Dringend jullie mening nodig.....
+12
mzcharlotte
M@niek
bolus26
Winegum
Susan
Tinus
Rebecca
Annemoontje
Carra
Ella
Rush
heartsdale
16 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dringend jullie mening nodig.....
Ik vind 1100 euro echt een krankzinnig hoog bedrag voor een slecht onderhouden woning waar je nog niet eens echt de rechten van een huurder hebt, want als het haar uitkomt dan verblijft ze zelf ook gewoon in haar huis. Dat ze dat in de praktijk zelden doet is haar eigen keuze, in principe is het op deze manier niet jullie eigen woonruimte. Ik zou dus lekker verhuizen naar die andere woonruimte. Ten eerste vind ik het feit dat je altijd voor je neef hebt klaargestaan geen reden om hem en zijn vriendin nu een poot uit te draaien, ten tweede hoef jij niet in een duur, krakkemikkig huis te wonen waar je niet eens gegarandeerd je privacy hebt omdat hij zich bezwaard voelt tegenover haar.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap sowieso niet dat je als tante zijnde je neef en diens vriendin zo wil uitbuiten. Je kunt jezelf toch niet eerlijk in de ogen kijken als je zo'n krot achterlaat en zoveel huur vraagt voor het pand waar je zelf ook nog te pas en te onpas verblijft.
Ik zou ook zeker weten proberen om je vriend te overtuigen om in ieder geval naar het andere huis te kijken. Is het niks is het niks, maar het zou fijn zijn als jullie iets fijns voor jullie zelf kunnen vinden.
Ik zou ook zeker weten proberen om je vriend te overtuigen om in ieder geval naar het andere huis te kijken. Is het niks is het niks, maar het zou fijn zijn als jullie iets fijns voor jullie zelf kunnen vinden.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Kijk, als je het van zijn tante nu voor een 'vriendenprijsje' kon huren, de staat beter was en je echt weinig met haar te maken zou hebben zou ik zeggen dat je moest blijven. Bij het andere huis zie ik nu meer voordelen dus ik zou vertrekken.
Dat de tante altijd voor je vriend klaar gestaan heeft is natuurlijk heel netjes en hier verdient ze misschien wel een hele grote bos bloemen voor (en misschien wel meer ook ....) maar dat betekent niet dat je hier altijd bij stil moet blijven staan.
Ik neem aan dat je op een gegeven moment ook op je eigen benen wilt staan?
Dat de tante altijd voor je vriend klaar gestaan heeft is natuurlijk heel netjes en hier verdient ze misschien wel een hele grote bos bloemen voor (en misschien wel meer ook ....) maar dat betekent niet dat je hier altijd bij stil moet blijven staan.
Laatst aangepast door Birgit op di 8 mei 2012 - 6:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind het trouwens ook raar als hij het belangrijker vindt wat zij van de hele situatie vindt dan wat jij van de hele situatie vindt. Met wie woont hij nou samen, met jou of met haar? En ik neem aan dat jij ook een deel van die 1100 euro mag ophoesten? Ik zou eerlijk gezegd flink pissig zijn als hij niet wil verhuizen puur omdat hij dat vervelend vindt voor haar.
En die tante snap ik dus inderdaad echt niet. Wat jullie in feite doen is een soort van antikraak wonen, en antikraakwoningen zijn niet voor niks zo goedkoop. Nu is het nog familie ook en dan laat die je de volle mep betalen. Eerst mocht hij er kennelijk gratis wonen, maar wat heb jij daaraan? Sowieso slaat het nergens op dat ze door jouw komst de huur van 0 naar 1100 euro heeft verhoogd, dat is me nogal een verhoging.
Ik begrijp echt niet dat hij niet wat meer voor jullie/jou opkomt.
En die tante snap ik dus inderdaad echt niet. Wat jullie in feite doen is een soort van antikraak wonen, en antikraakwoningen zijn niet voor niks zo goedkoop. Nu is het nog familie ook en dan laat die je de volle mep betalen. Eerst mocht hij er kennelijk gratis wonen, maar wat heb jij daaraan? Sowieso slaat het nergens op dat ze door jouw komst de huur van 0 naar 1100 euro heeft verhoogd, dat is me nogal een verhoging.
Ik begrijp echt niet dat hij niet wat meer voor jullie/jou opkomt.
Susan- Lady Post-a-lot
Birgit schreef:Kijk, als je het van zijn tante nu voor een 'vriendenprijsje' kon huren, de staat beter was en je echt weinig met haar te maken zou hebben zou ik zeggen dat je moest blijven. Bij het andere huis zie ik nu meer voordelen dus ik zou vertrekken.
Dat de tante altijd voor je vriend klaar gestaan heeft is natuurlijk heel netjes en hier verdient ze misschien wel een hele bos bloemen voor (en misschien wel meer ook ....) maar dat betekent niet dat je hier altijd bij stil moet blijven staan.
Nou inderdaad. Verplicht in een rothuis blijven wonen voor veel teveel geld omdat zij hem vroeger gesteund heeft, nou, dan hangt er nogal een prijskaartje aan die steun van haar.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Birgit schreef:Kijk, als je het van zijn tante nu voor een 'vriendenprijsje' kon huren, de staat beter was en je echt weinig met haar te maken zou hebben zou ik zeggen dat je moest blijven. Bij het andere huis zie ik nu meer voordelen dus ik zou vertrekken.
Dat de tante altijd voor je vriend klaar gestaan heeft is natuurlijk heel netjes en hier verdient ze misschien wel een hele bos bloemen voor (en misschien wel meer ook ....) maar dat betekent niet dat je hier altijd bij stil moet blijven staan.
Nou inderdaad. Verplicht in een rothuis blijven wonen voor veel teveel geld omdat zij hem vroeger gesteund heeft, nou, dan hangt er nogal een prijskaartje aan die steun van haar.
We hebben het er eens goed over gehad gisteren en mijn vriend gaat akkoord.
Hij wil eigenlijk heel graag weg, hij weet alleen niet hoe ie het brengen moet bij haar, maar dat komt wel goed.
Vanmiddag de bezichtiging, ik ben razend benieuwd, op de foto's zag het er harstikke mooi uit...
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
fijn dat jullie besloten hebben! veel plezier vanmiddag!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Het lijkt mij ook zeker moeilijk hoor, het is toch je tante. Maar je moet soms wel voor je eigen geluk kiezen, zeker als je het beter kunt krijgen.
Heel veel plezier vanmiddag. Hopelijk is het leuk en kunnen jullie het huis krijgen.
Heel veel plezier vanmiddag. Hopelijk is het leuk en kunnen jullie het huis krijgen.
Winegum- Prater
Have fun! Fijn dat je vriend het met je eens is!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Fijn dat je vriend akkoord gaat. Kijkse vanmiddag en hopelijk is het wat.
Gast- Gast
fijn dat je vriend toch ook een andere woning wil Ben benieuwd hoe de bezichtiging vanmiddag is.
Gast- Gast
Wat een lieve reacties allemaal, dat doet me wel goed hoor....
Misschien raar op een forum maar vind het echt lief!
Ik ben harstikke zenuwachtig, ook om het haar te vertellen, maar dat zal wel goedkomen hoop ik, eerst maar eens even kijken..
Misschien raar op een forum maar vind het echt lief!
Ik ben harstikke zenuwachtig, ook om het haar te vertellen, maar dat zal wel goedkomen hoop ik, eerst maar eens even kijken..
heartsdale- Prater
Soms is het juist fijn om dit soort dingen op een forum te delen. Het is lekker anoniem maar je kunt er toch fijne reacties krijgen en je op andere gedachten brengen.
Wacht eerst maar af hoe het huis wordt, en dan moet je samen met je vriend bekijken hoe je het zijn tante wilt vertellen. Dat komt vast wel goed!
Hoe laat is die bezichtiging? Spannend!!
Wacht eerst maar af hoe het huis wordt, en dan moet je samen met je vriend bekijken hoe je het zijn tante wilt vertellen. Dat komt vast wel goed!
Winegum- Prater
Winegum schreef:Soms is het juist fijn om dit soort dingen op een forum te delen. Het is lekker anoniem maar je kunt er toch fijne reacties krijgen en je op andere gedachten brengen.
De bezichtiging staat gepland om 17.00...
Dus dat is nog even op de tanden bijten hahaha!
heartsdale- Prater
Ohh wat fijn dat je vriend er eigenlijk hetzelfde over denkt!
Hoop dat het huis helemaal te gek is!
Hoop dat het huis helemaal te gek is!
Gast- Gast
Megara schreef:Fijn dat je vriend akkoord gaat. Kijkse vanmiddag en hopelijk is het wat.
+1
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik zou ook verhuizen hoor. Lekker je eigen stekkie. Veel plezier vanmiddag! Laat even weten hoe het is geweest.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Ik zou ook verhuizen hoor. Lekker je eigen stekkie. Veel plezier vanmiddag! Laat even weten hoe het is geweest.
Dat ga ik zeker doen!!
heartsdale- Prater
Wat goed dat jullie gaan kijken naar dat andere huis! Laat je ons weten hoe het afloopt met die tante? Ben erg benieuwd.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Jullie zullen nu wel bijna klaar zijn bij het huis. Ben benieuwd hoe het was!
Winegum- Prater
Wat leuk dat het nu toch ineens zo'n vaart loopt. Ik ben benieuwd hoe de bezichtiging is geweest! En wat betreft het vertellen; als ze echt zo'n lieve tante is, dan zal ze hem (jullie) toch ook steunen in deze beslissing.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Het ging goed en we willen het,,alleen is er nog 1 persoon voor ons, als ze de woning afwijst is ie van ons.
En op zeer korte termijn, alles zag er goed uit, en we kunnen er zo in.
En op zeer korte termijn, alles zag er goed uit, en we kunnen er zo in.
heartsdale- Prater
Nou dat wordt even duimen draaien
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Nou, hopen dat die persoon voor jullie hem toch afwijst!!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Spannend zeg!
Winegum- Prater
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» dringend jullie mening nodig
» even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
» Jullie mening nodig mbt werk
» Mening nodig decoratievlinders babykamer
» Heb geen mening meer nodig hahah
» even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
» Jullie mening nodig mbt werk
» Mening nodig decoratievlinders babykamer
» Heb geen mening meer nodig hahah
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: