Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afscheid kinderdagverblijf.. (baby) Trakteren?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Afscheid kinderdagverblijf.. (baby) Trakteren? Empty Afscheid kinderdagverblijf.. (baby) Trakteren?

Bericht  *Lookie* ma 7 mei 2012 - 0:07

Mijn zoontje neemt binnenkort afscheid van het kinderdagverblijf, hij is er 3 maanden heen gegaan maar omdat opvang straks niet meer nodig is hebben we het opgezegd. Hij is zelf nu 5 maanden. Wat vinden jullie: trakteren? Hij krijgt er zelf natuurlijk niets van mee. Ik zal wel sowieso even iets voor de leidsters halen, die hebben hem die paar maande wel heel goed verzorgd. Maar ik twijfel of de kindjes getrakteerd moeten worden na 'maar' 3 maanden.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheid kinderdagverblijf.. (baby) Trakteren? Empty Re: Afscheid kinderdagverblijf.. (baby) Trakteren?

Bericht  Star007 ma 7 mei 2012 - 0:38

Ik zou dat niet doen na 3 maandjes. Wel iets kleins voor de pedagogisch werkers.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheid kinderdagverblijf.. (baby) Trakteren? Empty Re: Afscheid kinderdagverblijf.. (baby) Trakteren?

Bericht  Susan ma 7 mei 2012 - 0:57

*
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afscheid kinderdagverblijf.. (baby) Trakteren? Empty Re: Afscheid kinderdagverblijf.. (baby) Trakteren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum