Verrassing vriend
+5
Kowalski
Marin
Rush
Oasis
Aziraphale
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verrassing vriend
Mijn vriend is een lang weekend weg naar Frankrijk en als hij zondagavond terugkomt, wil ik hem verrassen met iets leuks/liefs/romantisch.
Het liefst low budget
Hebben jullie nog tips wat ik kan doen?
Het liefst low budget
Hebben jullie nog tips wat ik kan doen?
Gast- Gast
Re: Verrassing vriend
Hoe laat komt hij weer thuis?
Misschien leuk om lekker voor hem te koken of als het later op de avond is lekkere hapjes te maken of een taartje voor hem bakken in hartjesvorm?
Misschien leuk om lekker voor hem te koken of als het later op de avond is lekkere hapjes te maken of een taartje voor hem bakken in hartjesvorm?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Inderdaad lekker eten, of doosje bon bons? Lief kaartje?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Lekkere hapjes zelf maken, film huren/downloaden en dan lekker samen op de bank film kijken met lekkere hapjes en een drankje.Zelda schreef:Dat is wel een goed idee. Ik wil sowieso zalmwraps maken als hapje.
Daarvoor kan je idd ook koken als hij op tijd thuis is. Zijn favoriete gerecht maken of een taart bakken ofzo.
Bios is niet echt meer low budget tegenwoordig..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mwahaha ik zou dan gewoon naakt op bed gaan liggen.
Zeeeer low budget en wordt altijd gewaardeerd
Gast- Gast
Ik weet helaas niet of hij op tijd thuis zal zijn dat ik nog kan koken....daarom maak ik in ieder geval hapjes voor de avond. Een lief kaartje is ook wel een goed idee.
Ik ben zelf niet zo creatief met dit soort dingen bedenken helaas
Ik ben zelf niet zo creatief met dit soort dingen bedenken helaas
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Mwahaha ik zou dan gewoon naakt op bed gaan liggen.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Mwahaha ik zou dan gewoon naakt op bed gaan liggen.
Met sushi op je buik
Of gewoon de zalmwraps
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ken je Sex and the City?
Buiten naakt op de tuintafel gaan liggen met sushi op je body
Edit: Te laat! Doe dan maar gewoon een flesje prosecco!
Edit: Te laat! Doe dan maar gewoon een flesje prosecco!
Laatst aangepast door Kowalski op do 17 mei 2012 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Hahaha, net als Samantha in SATC en dan blijkt hij vertraging te hebben. Lig je daar uren met die sushi`s op je tepels, ghehe!Marin schreef:PrinsesBo schreef:Mwahaha ik zou dan gewoon naakt op bed gaan liggen.
Met sushi op je buik
Of gewoon de zalmwraps
Rush- Lady Post-a-lot
Als ik een hottere body heb, ga ik dat misschien wel eens echt doen. Als m'n vriend ergens van houdt is het wel sushi. En mij.
Maarre nee serieus, Zelda, heel lief. Ik kan dat soort kleine dingen juist ook al zo waarderen. Iets lekkers koken, zorg ook voor een lekker toetje enzo. Ik heb ook wel eens overal in 't huis kaarsjes neergezet. Ook leuk. Maar moet je wel oppassen met kleine kinderhandjes, en ik weet niet of je zoontje dan nog op is?
Maarre nee serieus, Zelda, heel lief. Ik kan dat soort kleine dingen juist ook al zo waarderen. Iets lekkers koken, zorg ook voor een lekker toetje enzo. Ik heb ook wel eens overal in 't huis kaarsjes neergezet. Ook leuk. Maar moet je wel oppassen met kleine kinderhandjes, en ik weet niet of je zoontje dan nog op is?
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn vriend komt straks weer thuis van een hardloopwedstrijd en ik maak een lekker badje voor hem klaar met boekjes, biertje en kaarsjes. En een fris bed! Dan is hij al helemaal happy! Haha.
Gast- Gast
Hij is niet zo dol op kaarsjes
En mijn zoontje gaat tussen half 8 en 8 uur naar bed..
En mijn zoontje gaat tussen half 8 en 8 uur naar bed..
Gast- Gast
Jaaa, en een lekker toetje natuurlijk!
@Marin, we willen tegen die tijd wel even een mooi verhaal daarover horen
@Marin, we willen tegen die tijd wel even een mooi verhaal daarover horen
Rush- Lady Post-a-lot
Oh en Carrie's voorbeeld vind ik ook altijd geweldig, wat het net even wat anders maakt: De picknick in bed. Met een kleedje, lekkere fles champie (of wat anders). En daar kunnen zalmwraps ook heel goed bij, met nog wat andere hapjes.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb mijzelf wel eens ingepakt als cadeautje, letterlijk met inpakpapier en een strik erom
En niks eronder
En niks eronder
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Jij hebt daar ook het perfecte lijf voorGoochempie schreef:Ik heb mijzelf wel eens ingepakt als cadeautje, letterlijk met inpakpapier en een strik erom
En niks eronder
Niet dat dat een vereiste is, hoor. Ik zou me zelf alleen niet zo prettig voelen dan. Wel een leuk idee
Gast- Gast
Wat lief zelda! Heb je niet een mooi setje, of nachtjurkje dat je aan kunt trekken en dan een leuke picknick op bed ofzo? Met dresscode anders zit je daar straks in je eentje halfnaakt haha! Dan wordt het vast gezellig!
Gast- Gast
Zelda schreef:Jij hebt daar ook het perfecte lijf voorGoochempie schreef:Ik heb mijzelf wel eens ingepakt als cadeautje, letterlijk met inpakpapier en een strik erom
En niks eronder
Niet dat dat een vereiste is, hoor. Ik zou me zelf alleen niet zo prettig voelen dan. Wel een leuk idee
Haha van een gemiddelde rol inpakpapier kan je een trouwjurk maken joh
Picknick op bed is ook leuk! Verwarming aan, bloemetjes erbij, leuk jurkje aan, glaasje lekkers... Haal die uitblijvende zomer/zon maar binnen!
Guus- Kletskop
Op Curaçao hadden we een bubbelbad bij het zwembad en m'n plan was dat ik daar met sushi en champagne zou zitten als mijn vriend thuis zou komen (ik had zijn eigen zwembroek ingepakt beneden klaar gelegd met een briefje erbij)
Ik heel het eiland afrijden, is op hemelvaart alles dicht, behalve de Mac... Dus toen hij boven kwam zat ik daar heel sexy met kaarsjes, champagne en koude hamburgers
Ik heel het eiland afrijden, is op hemelvaart alles dicht, behalve de Mac... Dus toen hij boven kwam zat ik daar heel sexy met kaarsjes, champagne en koude hamburgers
Guus- Kletskop
Haha Goochempie, daar ging je leuke idee!
Ik zou ook een sexy jurkje of lingeriesetje aan doen en op bed een heerlijke picknick klaar zetten! Vindt het een super lief idee van je. Een hele fijne avond samen!
Ik zou ook een sexy jurkje of lingeriesetje aan doen en op bed een heerlijke picknick klaar zetten! Vindt het een super lief idee van je. Een hele fijne avond samen!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Hahaha en achteraf is dat gewoon ook een geniaal verhaal, dus toch wel beetje missie geslaagd, Goochem! Mis je Curacao niet trouwens?
Marin- Lady Post-a-lot
Lekker eten en een leuk setje, meer is niet nodig volgens mij
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou iets lekkers bakken / maken. Appeltaart, muffins, of hapjes inderdaad. Of verrassen met een massage.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Verrassing van mijn vriend :)
» Leuke verrassing!
» Dag verrassing
» Verrassing!
» Wat een verrassing!
» Leuke verrassing!
» Dag verrassing