Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Digitenne; van basisontvanger naar recorder overstappen

Ga naar beneden

Digitenne; van basisontvanger naar recorder overstappen Empty Digitenne; van basisontvanger naar recorder overstappen

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 6:17

Hoe moet ik dat aanpakken? Ik heb nu de basisontvanger maar wil overstappen naar de recorder, die kost maar 4 euro per maand extra. Kan ik eindelijk mm series en leuke films opnemen smile Maar hoe kan ik dat regelen? Kan ik het gewoon omruilen in de winkel? Of hoeft mn oude kastje niet retour? Wil het liefst niet zonder tv komen te zitten..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Digitenne; van basisontvanger naar recorder overstappen Empty Re: Digitenne; van basisontvanger naar recorder overstappen

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 6:19

Kun je niet gewoon even bellen met KPN? Waarschijnlijk krijg je eerst het nieuwe kastje, voor het nieuwe abonnement, en dan wordt verzocht om het oude kastje retour te zenden of af te leveren bij een winkel. Maar pin me daar niet op vast. smile

Gast
Gast

Digitenne; van basisontvanger naar recorder overstappen Empty Re: Digitenne; van basisontvanger naar recorder overstappen

Bericht  Bay di 15 mei 2012 - 23:44

Ik heb dit ook gedaan maar ik had 2 digitenne ontvangers. Dus zonder tv zou ik sowieso niet komen. Misschien een idee om je digitale alvast aan te vragen en je digitenne later terug te sturen?
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: