plopjes in je buik
+5
kwak
_Mashimaro_
Linda
Printje
maiadebij
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
plopjes in je buik
Ik heb de afgelopen 2 dagen van die plopjes/ zenuwetikjes onderin mijn buik die echt op die eerste bewegingen lijken tijdens mijn zwangerschap.
hebben jullie dat ook wel eens?
hebben jullie dat ook wel eens?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: plopjes in je buik
ja dat herken ik wel hahaha, soms denk ik dan serieus zou ik zwanger zijn?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik heb dat ook wel eens. Maf is dat he?! Ik voel het vooral recht of linksonder in m'n zij.
Ik denk dat het gewoon rommelende organen zijn wat je voorheen ook had. Maar nu er een kind in je buik heeft gezeten, je dat gevoel daarmee associeert.
Ik denk dat het gewoon rommelende organen zijn wat je voorheen ook had. Maar nu er een kind in je buik heeft gezeten, je dat gevoel daarmee associeert.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ook ik herken dat. Maar het lijkt me stug dat het bij mij zo is... En als het al zo zou zijn, dan zou ik te kort zwanger zijn om het te kunnen voelen.
Maar heb je het vermoeden dat jij wel zwanger zou kunnen zijn?
Maar heb je het vermoeden dat jij wel zwanger zou kunnen zijn?
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Printje schreef:ja dat herken ik wel hahaha, soms denk ik dan serieus zou ik zwanger zijn?
+1
Gast- Gast
nouja eigenlijk is de kans gewoon heel klein.
Ik geef nog borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest. Dus mocht ik zwanger zijn dan merk ik dat niet door een uitblijvende menstruatie. Verder gebruiken we geen voorbehoedsmiddelen maar 'doen voorzichtig' wat dus nooit 100% safe is. Maarja daardoor ga ik wel twijfelen bij dit soort verschijnselen
Ik geef nog borstvoeding en ben nog niet ongesteld geweest. Dus mocht ik zwanger zijn dan merk ik dat niet door een uitblijvende menstruatie. Verder gebruiken we geen voorbehoedsmiddelen maar 'doen voorzichtig' wat dus nooit 100% safe is. Maarja daardoor ga ik wel twijfelen bij dit soort verschijnselen
maiadebij- Kletskop
ProudMama schreef:Ik zeg: Testen!
+1
Linda- Ratel
dacht ik ook al, zit nu op mijn werk, de kans is zo klein... maar is er wel natuurlijk.
Maar plopjes voel je pas vanaf een week of 12, eerder niet denk ik. En ik heb half augustus ook een test gedaan die negatief was.
Wat dat betreft is ongesteld worden toch wel lekker duidelijk hoor.
Maar plopjes voel je pas vanaf een week of 12, eerder niet denk ik. En ik heb half augustus ook een test gedaan die negatief was.
Wat dat betreft is ongesteld worden toch wel lekker duidelijk hoor.
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:Wat dat betreft is ongesteld worden toch wel lekker duidelijk hoor.
Ja, ik ken het. Wij prutsen vrolijk verder met condooms..
Linda- Ratel
ja, herkenbaar!
vooral toen ik net bevallen was dacht ik echt, he baby! o, nee dat kan niet!
vooral toen ik net bevallen was dacht ik echt, he baby! o, nee dat kan niet!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
ja echt waardeloos hoor, condooms. En de pil vind ik ook niks, dus kan eigenlijk geen voorbehoedsmiddel bedenken die ik prettig vind.
maiadebij- Kletskop
Hier is het vooral prutsen , echt normaal, spontaan en zonder pijn gaat het nog niet.Linda schreef:maiadebij schreef:Wat dat betreft is ongesteld worden toch wel lekker duidelijk hoor.
Ja, ik ken het. Wij prutsen vrolijk verder met condooms..
Dus zolang het niet lukt ga ik ook zeker niet aan de pil!
Gast- Gast
Heel herkenbaar! Soms denk ik echt whaaaa er zit een baby!!!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
voor mijn zwangerschappen was ik al gestopt met de pil omdat het bij mij alleen maar ellende bezorgde. Op een gegeven moment was ik 3 weken per maand ongesteld (doorbraakbloedingen). Allerlei soorten pillen geprobeerd, werd niet beter. Toen ik er helemaal mee stopte, was mijn menstruatie binnen 1 maand weer op orde en emotioneel gezien voelde ik me stukken beter. Als het aan mij ligt slik ik die rommel nooit meer.
maiadebij- Kletskop
Ik ga ook nooit meer aan de pil. En ik wil ook geen spiraal oid. Op dit moment blijven dus alleen de condooms nog over. Ik heb een persona in de kast liggen, is geloof ik voor 93% betrouwbaar, scheelt veel tov de pil, maar ik vind het voldoende. Maarja... dan moet ik eerst een keer ongesteld worden en dat is dus nog niet gebeurd.
Linda- Ratel
nee ik ben ook nog niet ongesteld maar geef ook nog zo'n 6 voedingen per etmaal, dus ook wel logisch. En ik vind het ook niet erg om niet ongesteld te zijn, buiten dat het duidelijkheid geeft is het alleen maar onhandig.
maiadebij- Kletskop
Mamsie schreef:Heel herkenbaar! Soms denk ik echt whaaaa er zit een baby!!!
Ja ik ook!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik herken het ook, na mijn bevalling bleef ik 'de baby' gewoon soms voelen.
Gast- Gast
fantoompijn
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Heel herkenbaar. Ik deed dan toch altijd ff een test om alles uit te sluiten.
Dat je nog niet ongesteld bent geweest, betekend natuurlijk niet dat je niet zwanger kunt zijn. ( ik was al ruim 1,5 jaar niet ongesteld geweest en nu toch 16 weken zwanger. )
Dat je nog niet ongesteld bent geweest, betekend natuurlijk niet dat je niet zwanger kunt zijn. ( ik was al ruim 1,5 jaar niet ongesteld geweest en nu toch 16 weken zwanger. )
Gast- Gast
Dat heb ik ook heel vaak gehad na mijn bevalling, volgens mij wel tot 1,5 jr erna.
Gast- Gast
Ook herkenbaar. Ben nog niet zolang geleden bevallen en ik heb soms ook het gevoel dat er nog een kindje zit.
Echt van die kleine schopjes!
Echt van die kleine schopjes!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Toch mAar ff getest, negatief, ook weer duidelijk Anders gaat m'n fantasie ook weer z'n eigen leven leiden
maiadebij- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: