Verrassing!
Pagina 1 van 1
Verrassing!
Ik was eergisteren jarig, maar heb t niet gevierd. Nu werd er net aangebeld (ik woon in een studentenhuis) en stond de buurjongen voor de deur met een cadeau! Ik ken hem wel en maak wel eens een praatje, maar meer dan dat ook niet. Nu heb ik een dvd box met alle Lord of the Rings dvd's gekregen. Geen idee of hij dat speciaal voor mij gekocht heeft of dat ie dat nog ergens had liggen, maar ik vind t wel aardig (ok, en een beetje vreemd ook wel).
Jullie nog verrassingen of leuke dingen meegemaakt?
Jullie nog verrassingen of leuke dingen meegemaakt?
Gast- Gast
Re: Verrassing!
Oh, dat zou ik wel heel apart vinden, als ik zo'n cadeau zou krijgen van gewoon een buur waar ik verder niet veel mee heb. Eerlijk gezegd zou ik al niet eens weten wanneer mijn buren überhaupt jarig zijn. Zou hij niet een oogje op je hebben of zo?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend zijn verrassing voor mij vandaag was dat we weer tv konden kijken! Kabel was kapot en wisten niet waar de fout lag.. Ga dat maar eens opzoeken in een studentenhuis We hebben weer wat te doen dus vanavond, behalve op elkaar te zitten vitten
Gast- Gast
Haha! Ik zou dat zelf ook een beetje vreemd vinden. Ik zou net als Susan denken dat er misschien iets meer achter zit..
Gast- Gast
Susan schreef:Oh, dat zou ik wel heel apart vinden, als ik zo'n cadeau zou krijgen van gewoon een buur waar ik verder niet veel mee heb. Eerlijk gezegd zou ik al niet eens weten wanneer mijn buren überhaupt jarig zijn. Zou hij niet een oogje op je hebben of zo?
Ik vond het ook wel een beetje vreemd Hij heeft geen oogje op me (hoop ik dan), want ik heb al 2,5 jaar een vriend en woon samen en hij kent mijn vriend ook. En bovendien gaat hij volgende week verhuizen naar een stad aan de andere kant van het land, dus dan zie ik hem waarschijnlijk nooit meer.
Stiekem denk ik dus ook dat hij die dvd's nog had liggen nu hij zn verhuisdozen aan t inpakken is en het daarom langs kwam brengen. Hij weet trouwens dat ik jarig ben door Facebook.
Gast- Gast
Haha dat is maf inderdaad. Ik zou me redelijk overdonderd voelen.
Ik was afgelopen weekend het hele weekend van huis en uit een smsje van mijn vriend meende ik op te maken dat hij een lekker rustig weekendje thuis aan het houden was. Kom ik zondagavond thuis, blijkt dat ie de hele hal en gang heeft geschilderd. Dat stond al maanden op de planning maar ik zag er heel erg tegen op en nu is het gewoon ineens gedaan!
Ik was afgelopen weekend het hele weekend van huis en uit een smsje van mijn vriend meende ik op te maken dat hij een lekker rustig weekendje thuis aan het houden was. Kom ik zondagavond thuis, blijkt dat ie de hele hal en gang heeft geschilderd. Dat stond al maanden op de planning maar ik zag er heel erg tegen op en nu is het gewoon ineens gedaan!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: