Puddle Jumper (zwemvest)
+12
nillis
M@niek
Floor
sabje
PapillonRose
_Jet
Dolphinne
maiadebij
-Ieniemienie-
*Troela*
_Nina
Parisienne
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Puddle Jumper (zwemvest)
het lijkt me wel handig
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Dit ziet er erg handig uit ! Ik zoek iets wat hij ook aan kan houden tijdens het spelen, dat gaat goed begrijp ik ?
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
S kon er prima mee spelen, ik had helemaal niet het idee dat hij haar in de weg zat!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Weg
Laatst aangepast door maiadebij op vr 21 jun 2013 - 12:38; in totaal 1 keer bewerkt
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Hey bekend zwembad! Hebben jullie een leuke vakantie gehad daar?
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Hey bekend zwembad! Hebben jullie een leuke vakantie gehad daar?
Ben je ook in hotel ephesia geweest? Ja was heerlijk, even een week verplicht niks doen. Kinderen hebben genoten in het zwembad en het eten was super! De reis terug was helaas verschrikkelijk, dus daar zijn we nig van aan het bijkomen.
maiadebij- Kletskop
Dat is toevallig!!
maiadebij- Kletskop
Ja haha! Vond t een erg kindvriendelijk hotel, zoon had zich ook toen goed vermaakt bij het zwembad en op het grasveld en strand.
Gast- Gast
Zomersproetjes schreef:Dames, ik heb hem ook gekocht! Hij past T. ontzettend goed, maar nog niet uitgeprobeerd. Komende week gaan we weer zwemmen. Maar ondertussen heb ik van Jet al vernomen dat deze haar ook erg goed bevallen was.
Ik heb hem trouwens besteld bij papamama.nl. Daar waren de verzendkosten maar €2,95. De volgende dag had ik hem al in huis.
papamama.nl ? ik kan de site niet vinden.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor de foto's! ziet er wel groot uit maar zo te zien kunnen ze er prima mee bewegen. Ik wil ook zoiets voor onze zoon als hij genoeg weegt/groot genoeg is.
Floor- Ratel
Ik up deze nog even! Nog ervaringen hier met de Puddle Jumper? Inmiddels voldoen bandjes hier niet echt meer, ze zitten niet geweldig in elk geval en A. is een echte waterrat. Heb dus net zo'n ding besteld, maar omdat ze nog geen 15 kilo is ben ik benieuwd of dat eigenlijk wel zal passen (ze is nu 12,3kg). Anders geen ramp, we zullen hem sowieso nog wel gaan gebruiken. Maar met het oog op de hitte van de komende dagen lijkt het me ideaal als we hem meteen kunnen gebruiken!
Laatst aangepast door PapillonRose op wo 15 aug 2012 - 5:23; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Jennah heeft hem in Turkije gedragen en was toen zo'n 11 kg. Om haar middel zat hij wat ruimen maar om haar armen perfect. Hij zat verder echt prima en ik vond het een heel fijn ding. Niet zwaar, schuurt niet, snel droog. Dus je kunt hem meteen gebruiken hoor!
maiadebij- Kletskop
O, super! Dan hoop ik dat hij gauw binnen is!
PapillonRose- Ratel
Ik vind hem ook ideaal. ik denk dat M.ax nu tussen de 12 en 13 kilo zit. Op een gegeven moment wilde hij alleen van de familieglijbaan ging even kopje onder en dreef meteen weer boven. Hoefde wij hem er alleen maar uit te vissen . Zal ook even was foto's plaatsen altijd leuk haha. Op de laatste zie je dat hij drijft.
Veel plezier ermee!
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Dat ziet er goed uit Sabje! En wat blijft hij goed drijven! Hoop dat wij hem van de week ook al kunnen gaan gebruiken.
PapillonRose- Ratel
PapillonRose schreef:Dat ziet er goed uit Sabje! En wat blijft hij goed drijven! Hoop dat wij hem van de week ook al kunnen gaan gebruiken.
Het drijven heeft wel een paar dagen geduurt. Moest het wel even onder knie krijgen haha. Toen hij het kon vond hij het wel erg leuk. Zeiden wij: M.ax ga je zwemmen? Ging hij meteen drijven
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
J en N hadden dat drijven ook snel door. Ook in het diepe bad bleef J zonder hulp boven en ook geen risico om met haar hoofd voorover te vallen.
maiadebij- Kletskop
Ziet er leuk uit! Ik heb er ook gelijk 1 besteld op die papamama site. Ze hadden helaas geen roze, dus dan maar een gele.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Na het horen van de positieve verhalen ben ik ook van plan zo een ding te kopen, maar nu vroeg ik mij af of iemand toevallig weet of het ook ergens in de winkel te kopen is?
Gast- Gast
Evy schreef:Na het horen van de positieve verhalen ben ik ook van plan zo een ding te kopen, maar nu vroeg ik mij af of iemand toevallig weet of het ook ergens in de winkel te kopen is?
De Wit in Schijndel heeft ze in de winkel liggen, alle kleuren hebben ze (toevallig heb ik ze daar een week geleden bekeken)
Floor- Ratel
Heb hier in de buurt ook al een locatie gevonden waar ze ze verkopen!
Gast- Gast
Ik heb 'm gistermiddag besteld, en vandaag al ontvangen! Morgen gaan we hem testen
PapillonRose- Ratel
Ook ik heb er een aangeschaft. F is nog lang geen 15 kg maar paste wel. Zondag gaan we hem testen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: