Dagcafé 2011
+29
smooch
Suus
pinkflower
Kabouter
_Lacey_
Lynn_
Qiara
Zwoesj
Arwyn
Cheesegirl
Jordana
Blond
Oasis
TNMN
IndianRose
Merai
Toet
Chocolate Cookie
Serena
Roze Roos
Inge
Caroow
Jeanette
Poisongirl
Moezie
Lotus
Sweety
VeryCherry
Zwerver
33 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Hmm, ik krijg trek van het broodje kipsate! Ik ga ook maar eens lunchen.
Het zonnetje schijnt hier echt heel hard en daar word ik zo blij van
Het zonnetje schijnt hier echt heel hard en daar word ik zo blij van
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
op mn stage wel, thuis alleen als de computer aan staat maar vaak heb ik 's avond geen zin meer om achter de pc te zitten en zit ik lekker bij mn vriend of ben ik ergens anders.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Sweety klinkt erg lekker! Ik heb 1 beschuitje gehad met een dikke laag boter en hagelslag haha! lekker! Maar ben een beetje misselijk dus krijg niet veel naar binnen
Isa, oh jah savonds ben ik er ook niet zoveel. Maar dan zit ik ook op de bank. Verder wel eigenlijk altijd.
Serena, op je stage? Is dat wel slim? Trekken ze zulke dingen niet na? Hoorde laatst dat het niet handig is om op je werk/stage op zulke dingen als dit te zitten ofzo.
Isa, oh jah savonds ben ik er ook niet zoveel. Maar dan zit ik ook op de bank. Verder wel eigenlijk altijd.
Serena, op je stage? Is dat wel slim? Trekken ze zulke dingen niet na? Hoorde laatst dat het niet handig is om op je werk/stage op zulke dingen als dit te zitten ofzo.
Gast- Gast
We kunnen een vraag stellen hier... Een soort quiz?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, thuis niet.. In het weekend ben ik hier ook vrijwel niet te vinden..Dolcis_ schreef:
Jullie dan? Ook altijd online?
Gast- Gast
Tuurlijk, leuk!Sweety schreef:We kunnen een vraag stellen hier... Een soort quiz?
Of gewoon iets wat je wilt weten van een ander
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Stelling: Thuis heb je meer stress dan op het werk?
Eens.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dolcis_ schreef:
Jullie dan? Ook altijd online?
Overdag ben ik nu meestal online, maar heb binnenkort weer werk. 's Avonds en in het weekend ben ik hier bijna nooit dan ben ik meestal met vriend of vrienden/familie.
Flinder- Prater
Bij mij wisselt dat... Ik denk er nog even over na...Dolcis_ schreef:Stelling: Thuis heb je meer stress dan op het werk?
*nadenken....*
Mee eens.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Dolcis_ schreef:Stelling: Thuis heb je meer stress dan op het werk?
Eens, hoewel het nu een combinatie van beide is: door nieuw werk moet ik eigenlijk verhuizen en ben ik dus heel druk bezig het huis op te ruimen en een nieuw huis te zoeken.
Flinder- Prater
Ik wel.. Maar ik heb een chille baan en een minder chille thuis situatie..toetje_ schreef:Dolcis_ schreef:Stelling: Thuis heb je meer stress dan op het werk?
Eens.
Gast- Gast
Ik zit op mn eigen laptop te werken, dus dat valt wel mee, en ik werk wel gewoon door hoorDolcis_ schreef:
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Zijn nog best veel mensen mee eens dus.. Hebben jullie ook een idee waarom dat zo is?
Gast- Gast
toetje_ schreef:Dolcis_ schreef:Stelling: Thuis heb je meer stress dan op het werk?
Eens.
+1
Zeker nu, verveel me dood hier, krijg daar niet echt heel veel stress van
En dan moet ik nog tot 18.00 uur ook
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj, dat is dan wel een lange dag als je niks te doen hebt. Wat voor baan heb je?
Mijn avond word vanavond een stuk drukker als afgelopen 2 avonden.. Als er veel geklaagd wordt op mijn werk dan vind ik het erg stressvol..
Mijn avond word vanavond een stuk drukker als afgelopen 2 avonden.. Als er veel geklaagd wordt op mijn werk dan vind ik het erg stressvol..
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Zwoesj, dat is dan wel een lange dag als je niks te doen hebt. Wat voor baan heb je?
Succes Dolcis! Wat voor werk doe je?
Flinder- Prater
Dank je. Ik werk in een verzorgingshuis. Ik vind het er echt super leuk. Zit er goed op mijn plek.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Dank je. Ik werk in een verzorgingshuis. Ik vind het er echt super leuk. Zit er goed op mijn plek.
Leuk werk en mooi dat je er goed op je plek zit. Waarom wordt het vanavond drukker?
Flinder- Prater
Omdat er 1 zorgvrager extra is
Voglende stelling:
Voor 85% bepaal je zelf wie en hoe je bent.
Voglende stelling:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik wel.. Maar ik heb een chille baan en een minder chille thuis situatie..toetje_ schreef:Dolcis_ schreef:Stelling: Thuis heb je meer stress dan op het werk?
Eens.
Ja ik heb hetzelfde. In alle andere gevallen, hoop ik toch dat ik thuis minder stress heb, hoe chil mijn baan ook is.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Daar ben ik weer.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ik ben weer terug
En ik ben verliefd
hahahaha wat een schatje was dat
Het was heel gezellig gesprek en toen mocht ik het babytje vasthouden, en toen viel ze in mn armen in slaap.
Dus die moeder zei al nou ze voelt zich op dr gemak bij je
Haar gevoel was goed, dus nou nog kennis maken met die vader een keer en dan komt het goed hihi.
En ik ben verliefd
Het was heel gezellig gesprek en toen mocht ik het babytje vasthouden, en toen viel ze in mn armen in slaap.
Haar gevoel was goed, dus nou nog kennis maken met die vader een keer en dan komt het goed hihi.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:
Voglende stelling:
Mee eens. Geen idee waarom, maar denk wel dat er een kern van waarheid in zit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Anousch schreef:Ik ben weer terug
En ik ben verliefd
Wat leuk Anousch! Dat komt dus helemaal goed.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: