Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's en Kids Topic

+16
tess05
Petteflet
knets
VeryCherry
Sjonno
Lindsya
meisjesmama
Limburg85
Thunder
bella
sandra
mirrie
Bolleke
Leska
Happinaz
Mamsie
20 plaatsers

Pagina 7 van 16 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Mama's en Kids Topic - Pagina 7 Empty Re: Mama's en Kids Topic

Bericht  Mamsie zo 2 jan 2011 - 9:12

Happinaz, Aai met de kaasschaaf! Klinkt heel AUW. Hoe gaat het met de boefjes?

Hm S alweer wakker, lag er om half 9 in en nu dus kwart over 9 weer wakker.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bolleke zo 2 jan 2011 - 9:38

Haa Meiden,

Ik wens jullie allemaal een heel leuk, mooi, gezond en gelukkig nieuwjaar!

Hier gaat alles zijn gangetje, hebben alle dagen goed doorstaan en morgen moet Ch.ristian weer naar school, en ik heb nog een dagje vrij. Heb dinsdag alleen meteen een tentamen, dus dat word nog hard leren morgen. Met mijn scharrel/vriendje loopt het wat minder de laatste tijd. Hij werkt heel veel, en heeft amper vrij, en als ik hem dan spreek of zie is hij chagrijnig en daar heb ik net geen zin in. Dus heb er al een keer iets over gezegd en net kreeg ik na een smsje weer een chagrijnig antwoord. Dat hij het maar even uitzoekt.
Met C.hristian gaat het wel heel goed, is erg lief geweest tijdens de vakantie gelukkig en hij is blij als hij weer naar school mag morgen!

@Happi, ik las het al op FB, auwtsj! Sterkte met het herstel!
@Mamsie, oh jee dus S spookt ook al zoveel.. Balen zeg, was wel fijn geweest als je een lekekr slapertje had dit keer. Whaha die V dat ie net voor het vuurwerk in slaap valt! Zaak met mijn ex is nog niet op gelost, hij wil niks betalen, omdat hij tijdens ons huwelijk al mij onderhouden heeft, zijn woorden (in werkelijkheid heb ik toen hij weg was nog een hoop schulden betaald van rekeningen die hij gewoon niet betaald had). Voor de kerst had ik hem hierover gemaild en heb daarna niet meer op zijn reactie geantwoord, had ik even geen zin in tijdens die dagen.
@Pritt, goed dat Isa.belle zonder Puzkabnaby slaapt!
@Mamavan2, heel fijn dat M.ara nog steeds aanvalsvrij is, hopelijk blijft dat zo. Wanneer waren die nieuwe onderzoeken nou ook weer?

Nou ik duik het bed in, morgenvroeg gaat weer ed wekker, we hebben de hele vakantie geslapen tot 8.30u ongeveer, zal wel moeilijk zijn morgenvroeg...
xx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  knets zo 2 jan 2011 - 10:22

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!!!

Lieskuh: wat spannend zo'n eerste verjaardagsfeestje!! Leuk zo'n speeltuin. Jordan wil ook een partijtje geven.. zeker omdat hij 4 weken na Jason jarig is en het van z'n broer afkijkt..
Ik herken je gevoel enorm wat betreft de babyspullen wegdoen. Ik had daar ook zo'n naar gevoel bij.. Je neemt echt afscheid van alles.. Maar er zijn ook veel voordelen van ''grote'' kinderen hebben. Je hebt steeds meer tijd voor jezelf. En hun gaan ook steeds meer hun draai vinden. Ik ben vaak alleen thuis. Jason is altijd buiten en Jordan spreekt ook vaak met schoolvriendjes af of is hier buiten spelen met buurt kinderen.. Eerst effe wennen maar moet zeggen dat het heel snel went haha..

Pritt: wat goed dat je meisje zonder puckababy slaapt ( had eerst op internet opgezocht wat dat was Embarassed ) Ik laat je nog effe weten welke data ik kan.

Mamsie: waardeloos dat S nu ook slecht slaapt...
Je vroeg hoe het voelt nu met ''grotere'' kinderen... Lekker Very Happy Even wennen maar heb nu wel m'n draai gevonden en hun ook. Jordan is al helemaal gesettelt op school. Heeft veel vriendjes en spreekt na schooltijd vaak af en met mooi weer speelt hij hier buiten. Ik ben nu naar een grotere sportschool overgestapt en sport 4x in de week. Vaak met m'n buurvrouw of vriendin. Dus lekker ontspannen en val er goed mee af smile

We hebben een weekendje disney geboekt eind van de maand.. Lekker even met de jongens weg. Ze hebben die vrijdag vrij van school (studiedag van leraren) dus we kijken er enorm naar uit.. Nog geld gewonnen met het oudjaars lot. 265 euro!!! Dus een mooi zakcentje voor disney..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Happinaz ma 3 jan 2011 - 3:00

Mama van 2, wat fijn dat Mara aanvalsvrij is! En wat schattig van dat verkouden grapje haha!

Pritt, zag de sterretjesfoto's op hyves, leuk zeg! Gelukkig komen er rustigere perioden aan op je werk. Want meteen zo in de drukte weer startten is wel heftig! Ppfff!

Mamsie
, wat vervelend dat je nog zo'n last van je lijf hebt. Hopelijk gaat het op korte termijn snel beter! Ik heb nog veel last van mijn hand, morgen weer naar de poli om te kijken hoe en wat.Met mijn kleine grote boefjes gaat het goed! Heb je facebook? Daar heb ik veel foto's en filmpjes online van ze. Ik vind ze op het moment erg lief, en zo wijs. Ze beginnen echt enorm te kletsen en wijs te doen. Super leuk, maar ook wel verdrietig voor mij want ze worden ineens zo groot haha!

Kruimel; dank je!

Knets; disney! Wat leuk! Daar willen wij volgend jaar heen met z'n vieren!

Kent iemand van jullie recreatiepark brugse heide? Zoja, is dat leuk?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  sandra ma 3 jan 2011 - 8:43

Hallo allemaal!!

Laanngg niet geschreven, maar ik lees wel mee hoor!!

Natuurlijk allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Hier gaat het allemaal goed! Over een paar weekjes mag C.as al gaan wennen op de basisschool, slik.. ik vind het echt een hele nieuwe fase weer! Maar ik heb wel het idee dat hij er aan toe is, hij is momenteel best ‘vervelend’ hij wil echt vermaakt worden de hele dag, en gaat anders heel irritant op de bank hangen..... het lijkt wel een puber af en toe, ha ha, boos dat hij kan zijn als de tv uit moet of hij iets niet mag!

S.tijn gaat ook hard, die stapt lekker achter z’n babywalker en haalt lekker boevenstreken uit.. De nachten gaan wisselend met hem, al slaapt hij nu denk 65% van de nachten door.. Ik geef hem nog steeds bv en verder eet hij alles lekker.. Op het moment is hij ziek, fikse luchtweg infectie.. de huisarts zei dat we he echt even goed in de gaten moesten houden, hij zat tegen uitdrogen aan.. dus die zit nu aan een ab kuurtje.. gelukkig heeft hij vanmiddag wel wat sap gedronken en vanavond is de bv er tot nu ook in gebleven.. dus dat lijkt goed te gaan..

Kruimeltje, succes met je tentamen! Jammer dat het met je scharrel niet zo lekker loopt!

Knets, super dat het goed gaat met je jongens! Oow leuk een weekend disney!!!!!!!! En een lekker zakcentje gewonnen, ook altijd fijn!

Lieskuh, stoer hoor T.ygo zijn eerste kinderfeestje, leuk!! Fijn dat Jens geen last meer heeft van z’n oren, en dus ook opeens praten, super!!

Happinazz, aauuuwwww dat klinkt heel pijnlijk van je pink!!

Mamavan2,. Echt helemaal super dat M.ara nog steeds aanvals vrij is!!!!!!!!!! En ze ontwikkeld zich opeens supersnel he, helemaal super!!!!!!!!!!!!!

Mamsie, klinkt erg herkenbaar het slapen van S. Hier hetzelfde verhaal... en nog steeds hoor.. de ene nacht gaat het prima en de andere nacht word hij bijvoorbeeld om 2 uur wakker om een uur of langer te krijsen,.. en ook geen idee waarom... erg vermoeiend, maar ik accepteer het nu maar gewoon.. kan er toch niets aan veranderen.. Hopelijk gaat het snel beter met je bekken!

Pritt, Fijn dat jullie meisje nu zonder pucka baby slaapt s’nachts!! En super dat ze wel goed gegroeid was op de kleine voedingen! Maak je je er nog zorgen over of heb je er nu wel vertrouwen in? Hoe bevalt het verder met 2 kids en je werk?

Fijne avond meiden!

sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 22:40

Hoi!

@Happinaz: ik had helemaal over het kaasschaafverhaal heen gelezen: AUW!!

@Knets: lekker zeg, naar Disney! Gaan jullie in een hotel daar? Leuke prijs ook met de Staatsloterij, wij hadden een tientje...

@Lieskuh: hoe is het met jullie??

@Sandra: fijn dat het zo goed met jullie gaat. Grappig dat je het idee hebt dat C.as echt toe is aan school. Dat had ik op een gegeven moment ook met R.ick. Die kon ook alleen nog maar hangen. Nu hij op school zit, speelt hij thuis weer een stuk meer en leuker!

@Kruimeltje: he bah, chagrijnige scharrels zijn niet leuk!!

Ik werd vannacht ineens ontzettend beroerd. Knallende koppijn, koud, niet kunnen slapen en toch heel moe zijn... Maar nu is het alweer een flink stuk afgezakt. Heb alleen nog hoofdpijn, maar ook alweer een stuk minder gelukkig. Geen idee dus, wat dat geweest is...

Verder is R.ick weer naar school na 2 weken vakantie. Hij moest echt wennen en begon gisteren zelfs te huilen toen ik hem wegbracht.... E.ric heeft hem vanmorgen gebracht en toen ging het gelukkig weer als vanouds.

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Bolleke ma 3 jan 2011 - 23:49

Hallo!
Pritt, ach dat R.ick moest huilen! Gelukkig ging het vanmorgen weer goed. Ch.ristian was meteen blij toen hij weer naar school kon, alleen het vroege opstaan vond hij niks haha.. Morgen is het nog erger, dan moeten we om 6u eruit. Wat vreemd dat je je zo slecht voelde, gelukkig voel je je nu beter.
Sandra, oh spannend zeg C.as ook al naar school. Gelukkig gaathet iets beter met S.tijn!

Zo, ik moest vanmorgen eigenlijk al naar school maar had mijn tas in de auto van mijn vader laten liggen met mijn OV en geld en alles erin, dus ben vanmorgen niet gegaan, maar moet dalijk wel gaan voor dat tentamen, maar heb nu helemaal geen zin meer om eruit te gaan haha... Kan chr.istian pas tegen 18u halen van de opvang en dan moet hij nog eten en douchen, en morgen weer om 6u eruit dus word een kort nachtje voor hem, merk dat hij de laatste tijd zijn slaap toch wel nodig heeft en ook (eindelijk) eens graag slaapt JEEJ! Dus dat vind ik danw el zielig voor hem..

Ik ga weer eens verder leren. xx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 0:13

Hier gaat alles z'n gangetje hoor. We hebben deze week nog vakantie, maar ik zal blij zijn als Tygo weer naar school gaat. Hij verveeld zich echt te pletter. Gelukkig kan hij dadelijk bij zijn nichtje gaan spelen, dat scheelt weer iets.

Pritt, dat had ik afgelopen nacht ook. Ik kwam uit een heet bad, kroop mijn bed in en ik had het ijskoud. Zelfs toen ik een deken over het dekbed had gelegd een pyjamabroek aanhad én sokken. Zelf ook flink beroerd geslapen omdat Jens aan het spoken was. Vanavond maar eens op tijd naar bed.

Knets, het zal ook zeker wel wennen. Ik weet nu al niet meer beter, het is er gewoon niet meer. Maar soms heb je zo'n meimer gevoel en dan denk je sjee wat is het toch vliegensvlug gegaan allemaal. Tygo start woensdag met zwemles bijvoorbeeld. Het menneke is eergisteren geboren Wink

Sandra, inderdaad jullie gaan ook al bijna naar de basisschool he. Spannend is dat, maar wel heel fijn. Althans dat vind ik. Je krijgt inderdaad iets meer tijd voor jezelf, heerlijk is dat hoor.

Kruimel, je moet je tas ook niet laten slingeren joh Wink

Happi, auwtsj zeg! Veel beterschap voor je hand!

Gast
Gast

Bericht  sandra di 4 jan 2011 - 2:25

Hallo!

Met S. lijkt het alweer ietsje beter te gaan, hij eet en drinkt weer wat dus dat is een goed teken..

Vandaag zo’n saaaaaie dag met allemaal stomme dingen die geregeld moeten worden... formulieren naar de school brengen, boodschappen doen, papierwerk voor het waarborgfonds proberen rond te maken incl getuigenverklaringen e.d.. en nu heb ik ook nog ruzie met de printer waardoor ik niet door kan.. grrmmbl!

Pritt, gelukkig voel je je alweer wat beter!! En dat hangen is dus herkenbaar.. gelukkig maar, vond het zo vervelend!! Hopelijk word dat inderdaad weer beter als hij naar school mag.

Kruimeltje, ooops vervelend dat je je tas had laten staan! Fijn dat je mannetje nu wel graag slaapt!!

Lieskuh, T.ygo verveelt zich dus ook, vervelend is dat he, fijn dat hij straks even bij z’n nichtje kan spelen! Wat meer tijd voor mezelf klinkt wel erg goed inderdaad, kan bijna niet wachten tot mijn kleine handenbinder naar de psz mag... ha ha, maar dat duurt nog wel even!

sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Thunder di 4 jan 2011 - 3:41

Hello lady's!

Gelukkig nieuwjaar allemaal nog! Fijn dat iedereen weer een beetje begint met reageren. Het was aardig dood hier hè, de laatste tijd Laughing . Ik probeer nu dan ook maar weer mee te doen.

Hier gaat alles zijn gang, al is T.im op het moment weer erg ziek. Vorige week bleek hij weer een zware longontsteking te hebben, waardoor we nu weer aan de antibiotica zitten. Nieuwjaarsnacht werd ik om een uur of 5 wakker geroepen door hem. Kom ik op zijn kamer blijkt hij helemaal onder het bloed te zitten. Het zat overal: zijn gezicht zat vol, het bed, de muren... Kortom: veel bloed! Waarschijnlijk heeft hij zo moeten hoesten dat er een paar adertjes gesprongen zijn in combi met een bloedneus, maar eng was het wel!

S.ven heeft het kruipen nu helemaal onder de knie en gaat het hele huis door! Zo grappig, zo'n mini kereltje, haha. Hij is nu ongeveer 72 cm en 8 kilo met ruim 15 maanden, dus het blijft een onderdeurtje. Verder nog geen uitslagen binnen gekregen, maar verwacht dat ik daar komende week meer van hoor. Het duurde immers een week of 6 voordat alles binnen was. Over 3 weken moeten we weer naar de kinderarts toe.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 3:52

Ola :geek: ik ga vanavond even allemaal op jullie reageren, ga nu eerst even naar de kapper.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 4 jan 2011 - 6:44

Mama_van2 schreef:Ola :geek: ik ga vanavond even allemaal op jullie reageren, ga nu eerst even naar de kapper.
Lekker, hier komt vanavond ook de kapper voor mij. JEEEEJ
Is wel makkelijk want naar de kapper toe is nu niet zo handig met S.

Wat laat je doen?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:39

Goeiemorgen!

@Sandra: fijn dat het weer wat beter gaat met S. Vervelend is dat he, als ze zo ziek zijn? Hoe gaat het verder met hem? Qua huilen en aandacht vragen bedoel ik.
Is het nog goed gekomen met de printer??

@Rataplan: oh bah, wat schrikken! Gelukkig viel het achteraf wel mee met al dat bloed, maar lijkt me inderdaad heel eng... Balen dat T. alweer ziek is. Hoe gaat het verder met S.? Hebben jullie nog uitslagen ergens van gehad?

@Lieskuh: huh? Hebben jullie nu nog vakantie? Of kregen jullie het pas een week later dan?

@Mv2: En?? Hoe zit je haar?

Slechte nacht gehad... I.sabelle is erg onrustig de laatste dagen en wordt steeds na een uur slapen wakker. Uiteindelijk maar om 4 uur een fles gemaakt en die ging helemaal leeg (dat gebeurt echt haast nooit!), dus het meisje had waarschijnlijk gewoon honger... Embarassed
Ik heb het idee dat ze ineens aan het inhalen is nu. Ik maak nu flessen van 165cc en ze drinkt er nu vaak 140-150cc van op. Vorige week dronk ze soms nog maar 100...

Verder is E.ric vanmorgen voor een voorgesprek bij de uroloog geweest. Over 2 weken gaat de "knip" plaatsvinden. Het stomme is dat ik dat nu ineens wel weer heel definitief vind. Ons gezin is echt compleet hoor, maar het idee dat er straks ook geen mogelijkheid meer is, is wel heel raar...

Hebben jullie trouwens al een beetje nagedacht over de zomervakantie?? Of nog leuke tips?? (Lieskuh??)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 2:18

Wij gaan als het goed is naar de Bongerd. Dat is de camping van het jaar 2010. Weer zo'n soort kindercamping net als de Sprookjescamping maar dan in de buurt van de zee. Dus hopelijk hebben we dit jaar wel geluk met het weer en wordt het een zon, zee, strand vakantie.

Hier gaan ze inderdaad maandag pas weer naar school. Ze hebben een week later vakantie gehad dan bij jullie.

Vanavond heeft Tygo zijn 1e zwemles, hij heeft het er al de hele week over en vraagt me om het uur of het al tijd is haha. Dus vanaf deze week krijgen we het extra druk. Iedere woensdag om 17.10 uur en elke zaterdag om 09.50 uur zwemmen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 3:03

Ziet er leuk uit, die camping!!
Bij die Sprookjescamping in de buurt was toch ook nog een andere camping ofzo? (Meen me te herinneren dat jij dat een keer hebt geschreven). Hoe heet die?

Ben benieuwd hoe het Tygo vergaat op zijn eerste zwemles! R.ick gaat na de zomervakantie pas.

Gast
Gast

Bericht  sandra wo 5 jan 2011 - 9:48

Hallo allemaal!

Vandaag weer een dagje gewerkt, daarna lekker bij m’n ouders gegeten en nu lekker lui op de bank!

de kleine man lijkt echt weer een stuk beter te gaan gelukkig, hij eet en drinkt weer wat meer.. Alleen heeft hij echt nog een vreselijke hoest... hij heeft zulke hoestbuien dat hij bijna lijkt te stikken, gaat kokken en soms ook moet overgeven.. hopelijk gaat dat ook snel beter!

Rataplan, vervelend dat T ziek is, en wat schrikken van al dat bloed! Hopelijk knapt hij snel op! Leuk dat S het kruipen nu helemaal ontdenkt heeft, lekker het hele huis onveilig maken! Hopelijk komen er snel uitslagen binnen voor je kleine mannetje.

Pritt, hmmm die printer heb ik niet meer aangekeken! Ha ha, dat mag m’n vriend oplossen, anders gooi ik ‘m echt uit het raam! Het huilen en aandacht vragen van S gaat wisselend, dan gaat het een week goed, en dan opeens is het weer raak en hebben we weer een paar drama dagen.. ik heb wel het idee dat ik er zelf beter mee om leer gaan gelukkig, want ik vond het vreselijk zwaar eerlijk gezegd.. Ik heb nog steeds het idee dat ik gewoon weinig van hem heb kunnen genieten, en dat vind ik wel heel erg jammer.. hij word gewoon alweer bijna 1 en voor m’n idee beginnen we nu pas wat rust te krijgen... maar ja, het is niet anders.

Lieskuh, hoe vond T.ygo z’n zwemles??

Fijne avond allemaal!

sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bolleke wo 5 jan 2011 - 21:56

Hallo allemaal!

Net met Chr.istian naar school brengen hier vol mijn mijn gezicht gegaan en C.hristian ook.. Het is gewoon een ijsbaan hier in de wijk, en het heeft vannacht geregend en het is alleen maar gladder. Toen hij eenmaal op school was naar huis geschuifeld en geprobeerd met de honden te gaan wandelen, maar dat is echt onmogelijk, ben na 2 bochten en 3 keer vallen omgedraaid. Ik was kletsnat, dus lekker gedouched en zit nu lekker aan de koffie. De hondjes kijken een beetje beteuterd maar het is echt geen doen..
Maar ik heb wel mijn tentamen gehaald! Dus dat is echt heel fijn, denk dat ik alles ga halen dit jaar behalve 1 vak, das echt zo moeilijk, maar dat tentamen mag je in totaal 4 keer doen, dus een van die keren zal het wel lukken.
Ik blijf dus maar thuis hangen vandaag, alleen nog Ch.ristian van school halen dalijk.

@Lies, hoe was het zwemmen? Haha leuk is dat als ze blijven vragen wanneer het nou eindelijk zover is.
@Sandra, kan mij voorstellen dat je dat gevoel hebt met S. Hoplijk krijg je binnenkort echt meer rust met hem.
@Rataplan, oh wat eng zeg dat bloed! Hoe is het nu met T?
@Pritt, slaapt I.sabelle nog steeds goed zonder puckababy? Of is het weer drama na die ene nacht?
xx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  sandra wo 5 jan 2011 - 22:05

Morning!

Hier een redelijke nacht gehad, de kleine man besloot om 2 uur dat hij wakker was… en dat laat hij dan horen ook... dus een half uurtje mee op gezeten en toen ging hij gelukkig weer verder slapen! Daarna geslapen tot 7.45, dus dat is een nette tijd!

Vandaag een dagje vrij, moet vanmorgen nog even naar de hema, boodschappen doen en even kijken of we nog schoenen voor C. kunnen scoren in de uitverkoop... lekker druk ochtendje dus, en vanmiddag mag hij weer naar de psz.

Kruimeltje, jeej wat gevaarlijk he die gladheid, ik ben hier van de week ook al onderuit gegaan toen ik met de hond ging lopen.. het meeste sneeuw en ijs is hier nu weg gelukkig, maar op sommige plekken ligt er echt zo’n ijsplaat... Jeej, super dat je je tentamen gehaald hebt!!

Fijne dag allemaal, ik ga maar eens haast maken.. C zit nog in pyama..
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bolleke vr 7 jan 2011 - 21:55

Goedemorgen allemaal!
Ik heb lekker uitgeslapen en zit nu aan de koffie, Chris.tian is nog bij mijn ouders die heeft daar geslapen. Vanmiddag hebben weeen verjaardag van zijn vriendinnetje van school.
Verder gaat alles hier lekker zijn gangetje.

xxx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  sandra zo 9 jan 2011 - 4:54

Hallo! wat is het weer ouderwets rustig hier Sleep

Vanmorgen zijn we lekker een eind in het bos wezen wandelen, C lekker rennen met de hond en S in de draagdoek, echt genieten! Daarna een bakkie gedaan bij m’n ouders en nu weer thuis..

S is de laatste dagen zo vrolijk, ik weet gewoon niet wat ik meemaak, helemaal super!!! Alleen maar lachen, lekker spelen, lekker slapen zonder huilen... wat een verademing zeg!

Fijne dag nog!

sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:38

Mamsie schreef:
Mama_van2 schreef:Ola :geek: ik ga vanavond even allemaal op jullie reageren, ga nu eerst even naar de kapper.
Lekker, hier komt vanavond ook de kapper voor mij. JEEEEJ
Is wel makkelijk want naar de kapper toe is nu niet zo handig met S.

Wat laat je doen?

Lees je reactie nu pas Very Happy ik heb een bob laten knippen met pony en jij ?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 8:50

Zooooo hier ook even een up-date vanuit het drukte huis :bom: Bestaat er soms een sprong met 9 maanden want M.ara is me toch een partij aan het vervelen de laatste dagen. Ze wil niet meer naar haar bed, gaat huilen zodra ik de kamer uit loop, ze wil niet meer in de box, ook huilen, niet in bad, huilen en ga zo maar door. Het enige wat ze wil is bij mij of V.incent hangen of in de draagdoek hangen scratch De laatste 3 avonden zijn we tot 00.30 bezig geweest om haar slapende te krijgen in haar eigen bedje. Iemand toevallig het 'oei ik groeí' boek ? Staat daar een sprong in met 9 maanden ?

Lieskuh, hoe wat tygo zijn eerste zwemles ? Ging het allemaal goed ? Over 6 dagen is hij ook alweer 5. De 15e is hij jarig toch ? Geef je nog een kinderfeestje ?

Pritt
, hoe gaat het allemaal bij jou ? Slaapt I.sabelle nog goed ? Wat een schatje is het toch (foto's in bad op hyves) ze lijkt echt op R.ick. Hoe voelt het om weer aan het werk te zijn ?

Kruimel
, hoe was de verjaardag gisteren ? fijn weekend gehad ? Morgen weer naar school of niet ? Nog iets gehoord van je scharrel ?

Sandra, wat heerlijk dat S. zo rustig is, dat mag ook wel eens hé haha en wat een binkie is het al zeg, zag je nieuwe foto op hyves. Hij lijkt ook al zo op zijn broer.

Happinaz,
hoe gaat het nu met je ?

Knets, waar ben je ??

Mamsie, hoe gaat het bij jou ? Morgen G en V ook weer naar school ? Nog drama nachten gehad met S ?

Hier gaat alles rustig, morgen begint de school weer voor S.enna, ze is er ook weer aan toe. Iedere dag in de vakantie vroeg ze wanneer ze weer naar school mocht. Met M.ara gaat het eigenlijk ook goed, ze doet het allemaal beter dan de neurlogen hadden verwacht. Wat er de afgelopen week allemaal is gebeurd en deze maand gaat gebeuren staat op haar site www.marasenna.babysite.nl anders moet ik steeds zoveel typen haha ...

Gast
Gast

Bericht  sandra zo 9 jan 2011 - 9:13

mama v 2, Volgens mij is er idd een sprong met 9 maanden.. Ik heb precies rond die periode het cb gebeld omdat ik toen echt stapelgek werd van S.. Precies wat jij omschrijft idd, niets was goed en werkelijk alles was huilen ( en dat is bij S dan ook meteen krijsen )

ja echt genieten dat hij de afgelopen dagen zo in zijn hum is!! Daar ben ik echt ZO blij mee

En wat ontzettend fijn dat M zich zo aan het ontwikkelen is!!!! ik hoop zo dat dit zich zo doorzet voor jullie!!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 9:36

Heb net nog even op internet gezocht er is inderdaad een sprong rond de 9 maanden. Echt niets is goed, alleen maar wringen/moeilijk doen en bij mij op schoot willen hangen. Wilde net naar bed gaan maar nu is ze aan het huilen door de babyfoon, zo maar eens gaan kijken misschien wordt het weer een uurtje of half één vannacht voordat ik haar slapende krijg Sleep Maar ze blijft een schatje hoor Laughing Moet er stiekem ook wel een beetje om lachen, je zou haar nu eens moeten horen, ze worst steeds bozer als ik niet kom, soms gilt ze echt zo van 'hé kom eens, schiet eens op' :-)

Echt fijn dat S.tijn nu zo vrolijk en rustig is, lekker van genieten. Hij wordt ook alweer bijna 1 hé echt snel gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Bolleke zo 9 jan 2011 - 9:44

Hai!
@Mamavan 2, hier gaat het goed hoor. Met mijn scharrel ook, hebben het wel weer uitgepraat allemaal. hij heeft het gewoon heel druk, en ik heb na al mijn drukke bezigheden ook tijd voor mijzelf nodig, dus het komt voor dat we elkaar gewoon een week of 2 niet zien, en als ik dan sms en hij doet kortaf omdat hij in de auto zit (bijv.) dan vind ik dat niet leuk. Maar goed, zijn eigenlijk maar kleinigheden. Ik heb morgen nog een dagje vrij lekker, heb het verder deze week wel heel druk en de komende weken ook, aan de ene kant heel leuk aan de andere kant zie ik er iedere week opnieuw tegenop. En de verjaardag was erg leuk! Balen dat M.ara een sprongetje heeft, maar hopelijk is ze er snel weer van af. Zal morgen weer eens op de site neuzen.

@de rest, where are you!

Ik ga weer verder the tudors kijken xxx
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud