Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op zoek naar een meisjesnaam

+6
FireButterfly
Muis
May
-Ieniemienie-
Teddyaapje
Minx
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 Empty Re: Op zoek naar een meisjesnaam

Bericht  _Lana_ za 12 mei 2012 - 8:19

Arden schreef:
Jolicious schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Jolicious schreef:Haha! Ja als het aan mij ligt blijft het hier niet bij 2 Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 561177



Wat ik al zei, dat gevoel gaat volgens mij nooit over bij mij, maar jij hebt er dus ook last van. Hahaha! Echt erg is dat, ben je nauwelijks bevallen of het komt al weer! Terwijl je vorige week er ws. nog niet aan moest denken en alleen maar wilde bevallen.Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 394967

Haha Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 561177. Ik heb die wens al heel lang, maar nu hij geboren is wel weer wat meer ja Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 561177. Jij dus ook weer in alle hevigheid?

Ik heb nu ook alweer kriebels, sinds de geboorte eigenlijk al. Ook mijn vriend zei al heel snel dat hij een vierde wel ziet zitten. Toch erg he, baby nog geen 3 weken oud Wink

Haha, nou heerlijk toch dat je er zo over denkt?
Ik heb hier ook echt hele sterke kriebels. Het is dat het gewoon praktisch gezien heeeeel erg onhandig is, maar anders had ik er zo voor gegaan Wink . Al denkt mijn man er trouwens ook anders over op het moment Laughing .
En ik ben wel reeël hoor, het zou handiger zijn over 2 á 3 jaar, want we krijgen het nog druk zat, denk ik.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 Empty Re: Op zoek naar een meisjesnaam

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 8:28

Jouw man ziet een volgende nog niet zitten Lana? Hier is nummer 3 ook even een verboden onderwerp.
Vanmiddag aan tafel zei ik dat ik dacht dat we hierna een 3ling zouden krijgen, hij verslikte zich gelijk in zijn eten Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 Empty Re: Op zoek naar een meisjesnaam

Bericht  _Lana_ za 12 mei 2012 - 8:51

Stofzuiger schreef:Jouw man ziet een volgende nog niet zitten Lana? Hier is nummer 3 ook even een verboden onderwerp.
Vanmiddag aan tafel zei ik dat ik dacht dat we hierna een 3ling zouden krijgen, hij verslikte zich gelijk in zijn eten Laughing

Ojee bij jou hetzelfde dus. Helaas! Ik zal ook nog even moeten wachten. Mijn man wilde eerst echt helemaal niet meer, maar sinds de kinderen er zijn twijfelt hij. Het zou echt pas over 2 jaar zijn, denk ik, als we er nog voor gaan. En mijn man is 38, dus die vindt zichzelf eigenlijk 'te oud'.
Hopen dat jouw man ook snel bijdraait ;-).
Hoeveel tijd zou jij er tussen willen hebben als je het voor het zeggen had?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 Empty Re: Op zoek naar een meisjesnaam

Bericht  Novalee za 12 mei 2012 - 8:55

Oeeeeh, ik wil ook Embarassed Heb een hele mooie meisjesnaam in m'n hoofd die ik graag aan een dochtertje wil geven...
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 Empty Re: Op zoek naar een meisjesnaam

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 8:59

_Lana_ schreef:
Stofzuiger schreef:Jouw man ziet een volgende nog niet zitten Lana? Hier is nummer 3 ook even een verboden onderwerp.
Vanmiddag aan tafel zei ik dat ik dacht dat we hierna een 3ling zouden krijgen, hij verslikte zich gelijk in zijn eten Laughing

Ojee bij jou hetzelfde dus. Helaas! Ik zal ook nog even moeten wachten. Mijn man wilde eerst echt helemaal niet meer, maar sinds de kinderen er zijn twijfelt hij. Het zou echt pas over 2 jaar zijn, denk ik, als we er nog voor gaan. En mijn man is 38, dus die vindt zichzelf eigenlijk 'te oud'.
Hopen dat jouw man ook snel bijdraait ;-).
Hoeveel tijd zou jij er tussen willen hebben als je het voor het zeggen had?
Mijn hormonen zeggen: 19 maanden. Verstand zegt: langer.

Als ik nu weer zwanger zou zijn en ik moet rust houden met dezelfde complicaties en opnames is dat met zulke kleine kinderen niet te doen. En eerst maar verhuizen denk ik, lijkt me ook wel een goed plan voor er een 3e komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 Empty Re: Op zoek naar een meisjesnaam

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 9:25

Stofzuiger schreef:Jouw man ziet een volgende nog niet zitten Lana? Hier is nummer 3 ook even een verboden onderwerp.
Vanmiddag aan tafel zei ik dat ik dacht dat we hierna een 3ling zouden krijgen, hij verslikte zich gelijk in zijn eten Laughing

Whaha, hier fantaseren wij er juist samen lustig op los. Wij zien het gewoon zo gebeuren dat we een jongenstweeling erbij krijgen. Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 394967

@Jolicious, het voelt op zich wel goed zo hoor. Bovendien is het financieel best pittig nu omdat er dus 3 in de luiers zitten, en dan nog de komende kosten van zwemles, psz voor de 2e, enz. enz. Dus áls we het zelf voor het zeggen hebben, dan pas over 2 jaar ofzo. Maar ik denk dat het niet gebeurt hoor. De ene keer kriebelt het extreem (echt weg is het nooit) en de andere keer ben ik zo lekker aan het opruimen met de babyspullen, dat ik dat ook een beetje afsluit, en het niet vervelend voelt. Maar dat kan dus ook zo weer omslaan.

We sluiten het in ieder geval niet uit, maar voor nu zeggen we nee. Lekker klinkt dat zo, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een meisjesnaam - Pagina 2 Empty Re: Op zoek naar een meisjesnaam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum