Zwemvest oid mee?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwemvest oid mee?
Morgen hebben wij een feestje bij vrienden en we nemen ons (stief)zoontje mee. Hij kan nog niet zwemmen. Er komen best veel mensen, ruim honderd waarschijnlijk, en daardoor is het dus waarschijnlijk wel wat onoverzichtelijk. Hun huis staat aan een sloot/vijverachtig iets. Mijn vriend en ik zitten nu wat te dubben over wel of geen zwemvest aantrekken. Sowieso hebben we er geen, die moet ik dan straks nog ergens vandaan halen.
Zouden jullie kiezen voor een zwemvest of niet?
Zouden jullie kiezen voor een zwemvest of niet?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zwemvest oid mee?
Ik zou zonder twijfel even langs de Hema gaan en een zwemvest halen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Op de site van Hema staat dat ze alleen online te koop zijn. Waar kan ik ze anders krijgen?
Edit: even gebeld en Hema had nog wel wat liggen. Mijn vriend is aan het werk en rijdt er zo even langs om er eentje op te halen.
Edit: even gebeld en Hema had nog wel wat liggen. Mijn vriend is aan het werk en rijdt er zo even langs om er eentje op te halen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Als het zo druk wordt zou ik dat inderdaad ook doen. In een flits kan er al iets gebeuren natuurlijk, al doe je nog zo je best om de kids in de gaten te houden.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
+1Zonneschijn schreef:Als het zo druk wordt zou ik dat inderdaad ook doen. In een flits kan er al iets gebeuren natuurlijk, al doe je nog zo je best om de kids in de gaten te houden.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: