Zomer outfits
+15
Aziraphale
Blond
loura
Flippin' Bitch
Guus
Arwyn
Poubelle
Lieke128
Gympie
Spring
Monte
Davinia
TNMN
Jeanette
Sugarfall
19 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zomer outfits
Leuk leuk leuk! Jullie zijn goed! Kan ik bij vakantieveilingen.nl niet bieden op een dag shoppen met jullie ofzo
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Punk'd schreef:Davinia schreef:Waarom vind ik nou nooit zulke leuke kleding?! Er komt zoveel leuks voorbij, maar als ik naar stad ga kan ik nooit iets vinden.
Ik ook niet hoor!! Online shoppen is de uitkomt
Als ik naar stad ga kom ik gewoon chagerijnig thuis haha. Of ik ga tegenwoordig met de instelling dat ik toch niets koop. Vooral hier in Nijmegen vind ik er geen kloot aan (vero moda, only, H&M, vila, pieces etc.) allemaal hetzelfde.. niet verrassend, ieder seizoen weer variaties op eerdere seizoenen. neeuhh haha.
Dat heb ik dus ook. Alleen online kan ik ook niets vinden.
Vaak is dan dat ik het bij een ander leuk vind en bij mezelf juist zo saai. Net zoals een shortje en een wijder hempje. Leuk bij die modellen, bij mij heel saai alsof ik niets leukers kon bedenken.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Punk'd: Er zit een verschil tussen vol en vol hè
De modellen van Asos zijn wel vol, maar wel echt goed geproportioneerd. Ik ben dat dus echt niet..
Zo'n kokerrok ziet er bij mij niet uit, omdat ik echt brede heupen heb en een behoorlijk buikje. Dan is dat echt niet flatteus kan ik je vertellen, haha.
De modellen van Asos zijn wel vol, maar wel echt goed geproportioneerd. Ik ben dat dus echt niet..
Zo'n kokerrok ziet er bij mij niet uit, omdat ik echt brede heupen heb en een behoorlijk buikje. Dan is dat echt niet flatteus kan ik je vertellen, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Punk'd: Er zit een verschil tussen vol en vol hè
Jaa dat is natuurlijk ook wel waar, maar een taille kun je faken (En Monte heeft echt een mooie geproportioneerd figuur qua vrouwelijke vormen, het zit op de juiste plek zeg maar! )
Ik denk echt dat er genoeg vrouwen zijn die zichzelf dikker denken te vinden dan dat ze zijn en snel veilige kleding kiezen terwijl net een andere keuze vaak zo leuk is of verrassend.
Gast- Gast
Die taille heb ik gelukkig wel, ik moet gewoon aan de onderkant geen te strakke dingen hebben. Geen bodycon zeg maar, daar word ik een appeltje in terwijl ik dat niet echt ben.
Ik wil nu heel graag denken dat als ik al die kilo's eens afval, ik net zo'n figuurtje heb als Monte, haha
Ik wil nu heel graag denken dat als ik al die kilo's eens afval, ik net zo'n figuurtje heb als Monte, haha
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ooh jeanette, dat jeans shortje met kant aan de zijkant ga ik namaken!
Leuk topic, heerlijke inspiratie ik ben wel van de zoete stijl dus kan me veel vinden in de afbeeldingen van Sugerfall! Maar ben echt op budget dus van die leuke dingetjes kan ik best zelf klussen had ik bedacht (heb genoeg oude spijkerbroeken in de kast)
Ik zie deze afbeeldingen wel echt als inspiratie, hier op de foto en die modellen staat het mooi... Maar veel is wel echt te kort of te luchtig voor een zomerse dag hier in NL
Maarr in Barca kan ik me lekker laten gaan
Leuk topic, heerlijke inspiratie ik ben wel van de zoete stijl dus kan me veel vinden in de afbeeldingen van Sugerfall! Maar ben echt op budget dus van die leuke dingetjes kan ik best zelf klussen had ik bedacht (heb genoeg oude spijkerbroeken in de kast)
Ik zie deze afbeeldingen wel echt als inspiratie, hier op de foto en die modellen staat het mooi... Maar veel is wel echt te kort of te luchtig voor een zomerse dag hier in NL
Maarr in Barca kan ik me lekker laten gaan
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Heerlijk topic! Zelf hou ik van die zwierige lange rokken, met een hemdje erop.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Mooie plaatjes!! Ik vind zelf die half lange rokken erg mooi maar elke keer als ik die aan doe in de winkel vind ik dat ik een huggeeee reet heb ik zn rok. Maar ik heb hier plaatjes voorbij zien komen waarbij volleren meiden dan ik zn rok dragen. Ikke niet snap :s
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
[quote="Punk'd"]
Jammer dat ik niet op Asos kan bestellen, heb geen creditcard.
Zoiets draag ik zelf ook, ik heb ongeveer het figuur van die 'vollere vrouw' maar inderdaad, er is genoeg leuke kleding voor vollere vrouwen te vinden inderdaad.Davinia schreef:
Zo'n rok bijv. (niet perse voor de zomer hoor, maar in het algemeen) In de juiste maat kleed dat zo perfect af! Echt jammer dat ik die bijna nooit zie bij de vollere vrouw.
Gast- Gast
[quote="Zelda"]
Nee joh Zelda, volgens mij heb jij echt niet het figuur van die vollere vrouw! Misschien wel de vormen, maar dan nog een stukkie smaller!
Punk'd schreef:Zoiets draag ik zelf ook, ik heb ongeveer het figuur van die 'vollere vrouw' maar inderdaad, er is genoeg leuke kleding voor vollere vrouwen te vinden inderdaad.Davinia schreef:
Zo'n rok bijv. (niet perse voor de zomer hoor, maar in het algemeen) In de juiste maat kleed dat zo perfect af! Echt jammer dat ik die bijna nooit zie bij de vollere vrouw.
Nee joh Zelda, volgens mij heb jij echt niet het figuur van die vollere vrouw! Misschien wel de vormen, maar dan nog een stukkie smaller!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
[quote="Zelda"]
Zoiets heb ik ook:) Ik wilde hem eigenlijk vandaag aandoen (met pumps), maar bedacht me dat ik steeds de enge trap op kantoor op moet omdat we aan het verhuizen zijn (dus met stapels dossiers de enge trap af). Toch maar gekozen voor een broek (wel een mintgroen) met ballerina's.
Punk'd schreef:Zoiets draag ik zelf ook, ik heb ongeveer het figuur van die 'vollere vrouw' maar inderdaad, er is genoeg leuke kleding voor vollere vrouwen te vinden inderdaad.Davinia schreef:
Zoiets heb ik ook:) Ik wilde hem eigenlijk vandaag aandoen (met pumps), maar bedacht me dat ik steeds de enge trap op kantoor op moet omdat we aan het verhuizen zijn (dus met stapels dossiers de enge trap af). Toch maar gekozen voor een broek (wel een mintgroen) met ballerina's.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
[quote="Pixie"]
Nee hoor echt niet, believe me ik heb dan wel geen maat 44, maar mijn figuur komt wel overeen met dat van de plaatjes.Zelda schreef:Punk'd schreef:Zoiets draag ik zelf ook, ik heb ongeveer het figuur van die 'vollere vrouw' maar inderdaad, er is genoeg leuke kleding voor vollere vrouwen te vinden inderdaad.Davinia schreef:
Gast- Gast
[quote="Zelda"]
Ah ok, ik dacht ook dat je de maat bedoelde .
Ik heb ook zo'n figuur, maar ook met een wat kleinere maat.
Pixie schreef:Nee hoor echt niet, believe me ik heb dan wel geen maat 44, maar mijn figuur komt wel overeen met dat van de plaatjes.Zelda schreef:Punk'd schreef:Zoiets draag ik zelf ook, ik heb ongeveer het figuur van die 'vollere vrouw' maar inderdaad, er is genoeg leuke kleding voor vollere vrouwen te vinden inderdaad.Davinia schreef:
Ah ok, ik dacht ook dat je de maat bedoelde .
Ik heb ook zo'n figuur, maar ook met een wat kleinere maat.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik vind die modellen van de asos curved lijn echt zó niet curvy. Ze hebben gewoon geen taille, maar slanke armen en benen. Niet representatief vind ik.
Gast- Gast
[quote="Chance"]
Zo'n rok kun je ook kopen bij topvintage.nl
Zelda schreef:Punk'd schreef:Zoiets draag ik zelf ook, ik heb ongeveer het figuur van die 'vollere vrouw' maar inderdaad, er is genoeg leuke kleding voor vollere vrouwen te vinden inderdaad.Davinia schreef:
Zo'n rok kun je ook kopen bij topvintage.nl
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Net een heel mandje vol bij de HM website vol inspiratie geshopt na dit topic.. Maar toch maar weggedaan. Goed he
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zelda schreef:Mij lijkt het idd niet dat de modellen op de foto maat 44 hebben?
Het moet bijna wel want de Curve lijn begint bij maat 44.
Maar die modellen zijn wel allemaal boven de 180 cm. Dan ziet een maat 44 er natuurlijk anders uit dan bij iemand van 160.
Gast- Gast
@ Zelda, heb je mijn vraag nog gelezen op pagina 2 waar dat jurkje vandaan komt?? Ik ben heel nieuwsgierig!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ja dat is inderdaad waar!Punk'd schreef:Zelda schreef:Mij lijkt het idd niet dat de modellen op de foto maat 44 hebben?
Het moet bijna wel want de Curve lijn begint bij maat 44.
Maar die modellen zijn wel allemaal boven de 180 cm. Dan ziet een maat 44 er natuurlijk anders uit dan bij iemand van 160.
Gast- Gast
Nee overheen gelezen.. Ik heb de plaatjes gewoon via Google gezocht ik zal eens kijken.Gympie_ schreef:@ Zelda, heb je mijn vraag nog gelezen op pagina 2 waar dat jurkje vandaan komt?? Ik ben heel nieuwsgierig!
Gast- Gast
Zelda schreef:Nee overheen gelezen.. Ik heb de plaatjes gewoon via Google gezocht ik zal eens kijken.Gympie_ schreef:@ Zelda, heb je mijn vraag nog gelezen op pagina 2 waar dat jurkje vandaan komt?? Ik ben heel nieuwsgierig!
Ik bedacht me net dat ik de link in de eigenschappen misschien kon kopieren naar Google afbeeldingen. Ik kom op een soort blog uit. Ik denk dat dit niet gaat lukken. Helaas.
Gympie- Kletskop
Op een van die blogs vind ik dit over dit jurkje: Jessica was also spotted at the Christian Dior show wearing a Christian Dior floral dress from the Resort 2011 collection. She teamed the floaty summer dress with white Mary-Jane pumps to give it a real casual summer style.
En op een andere:
Jessica steps out in a Christian Dior floral dress from the Resort 2011 collection. Moreover, the floral summer dress is teamed with white Mary-Jane pumps, which give her a real casual summer style. What’s more, owing to this fresh and neat style, she can easily stand out in the crowd.
Christian Dior dus.
En op een andere:
Jessica steps out in a Christian Dior floral dress from the Resort 2011 collection. Moreover, the floral summer dress is teamed with white Mary-Jane pumps, which give her a real casual summer style. What’s more, owing to this fresh and neat style, she can easily stand out in the crowd.
Christian Dior dus.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Thanks, Marin!!
Gympie- Kletskop
Hm, ik denk dat dit toch heel lastig wordt...en als ik 'm vind, dat ik dan ga huilen van de prijs.
Gympie- Kletskop
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: