Zomer outfits
+15
Aziraphale
Blond
loura
Flippin' Bitch
Guus
Arwyn
Poubelle
Lieke128
Gympie
Spring
Monte
Davinia
TNMN
Jeanette
Sugarfall
19 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zomer outfits
Ja het is sowieso een model van 2011 he. En Dior staat nou niet bekend om z'n zachte prijsjes.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Misschien staat ie op ebay?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee, precies. Ik open even een nieuw topic in mijn zoektocht naar zo'n soort jurkje. Wellicht heeft iemand nog een idee voor een look a like.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Oja, E-bay kan ik nog kijken. Goede tip.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik zit serieus te kwijlen bij dit topic...die schoenen Ik moet ze gewoon hebben! Sugarfall, mooie smaak heb je, echt lief die jurkjes, helaas vind ik mezelf niet het type voor z'n jurkje. Ben meer van het stoere met kleur haha. Ik ga dit topic in de gaten houden. Btw die zwarte hoedjes zijn ook erg leuk, wil zoiets nog hebben voor Pinkpop
Gast- Gast
Dit vind ik erg leuk!! Alleen die short is wel erg kort dus zou het eerder combineren met een skinny
Gast- Gast
Haha ja Cimic, ik heb eerder een truttige/lieve/brave stijl dan stoer, al vind ik het ook weleens leuk om me wat stoerder te kleden, maar ik denk dat die jurkjes die ik plaatste jou heel leuk zouden staan, zeker met je mooie krullen!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Bah... ik had deze topic niet moeten openen. Nu heb ik allerlei webshops openstaan.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Jurkjes
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Cimic schreef:
Dit vind ik erg leuk!! Alleen die short is wel erg kort dus zou het eerder combineren met een skinny
Dat vind ik echt een super leuk stijltje.
Ik heb ook voornamelijk shortjes in mijn kast liggen
Zoek nu nog mooie platte suede (korte) enkellaarsjes voor eronder. Mooie zomerse zachte tint (licht taupe o.i.d) Ik had hele mooi besteld van Kurt Geiger maar ze zijn helaas te groot en een maat kleiner hebben ze niet meer
Gast- Gast
Dankzij dit topic net de stad in geweest en geshopt
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Sugarfall schreef:Haha ja Cimic, ik heb eerder een truttige/lieve/brave stijl dan stoer, al vind ik het ook weleens leuk om me wat stoerder te kleden, maar ik denk dat die jurkjes die ik plaatste jou heel leuk zouden staan, zeker met je mooie krullen!
Dank je wel voor je compilment! Heb ook wel jurkjes maar die graag ik meer als ik op vakantie ben. Ik ben altijd van het stoere casual geweest. Ik voel me bij jurkjes altijd vreselijk ongemakkelijk, misschien dat het dat is.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Cimic schreef:
Dat vind ik echt een super leuk stijltje.
Ik heb ook voornamelijk shortjes in mijn kast liggen
Zoek nu nog mooie platte suede (korte) enkellaarsjes voor eronder. Mooie zomerse zachte tint (licht taupe o.i.d) Ik had hele mooi besteld van Kurt Geiger maar ze zijn helaas te groot en een maat kleiner hebben ze niet meer
Zijn Minnetonka's niet is voor eronder. Een vriendin van mij heeft laatst onzettend leuke licht buine enkellaartjes van Minnetonka gekocht Denk dat dit hier ook erg stoer onder een short staat.
Gast- Gast
Ik had een paar jaar geleden minnetonka's (eerst de tankleurige enkellaarsjes) en het jaar erna hoge zwarte.
Dus ben nu weer opzoek naar iets anders
Dus ben nu weer opzoek naar iets anders
Gast- Gast
loura schreef:Dankzij dit topic net de stad in geweest en geshopt
Wat heb je geshopt?
Ik wil ook nog wat voorjaar/zomer spullen dus ik ga dit weekend een lijstje maken en dit topic is een leuke inspiratiebron. Het mag want ik heb mn kast opgeruimd en heel veel weggedaan dus het moet weer aangevuld worden he..
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Eris schreef:loura schreef:Dankzij dit topic net de stad in geweest en geshopt
Wat heb je geshopt?
Ik wil ook nog wat voorjaar/zomer spullen dus ik ga dit weekend een lijstje maken en dit topic is een leuke inspiratiebron. Het mag want ik heb mn kast opgeruimd en heel veel weggedaan dus het moet weer aangevuld worden he..
Ik heb een paar blousjes gekocht, een ketting en een paar basic hemdjes. Voor de echte warme zomer moet ik nog een paar jurkjes en wat shorts kopen. Die lookbook sites zijn echt handig voor inspiratie!
loura- Ratel
Ik kan echt niets vinden op lookbook, het is zo masaal en weet echt niet waar ik op moet zoeken dan.. Hoe doen jullie dat?
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik klik op de foto's die mij aanspreken en meestal vind ik de andere outfits dan ook leuk. Je moet gewoon veel klikken haha en de dingen onthouden die je mooi vind en daar je inspiratie uithalenDavinia schreef:Ik kan echt niets vinden op lookbook, het is zo masaal en weet echt niet waar ik op moet zoeken dan.. Hoe doen jullie dat?
loura- Ratel
loura schreef:Eris schreef:loura schreef:Dankzij dit topic net de stad in geweest en geshopt
Wat heb je geshopt?
Ik heb een paar blousjes gekocht, een ketting en een paar basic hemdjes. Voor de echte warme zomer moet ik nog een paar jurkjes en wat shorts kopen. Die lookbook sites zijn echt handig voor inspiratie!
Leuk! Die sites zijn inderdaad erg handig. Ik ga dit weekend lekker kijken en dus mijn lijstje maken.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Gympie_ schreef:Nee, precies. Ik open even een nieuw topic in mijn zoektocht naar zo'n soort jurkje. Wellicht heeft iemand nog een idee voor een look a like.
Ik vind hem ook geweldig! Als je een soortgelijk jurkje vindt wil ik het ook graag weten!
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: