Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer outfits

+15
Aziraphale
Blond
loura
Flippin' Bitch
Guus
Arwyn
Poubelle
Lieke128
Gympie
Spring
Monte
Davinia
TNMN
Jeanette
Sugarfall
19 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zomer outfits - Pagina 3 Empty Re: Zomer outfits

Bericht  Lieke128 wo 16 mei 2012 - 7:53

Leuk leuk leuk! Jullie zijn goed! Kan ik bij vakantieveilingen.nl niet bieden op een dag shoppen met jullie ofzoZomer outfits - Pagina 3 394967

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Davinia wo 16 mei 2012 - 7:59

Punk'd schreef:
Davinia schreef:Waarom vind ik nou nooit zulke leuke kleding?! Er komt zoveel leuks voorbij, maar als ik naar stad ga kan ik nooit iets vinden.

Ik ook niet hoor!! Online shoppen is de uitkomt Zomer outfits - Pagina 3 1578173417

Als ik naar stad ga kom ik gewoon chagerijnig thuis haha. Of ik ga tegenwoordig met de instelling dat ik toch niets koop. Vooral hier in Nijmegen vind ik er geen kloot aan (vero moda, only, H&M, vila, pieces etc.) allemaal hetzelfde.. niet verrassend, ieder seizoen weer variaties op eerdere seizoenen. neeuhh haha.

Dat heb ik dus ook. Alleen online kan ik ook niets vinden.
Vaak is dan dat ik het bij een ander leuk vind en bij mezelf juist zo saai. Net zoals een shortje en een wijder hempje. Leuk bij die modellen, bij mij heel saai alsof ik niets leukers kon bedenken.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Arwyn wo 16 mei 2012 - 8:10

Punk'd: Er zit een verschil tussen vol en vol hè Zomer outfits - Pagina 3 394967
De modellen van Asos zijn wel vol, maar wel echt goed geproportioneerd. Ik ben dat dus echt niet..
Zo'n kokerrok ziet er bij mij niet uit, omdat ik echt brede heupen heb en een behoorlijk buikje. Dan is dat echt niet flatteus kan ik je vertellen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 8:13

Arwyn schreef:Punk'd: Er zit een verschil tussen vol en vol hè Zomer outfits - Pagina 3 394967
De modellen van Asos zijn wel vol, maar wel echt goed geproportioneerd. Ik ben dat dus echt niet..
Zo'n kokerrok ziet er bij mij niet uit, omdat ik echt brede heupen heb en een behoorlijk buikje. Dan is dat echt niet flatteus kan ik je vertellen, haha.

Jaa dat is natuurlijk ook wel waar, maar een taille kun je faken Wink (En Monte heeft echt een mooie geproportioneerd figuur qua vrouwelijke vormen, het zit op de juiste plek zeg maar! Very Happy )

Ik denk echt dat er genoeg vrouwen zijn die zichzelf dikker denken te vinden dan dat ze zijn en snel veilige kleding kiezen terwijl net een andere keuze vaak zo leuk is of verrassend.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 16 mei 2012 - 8:16

Die taille heb ik gelukkig wel, ik moet gewoon aan de onderkant geen te strakke dingen hebben. Geen bodycon zeg maar, daar word ik een appeltje in terwijl ik dat niet echt ben.

Ik wil nu heel graag denken dat als ik al die kilo's eens afval, ik net zo'n figuurtje heb als Monte, haha smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Guus do 17 mei 2012 - 4:08

Ooh jeanette, dat jeans shortje met kant aan de zijkant ga ik namaken!

Leuk topic, heerlijke inspiratie smile ik ben wel van de zoete stijl dus kan me veel vinden in de afbeeldingen van Sugerfall! Maar ben echt op budget dus van die leuke dingetjes kan ik best zelf klussen had ik bedacht (heb genoeg oude spijkerbroeken in de kast)

Ik zie deze afbeeldingen wel echt als inspiratie, hier op de foto en die modellen staat het mooi... Maar veel is wel echt te kort of te luchtig voor een zomerse dag hier in NL

Maarr in Barca kan ik me lekker laten gaan Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flippin' Bitch do 17 mei 2012 - 10:23

Heerlijk topic! Zelf hou ik van die zwierige lange rokken, met een hemdje erop.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  loura do 17 mei 2012 - 19:56

Mooie plaatjes!! Ik vind zelf die half lange rokken erg mooi maar elke keer als ik die aan doe in de winkel vind ik dat ik een huggeeee reet heb ik zn rok. Maar ik heb hier plaatjes voorbij zien komen waarbij volleren meiden dan ik zn rok dragen. Ikke niet snap :s
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 19:59

[quote="Punk'd"]
Davinia schreef:

Zo'n rok bijv. (niet perse voor de zomer hoor, maar in het algemeen) In de juiste maat kleed dat zo perfect af! Echt jammer dat ik die bijna nooit zie bij de vollere vrouw.
Zomer outfits - Pagina 3 Image1xl

Zoiets draag ik zelf ook, ik heb ongeveer het figuur van die 'vollere vrouw' :P maar inderdaad, er is genoeg leuke kleding voor vollere vrouwen te vinden inderdaad.
Jammer dat ik niet op Asos kan bestellen, heb geen creditcard.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle do 17 mei 2012 - 20:48

[quote="Zelda"]
Punk'd schreef:
Davinia schreef:

Zo'n rok bijv. (niet perse voor de zomer hoor, maar in het algemeen) In de juiste maat kleed dat zo perfect af! Echt jammer dat ik die bijna nooit zie bij de vollere vrouw.

Zoiets draag ik zelf ook, ik heb ongeveer het figuur van die 'vollere vrouw' :P maar inderdaad, er is genoeg leuke kleding voor vollere vrouwen te vinden inderdaad.

Nee joh Zelda, volgens mij heb jij echt niet het figuur van die vollere vrouw! Misschien wel de vormen, maar dan nog een stukkie smaller!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Blond do 17 mei 2012 - 20:59

[quote="Zelda"]
Punk'd schreef:
Davinia schreef:

Zoiets draag ik zelf ook, ik heb ongeveer het figuur van die 'vollere vrouw' Zomer outfits - Pagina 3 253468018 maar inderdaad, er is genoeg leuke kleding voor vollere vrouwen te vinden inderdaad.

Zoiets heb ik ook:) Ik wilde hem eigenlijk vandaag aandoen (met pumps), maar bedacht me dat ik steeds de enge trap op kantoor op moet omdat we aan het verhuizen zijn (dus met stapels dossiers de enge trap af). Toch maar gekozen voor een broek (wel een mintgroen) met ballerina's.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 21:03

[quote="Pixie"]
Zelda schreef:
Punk'd schreef:
Davinia schreef:

Nee joh Zelda, volgens mij heb jij echt niet het figuur van die vollere vrouw! Misschien wel de vormen, maar dan nog een stukkie smaller!
Nee hoor echt niet, believe me Wink ik heb dan wel geen maat 44, maar mijn figuur komt wel overeen met dat van de plaatjes.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle do 17 mei 2012 - 21:09

[quote="Zelda"]
Pixie schreef:
Zelda schreef:
Punk'd schreef:
Davinia schreef:

Nee hoor echt niet, believe me Wink ik heb dan wel geen maat 44, maar mijn figuur komt wel overeen met dat van de plaatjes.

Ah ok, ik dacht ook dat je de maat bedoelde Wink.
Ik heb ook zo'n figuur, maar ook met een wat kleinere maat.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 21:11

Ik vind die modellen van de asos curved lijn echt zó niet curvy. Ze hebben gewoon geen taille, maar slanke armen en benen. Niet representatief vind ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 21:24

Mij lijkt het idd niet dat de modellen op de foto maat 44 hebben?

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale do 17 mei 2012 - 21:30

[quote="Chance"]
Zelda schreef:
Punk'd schreef:
Davinia schreef:

Zoiets draag ik zelf ook, ik heb ongeveer het figuur van die 'vollere vrouw' Zomer outfits - Pagina 3 253468018 maar inderdaad, er is genoeg leuke kleding voor vollere vrouwen te vinden inderdaad.

Zoiets heb ik ook:) Ik wilde hem eigenlijk vandaag aandoen (met pumps), maar bedacht me dat ik steeds de enge trap op kantoor op moet omdat we aan het verhuizen zijn (dus met stapels dossiers de enge trap af). Toch maar gekozen voor een broek (wel een mintgroen) met ballerina's.

Zo'n rok kun je ook kopen bij topvintage.nl smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Marin do 17 mei 2012 - 22:20

Net een heel mandje vol bij de HM website vol inspiratie geshopt na dit topic.. Maar toch maar weggedaan. Goed he smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 22:30

Zelda schreef:Mij lijkt het idd niet dat de modellen op de foto maat 44 hebben?

Het moet bijna wel want de Curve lijn begint bij maat 44.

Maar die modellen zijn wel allemaal boven de 180 cm. Dan ziet een maat 44 er natuurlijk anders uit dan bij iemand van 160.

Gast
Gast

Bericht  Gympie do 17 mei 2012 - 22:32

@ Zelda, heb je mijn vraag nog gelezen op pagina 2 waar dat jurkje vandaan komt?? Ik ben heel nieuwsgierig! Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 22:40

Punk'd schreef:
Zelda schreef:Mij lijkt het idd niet dat de modellen op de foto maat 44 hebben?

Het moet bijna wel want de Curve lijn begint bij maat 44.

Maar die modellen zijn wel allemaal boven de 180 cm. Dan ziet een maat 44 er natuurlijk anders uit dan bij iemand van 160.
Ja dat is inderdaad waar!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 22:40

Gympie_ schreef:@ Zelda, heb je mijn vraag nog gelezen op pagina 2 waar dat jurkje vandaan komt?? Ik ben heel nieuwsgierig! Very Happy
Nee overheen gelezen.. Ik heb de plaatjes gewoon via Google gezocht :P ik zal eens kijken.

Gast
Gast

Bericht  Gympie do 17 mei 2012 - 22:45

Zelda schreef:
Gympie_ schreef:@ Zelda, heb je mijn vraag nog gelezen op pagina 2 waar dat jurkje vandaan komt?? Ik ben heel nieuwsgierig! Very Happy
Nee overheen gelezen.. Ik heb de plaatjes gewoon via Google gezocht Zomer outfits - Pagina 3 253468018 ik zal eens kijken.

Ik bedacht me net dat ik de link in de eigenschappen misschien kon kopieren naar Google afbeeldingen. Ik kom op een soort blog uit. Ik denk dat dit niet gaat lukken. Helaas. Neutral
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin do 17 mei 2012 - 22:49

Op een van die blogs vind ik dit over dit jurkje: Jessica was also spotted at the Christian Dior show wearing a Christian Dior floral dress from the Resort 2011 collection. She teamed the floaty summer dress with white Mary-Jane pumps to give it a real casual summer style.

En op een andere:

Jessica steps out in a Christian Dior floral dress from the Resort 2011 collection. Moreover, the floral summer dress is teamed with white Mary-Jane pumps, which give her a real casual summer style. What’s more, owing to this fresh and neat style, she can easily stand out in the crowd.

Christian Dior dus.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gympie do 17 mei 2012 - 22:51

Thanks, Marin!! Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gympie do 17 mei 2012 - 22:57

Hm, ik denk dat dit toch heel lastig wordt...en als ik 'm vind, dat ik dan ga huilen van de prijs.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud