Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke snack bij de friet vind jij lekker?

+66
Jade
Antibes
SarahKey
Kerel
Ella
jena
LDJ
Roxi3
Phileine
Angela_1986
Lady Starstruck
Sorella
Annemoontje
Rouxxxe
MiKa
rapa nui
loura
Toet
Poubelle
Takkie
Kaboutertje
Alex
-Belle-
Koffieleut
Caribbeanlover
Puggle
Sugarfall
Kqip
Tinus
Bliss
mosio
Bazinga
L!ND@
kippiee
kajaka88
Muisz
Snoes
Zwerver
Caresses
M@niek
ladycat
Sylvana
Muus
Summerlovin
Gympie
Monte
Flippin' Bitch
Tania
mo-lola
Thunder
Inge
Winegum
Ibbeltje
Lejow
Zora
Blond
Snack a Jack
Mermaid
Highway
Aziraphale
Mizz_S
Kowalski
marjoleinnn
Marin
Rush
Shopelle
70 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Welke snack bij de friet vind jij lekker?

Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn111023%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 23% 
[ 38 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn11107%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 7% 
[ 12 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn111020%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 20% 
[ 32 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn11102%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 2% 
[ 4 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn11102%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 2% 
[ 3 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn11103%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 3% 
[ 5 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn111023%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 23% 
[ 38 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn11105%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 5% 
[ 8 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn11101%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 1% 
[ 2 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn11101%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 1% 
[ 2 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn11100%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn11109%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 9% 
[ 14 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn11104%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Lijn1110 4% 
[ 6 ]

Totaal aantal stemmen : 164

Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Empty Re: Welke snack bij de friet vind jij lekker?

Bericht  Gympie do 17 mei 2012 - 21:51

Ik ben geen echte vega. Ik eet geen vlees, maar wel gewone kaas.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 Empty Re: Welke snack bij de friet vind jij lekker?

Bericht  Caribbeanlover do 17 mei 2012 - 21:53

Toet schreef:Wat is een bommetje?

Ik pak vaak een lihanboutje, dat verkopen ze volgens mij niet overal en ze zijn trouwens ook niet overal lekker haha. Hier hebben ze nu een nieuwe kaassouflee, met mozzarela en tomaat, die is ook erg lekker! Bamischijf gaat er op z'n tijd ook wel in trouwens, of een rundvleeskroket.. Ik lust zoveel eigenlijk (maar ik werk dan ook zelf in een cafetaria)

Denk dat je mozzarelle sticks dan ook lekker vind daar zit ook tomatensaus in. Met kaassoufles heb je altijd dat die zo klef/ongaar deeg heeft van binnen en met deze niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  loura do 17 mei 2012 - 21:59

Toet schreef:
loura schreef:

Ik pak vaak een lihanboutje, dat verkopen ze volgens mij niet overal en ze zijn trouwens ook niet overal lekker haha. Hier hebben ze nu een nieuwe kaassouflee, met mozzarela en tomaat, die is ook erg lekker! Bamischijf gaat er op z'n tijd ook wel in trouwens, of een rundvleeskroket.. Ik lust zoveel eigenlijk (maar ik werk dan ook zelf in een cafetaria)

Jeetje Lihanboutjes bestaan die nog? Heb ik echt in geen jaren meer gezien! Vroeger at ik die regelmatig met mijn moeder

Ja hier zijn die vrij populair, maar die komen dan wel van een specifiek merk. Ik bestelde hem pas ergens anders en die was niet te eten (van mora geloof ik)

Oke grappig! Ze zijn ook lekker zover ik me kan herinneren Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caribbeanlover do 17 mei 2012 - 22:32

Dit zijn de vegabitterballen op 1 na met kaas die ik bedoelde.

1= Popeye; Spinazie, gorgonzola en parmezaanse kaas.

2= Coco Thai; Thaise cocoscurry met jonge erwtjes en bieslook.

3= Torri Jappi; Japanse teriyaki, bechamel met verse mango en gember

4= Baladin; Arbische houmous, tahinesesam, peterselie en verse munt.

5= Baltibal; Pakistaanse curry, tomaar, gember en lenteui.

6= Chili Mexx; Geroosterde chili pepers, mexicaanse zwarte bonen en verse knoflook (Mij is deze iets te heet, maar kan het wel eten)

Echt een aanrader voor als je de kans hebt om naar de Hanos te gaan.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 17 mei 2012 - 22:55; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover do 17 mei 2012 - 22:46

Aziraphale schreef:
ladycat schreef:Geen, ik ben vegetariër.

Ik ook maar er is toch genoeg te krijgen aan vegetarische snacks (niet in deze poll maar in de snackbar Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 827601)?

Dan blijft er alleen een groentenkroket over aangezien die andere kaas bevatten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  rapa nui do 17 mei 2012 - 22:51

Die vega bitterballen van CBL klinken wel als erg lekkere combinaties. Ben wel niet vegetarisch maar zou die best wel willen proberen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Caribbeanlover do 17 mei 2012 - 22:53

Dat mag niet, want jij eet vlees.

Correctie, zoveel zeggen dat, maar je eet vegetarisch en je bent vegetarierWelke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 253468018

Krijg er nu alweer trek in.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Kqip do 17 mei 2012 - 23:04

Caribbeanlover schreef:Dat mag niet, want jij eet vlees.

Correctie, zoveel zeggen dat, maar je eet vegetarisch en je bent vegetarierWelke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 253468018

Krijg er nu alweer trek in.

Dat is een grap neem ik aan? (Dat mag niet, want jij eet vlees).
1 en 2 lijken me wel erg lekker :P
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  MiKa do 17 mei 2012 - 23:05

Hee mijn berehap staat er niet eens bij!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover do 17 mei 2012 - 23:05

Tuurlijk. Nr 2 is echt superlekker! De meeste zullen hier geen pasje van de Hanos hebben, maar als je die hebt zou ik zeggen koop ze eens. Wel heb je gelijk een grote doos ervan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga do 17 mei 2012 - 23:11

Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:

Ik ook maar er is toch genoeg te krijgen aan vegetarische snacks (niet in deze poll maar in de snackbar Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 827601)?

Dan blijft er alleen een groentenkroket over aangezien die andere kaas bevatten.

Als vegetarier mag je toch wel kaas? Alleen de veganist mag geen kaas, toch?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Kowalski vr 18 mei 2012 - 0:33

Jop schreef:
Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:

Als vegetarier mag je toch wel kaas? Alleen de veganist mag geen kaas, toch?

Klopt. Volgens mij is vegetariër geen vlees en vis en is veganist geen producten van dieren, dus ook geen kaas, zuivel, eieren, etc. Correct me if I'm wrong! Ik houd het altijd simpel, ik zeg gewoon 'ik eet geen vlees', is tenminste duidelijkWelke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Caribbeanlover vr 18 mei 2012 - 0:34

Nee, klopt niet echt zoals ik eerder uitlegde mbt kaas.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Kowalski vr 18 mei 2012 - 0:46

Caribbeanlover schreef:Nee, klopt niet echt zoals ik eerder uitlegde mbt kaas.

Oo sorry ik heb ook niet verder gekeken dan m'n neus lang isWelke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 4 394967 Negeer m'n post dan maar!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Caribbeanlover vr 18 mei 2012 - 1:00

Geeft niks, dat kan

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 1:16

Groentekroket.. maar die staat er niet tussen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 1:39

Frikadel speciaal, bamischijf of een saté kroket

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 18 mei 2012 - 2:46

Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:

Nee hoor, dan valt alleen de kaassoufle af, als je geen kaas eet. Want in een eierbal zit geen kaas en in de vegetarische loempia's en bamischijf ook niet.

Tnx voor de tip en PM over de bitterballen! Wij hebben alleen geen Hanos pasje.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Rouxxxe vr 18 mei 2012 - 2:48

Kaassouflé. Ik eet wel vlees, maar vind de snacks in de snackbar vaak zo groot, en lus het merendeel ook niet haha.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Annemoontje vr 18 mei 2012 - 4:10

Ik ben gek op kroketten. Verder gaat een frikadel er ook goed in. En soms eet ik ook een kaassoufle, maar ik ben daar wel kritisch in, omdat in veel van die kaasdingen maar weinig kaas zit en dan vind ik het niet zo lekker.

Verder mis ik de kipnuggets in het rijtje. Echt heerlijk!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Aziraphale vr 18 mei 2012 - 4:11

Toet schreef:
loura schreef:

Jeetje Lihanboutjes bestaan die nog? Heb ik echt in geen jaren meer gezien! Vroeger at ik die regelmatig met mijn moeder

Ja hier zijn die vrij populair, maar die komen dan wel van een specifiek merk. Ik bestelde hem pas ergens anders en die was niet te eten (van mora geloof ik)

Ik zag ze toevallig in de vriezer liggen bij de Jumbo. Niet van een 'merk' maar zo'n verpakt bakje met cellofaan eromheen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Sorella vr 18 mei 2012 - 6:23

Ik ben vegetarisch dus ik ga voor de kaassouflé.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Lady Starstruck vr 18 mei 2012 - 6:26

Ik heb gestemd voor een kaassoufle. Maar ik vind een nasi schijf of een bamibal ook erg lekker. Kroketten heb ik teveel gegeten. Ik vind het nog wel lekker, maar is niet meer mijn favo snack. Een frikandel lust ik niet.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Angela_1986 vr 18 mei 2012 - 6:29

Ik heb altijd van die periodes waarin ik hetzelfde bestel, momenteel is dat 'n frietje speciaal en 'n kaassoufflé. Maar ook 'n kroket of 'n frikadel speciaal vind ik lekker.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Phileine vr 18 mei 2012 - 6:40

Kipkorn smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: