Buik(jes) topic
+90
Laced
Jeanette
Stokstaartje
Dikkie Dik
Roos
Theeleut
Blue flower
Rouge
mickey
Sylvana
MADDIE
tweeling
Flip Fluitketel
Stuiterbal
SarahKey
koNijntje
Jilke
Liadan
Papillio
Highway
Parel
Juutjepetuutje
Mamsie
kwak
Ayla
Novalee
Floor
Pandora
Monnie
Thunder
Annie24
Wennes
Creabea_28
Earane
Shy
M@niek
vlinder-19
Weegschaal
Limburg85
Star007
mii_joyce
Ugly Betty
Rose
Paper Crown
Clapperdie
MissD
Coco
Mida4you
Printje
Happydobby
Flower_L
Mom-Of-3
Travelgurly
Muus
sanne-84
smooch
Susan
Smaragdje
L!ND@
Jasmine
slaatje
Lejow
Ibbeltje
Bloem86
NoName88
CCC
Filoria
Aimee
PiP
JD
Océane
Amber-
Ezzer
studiebol
Muis
Dora
Roodkapje
Snoes
lente
LDJ
Annemoontje
Femmem
Minx
Viva
Puggle
Twellie
_Lana_
Jezzie
Muppetje
moepie
94 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Buik(jes) topic
Jetje, mooi hoor!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
@ Jetje- mooie buik! Gewoon alweer 21 weken! Weten jullie wat het wordt?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Dank jullie wel meiden!
Ja Nana gaat zo snel dit keer. In het begin kroop de tijd voorbij, maar nu ben ik soms zelf verbaasd als ik bedenk hoe ver ik ben. We weten het geslacht wel, maar proberen het zolang als het lukt voor onszelf te houden.
Ja Nana gaat zo snel dit keer. In het begin kroop de tijd voorbij, maar nu ben ik soms zelf verbaasd als ik bedenk hoe ver ik ben. We weten het geslacht wel, maar proberen het zolang als het lukt voor onszelf te houden.
Gast- Gast
Jeetje Jetje wat zie je er zwanger uit!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Jeetje Jetje wat zie je er zwanger uit!
Wahahaha, juist...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Mooooi al die zwangere buiken
Zal binnenkort ook even een foto plaatsen, mijn buik begint nu ook te groeien
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:Mooooi al die zwangere buiken
Leukleukleuk
Muppetje- Ratel
Leuk Crea, ik ben benieuwd naar jouw buik!
Snoes- Lady Post-a-lot
Moooiiii Anniej_s
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Mooi Anniej
Muppetje- Ratel
Anniej, mooi! Volgens mij sta je stil, ben je allround alleen wat voller geworden!
Fijn voor jou, anders denk ik dat je voorover was gevallen op een gegeven moment
Fijn voor jou, anders denk ik dat je voorover was gevallen op een gegeven moment
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Anniej, mooi! Volgens mij sta je stil, ben je allround alleen wat voller geworden!
Klopt, sta ook stil, het word alleen maar wat mooier en voller
ben ook nog maar! 5kg in totaal aangekomen denk ook niet dat ik nog veel aan zal komen (bedoel dan maar in tig kilo's) omdat ik bij lange na niet de 40 volle weken zal halen, en dat vind ik stiekem toch wel heel prettig...
Gast- Gast
Ik heb net mijn bestelling doorgeven aan Oreo, dus wellicht binnenkort nog een paar mooie foto's van mij
Muppetje- Ratel
Ik ga binnenkort (als mijn gezondheid etc het toelaat) bij zomersproetjes een shoot doen! Heb er nu al zin in, de hele zwangerschap kan me verder gestolen worden en mijn gezondheid, want dit is eigenlijk het enigste waar ik nog naar uit kijk! En de bevalling en het kleine meisje in mijn armen natuurlijk.............
Gast- Gast
Anniej, mooi!! Ik had ook het idee dat je stilstaat inderdaad. Je had ook al heel vroeg een flinke buik he. Ik ben echt benieuwd wanneer je gaat bevallen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Globaal weet ik wanneer ik zal bevallen ;-) maar ik kom alleen nog maar iets qua buik aan, beebje moet nog wat vet kweken, maar denk dat het daar bij zal blijven.
Qua benenb, billen etc en borstomvang niet gegroeid. Ja mijn borsten zijn iets "voller".
Qua benenb, billen etc en borstomvang niet gegroeid. Ja mijn borsten zijn iets "voller".
Gast- Gast
Anniej, wat heb je een prachtige buik!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn borsten zijn ook groter geworden haha. Ik moet dringend nieuwe bh's gaan kopen, de mijne zitten zooooo strak.Anniej_S schreef:Globaal weet ik wanneer ik zal bevallen ;-) maar ik kom alleen nog maar iets qua buik aan, beebje moet nog wat vet kweken, maar denk dat het daar bij zal blijven.
Snoes- Lady Post-a-lot
Hahaha hier ook.
Mini buikje maar voor mijn doen dikke "tetten"
Mini buikje maar voor mijn doen dikke "tetten"
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Anniej_S schreef:Globaal weet ik wanneer ik zal bevallen ;-) maar ik kom alleen nog maar iets qua buik aan, beebje moet nog wat vet kweken, maar denk dat het daar bij zal blijven.
Wannneer denk je dat je gaat bevallen? En gaat dit dan op natuurlijke wijze (inleiding) of keizersnee?
Ik ben helaas al wel heel veel aangekomen (net als bij F.). Durf niet eens meer op de weegschaal te staan, weken terug was het al 10 kg..... Ik hoop dat het totaal onder de 20 kg. blijft maar ik betwijfel het.
Ik denk dat ik de dag van mijn bevalling (geplande ks) pas weer op de weegschaal ga staan....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Pandora schreef:Anniej_S schreef:Globaal weet ik wanneer ik zal bevallen ;-) maar ik kom alleen nog maar iets qua buik aan, beebje moet nog wat vet kweken, maar denk dat het daar bij zal blijven.
Wannneer denk je dat je gaat bevallen? En gaat dit dan op natuurlijke wijze (inleiding) of keizersnee?
Ik ben helaas al wel heel veel aangekomen (net als bij F.). Durf niet eens meer op de weegschaal te staan, weken terug was het al 10 kg..... Ik hoop dat het totaal onder de 20 kg. blijft maar ik betwijfel het.
Ik denk dat ik de dag van mijn bevalling (geplande ks) pas weer op de weegschaal ga staan....
Ik denk niet te weten wanneer ik ga bevallen, ik weet dat ik voor 38weken bevallen moet zijn ivm verstikkingsgevaar bij de baby. Dus reken maar ;-) en het zal dmv inleiding of ks.
b
Gast- Gast
Ik dacht dat maanden geleden al de datum vaststond wanneer je zou bevallen? Dat je die datum nog zelf had mogen kiezen?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ik dacht dat maanden geleden al de datum vaststond wanneer je zou bevallen? Dat je die datum nog zelf had mogen kiezen?
Klopt maar dat ga ik hier niet neer zetten natuurlijk ;-) maar goed..het kan altijd eerder nu met mijn lever, als dat niet goed gaat zullen ze eerder ingrijpen.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: