vraagje,Dirkje en c&a
+5
Teddyaapje
M@niek
loesje
Supertalentje
Annemie
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
vraagje,Dirkje en c&a
Ik had via internet een setje van Dirkje besteld via mp. Nu zijn de etiketten uit het broekje geknipt en op de knoopjes staat babyclub,dat is toch van c&a? Ze zei ook dat het maat 86 is,maar het broekje is nog kleiner dan de maat 80 broekjes die ik heb,er zou ook een verstelbaar elastiek in zitten,niet dus... maar weet iemand of babyclub van c&a is of dat het ook op de broekjes van Dirkje staat?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Re: vraagje,Dirkje en c&a
Babyclub is van C&A en op de kleding van Dirkje staat gewoon Dirkje.
In elk geval op de kleding die ik heb en heb gehad voor de kinderen.
In elk geval op de kleding die ik heb en heb gehad voor de kinderen.
Gast- Gast
Voor zover ik weet is babyclub idd van C&A. Het zou erg lullig zijn als je bent opgelicht! (dat zou ik toch echt niet kunnen)
Gast- Gast
Ik heb even gekeken en op mijn Dirkje kleding staat geen 'babyclub', als je googled op 'merk babyclub' dan krijg ik allemaal dingen van C&A.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
volgens mij kan het wel kloppen en ik vind dat kleding van c@a vaak klein valt zeker de rompers.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
babyclub is van c&a met zo´n sluitspeld als logo. Ben je gewoon opgelicht, lekker lullig! Hoop niet dat je teveel heb betaald.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Dan ben ik dus idd opgelicht... zal ik die vrouw nog mailen?? Kan er toch niks meer aan doen.. ik zal wel zeggen dat ze volgens mij per ongeluk een verkeerd broekje heeft gestuurd.
Annemie- Ratel
Ik baal er ook van dat hij al zo klein is,was een setje voor de zomer...
Annemie- Ratel
Annemie schreef:Dan ben ik dus idd opgelicht... zal ik die vrouw nog mailen?? Kan er toch niks meer aan doen.. ik zal wel zeggen dat ze volgens mij per ongeluk een verkeerd broekje heeft gestuurd.
Nee heb je, ja kun je krijgen. Ik zou er zoiezo wel idd een mail achter aan sturen hoor. En misschien alsnog zelf verkopen als het toch niet past ;-)
Gast- Gast
Ik zou sowieso mailen!
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Gast- Gast
Misschien kun je je van de domme houden en vragen of ze pakketjes verwisseld heeft? Dat ze de kleertjes die iemand anders wilde hebben naar jou heeft gestuurd, en die van jouw naar iemand anders?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Je zou kunnen mailen en als het echt een foutje is dan zal ze het goede op kunnen sturen maar anders even bij mp aangeven dat ze je heeft opgelicht.
M@niek- Ratel
Ik zou zeker mailen(of bellen, is nog beter) en dan uitleggen dat het niet klopt wat je hebt gehad en dat je je geld terug wilt en deze terugstuurt. Gewoon zeggen dat dit niet is wat je gekocht hebt en niet mee akkoord gaat. Ik had dat laatst met een camera(heb ik nog een topic over geopend). Deze was stukker dan ik hem kocht en gelijk gebeld en gezegd dat ik geld terug wilde en hem terug zou sturen. Heb nog me geld terug gehad ook, dus gewoon altijd proberen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Ik mag hopen dat ze een foutje gemaakt heeft, dus dat zou ik haar ook mailen. Heb je de advertentie bewaard? (anders kun je deze misschien niet meer terugvinden)
Supertalentje- Kletskop
Ik ga me wel even van de domme houden,misschien heeft ze zich wel echt vergist. De broek ziet er verder wel uit als toen op de advertentie,maar daar kon je de details niet zien. 9 euro betaald,maar het gaat om het principe en dat het dus ook echt geen maat 86 is en geen dirkje. Ben benieuwd of ze reageert.
Annemie- Ratel
Het is mezelf gelukkig nog niet voorgekomen, maar tegenwoordig kijk ik ook vooral in de buurt zodat ik het kan ophalen en bekijken. Zo voorkom je ook teleurstelling.
Gast- Gast
De advertentie staat niet meer op mp. De tekst van de advertentie staat nog wel in mijn mail.
Annemie- Ratel
Anniej_S schreef:Het is mezelf gelukkig nog niet voorgekomen, maar tegenwoordig kijk ik ook vooral in de buurt zodat ik het kan ophalen en bekijken. Zo voorkom je ook teleurstelling.
Voortaan haal ik het ook wel op.
Annemie- Ratel
Anniej_S schreef:Het is mezelf gelukkig nog niet voorgekomen, maar tegenwoordig kijk ik ook vooral in de buurt zodat ik het kan ophalen en bekijken. Zo voorkom je ook teleurstelling.
+1, jammer dat je op deze manier niemand kunt vertrouwen. Alhoewel ik echt veel baby/kinderkleding op mp hebt gekocht maar nog nooit problemen mee heb gehad. Oo wacht 1 keer had ik een roze broekje van ducky beauu gekocht en die was volgens haar nieuw maar zat vol met vlekken, gelukkig was dit in combinatie met een jurkje en die was wel nieuw en daar ging het mij om.
M@niek- Ratel
Misschien een tip voor alle mama's; sla desnoods de VERKOOP pagina op, dus de pagina waar alle adv's worden aangeboden zodat je altijd nog weet dat die persoon het aan jouw verkocht heeft..
Of sla de adv op in bewaarde advertenties
Heb je al een mail gestuurd? Of heb je ook geen email adres meer?
Of sla de adv op in bewaarde advertenties
Heb je al een mail gestuurd? Of heb je ook geen email adres meer?
Gast- Gast
Ik heb haar gemaild, ben benieuwd. Ik heb al haar mailtjes trouwens bewaard, daar staat dus gelukkig nog de advertentie tekst in, als je een advertentie als bewaarde advertentie op slaat, dan gaat hij daar wel weg als die niet meer op mp staat.
Annemie- Ratel
Ze zei dat ik hem maar weer moest verkopen op mp, hmmmzz.. ik heb nog een keer gemaild en nogmaals gezegd dat ik het wel raar vond dat in de advertentie staat dat het een dirkje is en het is dus een c&a, dan had ik hem net zo goed nieuwe kunnen kopen voor die paar euro meer.
Annemie- Ratel
Annemie schreef:Ze zei dat ik hem maar weer moest verkopen op mp, hmmmzz.. ik heb nog een keer gemaild en nogmaals gezegd dat ik het wel raar vond dat in de advertentie staat dat het een dirkje is en het is dus een c&a, dan had ik hem net zo goed nieuwe kunnen kopen voor die paar euro meer.
Nou idd! En als ze al reageert op hmmzzz dan zou ik zeker MP een klacht sturen, misschien doen ze er wel niks aan, maar wie weet licht ze nog wel meer mensen op!
Nu gaat het nog om een broekje, volgende x iets anders wat misschien wel meer kost!
En idd, als hij er verder goed uit ziet, zou ik het broekje alsnog verkopen, wat je er voor terug krijgt is weer mooi meegenomen.
Jammer dat sommige mensen het voor andere weer zo moeten verpesten.
Gast- Gast
Ik zou aangeven dat zij hem maar weer moet verkopen en dat jij je geld terug wilt.
Supertalentje- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: