Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vaak naar de huisarts met je kindje?

+13
Novalee
_Jet
Theeleut
Liadan
Happydobby
Supertalentje
Annemie
M@niek
SarahKey
Jazzlyn
Takkie
Susan
Pien
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vaak naar de huisarts met je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Vaak naar de huisarts met je kindje?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 21:43

Ik heb hier de afspraak voor de huisarts voor vandaag af kunnen zeggen. Het ging gister ineens zoveel beter met hem. Dus heb in overleg de afspraak afgezegd.



Ik heb wel een andere vraag. Mijn zoontje heeft eigenlijk altijd wel goed geslapen. Maar de laatste anderhalve week is het echt drama. Dan wordt hij 's avonds of 's nachts wakker en lijkt hij steeds buikpijn te hebben. Ook 's morgens wordt hij soms eerder wakker. Het komt volgens mij niet van de tanden. Geen idee of het een fase ofzo is. Iemand ervaring hiermee? Hij is nu 9 maanden. Overdag heeft hij overigens nergens last van en hij krijgt ook niet ineens wat anders te eten. Dus ik zou zelf echt niet weten wat het is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vaak naar de huisarts met je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Vaak naar de huisarts met je kindje?

Bericht  Annemie di 15 mei 2012 - 23:07

Ik denk dat het een fase is of dat hij misschien toch ergens last van heeft,maar ze kunnen helaas niet praten... dus is altijd maar gissen..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaak naar de huisarts met je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Vaak naar de huisarts met je kindje?

Bericht  troela wo 16 mei 2012 - 6:49

Nee nog nooit bij de huisarts geweest. Vind dat ouders tegenwoordig zo vaak te snel heengaan. Kan me wel voorstellen dat dit een huisarts gaat irriteren...

troela
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 39
Registratiedatum : 06-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaak naar de huisarts met je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Vaak naar de huisarts met je kindje?

Bericht  Liadan wo 16 mei 2012 - 7:06

troela schreef:Nee nog nooit bij de huisarts geweest. Vind dat ouders tegenwoordig zo vaak te snel heengaan. Kan me wel voorstellen dat dit een huisarts gaat irriteren...
Vind je dat ja? Dat merk ik echt totaal niet in mijn omgeving en bij mezelf. Daarbij vind ik het heel normaal dat ouders naar de huisarts gaan als ze zich zorgen maken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaak naar de huisarts met je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Vaak naar de huisarts met je kindje?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:36

wij zijn één keer geweest toen ze maar bleef kwakkelen en na weken van hoesten, verhoging, verkouden, weer verhoging kreeg ze een kuurtje en was ze er een paar dagen later doorheen.

de andere keer ben ik in één week een keer of 3 geweest bij twijfel over een blaasontsteking en andere vage klachten (verhoging, grijpen naar de buik, 'au' roepen) wat na een paar dagen hoge koorts en niet meer drinken werd. Dit bleek inderdaad een blaasontsteking te zijn geweest i.c.m. de vijfde ziekte.

oh, en we hebben een keer gebeld voor spruw, maar toen zijn we niet langs geweest

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vaak naar de huisarts met je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Vaak naar de huisarts met je kindje?

Bericht  Purpleflower wo 16 mei 2012 - 8:47

in 1,5 jaar tijd al heel vaak

eerste half jaar 10x ofzo (ivm aangeboren hart afwijking, als ze boven de 39 graden kwam en niet goed dronk, wou de ha haar zien)(en door haar hemangioom op haar lip)

en van half jaar tot nu 1,5 jaar ook best een aantal keer, was ook echt elke keer nodig..4x doorverwijzing kinderarts..
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaak naar de huisarts met je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Vaak naar de huisarts met je kindje?

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 8:47

volgens mij weet ik ineens wie je bent/was Purpleflower Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vaak naar de huisarts met je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Vaak naar de huisarts met je kindje?

Bericht  Parisienne wo 16 mei 2012 - 10:26

Ja, ik weet denk ik ook wie je bent Purpleflower :cheering:
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaak naar de huisarts met je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Vaak naar de huisarts met je kindje?

Bericht  Printje wo 16 mei 2012 - 20:00

Ik ben al een paar keer bij de HAP geweest, ga liever 1x teveel als te weinig. Vooral omdat ze het toch nog niet precies kunnen aangeven wat er is.
Bij de huisarts ben ik al vele malen meer geweest, is het niet voor zijn oren is het wel voor het hoesten. Ik neem met hem geen risico en wanneer ik bel moet ik altijd langskomen ondanks dat ik gewoon wat info wil hebben maar dat doen ze hier standaard met jonge kinderen dat je moet komen.

Overigens heeft de wachtruimte vd huisarts vaak al een helende werking op mijn zoontje....thuis echt hangerig/huilerig en niets willen en daar is hij weer helemaal blij...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaak naar de huisarts met je kindje? - Pagina 2 Empty Re: Vaak naar de huisarts met je kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum