n hele pijpen zaten vol.. arm kind.. Hopelijk voelt hij zich morgen weer wat beter!

S heeft vanmiddag lekker lang geslapen, dus ik heb lekker lui bij C. onder een kleedje op de bank gezeten.. ha ha!

Fijne avond allemaal!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  missmarm ma 21 feb 2011 - 8:56

sandra dat heb ik ook al hele dag babysite kijken etc. Hoop ook dat het door goed nieuws komt.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238

Bericht  Bolleke ma 21 feb 2011 - 9:42

Ook ik ben heeel benieuwd naar het nieuws van Mv2, ik hoop zo dat het positief is wat ze gehoord hebben!!

Sandra, ach jeetje C zo ziekjes, hopelijk is hij er snel van af!

Ik hoop dat Mv2 vandaag nog laat horen hoe het gegaan is, maar hopelijk vieren ze het goede nieuws.

xx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Triesje1983 ma 21 feb 2011 - 11:28

@ Sandra: Whahaha, ja gelukkig zijn er wel dagen dat hij ook enorm lief is inderdaad. Hahaha, hij is gewoon een enorme ontdekkingsreiziger, dus ja...
Wat goed dat S. de late voeding niet meer hoeft Very Happy. Ik duim dat dit zo blijft Very Happy.
Ik duim met je mee hoor voor Mv2.
Och arm jochie... Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt hoor.

@ Kruimeltje: tuurlijk mis je Levi, dat is toch logisch meid? Sterkte meis.

Hier vandaag te horen gekregen dat ik morgen geen cursus hoef te verzorgen, omdat hij niet doorgaat, dus dat is wel fijn, dan kan ik gewoon om 14.00 uur naar huis Very Happy. En dan word ik om 14.30 uur gebeld door een redacteur van de VIVA, voor een interview voor een artikel over vrouwen met een maagbandje. Dus vind het zeer spannend Very Happy...

Vanavond verjaardag gehad en dat was weer ouderwets gezellig. J.oshua in campingbedje boven neergelegd. Heerlijk zo'n makkelijk kindje, die overal kan slapen.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 11:43

Wat zijn jullie lief,ik lees dit nu pas. Om half 3 zijn wij vandaag gebeld door de professor uit Utrecht. Het gesprek was helaas erg kort en autoritair. We kregen bevestigd dat M.ara inderdaad een aanlegstoornis heeft in haar hersenen, rechts vooraan boven haar rechter oog. Ze zal haar leven lang complexe epilepsie hebben en een hersenoperatie sluiten ze voor nu niet uit, ze zal in ieder geval nooit meer zonder medicijnen kunnen leven. Haar aanlegstoornis heeft nog verdere gevolgen maar daar wilde hij nu geen uitspraken over doen omdat hij deze verantwoording bij onze eigen neuroloog legt. Op verdere antwoorden moeten we wachten tot morgen in de ochtend hebben we een afspraak bij onze eigen neuroloog.

Laatst aangepast door Mama_van2 op ma 21 feb 2011 - 11:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Triesje1983 ma 21 feb 2011 - 11:48

@ Mv2: ow meid toch... dat is dan toch nog even schrikken he? hug Word nog even spannend morgenochtend dus.
Mijn duimen blijven dan ook draaien voor jullie.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 11:50

Dank je hug

Gast
Gast

Bericht  sandra ma 21 feb 2011 - 21:45

Mama van 2, jeetje wat vervelend dat het gesprek zo kort en autoritair was, ik vind dat onbegrijpelijk bij dit soort dingen... Hopelijk krijgen jullie vanmorgen bij jullie eigen neuroloog wel een normaal gesprek, en eindelijk antwoord op al jullie vragen omtrend jullie kleine meisje.. Heel veel sterkte nogmaals en een dikke knuffel voor jullie hug
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Thunder ma 21 feb 2011 - 22:08

Mv2, ook al wist je enigzins wat er komen ging, toch kan ik me voorstellen dat het rauw op je dak valt! Helemaal na zo'n kort en autoritair gesprek. Hopelijk kan je eigen neuroloog je meer duidelijkheid geven. hug

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Bolleke ma 21 feb 2011 - 23:56

Mv2, inderdaad onbegrijpelijk dat zo'n gesprek zo autoritair gevoerd word. Hopelijk krijgen jullie een fijner gesprek bij je eigen neuroloog.

Nou, ik heb vanmorgen Quinn opgehaald, een zwarte Labrador van 9 maanden. Mijn ouders hebben zijn broertje. Het was daar ontzzettend smerig in huis, en de honden zijn niets gewend. Buiten dat zijn ze ontzettend rustig, hij ligt al lekker rustig en erg lief. Alleen ze kunnen geen commando's als zit en blijf. Maar dat leren ze vanzelf wel.
Tis toch wel fijn weer een maatje erbij voor Tobias ook, al moet die nog even wennen.

xx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 0:26

Mv2 je hebt de uitslag waarschijnlijk al. Ik hoop dat hij 'meevalt' voor zover dat mogelijk is. Ik wens jullie alvast heel veel sterkte met verwerken want het is echt niet niks voor jullie en jullie mooie meisje.

Kruimel, aaah erg he je hondje. Die van ons hebben wij 1 november in moeten laten slapen omdat ze zo ziek was. Ik weet hoe leeg je huis nu kan zijn. Hopelijk is de nieuwe labrador iets maar loop niet te hard van stapel he! Ow enneh jammer van je 'vriend'.

Sandra, beterschap voor je grote man. Ik las het op hyves.

Pritt, gaat het al wat beter met je meisje? En met jou?

Happi, wat leuk om te lezen dat jij ook 2 draken hebt. Hoe gaat het met je hand?

Triesje, mijn man heeft ook wel eens last van migraine. Jeetje wat is dat naar he. Je kunt niets doen en ze vergaan echt van de pijn. Jakkes.

Hier gaat het wat minder. Ik zit met een man die overspannen lijkt te zijn. Hij vind zijn werk echt vreselijk en heeft dat nooit zo tegen mij uitgesproken. Dit omdat hij vond dat ik al genoeg aan mijn hoofd had. Daarnaast zit hij erg met mijn gezondheid, hij heeft er erg veel verdriet van maar kan het niet uiten. Nu was het hem dus te veel geworden en zit hij een weekje thuis. Morgen gaat hij een gesprek aan op zijn werk en do en vrij gaan we met z'n 2-en lekker weg. Dat komt nu wel even goed uit.
Ik heb vandaag de uitslag gekregen over mijn rug. De onderste 2 wervels zijn aan gort en opereren wil hij nog niet doen omdat ik zo jong ben. Nu ben ik doorgestuurd naar de pijnpoli. Ik ben erg benieuwd of ze daar iets aan mijn pijn kunnen doen. De laatste mri is van november 2009, kun je nagaan hoe lang ik al met de pijn loop!! Ik ben een beetje op maar werk tegelijkertijd nog wel gewoon door omdat ik er zo van geniet. Ach ja, komt wel goed schatje (*roosvicee*)

Gast
Gast

Bericht  Bolleke di 22 feb 2011 - 0:54

@lies, ja je hebt je hond toen ook laten inslapen. Ik vodnhet echt vreselijk, vooral de uren ervoor en bij de dierenartsn voor de deur. daarw as hij eigenlijk al aan het sterven. Echt een heel naar gezicht, en loop met schuldgevoelens over wat ik anders had kunnen doen, maar dat was niet veel.
Er is overigens gif gevonden op het stuk waar ik ze wel eens uitlaat, meestal ga ik naar het bos maar als ik weg moet op woensdag ga ik daarheen, waarschijnlijk hebben mensen daar rattengif gestrooid vanwege de overlast van muizen en ratten.
Wat erg van je man, dat hij zijn werk niet leuk vind. En hopelijk kunnen ze op de pijnpoli iets voor je doen!!!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  missmarm di 22 feb 2011 - 1:26

mv2--> hopelijk krijgen jullie meer duidelijkheid van je eigen neuroloog. Heel veel sterkte met het verwerken van alle informatie hug

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 16 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende