Jouw werk in beeld!
+29
May
Sneeuwvlok
Annem
Kamperseboekenwurm
Highway
Oasis
SoGood
Beachgirl
Antibes
Mida4you
duckie
Bosjesvrouw
Shisha
Flippin' Bitch
PrimaBella
Angela_1986
Shadowfax
M@niek
Ooh La La!
Atelier Madame
Caroow
Elsje
Cheesegirl
GreenGrass
Rush
TukTuk
Marin
Minx
Error
33 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Jouw werk in beeld!
Als enige vrouw tussen de nerds..
Altijd achter mijn Mac:
Om klanten te helpen wanneer ze vastlopen
Of ik moet een training geven
En als afsluiter altijd een borrel om bij te komen
Altijd achter mijn Mac:
Om klanten te helpen wanneer ze vastlopen
Of ik moet een training geven
En als afsluiter altijd een borrel om bij te komen
Gast- Gast
Ik loop nu stage op een woongroep binnen de jeugdzorg. Ik hoop er zo snel mogelijk mijn beroep van te kunnen maken!
Eetmomenten en andere huiselijke momenten met de kinderen
(knutsel)Activiteiten aanbieden aan de kinderen
Het is lang niet altijd gezellig tussen de kids. Dus regelmatig ben ik conflicten op aan het lossen.
Behandelplannen opstellen en uitvoeren.
Alle activiteiten goed voor structureren aan de hand van een pictobord. En goed gedrag belonen met een beloningskaart.
Eetmomenten en andere huiselijke momenten met de kinderen
(knutsel)Activiteiten aanbieden aan de kinderen
Het is lang niet altijd gezellig tussen de kids. Dus regelmatig ben ik conflicten op aan het lossen.
Behandelplannen opstellen en uitvoeren.
Alle activiteiten goed voor structureren aan de hand van een pictobord. En goed gedrag belonen met een beloningskaart.
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Wat ik nu doe (en ook jaren mijn bijbaan is geweest)
En waar ik voor heb geleerd:
En waar ik voor heb geleerd:
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik werk in de zorg.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Dit is wat ik nu al doe (stage, opleiding):
En dit is wat ik er per september bij ga doen:
Om uiteindelijk waar dan ook in dit gehele proces te kunnen bijdragen:
En dit is wat ik er per september bij ga doen:
Om uiteindelijk waar dan ook in dit gehele proces te kunnen bijdragen:
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wat een leuk topic zeg! Alle pagina's door zitten kijken . Jackie, ben jij kok? Hebben we volgens mij nog niet gehad hier . Zo lang kom je hier nog niet toch? Of lees je wel al langer mee?
Mijn werk in beeld... Eigen foto's btw:
Mijn werk in beeld... Eigen foto's btw:
Laatst aangepast door Zusje op di 15 mei 2012 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje schreef:. Jackie, ben jij kok? Hebben we volgens mij nog niet gehad hier .
Kreeftje is ook kok. En Anneke geloof ik alhoewel dat misschien Kreeftje zelf is, maar iets van die naam staat me bij.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Stoer werk heb jij hoor Zusje, ik zou dat nooit kunnen. Ben als de dood voor insecten.
Gast- Gast
Marin schreef:Zusje schreef:. Jackie, ben jij kok? Hebben we volgens mij nog niet gehad hier .
Kreeftje is ook kok. En Anneke geloof ik alhoewel dat misschien Kreeftje zelf is, maar iets van die naam staat me bij.
Ah leuk, dat wist ik niet .
Gast- Gast
Zusje, bestrijden? Kom je hier even voor de muizen? Please? Of een andere oplossing wat we nog kunnen doen?
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Zusje, bestrijden? Kom je hier even voor de muizen? Please? Of een andere oplossing wat we nog kunnen doen?
Volgens mij heb jij daar eens een topic over geopend en heb ik je toen al gezegd dat je me maar een PM moest sturen met wat het probleem precies is (weet niet zeker of jij het was hoor). Wellicht kan ik je dan helpen. Dat aanbod staat nog steeds .
Gast- Gast
Zelda schreef:Stoer werk heb jij hoor Zusje, ik zou dat nooit kunnen. Ben als de dood voor insecten.
Ik vind het meeste wel gaaf maar ook ik zal niet alles omarmen hoor .
Gast- Gast
Zusje schreef:_MamaRosa_ schreef:Zusje, bestrijden? Kom je hier even voor de muizen? Please? Of een andere oplossing wat we nog kunnen doen?
Volgens mij heb jij daar eens een topic over geopend en heb ik je toen al gezegd dat je me maar een PM moest sturen met wat het probleem precies is (weet niet zeker of jij het was hoor). Wellicht kan ik je dan helpen. Dat aanbod staat nog steeds .
O, dat weet ik zo niet. Stuur je wel even een pm!
Gast- Gast
Nog steeds last van muizen ja?_MamaRosa_ schreef:Zusje schreef:_MamaRosa_ schreef:Zusje, bestrijden? Kom je hier even voor de muizen? Please? Of een andere oplossing wat we nog kunnen doen?
Gast- Gast
Zelda schreef:Nog steeds last van muizen ja?_MamaRosa_ schreef:Zusje schreef:_MamaRosa_ schreef:Zusje, bestrijden? Kom je hier even voor de muizen? Please? Of een andere oplossing wat we nog kunnen doen?
Helaas wel! Hoe zijn jullie er vanaf gekomen?
Gast- Gast
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
@MamaRosa we hebben ze meerdere keren gehad. Ze bleven maar terugkomen ondanks gif, vallen etc. Op een gegeven moment word je zo gek van die beesten, echt...
Maar op een dag zijn ze vertrokken en ze zijn tot op heden nog niet teruggekomen, gelukkig. Ik hoop echt dat ze wegblijven, het heeft ons veel stress opgeleverd.
Maar op een dag zijn ze vertrokken en ze zijn tot op heden nog niet teruggekomen, gelukkig. Ik hoop echt dat ze wegblijven, het heeft ons veel stress opgeleverd.
Gast- Gast
Zelda schreef:@MamaRosa we hebben ze meerdere keren gehad. Ze bleven maar terugkomen ondanks gif, vallen etc. Op een gegeven moment word je zo gek van die beesten, echt...
Ja,stress krijg ik er ook wel van. Ik ben er niet bang voor, maar ik vind het ook niet prettig dat ze langs je heen lopen als je lekker op de bank zit. Vieze beesten! Bah!
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» 'Nadelen' van jouw werk
» Is jouw werk jouw passie?
» Hoe was jouw (werk) week?
» 'Voordelen' van jouw werk..
» Kleding op jouw werk
» Is jouw werk jouw passie?
» Hoe was jouw (werk) week?
» 'Voordelen' van jouw werk..
» Kleding op jouw werk