Waar kijk je naar uit?
+54
Lejow
Mida4you
Joli86
SnowWhite
Burn
mzcharlotte
nina
Annemoontje
Sarah1985
Pandora
bolus26
Kowalski
Benthe
Inge
Winegum
Dikkie Dik
Lima
MiKa
Takkie
Shisha
-Belle-
Alex
Summerlovin
Middleme
Koffieleut
Krullebol
Poubelle
Caribbeanlover
girli
Flippin' Bitch
Elsje
GeKKiE
FireButterfly
Linnie1985
Stuiterbal
Mizz_S
mosio
heartsdale
L!ND@
mii_joyce
Blond
CCC
kajaka88
Bazinga
Bliss
Snoes
Ibbeltje
Mermaid
Oasis
rapa nui
Highway
Rebecca
Zonnetje
Marin
58 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Waar kijk je naar uit?
In vanavond, de verjaardag van Zonnetje met ontzettende lieve meiden. Volgende week...PINKPOP en ik las dat het heerlijk weer zou worden, dus kom maar op. Ik vier daar ook mijn verjaardag. 13 juli, mijn laatste werkdag en de start van 5 weken vakantie, op naar een nieuwe toekomst. De vakantie naar Italie in Augustus.
Gast- Gast
Wat een leuke dingen! Ik kijk er naar uit dat ik over 3 weken eindelijk mijn hbo diploma heb!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Dat moet idd een heerlijk gevoel zijn.Ga je nog verder studeren? Ik ga in Augustus beginnen met school dus ben nog wel even bezigKrullebol schreef:Wat een leuke dingen! Ik kijk er naar uit dat ik over 3 weken eindelijk mijn hbo diploma heb!
Gast- Gast
Ik kijk uit naar:
Morgen 19 mei: Nieuwe auto ophalen en feestje van het werk van mijn man.
Pinksteren: Camperen (en het lijkt mooi weer te worden)
15 juli: VAKANTIE!!!!!
Morgen 19 mei: Nieuwe auto ophalen en feestje van het werk van mijn man.
Pinksteren: Camperen (en het lijkt mooi weer te worden)
15 juli: VAKANTIE!!!!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
- 5 Juli: Hopelijk mijn diploma in ontvangst nemen!
- Half augustus: op vakantie met mijn vriend, waarschijnlijk naar Portugal
- Begin september: start selectie luchtverkeersleiding
- Half augustus: op vakantie met mijn vriend, waarschijnlijk naar Portugal
- Begin september: start selectie luchtverkeersleiding
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn verjaardag van volgende week zondag.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Vakantie naar Frankrijk, we vertrekken de 31ste, mits het goed gaat met opa ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wij hebben niets gepland voor deze zomer, we zien wel wat er komen gaat. Laten we in ieder geval hopen op mooi weer, zodat we daar van kunnen genieten. In het najaar gaan we nog wel een weekendje weg maar waar naar toe weten we nog niet!
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
Onze trouwdag op 1 juni. Nog maar 2 weekjes!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Dat schiet al op, Shisha! Is alles rond?
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Cimic schreef:Dat moet idd een heerlijk gevoel zijn.Ga je nog verder studeren? Ik ga in Augustus beginnen met school dus ben nog wel even bezigKrullebol schreef:Wat een leuke dingen! Ik kijk er naar uit dat ik over 3 weken eindelijk mijn hbo diploma heb!
Dat is het zeker! Ik heb er hard voor gewerkt. Ik hier voor deze opleiding mbo-spw gedaan, en totaal nu zo'n 7 jaar bezig. Ik vond het mega interessant maar ik wil nu zo graag het 'echte' werk gaan doen!
Wat tof dat je gaat studeren! Wat voor studie ga je doen? En echt, de jaren van de opleiding vliegen voorbij, dit ontdek je eigenlijk pas als jebijna klaar bent
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Ik kijk ontzettend uit naar half juni, als het goed is ben ik dan eindelijk klaar met de rottige horecabaan die ik nu heb, dan ga ik op naar mijn examens van de Sommelier opleiding, en start ik 1 juli met mijn nieuwe baan bij KPN!
Eigenlijk kijk ik nog het meest uit naar 1 juli dan, dan heb ik de examens gehad haha! Werk ik niet meer in de horeca en ben ik lekker savonds thuis, ben ik lekker de weekenden vrij en hoop ik ontzettend op lekker zomerweer, want nu kan ik ook eindelijk zelf lekker op een terras zitten!!!
Eigenlijk kijk ik nog het meest uit naar 1 juli dan, dan heb ik de examens gehad haha! Werk ik niet meer in de horeca en ben ik lekker savonds thuis, ben ik lekker de weekenden vrij en hoop ik ontzettend op lekker zomerweer, want nu kan ik ook eindelijk zelf lekker op een terras zitten!!!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Vakantie! Hele jaar doorgewerkt, nog verhuisd tussendoor dus ben er ook wel aan toe. Over twee weken vlieg ik naar Portugal. Laatste 3 dagen met een groep vrienden naar Primavera festival. Nu al super veel zin in!
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Naar het moment dat mijn moeder zich weer goed voelt en dat alles weer normaal is.
