Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke snack bij de friet vind jij lekker?

+66
Jade
Antibes
SarahKey
Kerel
Ella
jena
LDJ
Roxi3
Phileine
Angela_1986
Lady Starstruck
Sorella
Annemoontje
Rouxxxe
MiKa
rapa nui
loura
Toet
Poubelle
Takkie
Kaboutertje
Alex
-Belle-
Koffieleut
Caribbeanlover
Puggle
Sugarfall
Kqip
Tinus
Bliss
mosio
Bazinga
L!ND@
kippiee
kajaka88
Muisz
Snoes
Zwerver
Caresses
M@niek
ladycat
Sylvana
Muus
Summerlovin
Gympie
Monte
Flippin' Bitch
Tania
mo-lola
Thunder
Inge
Winegum
Ibbeltje
Lejow
Zora
Blond
Snack a Jack
Mermaid
Highway
Aziraphale
Mizz_S
Kowalski
marjoleinnn
Marin
Rush
Shopelle
70 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Welke snack bij de friet vind jij lekker?

Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn111023%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 23% 
[ 38 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn11107%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 7% 
[ 12 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn111020%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 20% 
[ 32 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn11102%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 2% 
[ 4 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn11102%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 2% 
[ 3 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn11103%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 3% 
[ 5 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn111023%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 23% 
[ 38 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn11105%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 5% 
[ 8 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn11101%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 1% 
[ 2 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn11101%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 1% 
[ 2 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn11100%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 0% 
[ 0 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn11109%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 9% 
[ 14 ]
Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn11104%Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Lijn1110 4% 
[ 6 ]

Totaal aantal stemmen : 164

Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Empty Re: Welke snack bij de friet vind jij lekker?

Bericht  Roxi3 vr 18 mei 2012 - 7:01

Ik vind een ribster echt heel lekker maar die staat er niet tussen dus heb ik voor een kaassoufflé gekozen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 Empty Re: Welke snack bij de friet vind jij lekker?

Bericht  LDJ vr 18 mei 2012 - 7:03

Rundvleeskroket.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Rush vr 18 mei 2012 - 7:03

Ribster?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caribbeanlover vr 18 mei 2012 - 9:34

Aziraphale schreef:
Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:
ladycat schreef:Geen, ik ben vegetariër.

Ik ook maar er is toch genoeg te krijgen aan vegetarische snacks (niet in deze poll maar in de snackbar Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 827601)?

Dan blijft er alleen een groentenkroket over aangezien die andere kaas bevatten.

Nee hoor, dan valt alleen de kaassoufle af, als je geen kaas eet. Want in een eierbal zit geen kaas en in de vegetarische loempia's en bamischijf ook niet.

Tnx voor de tip en PM over de bitterballen! Wij hebben alleen geen Hanos pasje.

Een eierbal heb ik ooit wel eens gezien bij de snackbar, maar wij hebben zelf een frituurpan, is veel voordeliger aangezien je die er zo uit hebt. In sommige bamischijven en loempia's zit vlees en veel snackbars hebben ze niet zonder.

Geen dank hoor. Misschien ken je iemand met een pasje?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover vr 18 mei 2012 - 9:34

Sorella schreef:Ik ben vegetarisch dus ik ga voor de kaassouflé.

Vegetarier ben je, je eet vegetarisch. Ik ook en sinds alweer een tijd eet ik alleen vegakaas aangezien gewone dat niet is.

Het idee dat ik stremsel eet daar gruwel ik van en een echte vega zou dat niet mogen eten eigenlijk. Bij de AH hebben ze keuze zat in vega kaas en anders de ekowinkels, Aldi, Lidl.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Aziraphale vr 18 mei 2012 - 9:46

Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:
Caribbeanlover schreef:
Aziraphale schreef:
ladycat schreef:Geen, ik ben vegetariër.

Ik ook maar er is toch genoeg te krijgen aan vegetarische snacks (niet in deze poll maar in de snackbar Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 827601)?

Dan blijft er alleen een groentenkroket over aangezien die andere kaas bevatten.

Nee hoor, dan valt alleen de kaassoufle af, als je geen kaas eet. Want in een eierbal zit geen kaas en in de vegetarische loempia's en bamischijf ook niet.

Tnx voor de tip en PM over de bitterballen! Wij hebben alleen geen Hanos pasje.

Een eierbal heb ik ooit wel eens gezien bij de snackbar, maar wij hebben zelf een frituurpan, is veel voordeliger aangezien je die er zo uit hebt. In sommige bamischijven en loempia's zit vlees en veel snackbars hebben ze niet zonder.

Geen dank hoor. Misschien ken je iemand met een pasje?

Ik zal eens rondvragen, zie wel vaak zo'n Hanos vrachtwagen rijden smile

Onze snackbar is tegelijk afhaakchinees, en gelukkig hebben zij een vegetarische bamischijf en mini loempiaatjes. Zijn erg lekker!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 9:51

Ik vind het zo geinig dat dit topic al 8 pagina's lang onder Algemeen staat ipv onder Koken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 9:53

Van Dobben kroket! :cheering:

Of een Kipcorn! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  jena vr 18 mei 2012 - 10:04

Het enige dat ik van dit lijstje gegeten heb is rundvleeskroketten en frikadel speciaal. Wij gaan nooit naar de snackbar (denk er gewoon niet aan), zal wel komen doordat ik van huis uit ook echt nooit een snackbar van binnen heb gezien. Pas in mijn studententijd met een vriendinnetje een keer een kroket gehaald.
Kende dan ook veel van de snacks niet, maar heb even gegoogled... denk dat mijn favoriet toch een kroket (met mosterd op een broodje) blijft!
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ella vr 18 mei 2012 - 10:19

Een broodje hamburger maar die staat er niet op ;-( dan wordt het een kroket
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kerel vr 18 mei 2012 - 20:40

smile groentekroket, souflesse (die nieuwe variant op de kaassouflee), kaasstengels, bamischijfje. En ja, CBL, 't is net hoe streng je bent als vegetarier. Ben hardcore vegetarier, maar ik eet "gewoon" kaas en draag leren schoenen. Want wat draag jij aan je voeten?
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  SarahKey za 19 mei 2012 - 2:30

Bamischijf
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 3:53

Kerel schreef:Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 561177 groentekroket, souflesse (die nieuwe variant op de kaassouflee), kaasstengels, bamischijfje. En ja, CBL, 't is net hoe streng je bent als vegetarier. Ben hardcore vegetarier, maar ik eet "gewoon" kaas en draag leren schoenen. Want wat draag jij aan je voeten?

Volgens mij valt het niet eten van kaas ook onder veganisme, net als het niet dragen van leer.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 3:57

Mag dit topic weg? Iedere keer als ik Algemeen open krijg ik trek in vette hap...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 3:59

Stofzuiger schreef:Mag dit topic weg? Iedere keer als ik Algemeen open krijg ik trek in vette hap...
Hihi

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn za 19 mei 2012 - 4:21

Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 001858_ribster
Rush schreef:Ribster?
Deze Very Happy
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Antibes za 19 mei 2012 - 4:23

Ziet eruit als vier pittige frikandellen aan elkaar.. =P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Kowalski za 19 mei 2012 - 4:34

Kerel schreef:Welke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 561177 groentekroket, souflesse (die nieuwe variant op de kaassouflee), kaasstengels, bamischijfje. En ja, CBL, 't is net hoe streng je bent als vegetarier. Ben hardcore vegetarier, maar ik eet "gewoon" kaas en draag leren schoenen. Want wat draag jij aan je voeten?

SarahKey schreef:Bamischijf

Haha dit is echt grappig, ik was van boven naar beneden aan het lezen en dan staat er: "Wat draag jij aan je voeten?" "Bamischijf!". Ik zag al iemand rondlopen met bamischijven aan haar voetenWelke snack bij de friet vind jij lekker?  - Pagina 5 394967

Oké, volgens mij is dit mijn humor:scratch:
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Tinus za 19 mei 2012 - 4:35

Het is volgens mij een variant op de sparerib. Mjam, ook zo lekker!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Jade za 19 mei 2012 - 5:29

Ik neem altijd een berehap pinda. Aangezien die er niet bij staat kies ik voor kipcorn, dat is mijn tweede keus.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 5:47

Ik kan nooit kiezen.... Dus kom meestal uit op een kroket of frikandel speciaal, haha. Kaassouflés vind ik meestal niet lekker van de patatzaken. Heb één keer een zelfgemaakte kaassouflé gegeten bij iemand en dan zijn die van de snackbar toch echt kartonnen lapjes.
Maar op het moment ben ik nogal van de gehaktstaaf, dus daar stem ik op!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB za 19 mei 2012 - 6:57

Rundvlees kroket, heel enkele keer sate kroket genomen maar liefst een gewone en dan op een wit broodje, en dan saus erop patat enkel uitje en hmmm.. hahaha (maar dat broodje maak ik dan alleen thuis;)
Mijn vriend neemt altijd een broodje mexicano met pindasaus, bluh.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 19:21

Geen, ik eet zelden van dit soort dingen. Mij zie je bv ook niet de Mc Donalds binnenwandelen.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon ma 21 mei 2012 - 0:22

Kowalski schreef:Ik eet geen vlees, dus een kaassoufflé. Al moet ik zeggen dat ik bijvoorbeeld na het stappen onzettend kan genieten van (vijf) kroket(ten)!

Juist.... confused

Ik heb kaassouffle gestemd, maar vind een groentekroket (van Dobben) ook erg lekker!!

'Vleesloze' snacks zijn wel vaker discutabel. Neem nou de bamischijven van Beckers, daar zitten geen stukjes vlees in, maar wel varkensgelatine en rundervet.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Lavendel ma 21 mei 2012 - 0:28

Ik ging net even opzoeken wat een viandel is.. Mooi zo, nu lust ik die ook niet meer, scheelt weer verleiding:cheers: Haha de laatste tijd bestel ik alleen nog maar kaassoufle. Eerder nam ik altijd een kroket maar ik vind het zooo smerig wat er eigenlijk in die dingen zitten..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: