Noodweer??
+32
LDJ
NoName88
Alex
Makamba
Lady4
Printje
Poubelle
Fearie
Shadowfax
Roodtomaatje
Juul
Angela_1986
Tiana
Mees
Jeanette
Tinus
Flippin' Bitch
Bosjesvrouw
SnowWhite
Oasis
M@niek
Kqip
VeryCherry
Caro
Inge
Monte
Sarah1985
Blond
Rose
Lieke128
Rush
heartsdale
36 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Noodweer??
Het is wel broeierig buiten, af en toe een buitje. Ik hoop wel op onweer, vind dat zo lekker altijd, beetje in de hal zitten en met de deur open kijken.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Las net op nu.nl dat het noodweer uitblijft
http://www.nu.nl/binnenland/2807961/verwacht-noodweer-blijft.html
http://www.nu.nl/binnenland/2807961/verwacht-noodweer-blijft.html
Gast- Gast
Heb me vandaag echt kapot gezweet vandaag, wat was het vies warm. Het heeft hier best veel geregend, maar het is niet koeler geworden ofzo.
Vraag me af, nu het noodweer uitblijft, of het nu nog steeds zo warm blijft morgen. De temperatuur zou nl. een flinke stap terug doen...
Vraag me af, nu het noodweer uitblijft, of het nu nog steeds zo warm blijft morgen. De temperatuur zou nl. een flinke stap terug doen...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Hier regent het al heel de dag
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn dat het noodweer uitblijft. Het is hier al de hele dag broeierig, maar daar blijft het eigenlijk ook bij. Wel beetje jammer dat het wel al de hele tijd zo donker is. Nu kunnen we niet klussen.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Hier regent het hard.. (Brabant)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Hier (omgeving tilburg) is het nu echt enorm hard aan het plensen, is het pikdonker en een beetje aan het rommelen in de verte. Ik vond het vandaag ook enorm vies warm weer. Benauwd en plakkerig vooral.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Hier regent het hard.. (Brabant)
Het regende hier al 'n tijdje gewoon goed door maar het valt er nu wel met bakken tegelijk uit en het onweert. Nog niet zo hard als vorige week maar het rommelt en flitst wel.
Overigens vind ik het nog geen noodweer, vorige week woensdag was het veel heftiger!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hier begint het ineens ook te rommelen...Brrr, ik hou niet van onweer. Het ging voor een paar jaar een keer zo ontzettend hard, en ik was alleen, dat ik er gewoon een beetje bang van werd.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Hier ook net de eerste onweersklap en keiharde regen!
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
En toen was het weer droog!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Het begint hier in Eindhoven nu goed donker te worden en hard te waaien. Verder zijn er tot nu toe alleen wat kleine buitjes geweest.
Hier ook (nog) geen noodweer.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Nou kwam het net even met bakken uit de hemel vallen, maar ondertussen is het alweer droog en lijkt het zelfs weer open te trekken.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Ja inderdaad. Het begint echt steeds harder te waaien, maar ik het het idee dat het noodweer Eindhoven over slaat!Juul schreef:Het begint hier in Eindhoven nu goed donker te worden en hard te waaien. Verder zijn er tot nu toe alleen wat kleine buitjes geweest.
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Hier op de Veluwe heeft het net even goed hard geregend en waren er een paar flinke onweers klappen maar nu is het weer droog! Helaas is het hele benauwde buiten nog niet over dus of er nog meer aan gaat komen?
Gast- Gast
Roodtomaatje schreef:Ja inderdaad. Het begint echt steeds harder te waaien, maar ik het het idee dat het noodweer Eindhoven over slaat!Juul schreef:Het begint hier in Eindhoven nu goed donker te worden en hard te waaien. Verder zijn er tot nu toe alleen wat kleine buitjes geweest.
Dat idee heb ik wel vaker ;-) Lijkt wel of we meestal (gelukkig) alleen het staartje krijgen.
Het begint hier ook weer een beetje op te klaren. Er komt in ieder geval wat lichtere lucht aan.
Vind het ook niet zo erg want ik ben echt een angsthaas wat onweer betreft!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Hier regent het nu ook heel hard en het onweert. Noodweer wil ik het niet noemen maar het gaat wel hard.
Gast- Gast
En hier nog zo'n angsthaasJuul schreef:Roodtomaatje schreef:Ja inderdaad. Het begint echt steeds harder te waaien, maar ik het het idee dat het noodweer Eindhoven over slaat!Juul schreef:Het begint hier in Eindhoven nu goed donker te worden en hard te waaien. Verder zijn er tot nu toe alleen wat kleine buitjes geweest.
Dat idee heb ik wel vaker ;-) Lijkt wel of we meestal (gelukkig) alleen het staartje krijgen.
Het begint hier ook weer een beetje op te klaren. Er komt in ieder geval wat lichtere lucht aan.
Vind het ook niet zo erg want ik ben echt een angsthaas wat onweer betreft!
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Hier is zojuist heeeeel veel regen gevallen met flinke windvlagen, maar nu klaart het alweer op!
Laatst aangepast door Shadowfax op za 26 jan 2013 - 7:34; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
Hier valt t nu met bakken uit de lucht..
En het is weer droog
Zitten nog steeds buiten
En t miezert weer!
En het is weer droog
Zitten nog steeds buiten
En t miezert weer!
Gast- Gast
Volgens buienradar zouden we hier om 19.45u de volle lading krijgen. Maar weer fout, haha. Het is hier hartstikke droog.
Gast- Gast
Hier heeft het even gedonderd zo straks en vanmiddag goed geregend, maar voor de rest is het rustig
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Hier is het aan het onweren.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3