Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aantal kinderen

+33
pippeloentje
M@niek
Pandora
Viva
Aggi
Ugly Betty
Sophiee
mii_joyce
MissD
Pussycat
Stuiterbal
Flower_L
Snoes
Coccinelle
Printje
Thunder
Linda
RYW
studiebol
Liadan
-Ieniemienie-
loesje
Susan
kwak
_Lana_
Flip Fluitketel
Aimee
SarahKey
Mom-Of-3
Filoria
Wennes
sheila123
Annemie
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 22:37

We zijn er allebei nog niet echt over uit.


Laatst aangepast door freakielief op zo 13 mei 2012 - 23:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Aggi zo 13 mei 2012 - 23:08

Als het ons gegeven is willen mijn vriend en ik er in de toekomst nog een 2de kindje bij.

Met 2 kindjes is ons gezin voor ons wel compleet.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Viva zo 13 mei 2012 - 23:22

Heel in het begin niet, ik wilde er altijd 3 terwijl mijn man er "maar" 2 wilde.
Nu is hij er ook van overtuigd 3 kindjes te willen in totaal.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Pandora zo 13 mei 2012 - 23:29

Redelijk, mijn man zou, zoals het nu staat, nog wel een 3e willen maar ik vind het na deze baby wel mooi geweest. Heb dat ook altijd zo in mijn hoofd gehad bovendien is zwanger zijn niet echt mijn ding en vind ik het lichamelijk ook zwaar (al gaat het tot nu toe redelijk en mag ik niet klagen). Mijn man staat wel achter mijn keuze en begrijpt dat dit voor mijn gezondheid het beste is maar zeg nooit nooit natuurlijk.... een ongelukje laat ik niet weghalen zeg maar.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 23:39

Ja volledig op 1 lijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  M@niek zo 13 mei 2012 - 23:49

2 kindjes, meer plek hebben we niet haha
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Aimee zo 13 mei 2012 - 23:54

_Lana_ schreef:
Aimee schreef:Voordat ik zwanger was wilden we er allebei 2.
Nu ik één keer zwanger ben geweest wil mijn vriend het het liefst bij Luuk houden (veel migraine gehad tijdens de zwangerschap, veel bloedverlies, onzekerheid over groei van de baby, toen Luuk er eenmaal was 23 van de 24 uur gehuil... ). Ik hoop dat hij dat negatieve gevoel rond de zwangerschap en de eerste weken met baby ooit kwijt raakt. Ik ben al die negativiteit namelijk al wel voor een deel vergeten en zou heel graag nog een tweede kindje willen.

Ik kan het me wel een klein beetje voorstellen van je vriend. Misschien als alles wat makkelijker wordt en je kindje iets ouder, dat hij dan wel van gedachten veranderd. Ik hoop het voor je.
Gaat het nu beter met je zoontje? Wat moet dat vreselijk moeilijk zijn als je kindje zoveel huilt.

ja, ik kan het ook begrijpen hoor, daarom heb ik me er voor nu ook bij neergelegd en wacht ik gewoon tot Luuk wat ouders is. Als we ooit aan een tweede kindje gaan beginnen, wil ik dat toch pas als Luuk al een jaar of 2 is.
Het gaat nu een stuk beter met hem ja smile Het was echt heel moeilijk, en zwaar dat hij zoveel huilde. Maar vooral omdat wij helemaal geen erkenning kregen vanuit onze omgeving. Iedereen zei iets in de trant van 'babietjes huilen nou eenmaal', waardoor wij het gevoel hadden ons aan te stellen of te overdrijven ofzo. Pas toen hij minder ging huilen kwamen we er achter dat dit echt niet normaal was!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  pippeloentje ma 14 mei 2012 - 0:37

Ja wij zijn het erover eens,eind van dit jaar gaan we voor een 2e en dan willen we ver in de toekomst,mocht het ons allemaal gegund zijn een 3e.
Maar eerst maar eens zien of ik weer zo makkelijk zwanger wordt van de 2e als bij de 1e.
pippeloentje
pippeloentje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  CCC ma 14 mei 2012 - 0:45

Geen idee, voorlopig houden we het lekker bij 1 kindje... Mochten we toch voor een tweede gaan, dan duurt dat denk ik wel 3 of 4 jaar...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 1:18

Ik wilde er 3 of 4 en hij 2 of 3 en inmiddels willen we er allebei 4. Is nog de vraag of dat echt gaat gebeuren maar meer om praktische en financiele redenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Sanne ma 14 mei 2012 - 2:30

Mijn vriend en ik willen allebei graag een groot gezin, ik ben blij dat we daarin op één lijn zitten. Vier kinderen lijkt ons hartstikke gezellig. Om het financieel wel haalbaar te houden, zal dat waarschijnlijk eerst twee kinderen kort op elkaar zijn, dan een aantal jaar rust en dan weer twee kort op elkaar. Anders wordt het onbetaalbaar wat kinderopvang betreft. Ik hoop dat het ons ook gegund is, want je kunt nog zoveel willen, het moet ook lukken natuurlijk.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  liesje ma 14 mei 2012 - 2:33

We hebben 2 mooie en gezonde kindjes en hier blijft het ook bij. mijn man en ik vinden het zo compleet. ik heb 2 mooie bevallingen mogen meemaken en daar heb ik gewoon geen woorden voor. blijf het zo mooi vinden vanmoeder natuur
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 2:54

Sanne schreef:Mijn vriend en ik willen allebei graag een groot gezin, ik ben blij dat we daarin op één lijn zitten. Vier kinderen lijkt ons hartstikke gezellig. Om het financieel wel haalbaar te houden, zal dat waarschijnlijk eerst twee kinderen kort op elkaar zijn, dan een aantal jaar rust en dan weer twee kort op elkaar. Anders wordt het onbetaalbaar wat kinderopvang betreft. Ik hoop dat het ons ook gegund is, want je kunt nog zoveel willen, het moet ook lukken natuurlijk.

Denk eigenlijk juist dat het qua kinderopvang een stuk goedkoper is, 4 snel achter elkaar. Voor ieder extra kind krijg je namelijk meer toeslag terug. Je moet het dan alleen wel in 1x betalen dat wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Sanne ma 14 mei 2012 - 3:12

[quote="Parel"]
Sanne schreef:Mijn vriend en ik willen allebei graag een groot gezin, ik ben blij dat we daarin op één lijn zitten. Vier kinderen lijkt ons hartstikke gezellig. Om het financieel wel haalbaar te houden, zal dat waarschijnlijk eerst twee kinderen kort op elkaar zijn, dan een aantal jaar rust en dan weer twee kort op elkaar. Anders wordt het onbetaalbaar wat kinderopvang betreft. Ik hoop dat het ons ook gegund is, want je kunt nog zoveel willen, het moet ook lukken natuurlijk.

Denk eigenlijk juist dat het qua kinderopvang een stuk goedkoper is, 4 snel achter elkaar. Voor ieder extra kind krijg je namelijk meer toeslag terug. Je moet het dan alleen wel in 1x betalen dat wel.[/quote]

Ja, en dat is het lastige. Bij drie kinderen naar de opvang, zou dat 1000 euro per maand zijn. Dan liever de eerste twee kinderen wat groter en naar school, kan ik ook nog even aan m'n carrière werken en dan weer twee kinderen. In verhouding ben je dan uiteindelijk wel meer geld kwijt, maar het is denk ik toch beter op te brengen (hoop ik eigenlijk...)

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Happydobby ma 14 mei 2012 - 3:16

Mijn vriend 2 en ik 2 of 3. maar praktisch gezien lijkt twee me wel een mooi even aantal.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 3:24

Op dit moment niet helemaal. Ik heb weer een flinke kinderwens, mijn man niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aantal kinderen - Pagina 3 Empty Re: Aantal kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum