Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. wie volg jij op het forum

+16
Roze Roos
Toet
Lien
_DoI
mo-lola
Lotus
Sugarfall
Phileine
Arwyn
Sweety
CaptainSpectacular
Zwerver
Blond
Tania
Qiara
Jeanette
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

N.a.v. wie volg jij op het forum - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wie volg jij op het forum

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:28

Ik heb wel een aantal op hyves. Maar dat zegt niet dat ik ze veel spreek. Zo nu en dan. En soms werkelijkwaar nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wie volg jij op het forum - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wie volg jij op het forum

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:30

Ik heb aardig wat andere moeders op hyves/FB en ook wat forumsters zonder kinderen maar wel een stuk minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wie volg jij op het forum - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wie volg jij op het forum

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:30

Isabella schreef:Elodie, ik heb je gespot @ facebook, dus als je denkt wie heeft me toegevoegd? Cést moi!
'
Oh haha, ben jij dat! Ik had je al een berichtje gestuurd omdat ik het niet wist smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wie volg jij op het forum - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wie volg jij op het forum

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:49

Lady4 schreef:Ik heb een aantal mensen op FB en Hyves: Powerbabe, Darcy, Bliss, Marin, Chunk en Guattari. Ik heb bij hun vrienden héél veel forummers zien staan. Wat ik me dan afvraag, hebben jullie ook met iedereen contact?

Definieer 'contact' :P Sommigen zie ik in het echt (niet veel, drie ofzo), andere intensief op facebook, sommige heb ik amper direct facebook contact mee maar volg ik wel, etc. Een keer in de zoveel tijd ruim ik mijn facebook op en dan gaan mensen die ik echt nooit spreek eruit (van het forum maar natuurlijk ook gewoon anderen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wie volg jij op het forum - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wie volg jij op het forum

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:50

Elodie schreef:
Darcy schreef:

Ik wil je wel op facebook hoor. Okee nu is dus wel duidelijk hoe ik aan al die vriendjes op fb kom, ik smeek gewoon of ze mijn vrienden willen worden :P Wink

You make my day Wink
En 45 is natuurlijk ook een veel mooier getal.

Oh en dan weet ik hoe je eruit ziet! Leuk, ben benieuwd!

Ik ga je even toevoegen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. wie volg jij op het forum - Pagina 3 Empty Re: N.a.v. wie volg jij op het forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum