Ik word gek
+43
Pompoen
Oasis
Macelka
Sanne
Fiebje
Limburg85
Steep
LDJ
Caro
Puggle
Koffieleut
Merai
bolus26
Alex
Alyssa
mauwmauw
MADDIE
sheila123
ellibre
Marin
L!ND@
Zandkoek
_Lana_
yes1984
Burn
studiebol
Ezzer
CCC
Mamsie
Supertalentje
Jasmine
vlinder-19
Océane
Jade
Poisongirl
Rush
MissD
Aagje!
Happydobby
Paper Crown
Teddyaapje
Lejow
Jezzie
47 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ik word gek
Jeetje ik lees dit nu pas, wat rot Charlie! Succes met wachten en ik duim voor jullie dat het niks ernstigs is!
Gast- Gast
Wat rot zeg, die onzekerheid. Heel veel succes vanmiddag, Charlie. Ik hoop van harte dat er helemaal niets aan de hand is.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Heel veel succes!
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Heel veel succes, ik duim voor jullie dat het niks ernstigs is!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oh, hier staat het!! Jeetje, jij hebt wel een heftige zwangerschap zo alles bij elkaar zeg! Hopelijk valt dit allemaal mee en word je vanmiddag uit de zenuwen geholpen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Sterkte vanmiddag! En ik zou de volgende keer gewoon om een andere echoscopist vragen hoor, als jullie je bij deze niet prettig voelen.
Gast- Gast
Veel sterkte vanmiddag!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil je heel veel sterkte wensen voor vanmiddag.
....
....
Laatst aangepast door Rupsie op wo 9 mei 2012 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Rupsie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 318
Succes Charlie!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hoe is het gegaan?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik ook!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ook, check al de hele middag of er een update is.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ik ben ook heel benieuwd!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ze had pas om 16.00u de afspraak als ik het goed gelezen heb, dus ze zullen wel aan het onderzoeken en doen zijn. Ik hoop dat het meevalt allemaal en ze jullie wat duidelijkheid kunnen geven en gerust kunnen stellen.
Gast- Gast
Wat naar Charlie.. Wat een onzekerheid. Ik wens je alle sterkte die ik maar wensen kan!
Gast- Gast
Wat lief dat iedereen zo meeleeft. We zijn net binnen.
Het was een héél fijne arts en assistente, echt totaal andere sfeer dan de vorige keer.
In principe komt het erop neer dat we maar moeten afwachten hoe het zich ontwikkelt. De grootte van het ventrikel ligt tussen 10 en 11 mm. 10 is de maximaal toelaatbare grens dus hij zit er nét boven, het is echt minimaal. Dat kan natuurlijk minder worden, maar ook meer...dat kan niemand zeggen. De arts zei dat hij alles heeft gezien, van normaal tot 9 weken later een compleet waterhoofdje. Maar in de meeste gevallen is het niets. En voor de rest ontwikkelt hij zich verder prima. Er zijn dus geen andere indicatoren. Volgens hem moeten we ons niet teveel zorgen maken.
En het komt ook vaker voor dan ik dacht. We waren de 4e vandaag met dit probleem.
Afwachten dus, over 2 weken weer een echo. Worden spannende tijden. Met genieten is het nu wel helaas definitief gedaan, maar ik heb alles over voor 2 gezonde kindjes.
Het was een héél fijne arts en assistente, echt totaal andere sfeer dan de vorige keer.
In principe komt het erop neer dat we maar moeten afwachten hoe het zich ontwikkelt. De grootte van het ventrikel ligt tussen 10 en 11 mm. 10 is de maximaal toelaatbare grens dus hij zit er nét boven, het is echt minimaal. Dat kan natuurlijk minder worden, maar ook meer...dat kan niemand zeggen. De arts zei dat hij alles heeft gezien, van normaal tot 9 weken later een compleet waterhoofdje. Maar in de meeste gevallen is het niets. En voor de rest ontwikkelt hij zich verder prima. Er zijn dus geen andere indicatoren. Volgens hem moeten we ons niet teveel zorgen maken.
En het komt ook vaker voor dan ik dacht. We waren de 4e vandaag met dit probleem.
Afwachten dus, over 2 weken weer een echo. Worden spannende tijden. Met genieten is het nu wel helaas definitief gedaan, maar ik heb alles over voor 2 gezonde kindjes.
Laatst aangepast door Charlie op wo 9 mei 2012 - 4:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Niet heel erg negatief dus. Maar die onzekerheid lijkt me slopend meid!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ben je een klein beetje gerustgesteld, dat ze je nu serieus namen en het tenminste uitlegden? En wat nu verder, jij moet echt rust nemen zodat ze goed kunnen groeien en dan verder afwachten hoe zich dit ontwikkelt?
Gast- Gast
Fijn dat deze mensen zo veel vriendelijker en behulpzamer waren. Het kan dus alle kanten op, maar het is zeker niet negatief, lijkt me. Hopelijk kan het je inderdaad de nodige rust geven nu. Sterkte!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
fijn dat ze zo behulpzaam waren, en aan de ene kant toch weer een geruststelling dat het vaker voorkomt en het vaak niks te betekenen heeft. Als de arts al zegt dat je je niet teveel zorgen moet maken dat wil ook al heel wat zeggen, maar ik snap dat je je toch zorgen blijft maken. Hopelijk kan je toch nog genieten van je zwangerschap
Gast- Gast
Gelukkig waren ze vandaag vriendelijker in het ziekenhuis. Kan zo verschillen hè per bezoek.
Hopelijk blijkt alles straks goed te komen. Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Mijn zoontje bleek tijdens de zwangerschap een verwijd nierbekken te hebben. Ik heb me zo veel zorgen gemaakt en uiteindelijk bleek alles mee te vallen. Soms baalde ik dat ik zoveel had gepiekerd erover. Hopelijk heb je ook nog genietmomentjes.
Hopelijk blijkt alles straks goed te komen. Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Mijn zoontje bleek tijdens de zwangerschap een verwijd nierbekken te hebben. Ik heb me zo veel zorgen gemaakt en uiteindelijk bleek alles mee te vallen. Soms baalde ik dat ik zoveel had gepiekerd erover. Hopelijk heb je ook nog genietmomentjes.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
fijn een vriendelijke arts! hopelijk over twee weken meer zekerheid
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Word-document of Word 97-2003-document?
» Ik word er gek van!
» Hoe word je als je...
» Ik word oud...
» Word
» Ik word er gek van!
» Hoe word je als je...
» Ik word oud...
» Word
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: