Op zoek naar een meisjesnaam
+6
FireButterfly
Muis
May
-Ieniemienie-
Teddyaapje
Minx
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Op zoek naar een meisjesnaam
Nee, niet voor mezelf, maar voor een vriendin.
Ze hadden de meisjesnaam Vajen uitgekozen, maar nu hebben vrienden van hun een dochtertje gekregen. En die heet: Vajen...
Dus op zoek naar een andere naam, en ik heb beloofd mee te denken, maar ben zo slecht in meisjesnamen.
(de tweede naam van mijn jongste zoon heb ik ook via het forum en was ik zelf nooit op gekomen, dus wie weet wat er nu boven komt)
Ze hadden de meisjesnaam Vajen uitgekozen, maar nu hebben vrienden van hun een dochtertje gekregen. En die heet: Vajen...
Dus op zoek naar een andere naam, en ik heb beloofd mee te denken, maar ben zo slecht in meisjesnamen.
(de tweede naam van mijn jongste zoon heb ik ook via het forum en was ik zelf nooit op gekomen, dus wie weet wat er nu boven komt)
Gast- Gast
Re: Op zoek naar een meisjesnaam
Een meisje die mee met The Voice Kids had die naam, daar hadden hun de naam vandaan. En hun vrienden hebben het programma blijkbaar ook gekeken.
Gast- Gast
Lynn
Britt
Mara
Cato
Verder kom ik even niet
Britt
Mara
Cato
Verder kom ik even niet
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe toevallig is dít?? Ik kreeg donderdag opeens een soort van visioen dat als we ooit een dochter zouden krijgen dat ze F. ayen(ne) zou heten...terwijl ik ook nog nooit van die naam gehoord had! Ik vond t wel heel mooi en heb m opgeschreven!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Grappig, je hoort sinds de voice die naam ineens erg veel.
Terwijl hij daarvoor bijna nooit voor kwam.
Wat zon programma wel niet allemaal kan beinvloeden !
Van wat voorn soort namen houden ze?
Terwijl hij daarvoor bijna nooit voor kwam.
Wat zon programma wel niet allemaal kan beinvloeden !
Van wat voorn soort namen houden ze?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Elin
Feline
Iva
Jada
Jill
Jula
Liz
Luen
Maren
Maylin
Mila
Noé
Nuala
Reza
Salene
Sanae
Savea
Yara
Yanou
Yuna
Feline
Iva
Jada
Jill
Jula
Liz
Luen
Maren
Maylin
Mila
Noé
Nuala
Reza
Salene
Sanae
Savea
Yara
Yanou
Yuna
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Romy
Fay
Jady
Fenne
Lise
Elin
Lune
Lana
Niene
Liv
Liz
Yara
Jade
Romee
Elise
Tess (el)
Fenna
Donna
Demi
Dewi
Yenthe
Ninthe
Fay
Jady
Fenne
Lise
Elin
Lune
Lana
Niene
Liv
Liz
Yara
Jade
Romee
Elise
Tess (el)
Fenna
Donna
Demi
Dewi
Yenthe
Ninthe
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Muis schreef:Romy
Fay
Jady
Fenne
Lise
Elin
Lune
Lana
Niene
Liv
Liz
Yara
Jade
Romee
Elise
Tess (el)
Fenna
Donna
Demi
Dewi
Yenthe
Ninthe
Gast- Gast
Ik ken de naam Ilyen van Roodkapje van hier voor een meisje. Dat vind ik echt een prachtige naam en is een goede optie hier mocht er ooit een meisje geboren worden.
Gast- Gast
Meisjes naam heb ik al, maar nee ik ga hem hier niet zetten, want het is ook een naam wat maar zelden voor komt!
Gast- Gast
Jente
Nina
Janine
Janina
Marit
Pauline
Jolanda
Willemijn
Amanda
Annet
Lian
Lianne
Famke
Femke
Lizzy
Nina
Janine
Janina
Marit
Pauline
Jolanda
Willemijn
Amanda
Annet
Lian
Lianne
Famke
Femke
Lizzy
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Jolicious schreef:Ik ken de naam Ilyen van Roodkapje van hier voor een meisje. Dat vind ik echt een prachtige naam en is een goede optie hier mocht er ooit een meisje geboren worden.
Alweer kriebels? Wat je al zei?
Gast- Gast
Heb niet gekeken wat de andere hebben geplaatst dus kunnen dubbelen namen tussen zitten
Suze
Floor/Fleur
Britt
Noor
Julia
Emma
Pien
Sophie
Mette
Anna/Anne
Roos
Madelief
Jasmijn
Sterre
Lot(te)
Lynn
Ruth
Aimee
Amy
Saar
Lieke
Fiene
Feline
Loes
Irene
Ilze/Ilse
Rosalie
Suze
Floor/Fleur
Britt
Noor
Julia
Emma
Pien
Sophie
Mette
Anna/Anne
Roos
Madelief
Jasmijn
Sterre
Lot(te)
Lynn
Ruth
Aimee
Amy
Saar
Lieke
Fiene
Feline
Loes
Irene
Ilze/Ilse
Rosalie
Gast- Gast
Jolicious schreef:Haha! Ja als het aan mij ligt blijft het hier niet bij 2
Wat ik al zei, dat gevoel gaat volgens mij nooit over bij mij, maar jij hebt er dus ook last van. Hahaha! Echt erg is dat, ben je nauwelijks bevallen of het komt al weer! Terwijl je vorige week er ws. nog niet aan moest denken en alleen maar wilde bevallen.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Ik ken de naam Ilyen van Roodkapje van hier voor een meisje. Dat vind ik echt een prachtige naam en is een goede optie hier mocht er ooit een meisje geboren worden.
Hihi wat leuk om te horen.. toen ik de openingspost las dacht ik ook aan I.lyen als optie... lijkt er aardig op maar toch niet helemaal
Ik ben trouwens ook helemaal weg van jouw namen....
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
_MamaRosa_ schreef:Jolicious schreef:Haha! Ja als het aan mij ligt blijft het hier niet bij 2
Wat ik al zei, dat gevoel gaat volgens mij nooit over bij mij, maar jij hebt er dus ook last van. Hahaha! Echt erg is dat, ben je nauwelijks bevallen of het komt al weer! Terwijl je vorige week er ws. nog niet aan moest denken en alleen maar wilde bevallen.
Haha . Ik heb die wens al heel lang, maar nu hij geboren is wel weer wat meer ja . Jij dus ook weer in alle hevigheid?
Gast- Gast
Roodkapje schreef:Jolicious schreef:Ik ken de naam Ilyen van Roodkapje van hier voor een meisje. Dat vind ik echt een prachtige naam en is een goede optie hier mocht er ooit een meisje geboren worden.
Hihi wat leuk om te horen.. toen ik de openingspost las dacht ik ook aan I.lyen als optie... lijkt er aardig op maar toch niet helemaal
Ik ben trouwens ook helemaal weg van jouw namen....
Oh echt? Haha, dan zitten we gewoon in dezelfde hoek!
Gast- Gast
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Jolicious schreef:Haha! Ja als het aan mij ligt blijft het hier niet bij 2
Haha, dit had ik ook zo snel weer. Een heel sterk gevoel.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Jolicious schreef:_MamaRosa_ schreef:Jolicious schreef:Haha! Ja als het aan mij ligt blijft het hier niet bij 2
Haha . Ik heb die wens al heel lang, maar nu hij geboren is wel weer wat meer ja . Jij dus ook weer in alle hevigheid?
Ik heb nu ook alweer kriebels, sinds de geboorte eigenlijk al. Ook mijn vriend zei al heel snel dat hij een vierde wel ziet zitten. Toch erg he, baby nog geen 3 weken oud
Gast- Gast
Arden schreef:Jolicious schreef:_MamaRosa_ schreef:Jolicious schreef:Haha! Ja als het aan mij ligt blijft het hier niet bij 2
Ik heb nu ook alweer kriebels, sinds de geboorte eigenlijk al. Ook mijn vriend zei al heel snel dat hij een vierde wel ziet zitten. Toch erg he, baby nog geen 3 weken oud
hahaha.. k word bang van jullie! Ik heb altijd gedacht aan 4 kindjes... ik hoop toch niet dat ik dalijk nog kriebels krijg, want ik krijg die vent van me echt niet meer zo ver... ( en eigenlijk vind ik 4 ook het maximum voor ons..).
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Roodkapje schreef:Arden schreef:Jolicious schreef:_MamaRosa_ schreef:Jolicious schreef:Haha! Ja als het aan mij ligt blijft het hier niet bij 2
hahaha.. k word bang van jullie! Ik heb altijd gedacht aan 4 kindjes... ik hoop toch niet dat ik dalijk nog kriebels krijg, want ik krijg die vent van me echt niet meer zo ver... ( en eigenlijk vind ik 4 ook het maximum voor ons..).
Ik dacht ook altijd 3-4 kinderen. Weet echt niet zeker of een 4e er nog gaat komen hoor, wie weet denken we er over een tijdje wel heel anders over, maar de derde is zo'n relaxed kind tot nu toe en de bevalling is zo positief geweest, zo zou ik het nog wel tien keer willen doen. Maar goed. Eerst studie afmaken (dat zei ik na 1 en 2 ook maar nu ben ik er wel echt bijna haha)
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Op zoek naar een meisjesnaam
» Ik ben op zoek naar...
» Ik ben op zoek naar...
» Ik ben op zoek naar...
» Ik ben op zoek naar ...
» Ik ben op zoek naar...
» Ik ben op zoek naar...
» Ik ben op zoek naar...
» Ik ben op zoek naar ...