Gast- Gast
Onze nieuwe tuin! We wonen hier nu bijna een jaar en de huidige tuin was stom. Vandaag zijn ze begonnen met het slopen van de schuur, zodat er volgende week een nieuwe kan komen en ook de rest van de tuin gedaan wordt.
Beplanten doen we zelf en daar kan ik ook al enorm naar uitkijken. Heerlijk lekker wroeten in de grond.
Ik kijk ook uit naar de zomervakantie.
En naar misschien wel ooit een baby'tje...lijkt me heerlijk. Lekker zwanger zijn, lekker tutten met het kindje...
Beplanten doen we zelf en daar kan ik ook al enorm naar uitkijken. Heerlijk lekker wroeten in de grond.
Ik kijk ook uit naar de zomervakantie.
En naar misschien wel ooit een baby'tje...lijkt me heerlijk. Lekker zwanger zijn, lekker tutten met het kindje...
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ga je naar Gringo's?? Echt heerlijk daar.Bliss schreef:freakielief schreef:Yes, had laatst een Groupondeal ervoor gekocht. We gaan pannenkoeken lunchen hoor, als avondeten wil ik weer iets fatsoenlijks.Bliss schreef:freakielief schreef:- zaterdag lekker wandelen en pannenkoeken eten in Doetinchem
Op het schip? Ik ben ook in town, maar ga ergens anders eten
Leuk, eet smakelijk alvast! Ik ga 's avonds bij de Mexicaan eten, mn favo restaurant daar
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Takkie schreef:Dat schiet al op, Shisha! Is alles rond?
Alles is klaar op een paar kleine dingen na dus van mij mag het snel 1 juni zijn!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
@ Winegum: klopt ja, heb er alweer zin in
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kijk uit naar 13 juli, onze bruiloft en naar september, onze huwelijksreis
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Winegum schreef:Ga je naar Gringo's?? Echt heerlijk daar.Bliss schreef:freakielief schreef:Yes, had laatst een Groupondeal ervoor gekocht. We gaan pannenkoeken lunchen hoor, als avondeten wil ik weer iets fatsoenlijks.Bliss schreef:freakielief schreef:- zaterdag lekker wandelen en pannenkoeken eten in Doetinchem
Op het schip? Ik ben ook in town, maar ga ergens anders eten
Leuk, eet smakelijk alvast! Ik ga 's avonds bij de Mexicaan eten, mn favo restaurant daar
Inderdaad. Gaan wij met de collega's ook weer naar toe. Kunnen er geen genoeg van krijgen.
Gast- Gast
Poeh, vrij weinig eigenlijk. Ik kijk vooral uit naar mijn afstuderen en op een of andere manier lukt het niet echt om andere plannen te maken. We hebben zelfs nog geen vakantie geboekt. Ik heb amper ruimte in mijn hoofd voor andere dingen. Maar ik kijk wel uit naar de zomer en het mooie weer. Gelukkig lijkt dat nu eindelijk een beetje te komen. En dus vooral afgestudeerd zijn en een beetje rust in mijn hoofd krijgen.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Inge schreef:Ik kijk uit naar 13 juli, onze bruiloft en naar september, onze huwelijksreis
Duh! Waar ga je naartoe op huwelijksreis?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
straattheater spelen bij dort in stoom 3 juni
personeelsuitje 7 en 8 juni
30 juni en 7 juli als ik met mijn bedrijf een leuk feest mag organiseren met hele leuke klanten!
2 juli zomervakantie!! 23 juli heeft mijn man pas vakantie en gaan we de tuin/terras aanleggen en misschien nog een weekje kamperen. de week ervoor ga ik misschien met mn moeder en zus mee naar buitenkunst,afhankelijk of ik een beetje fit ben!
en ik kijk uit naar onze volgende echo over een paar weken
personeelsuitje 7 en 8 juni
30 juni en 7 juli als ik met mijn bedrijf een leuk feest mag organiseren met hele leuke klanten!
2 juli zomervakantie!! 23 juli heeft mijn man pas vakantie en gaan we de tuin/terras aanleggen en misschien nog een weekje kamperen. de week ervoor ga ik misschien met mn moeder en zus mee naar buitenkunst,afhankelijk of ik een beetje fit ben!
en ik kijk uit naar onze volgende echo over een paar weken
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:straattheater spelen bij dort in stoom 3 juni
Klinkt leuk! Wat voor iets speel je? Doe je dit regelmatig of alleen bij grote evenementen als Dordt in Stoom? Ik vind straattheater meestal zo leuk om te bekijken, hoop dat volgende week zaterdag het Fries Straatfestival ook leuk is en daarna wil ik in een paar keer naar Kunsten op Straat in meerdere plaatsen in Overijssel.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
dit is zomaar een eenmalig iets vanuit de musicalvereniging waar ik lid van ben, we doen dordt in stoom en wat dingen voro de plaatselijke gemeentes. vanuit mn eigen bedrijfje doe ik dit wel vaker! ook heb ik een clownerie opleiding gedaan waarbij ik wel eens met een collegaclown meespeel als haar vaste partner niet kan.
heel leuk om te doen!
heel leuk om te doen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij naar uit?
» Waar kijk jij nu naar uit???
» waar kijk jij naar uit?