Zomer outfits
+15
Aziraphale
Blond
loura
Flippin' Bitch
Guus
Arwyn
Poubelle
Lieke128
Gympie
Spring
Monte
Davinia
TNMN
Jeanette
Sugarfall
19 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zomer outfits
Nog wat outfits:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Hoezo?Dolcis_ schreef:is dit nou de zomermode?
Monte- Ratel
Ik vind het echt vreselijk Alleen dat laatste van jou vindik sommige dingen wel leuk. Maar verder.. euh.. nee niet mijn smaak.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ik vind het echt vreselijk Alleen dat laatste van jou vindik sommige dingen wel leuk. Maar verder.. euh.. nee niet mijn smaak.
Wel grappig ik vind het namelijk best standaart kleding. Ik zie er eigenlijk niets 'raars' ofzo tussen zitten
@ Zelda, Ik ben inderdaad helemaal fan van shorts. In jurkjes lijk ik altijd 20x dikker dan ik ben of het moet een bodycon (strak) jurkje zijn maar dan vind ik mijn benen te dik omdat die dan zo letterlijk tegen elkaar aan komen.
Met een shortje wordt er mooi een scheiding gemaakt tussen mijn benen waardoor ik veel slanker lijk
Gast- Gast
Ik word vrolijk en hebberig van dit topic!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
these shoes!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de mode van de afgelopen twee zomers juist heel erg leuk! Er zitten weer leuke outfits tussen Ik ga vanavond ook nog even zoeken. Heb nu echt hele erge zin om heel erg asociaal te gaan shoppen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Die dingen op de eerste pagina vind ik echt vreselijk en sommige dingen die ik zelf gepost heb zou ik zelf ook niet zo gauw durven dragen(zoals felle en bloemetjes broeken). Maar goed ik loop er dan ook altijd heel casual bij in de zomer, meer zoals dit:
(niet mijn foto)
(niet mijn foto)
Monte- Ratel
Ik vind heel veel dingen die hier staan heel leuk, maar de rokjes en broekjes zijn allemaal zoo kort!!
Dat doe ik echt niet aan hoor, al helemaal niet voor de klas, haha.
Dat doe ik echt niet aan hoor, al helemaal niet voor de klas, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik ben echt heel gek op dit soort jurkjes!
Pleated skirts
Zelda jij kunt dit toch gewoon dragen? Je bent mooi slank
Pleated skirts
Zelda jij kunt dit toch gewoon dragen? Je bent mooi slank
Sugarfall- Kletskop
Wat ik ook echt super leuk vind zijn maxi skirts
Blazer vind ik echt vreselijk haha, maar wel een zomers outfitje
Blazer vind ik echt vreselijk haha, maar wel een zomers outfitje
Gast- Gast
Ja daarom ga ik voorlopig de Zara (en heel veel andere winkels) ook niet meer in Als ik iets leuks zie dan moet ik het gewoon kopen haha, echt een afwijking.
Maxi skirts vind ik ook echt heel leuk! Maar ik ben daar wel een beetje te klein voor, ik lijk daar altijd dikker in dan dat ik ben, wel jammer.
Monte, haha dat vind ik juist helemaal niet leuk!
Maxi skirts vind ik ook echt heel leuk! Maar ik ben daar wel een beetje te klein voor, ik lijk daar altijd dikker in dan dat ik ben, wel jammer.
Monte, haha dat vind ik juist helemaal niet leuk!
Sugarfall- Kletskop
Punk'd schreef:@ Sugerfall, dat soort chiffon achtige jurkjes hebben ze nu veel bij ZARA.
Oeh, dan sjees ik morgen ook naar ZARA
Ik ook niet! Zo braafjes.
Die foto van jou Monte (nouja niet van jouw.. maar die jij postte) zo'n broek komt volgens mij geen enkele vrouw mee weg. Volgens mij is die lengte echt funest voor het vrouwen figuur/de benen.
Die foto van jou Monte (nouja niet van jouw.. maar die jij postte) zo'n broek komt volgens mij geen enkele vrouw mee weg. Volgens mij is die lengte echt funest voor het vrouwen figuur/de benen.
Gast- Gast
Jeannette ik vind nummer 5 en 6 van jouw plaatjes echt leuk! Vooral rokje nummer 6 wil ik hebben.
Sugarfall- Kletskop
Sugarfall schreef:Jeannette ik vind nummer 5 en 6 van jouw plaatjes echt leuk! Vooral rokje nummer 6 wil ik hebben.
Ik vind dat wel echt heel erg schattig maar ik lijkt dan serieus echt een opgepompte ballon haha. Volgens mij zijn dat soort jurkjes mooi bij kleine vrouwen.
Waarschijnlijk komt mijn bilpartij eronder uit
Gast- Gast
Waarom vind ik nou nooit zulke leuke kleding?! Er komt zoveel leuks voorbij, maar als ik naar stad ga kan ik nooit iets vinden.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Weet ik maar ik zou niet weten wat ik ander moet aantrekken. Ik heb best stevige benen en kuiten en vind alles boven de knie niet mooi staan. Dus ja, wat moet ik dan aantrekken in de zomer? Ik wil toch niet alleen maar lange broeken. Misschien moet ik eens een ''what to wear'' topic openen, maar durf niet zo goed.Punk'd schreef:Ik ook niet! Zo braafjes.
Monte- Ratel
Davinia schreef:Waarom vind ik nou nooit zulke leuke kleding?! Er komt zoveel leuks voorbij, maar als ik naar stad ga kan ik nooit iets vinden.
Ik ook niet hoor!! Online shoppen is de uitkomt
Als ik naar stad ga kom ik gewoon chagerijnig thuis haha. Of ik ga tegenwoordig met de instelling dat ik toch niets koop. Vooral hier in Nijmegen vind ik er geen kloot aan (vero moda, only, H&M, vila, pieces etc.) allemaal hetzelfde.. niet verrassend, ieder seizoen weer variaties op eerdere seizoenen. neeuhh haha.
@ Monte.. Misschien iets van een cityshort, dat zijn wel shorts op die lengte maar die lopen recht af (dus zonder frummels bij de knieen?). Of knie rokken of demi skirts (kuithoogte).
Vollere vrouwen kunnen ook zoveel leuke zomerkleding aan. (bijv. de ASOS Curve lijn, begint bij maat 44 - Gewoon even voor het idee de foto's erbij). Ik snap dat hotpants of strakke rokjes niet voor iedereen zijn weggelegd maar toch denk ik echt dat er leuke kleding is voor de vollere vrouw.
Zo'n rok bijv. (niet perse voor de zomer hoor, maar in het algemeen) In de juiste maat kleed dat zo perfect af! Echt jammer dat ik die bijna nooit zie bij de vollere vrouw.
Gast- Gast
Ik maak wel even een nieuw topic, kunnen mensen mij mooi tips geven. Dat kan ik wel gebruiken.
Monte- Ratel
Ik vind die kanten shortjes ook erg leuk, maar vind dat ik te dikke bovenbenen heb daarvoor.
Sowiezo veel van de outfits vind ik niet mooi staan bij mezelf. Ten minste, wel als ik van bovenaf kijk zegmaar, maar dan kijk ik in de spiegel en dan vind ik het toch niet zo leuk staan.
Sowiezo veel van de outfits vind ik niet mooi staan bij mezelf. Ten minste, wel als ik van bovenaf kijk zegmaar, maar dan kijk ik in de spiegel en dan vind ik het toch niet zo leuk staan.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Sugarfall schreef:Jeannette ik vind nummer 5 en 6 van jouw plaatjes echt leuk! Vooral rokje nummer 6 wil ik hebben.
Ja, die is leuk he! En het stomme is dat ik hem pas ergens heb zien hangen, maar weet bij god niet meer waar.
Ik vind die kanten shortjes helemaal te gek! Alleen word ik nooit uber bruin, dus moet dan niet geheel wit hebben.
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: