Hulp Nodig bij Paypal - Ebay!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hulp Nodig bij Paypal - Ebay!
Ik wil heel graag deze schoenen kopen.
http://www.ebay.nl/itm/110860677123?var=410106657981&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
De verkoper wil een directe betaling, dus nu heb ik geld overgemaakt naar mijn paypal-account om ze direct te kunnen betalen. Alleen Als ik op nu-kopen klik en daarna op doorgaan moet ik creditcard gegevens invullen.
Moet je per se een creditcard hebben om via E-bay iets te kopen? Of kan ik dit ook op een andere manier aanpakken?
http://www.ebay.nl/itm/110860677123?var=410106657981&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
De verkoper wil een directe betaling, dus nu heb ik geld overgemaakt naar mijn paypal-account om ze direct te kunnen betalen. Alleen Als ik op nu-kopen klik en daarna op doorgaan moet ik creditcard gegevens invullen.
Moet je per se een creditcard hebben om via E-bay iets te kopen? Of kan ik dit ook op een andere manier aanpakken?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Hulp Nodig bij Paypal - Ebay!
Staat het geld wel al op je Paypal rekening? Want dat duurt vaak een paar dagen?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Log even in via de website van paypal en bekijk hoeveel je saldo bedraagt.
Gast- Gast
Ja ik had al twee dagen gewacht en het geld staat op de rekening.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
En heb je je paypal account gekoppeld aan je ebay account?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Je kunt inderdaad je bankrekening koppelen aan je Paypal account.
Ik heb dat ook gedaan. In eerste instantie wordt het gelijk van mijn bankrekening afgeschreven. Mocht daar nu geen geld opstaan dan koppelt hij automatisch door naar mijn creditcard.. Ik wil het trouwens liever andersom.. maar goed geen zin om dat aan te passen.
Ik heb dat ook gedaan. In eerste instantie wordt het gelijk van mijn bankrekening afgeschreven. Mocht daar nu geen geld opstaan dan koppelt hij automatisch door naar mijn creditcard.. Ik wil het trouwens liever andersom.. maar goed geen zin om dat aan te passen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Via PayPal betalen (eBay)
» heb even hulp nodig
» Hulp nodig...
» even hulp nodig
» Ik heb jullie hulp nodig!
» heb even hulp nodig
» Hulp nodig...
» even hulp nodig
» Ik heb jullie hulp nodig!
Pagina 1 van 1