Samsung Galaxy S, Sony Ericsson Xperia of toch HTC?
+8
Shopelle
Zwoesj
Toet
Blond
Inge
Lady4
Cheesegirl
Susan
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Samsung Galaxy S, Sony Ericsson Xperia of toch HTC?
Ik ga binnenkort een smartphone uitzoeken en twijfel tussen de Samsung Galaxy S, de Sony Ericsson Xperia Mini Pro en de HTC Wildfire en HTC Desire. Wie heeft er ervaring met deze toestellen, wat is er fijn aan en wat niet? Andere tips zijn ook welkom.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Samsung Galaxy S, Sony Ericsson Xperia of toch HTC?
Samsung Galaxy S!
Die kan echt alles (meer dan een originele iPhone zelfs), perfect en snel internet, handig in het gebruik en een mooi design!
Die kan echt alles (meer dan een originele iPhone zelfs), perfect en snel internet, handig in het gebruik en een mooi design!
Gast- Gast
Ik heb sinds vrijdag de Samsung Galaxy S in mijn bezig. Echt een geweldig toestel! Kan er heel veel mee, is snel, gebruiksvriendelijk en ook nog eens erg mooi!!
Moet wel zeggen dat ik die andere toestellen die je noemt niet ken...
Moet wel zeggen dat ik die andere toestellen die je noemt niet ken...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik hoor heel veel positieve verhalen over de Galaxy S. Ik heb zelf verder geen ervaringen met één van deze toestellen. Mijn broertje is erg merkvast en vol van Sony Ericsson, en ik heb ook een tijdje zitten twijfelen over de x10 mini pro, maar het schijnt dat dat een ouder model is die er binnenkort uit gaat.
Uiteindelijk ga ik nu voor de iPhone, staat in bestelling
Uiteindelijk ga ik nu voor de iPhone, staat in bestelling
Gast- Gast
Kun je met de Samsung Galaxy S ook pingen?
Susan- Lady Post-a-lot
Ook ik heb de GalaxyS. Vind het een heel fijn toestel en Android heeft leuke apps. Ook maakt hij erg mooie foto's en video's, maar wel alleen overdag...er zit helaas geen flitser op, maar dat vind ik dan ook echt het enige nadeel van deze telefoon. Oh en hij heeft Swype! Dit vond ik op het begin even wennen, maar als je eenmaal gewend ben, type je zo snel, echt ideaal.
Laatst aangepast door Twixx op ma 27 dec 2010 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je kan de app whatsapp erop zetten. Mijn ervaring is dat veel mensen dit hebben, dus handig.Susan schreef:Kun je met de Samsung Galaxy S ook pingen?
Gast- Gast
Een vriendin van mij heeft sinds een paar weken ook de Galaxy en is er érg blij mee. Enige nadeel vindt ze dat de batterij echt binnen no time leeg is. Ze moet hem bijna elke dag opladen. Je kunt inderdaad ook pingen met de Galaxy, Susan.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
vriend heeft de Samsung Galaxy S, echt super telefoon.
je kunt inderdaad whats appen ermee
je kunt inderdaad whats appen ermee
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Vriendin van mij heeft ook de Galaxy S en is zeer tevreden! Zelf ben ik niet zo'n Samsung mens, maar goed.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een HTC wildfire en ben daar ook zeer blij mee. Vind het ook een mooi telefoontje, niet te groot in ieder geval, wat de meeste telefoons wel zijn!
Over de rest kan ik weinig zeggen.
Over de rest kan ik weinig zeggen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben een beetje anti Samsung, maar dat heeft zo z'n redenen
Ik heb zelf al jaren Sony Ericson telefoons, en ben er altijd heel erg over te spreken. Heb nu de Vivaz, ook een heerlijke telefoon. Heb toen ook getwijfeld om de Xperia te nemen, maar die vond ik toen nog te duur
Ik heb zelf al jaren Sony Ericson telefoons, en ben er altijd heel erg over te spreken. Heb nu de Vivaz, ook een heerlijke telefoon. Heb toen ook getwijfeld om de Xperia te nemen, maar die vond ik toen nog te duur
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb een HTC. Super handig!
Whatsapp kan je niet installeren op een Samsung (lukte bij mijn vriend ook niet helaas... want zal me veel smskosten schelen )
Whatsapp kan je niet installeren op een Samsung (lukte bij mijn vriend ook niet helaas... want zal me veel smskosten schelen )
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
jawel hoor.Shopelle schreef:Ik heb een HTC. Super handig!
mijn vriend heeft samsung galaxy S en heeft ook whats app
Inge- Ratel
Inge schreef:jawel hoor.Shopelle schreef:Ik heb een HTC. Super handig!
Héh.. hoe heeft hij dat er op gekregen? Via zijn eigen telefoon? Of via internet?
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Kent ze Task Killer? De Galaxy zuigt energie, gezien de vele apps die er op kunnen (en die men er vaak op zet) als je de Task Killer installeert, kan je daarmee álle apps uitzetten, alle toepassingen, alle spelletjes sluiten etc. Erg handig voor de uren op je werk, 's nachts etc. Scheelt batterij!Lady4 schreef:Een vriendin van mij heeft sinds een paar weken ook de Galaxy en is er érg blij mee. Enige nadeel vindt ze dat de batterij echt binnen no time leeg is. Ze moet hem bijna elke dag opladen. Je kunt inderdaad ook pingen met de Galaxy, Susan.
Gast- Gast
mijn vriend heeft de galaxy s en ik heb de sony ericsson xperia x10 we zijn beide zeer tevreden over onze telefoon. En ja je kan aps downloaden en dan kan je ook pingen (ik heb het vandaag gedownload). Ik heb trouwns geen internet op mjn mobiel genomen, we hebben thuis zo'n apperaatje dat ik gratis kan internetten op mijn mobiel en dan gratis aps downloaden.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Shopelle schreef:Inge schreef:jawel hoor.Shopelle schreef:Ik heb een HTC. Super handig!
Héh.. hoe heeft hij dat er op gekregen? Via zijn eigen telefoon? Of via internet?
Via dat programma op de telefoon waar je apps kan downloaden
Inge- Ratel
Ik heb de galaxy s en ben er helemaal happy mee. Vind vooral ook t grote scherm erg fijn. Heel helder en idd ook de foto's maakt ie helder.
De batterij doe ik zo een week mee als t scherm steeds gewoon uitzet dan is er verder geen probleem. Maar goed dat is ook zo ingesteld dat ie na een aantal seconden toch op zwart gaat haha.
Oja samsung is toch echt wel mijn merk dus vandaar dat ik er miss zo blij mee ben hoor hahah.
De batterij doe ik zo een week mee als t scherm steeds gewoon uitzet dan is er verder geen probleem. Maar goed dat is ook zo ingesteld dat ie na een aantal seconden toch op zwart gaat haha.
Oja samsung is toch echt wel mijn merk dus vandaar dat ik er miss zo blij mee ben hoor hahah.
moeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 33
Inge schreef:Shopelle schreef:Inge schreef:jawel hoor.Shopelle schreef:Ik heb een HTC. Super handig!
Via dat programma op de telefoon waar je apps kan downloaden
Market is dat op de Galaxy, gewoon gratis!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wow 1 week?! Dat kan bijna niet, toch? Of gebruik je m héél weinig?moeke schreef:Ik heb de galaxy s en ben er helemaal happy mee. Vind vooral ook t grote scherm erg fijn. Heel helder en idd ook de foto's maakt ie helder.
Ik moet elke dag a 1,5 dag wel opladen.
Gast- Gast
Goede tip!Trisha schreef:Kent ze Task Killer? De Galaxy zuigt energie, gezien de vele apps die er op kunnen (en die men er vaak op zet) als je de Task Killer installeert, kan je daarmee álle apps uitzetten, alle toepassingen, alle spelletjes sluiten etc. Erg handig voor de uren op je werk, 's nachts etc. Scheelt batterij!Lady4 schreef:Een vriendin van mij heeft sinds een paar weken ook de Galaxy en is er érg blij mee. Enige nadeel vindt ze dat de batterij echt binnen no time leeg is. Ze moet hem bijna elke dag opladen. Je kunt inderdaad ook pingen met de Galaxy, Susan.
Gast- Gast
Het is de Samsung Galaxy S geworden zoals jullie bijna allemaal hebben aangeraden. Ben tot nu toe erg enthousiast, dat Swypen gaat ook lekker snel.
Susan- Lady Post-a-lot
Twixx schreef:Wow 1 week?! Dat kan bijna niet, toch? Of gebruik je m héél weinig?moeke schreef:Ik heb de galaxy s en ben er helemaal happy mee. Vind vooral ook t grote scherm erg fijn. Heel helder en idd ook de foto's maakt ie helder.
Ik moet elke dag a 1,5 dag wel opladen.
jawel hoor ik gebruik m vaak vooral sms maar zolang ik m daarna meteen op schermbeveiliging zet is het geen probleem.
Maar t enige probleem wat ik heb is als ik op internet gezeten heb dat ik niet zeker weet of ik m uit heb haha dan vreet ie wel energie.
moeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 33
Ik moet mijn iphone ook elke dag opladen, maar dat is ook logisch: ik gebruik 'm ook veel. Let maar op hoeveel je met dat ding bezig bent door de hele dag heen. Logisch dat hij na een dag weer opgeladen moet worden.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Sony Ericsson Xperia Pro: HELP
» Sony Ericsson Xperia ray
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» Sony Ericsson Experia Pro
» Samsung Galaxy ace
» Sony Ericsson Xperia ray
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» Sony Ericsson Experia Pro
» Samsung Galaxy ace
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: