Sloggi long basic
+2
Kiwi86
SparklingEyes
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sloggi long basic
Ik wil in de zomer graag rokjes en jurkjes aan, zonder lange legging.. Maar omdat ik 'gezegend ben' met dikkere bovenbenen, moet ik wel wat aan .Zonder heb ik binnen 5 minuten schuurplekken en geirriteerde huid.. Nu hebben ze van sloggi een onderbroek met lange pijpjes (sloggi long basic). Maar heb je die ook van een ander merk?
Ik wil liever geen korte legging, want die stof is toch vaak wat dikker en ik moet er dan ook weer ondergoed onder..
Iemand een idee?
SE
Ik wil liever geen korte legging, want die stof is toch vaak wat dikker en ik moet er dan ook weer ondergoed onder..
Iemand een idee?
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Sloggi long basic
Vorig jaar verkocht Livera een ondergoed lijn die gemaakt was van bamboe. Die hadden ook lange pijpjes, ideaal. Waren lekker luchtig ook.
Alleen had niet iedere Livera had ze en of ze het nu weer hebben weet ik niet. Bij een goede lingerie zaak verkopen ze er ook maar die hebben vaak ook kantjes eraan en dat vind ik niet lekker zitten.
Alleen had niet iedere Livera had ze en of ze het nu weer hebben weet ik niet. Bij een goede lingerie zaak verkopen ze er ook maar die hebben vaak ook kantjes eraan en dat vind ik niet lekker zitten.
Kiwi86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 226
Registratiedatum : 06-06-11
Ik zou het niet weten. Heb vandaag ook weer 2 nieuwe besteld. Zitten toch erg fijn onder een jurkje of rokje.
Ik heb ze hier besteld http://www.berden.nl/ betaal je geen verzendkosten. Verder is de prijs hetzelfde als bij Sloggi zelf.
Ik heb ze hier besteld http://www.berden.nl/ betaal je geen verzendkosten. Verder is de prijs hetzelfde als bij Sloggi zelf.
Gast- Gast
Ik doe er gewoon altijd een kort sportbroekje onder, van die strakke..
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Thanks voor de reacties!
SparklingEyes- Prater
ik heb er 1 charlie en die zit met mijn 11 weken zwanger buikje al niet meer zo lekker.Al kun je ze er wel onder duwen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik draag ook zo'n sloggi broekje, doe er dan wel vaak nog een onderbroekje onder, zodat het meer functioneert als super korte legging haha!
Moet een nieuwe, want de pijpjes blijven niet goed meer zitten.
Ik kan ook echt niet zonder, dan zitten na een stukje lopen met dit warmen weer mijn binnen boven benen binnen een mum vol met uitslag
Ik kan ook echt niet zonder, dan zitten na een stukje lopen met dit warmen weer mijn binnen boven benen binnen een mum vol met uitslag
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
bolus26 schreef:ik heb er 1 charlie en die zit met mijn 11 weken zwanger buikje al niet meer zo lekker.Al kun je ze er wel onder duwen.
Ok bedankt voor je antwoord. Ik heb opeens ook schuur-bovenbenen. Maar ook een zwangere buik. Hm.
Gast- Gast
Sloggi broekjes zitten over het algemeen vrij strak op de buik, dus of je moet het eronder doen, maar ze zijn vrij hoog als ik me niet vergis dus dat zit ook niet lekker... Alles snijd bij mij nu ook wat ik onder mijn buik draag :S
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Powerbabe schreef:Er zal toch ook wel zoiets bestaan voor zwangere buiken?
Yep, maar die zijn zoooo niet charmant en zitten totaan je oksels Maar voor de meiden die nog even zwanger zijn, zou ik dat miss. wel aanschaffen... Ik doe dat niet meer voor die paar weekjes...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een oude panty gewoon afgeknipt tot iets boven de knie. Die blijft super goed zitten (zakt eerder een beetje af en ik heb 'm te lang gelaten dus sta af en toe te hijsen) en ik vind het ook niet eens zo warm. Werkt voor mij prima en lekker goedkope oplossing
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik draag ook zo'n sloggi broekje, doe er dan wel vaak nog een onderbroekje onder, zodat het meer functioneert als super korte legging haha!
Das dus precies te reden waarom ik 'm wil hebben..
Nou ja gewoon aanschaffen dan maar.. WAr haal jij ze? Bestel je ze op internet of heb je een winkel waar je ze kunt kopen?
SparklingEyes- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Iets minder basic graag!
» Ik zoek basic shirts die hoog aansluiten
» Waar kopen jullie je basic longsleeves?
» Sporten bij Basic Fit
» basic positie-shirts
» Ik zoek basic shirts die hoog aansluiten
» Waar kopen jullie je basic longsleeves?
» Sporten bij Basic Fit
» basic positie-shirts
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: