Lief & leed op het forum
+4
Bazinga
Ibbeltje
Gympie
mzcharlotte
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Lief & leed op het forum
Jop schreef:RYW schreef:Ik denk dat ik dan gewoon hier kom spoken, of zo, en dan virussen uitdeel als ik het ergens niet mee eens ben, of automatisch het cd-laatje laat opengaan :affraid:
Typisch....
Anders zal ik speciaal voor jou het forum laten overstromen met foto's van Frits?
Maar even serieus, ik vermoed dat de mensen die ik op Facebook heb wel iets zouden komen roepen hier.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Thank youuuu!
En ja maar dat dacht ik laatst nog, volgens mij heeft iedereen wel één persoon op FB, inmiddels, toch? Soms zie ik bij FB 'Misschien ken je deze persoon ook' (of iets in die richting) staan en dan kijk ik; meer dan 10 gemeenschappelijke vrienden! Dan kan 't alleen maar een oudklasgenoot/schoolgenoot zijn of een forummer :p
En ja maar dat dacht ik laatst nog, volgens mij heeft iedereen wel één persoon op FB, inmiddels, toch? Soms zie ik bij FB 'Misschien ken je deze persoon ook' (of iets in die richting) staan en dan kijk ik; meer dan 10 gemeenschappelijke vrienden! Dan kan 't alleen maar een oudklasgenoot/schoolgenoot zijn of een forummer :p
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Mijn beste vriendin komt hier ook dus ik denk dat het via haar hier wel terecht zou komen, en vice versa. Was dat niet o dan had het me uiteindelijk niet Oveel geïnteresseerd of en door wie het op het forum vermeld werd. Accounts opschrijven ed zou ik niet doen. Men komt er wel achter via Hyves en fabebook, waar ik ook genoeg mensen van hier heb en dan komt het vanzelf alsnog op het forum. Of een account wel of niet opgezegd wordt, laat ik van anderen afhangen.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Ik denk overigens wel dat ik mijn account gewist zou willen hebben. Mensen zouden hier mss achteraf toch gaan kijken uit nieuwsgierigheid en post anders op kunnen vatten dan ik ze bedoelt heb. Dat zou ik jammer vinden want ze kunnen dan nooit meer aan mij vragen hoe het wel bedoelt was zeg maar. Maar goed, das meer voor anderen dan voor mezelf dus. Ik zal me niet omdraaien in mijn graf als het niet gebeurd .
Gast- Gast
Dat cd laatje openen zou ik mijn geval wel heel spooky zijn. Ik forum op telefoon of mini laptop, kan bij allebei geen cd inRYW schreef:Ik denk dat ik dan gewoon hier kom spoken, of zo, en dan virussen uitdeel als ik het ergens niet mee eens ben, of automatisch het cd-laatje laat opengaan :affraid:
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik denk overigens wel dat ik mijn account gewist zou willen hebben. Mensen zouden hier mss achteraf toch gaan kijken uit nieuwsgierigheid en post anders op kunnen vatten dan ik ze bedoelt heb. Dat zou ik jammer vinden want ze kunnen dan nooit meer aan mij vragen hoe het wel bedoelt was zeg maar. Maar goed, das meer voor anderen dan voor mezelf dus. Ik zal me niet omdraaien in mijn graf als het niet gebeurd .
Dat zeg je goed, daar heb ik niet eens aan gedacht.
Mijn vriend weet mijn wachtwoord wel (en een aantal vrienden zouden het ook kunnen raden) maar ik denk niet dat zij er aan zouden denken om iets op het forum te schrijven. Ik denk eerder dat mensen het via facebook te weten zouden komen.
Ik heb me ook wel eens afgevraagd wat er gebeurt met de facebook van iemand die overlijd. Heeft facebook daar een policy of wat voor? Of wordt dat aan de nabestaanden overgelaten? En wat als zij het wachtwoord niet weten..
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Het leed dat ov-chipkaart heet...
» Het leed dat Digi D heet
» Het leed dat de kattenpuberteit heet...
» BB leed: Trackpad stuk :(
» Het leed dat ov-chipkaart heet...
» Het leed dat Digi D heet
» Het leed dat de kattenpuberteit heet...
» BB leed: Trackpad stuk :(
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: